This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43456081
Leonard Springerlaan 21 9727 KB Groningen
€ 135 /m²/year
Description
In het kantoorgebouw aan de Leonard Springerlaan 21 wordt deze nette kantoorruimte ter grootte van ca. 419 m² op de vierde verdieping aangeboden voor de verhuur. Het gebouw maakt deel uit van het Martini Trade Park, een business park waar diverse gerenommeerde bedrijven zijn gehuisvest!
Object
Leonard Springerlaan 21 (9727 KB) Groningen
Soort
Kantoorruimte
Locatie
Het object is onderdeel van het Martini Trade Park waar onder andere Stichting Reclassering Noord, Kamer van Koophandel, Tebodin, Staatsbosbeheer, VNN en KMPG zijn gevestigd.
Oppervlakte vvo
De totaal beschikbare ruimte is groot circa 419 m² vvo inclusief aandeel gemeenschappelijke ruimte en is gelegen op de vierde verdieping.
Parkeren
Op eigen terrein worden 7 parkeerplaatsen aangeboden voor de verhuur.
Bereikbaarheid
De kantoorruimte ligt op ca. 3 autominuten van de N7/A28. Tevens zijn er verschillende bushaltes in de nabije omgeving.
Energielabel
Labelklasse: A
Geldig tot: 18 november 2030
Opleveringsniveau
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat, o.a. met de navolgende voorzieningen:
- Systeemplafond met verlichting
- Vloerbedekking
- Sanitair
- Pantry
- Luchtbehandelings- en verwarmingssysteem met topkoeling
- Kabelgoten voorzien van data- en elektrabekabeling
- Te openen ramen
Aanvaarding
1 februari 2025
Huurvoorwaarden
Huurovereenkomst: ROZ model 2015
Huurperiode: In overleg
Verlenging: In overleg
Opzegtermijn: In overleg
Huurbetaling: per maand/kwartaal bij vooruitbetaling
Huurprijsindexering: jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum (op basis van het CPI alle huishoudens (2015=100)
Zekerheidsstelling: waarborgsom van 3 maanden huur, servicekosten en btw"
Huurprijs
€ 135,- per m² per jaar, te vermeerderen met btw
Huurprijs parkeerplaatsen
€ 450,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met btw
Voorschot servicekosten
€ 35,- per m² per jaar, te vermeerderen met btw
Leveringen en diensten
Indien en voor zover door of vanwege Verhuurder zaken en diensten worden geleverd, is Verhuurder gerechtigd de kosten daarvan aan Huurder door te berekenen en is Huurder verplicht die kosten bij wijze van servicekosten aan Verhuurder te vergoeden. Die zaken en diensten kunnen bestaan uit onder meer:
- Gasverbruik inclusief vastrecht
- Elektraverbruik inclusief vastrecht (voor zowel gemeenschappelijke ruimten alsmede het eigen verbruik)
- Waterverbruik inclusief vastrecht
- Dagelijks onderhoud en periodieke controle van installaties waaronder:
- Verwarmingsinstallaties
- Luchtbehandelingsinstallaties
- Liftinstallaties
- Hydrofoorinstallaties
- Noodverlichting
- Brandmeldinstallatie
- Automatische deuren entree
- Verlichting algemene ruimten en buitenverlichting
- Slagboominstallatie
- Schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing aan de buitenzijde alsmede de binnenzijde (algemene ruimten), buitenzonwering, (dak)terrassen voor zover gemeenschappelijk, parkeerterrein, gebouwde parkeerfaciliteiten, daken en afvoeren, etc.
- Onderhoud groenvoorziening
- Gladheidbestrijding
- Centrale afvalverwijdering (huisvuil en oud papier), containerhuur etc.
- Assurantiepremie buitenbeglazing
- Omzetbelasting over de genoemde bedragen, voor zover van toepassing
- Administratiekosten ad 5% over het pakket leveringen en diensten
De servicekosten bedragen € 35,-per m² per jaar, te vermeerderen met btw. De servicekosten worden op voorschotbasis voldaan. Verrekening vindt jaarlijks plaats op basis van werkelijk verbruikte kosten of naar rato van het aantal m².
Disclaimer
Deze informatie alsmede de inhoud van eventuele bijlagen is zorgvuldig samengesteld. Desondanks wordt onzerzijds geen aansprakelijkheid aanvaard ten aanzien van onvolledigheid en/of onjuistheid, dan wel de gevolgen daarvan. De vermelde informatie is een uitnodiging om in onderhandeling te treden en mag niet als grondslag voor een overeenkomst worden beschouwd. De kennisgeving van deze informatie alsmede een eventuele huurovereenkomst is onder voorbehoud definitieve goedkeuring opdrachtgever. Opdrachtgever heeft het recht de verhuurprocedure naar eigen goeddunken, zonder kennisgeving, te veranderen en heeft tevens het recht om te allen tijde met één of meer gegadigden te onderhandelen en/of zonder opgaaf van reden zich terug te trekken, welke niet zal leiden tot enige aanspraak en/of vergoeding. Overname, plaatsing op internetsites, verveelvoudiging op welke andere wijze dan ook van deze inhoud is niet toegestaan. Alle maten en oppervlakten zijn indicatief.
