This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/42838769
Eemsgolaan 1-3 9727 DW Groningen
€ 130 /m²/year
Description
In het hoogwaardig afgewerkte kantoorverzamelgebouw aan de Eemsgolaan 1-3 in een parkachtige setting is turn-key kantoorruimte ter grootte van ca. 2.755 m² VVO beschikbaar voor de verhuur. De entree van het gebouw is onlangs in het geheel gemoderniseerd, waarbij een lunchfaciliteit met lounge-en werkruimte is gecreëerd. Tevens beschikt het gebouw over energielabel A.
Object
Eemsgolaan 1-3 te Groningen.
Soort
Kantoorruimte.
Locatie
Gelegen op het kantorenpark Kranenburg direct grenzend aan de afrit Hoogkerk van de A7 en op 5 tot 10 minuten fietsafstand van het centrum van Groningen. Het gebouw ligt op een van de beste zichtlocaties van Groningen langs de rijksweg A7 westzijde, waar dagelijks meer dan 80.000 auto’s langskomen. Op het kantorenpark hebben vele gerenommeerde bedrijven zich gevestigd zoals: RDW, Atos, Sweco, Axians, MVGM, Yacht en Brunel.
Oppervlakte
De totale beschikbare vloeroppervlakte bedraagt circa 2.755 m² v.v.o. inclusief toedeling in de algemene ruimte, als volgt verdeeld:
- Begane grond: 1.200 m² v.v.o.
- Tweede verdieping: 511 m² v.v.o.
- Derde verdieping: 1.044 m² v.v.o.
Parkeren
Parkeren is mogelijk op eigen, afgesloten terrein met een slagboom en intercomverbinding. Indien extra parkeergelegenheid gewenst is, is dit mogelijk in de nabije omgeving. Bij de kantoorunits zijn diverse parkeerplaatsen beschikbaar voor de verhuur.
Bereikbaarheid
De bereikbaarheid per eigen vervoer is uitstekend. Het kantorenpark Kranenburg is direct bereikbaar via de afrit Hoogkerk vanaf de A7 (Leeuwarden -Groningen). Het centrum van Groningen is binnen 5 tot 10 fietsminuten te bereiken. Ook per openbaar vervoer is het gebouw goed te bereiken. Op loopafstand van het gebouw zijn zowel het Transferium en een bushalte gelegen. De reisafstand bedraagt 15 minuten van en naar het Station Groningen en heeft een verbinding om de 7 minuten.
Opleveringsniveau
Het object wordt in de huidige staat opgeleverd, voorzien van de navolgende voorzieningen:
- hoogwaardige entreehal met onlangs gerealiseerde koffiebar plus een ontmoetings-, drink- en eetgelegenheid;
- systeemplafonds met verlichting;
- kabelgoten voorzien verlichtingsarmaturen en van data-en elektrabekabeling;
- 2 personenliften;
- binnen zonwering (luxaflex);
- luchtbehandeling met topkoeling;
- toegangssysteem met intercom.
Huurvoorwaarden
Huurovereenkomst conform model ROZ.
Huurperiode: in overleg.
Verlenging: in overleg.
Opzegtermijn: in overleg.
Huurbetaling: per maand/kwartaal bij vooruitbetaling.
Huurprijs indexering: jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van het CPI alle huishoudens (2015=100).
Zekerheidsstelling: waarborgsom ter grootte van drie maanden huur, vermeerderd met de btw
Energielabel
Voor dit gebouw is een energielabel A afgegeven met een energie-index 0,75.
Aanvaarding
In overleg.
Huurprijs kantoorruimte
€ 130,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw.
Huurprijs parkeerplaatsen
€ 400,00 per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met btw.
Voorschot servicekosten
€ 40,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw.
Leveringen en diensten
Als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten worden o.a. geleverd voor zover van toepassing:
- gasverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van algemene gebouw installaties en systemen o.a.: verwarmingsinstallatie(s), liftinstallatie alsmede telefoon in de liften, luchtbehandelingsinstallatie(s), hydrofoor, brandmelderinstallatie, brandslanghaspels, storingsmelderinstallatie, verlichting in de algemene ruimten, noodverlichting, slagboominstallatie, intercominstallatie, algemene automatische toegangsdeuren, bliksembeveiligingsinstallatie;
-schoonmaakkosten van de buitenbeglazing alsmede de schoonmaakkosten van de beglazing van de algemene ruimten binnenzijde;
- controle/schoonmaken dakbedekking;
- controle stalen lamellen zonwering;
- controle en inspectie gevelkozijnen/draaiende delen;
- tuin en terreinonderhoud;
- gladheidsbestrijding;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten;
- diversen.
Meer informatie
Stefan Ensing via of 050 - 76 76 100.
Verhuurder behoudt zich het recht voor, genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
Object
Eemsgolaan 1-3 te Groningen.
Soort
Kantoorruimte.
Locatie
Gelegen op het kantorenpark Kranenburg direct grenzend aan de afrit Hoogkerk van de A7 en op 5 tot 10 minuten fietsafstand van het centrum van Groningen. Het gebouw ligt op een van de beste zichtlocaties van Groningen langs de rijksweg A7 westzijde, waar dagelijks meer dan 80.000 auto’s langskomen. Op het kantorenpark hebben vele gerenommeerde bedrijven zich gevestigd zoals: RDW, Atos, Sweco, Axians, MVGM, Yacht en Brunel.
Oppervlakte
De totale beschikbare vloeroppervlakte bedraagt circa 2.755 m² v.v.o. inclusief toedeling in de algemene ruimte, als volgt verdeeld:
- Begane grond: 1.200 m² v.v.o.
- Tweede verdieping: 511 m² v.v.o.
- Derde verdieping: 1.044 m² v.v.o.
Parkeren
Parkeren is mogelijk op eigen, afgesloten terrein met een slagboom en intercomverbinding. Indien extra parkeergelegenheid gewenst is, is dit mogelijk in de nabije omgeving. Bij de kantoorunits zijn diverse parkeerplaatsen beschikbaar voor de verhuur.
Bereikbaarheid
De bereikbaarheid per eigen vervoer is uitstekend. Het kantorenpark Kranenburg is direct bereikbaar via de afrit Hoogkerk vanaf de A7 (Leeuwarden -Groningen). Het centrum van Groningen is binnen 5 tot 10 fietsminuten te bereiken. Ook per openbaar vervoer is het gebouw goed te bereiken. Op loopafstand van het gebouw zijn zowel het Transferium en een bushalte gelegen. De reisafstand bedraagt 15 minuten van en naar het Station Groningen en heeft een verbinding om de 7 minuten.
Opleveringsniveau
Het object wordt in de huidige staat opgeleverd, voorzien van de navolgende voorzieningen:
- hoogwaardige entreehal met onlangs gerealiseerde koffiebar plus een ontmoetings-, drink- en eetgelegenheid;
- systeemplafonds met verlichting;
- kabelgoten voorzien verlichtingsarmaturen en van data-en elektrabekabeling;
- 2 personenliften;
- binnen zonwering (luxaflex);
- luchtbehandeling met topkoeling;
- toegangssysteem met intercom.
Huurvoorwaarden
Huurovereenkomst conform model ROZ.
Huurperiode: in overleg.
Verlenging: in overleg.
Opzegtermijn: in overleg.
Huurbetaling: per maand/kwartaal bij vooruitbetaling.
Huurprijs indexering: jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van het CPI alle huishoudens (2015=100).
Zekerheidsstelling: waarborgsom ter grootte van drie maanden huur, vermeerderd met de btw
Energielabel
Voor dit gebouw is een energielabel A afgegeven met een energie-index 0,75.
Aanvaarding
In overleg.
Huurprijs kantoorruimte
€ 130,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw.
Huurprijs parkeerplaatsen
€ 400,00 per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met btw.
Voorschot servicekosten
€ 40,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw.
Leveringen en diensten
Als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten worden o.a. geleverd voor zover van toepassing:
- gasverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van algemene gebouw installaties en systemen o.a.: verwarmingsinstallatie(s), liftinstallatie alsmede telefoon in de liften, luchtbehandelingsinstallatie(s), hydrofoor, brandmelderinstallatie, brandslanghaspels, storingsmelderinstallatie, verlichting in de algemene ruimten, noodverlichting, slagboominstallatie, intercominstallatie, algemene automatische toegangsdeuren, bliksembeveiligingsinstallatie;
-schoonmaakkosten van de buitenbeglazing alsmede de schoonmaakkosten van de beglazing van de algemene ruimten binnenzijde;
- controle/schoonmaken dakbedekking;
- controle stalen lamellen zonwering;
- controle en inspectie gevelkozijnen/draaiende delen;
- tuin en terreinonderhoud;
- gladheidsbestrijding;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten;
- diversen.
Meer informatie
Stefan Ensing via of 050 - 76 76 100.
Verhuurder behoudt zich het recht voor, genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- € 130 per square meter per year
- First rental price
- € 125 per square meter per year
- Service charges
- € 40 per square meter per year (21% VAT applies)
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available in consultation
Construction
- Main use
- Office
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 2002
Surface areas
- Area
- 2,755 m² (units from 468 m²)
Layout
- Number of floors
- 3 floors
- Facilities
- Peak cooling, built-in fittings, elevators, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout
Energy
- Energy label
- A 0.75
Surroundings
- Location
- Office park
Parking
- Parking spaces
- 9 uncovered parking spaces
- Parking costs
- From € 350,- per lot per year (21% VAT applies)