Object
Leonard Springerlaan 21 (9727 KB) Groningen
Soort
Kantoorruimte
Locatie
Het object is onderdeel van het Martini Trade Park waar onder andere Stichting Reclassering Noord, Kamer van Koophandel, Tebodin, Staatsbosbeheer, VNN en KMPG zijn gevestigd.
Oppervlakte vvo
De totaal beschikbare ruimte is groot circa 419 m² vvo inclusief aandeel gemeenschappelijke ruimte en is gelegen op de vierde verdieping.
Parkeren
Op eigen terrein worden 7 parkeerplaatsen aangeboden voor de verhuur.
Bereikbaarheid
De kantoorruimte ligt op ca. 3 autominuten van de N7/A28. Tevens zijn er verschillende bushaltes in de nabije omgeving.
Energielabel
Labelklasse: A
Geldig tot: 18 november 2030
Opleveringsniveau
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat, o.a. met de navolgende voorzieningen:
- Systeemplafond met verlichting
- Vloerbedekking
- Sanitair
- Pantry
- Luchtbehandelings- en verwarmingssysteem met topkoeling
- Kabelgoten voorzien van data- en elektrabekabeling
- Te openen ramen
Aanvaarding
1 februari 2025
Huurvoorwaarden
Huurovereenkomst: ROZ model 2015
Huurperiode: In overleg
Verlenging: In overleg
Opzegtermijn: In overleg
Huurbetaling: per maand/kwartaal bij vooruitbetaling
Huurprijsindexering: jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum (op basis van het CPI alle huishoudens (2015=100)
Zekerheidsstelling: waarborgsom van 3 maanden huur, servicekosten en btw"
Huurprijs
€ 135,- per m² per jaar, te vermeerderen met btw
Huurprijs parkeerplaatsen
€ 450,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met btw
Voorschot servicekosten
€ 35,- per m² per jaar, te vermeerderen met btw
Leveringen en diensten
Indien en voor zover door of vanwege Verhuurder zaken en diensten worden geleverd, is Verhuurder gerechtigd de kosten daarvan aan Huurder door te berekenen en is Huurder verplicht die kosten bij wijze van servicekosten aan Verhuurder te vergoeden. Die zaken en diensten kunnen bestaan uit onder meer:
- Gasverbruik inclusief vastrecht
- Elektraverbruik inclusief vastrecht (voor zowel gemeenschappelijke ruimten alsmede het eigen verbruik)
- Waterverbruik inclusief vastrecht
- Dagelijks onderhoud en periodieke controle van installaties waaronder:
- Verwarmingsinstallaties
- Luchtbehandelingsinstallaties
- Liftinstallaties
- Hydrofoorinstallaties
- Noodverlichting
- Brandmeldinstallatie
- Automatische deuren entree
- Verlichting algemene ruimten en buitenverlichting
- Slagboominstallatie
- Schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing aan de buitenzijde alsmede de binnenzijde (algemene ruimten), buitenzonwering, (dak)terrassen voor zover gemeenschappelijk, parkeerterrein, gebouwde parkeerfaciliteiten, daken en afvoeren, etc.
- Onderhoud groenvoorziening
- Gladheidbestrijding
- Centrale afvalverwijdering (huisvuil en oud papier), containerhuur etc.
- Assurantiepremie buitenbeglazing
- Omzetbelasting over de genoemde bedragen, voor zover van toepassing
- Administratiekosten ad 5% over het pakket leveringen en diensten
De servicekosten bedragen € 35,-per m² per jaar, te vermeerderen met btw. De servicekosten worden op voorschotbasis voldaan. Verrekening vindt jaarlijks plaats op basis van werkelijk verbruikte kosten of naar rato van het aantal m².
Disclaimer
Deze informatie alsmede de inhoud van eventuele bijlagen is zorgvuldig samengesteld. Desondanks wordt onzerzijds geen aansprakelijkheid aanvaard ten aanzien van onvolledigheid en/of onjuistheid, dan wel de gevolgen daarvan. De vermelde informatie is een uitnodiging om in onderhandeling te treden en mag niet als grondslag voor een overeenkomst worden beschouwd. De kennisgeving van deze informatie alsmede een eventuele huurovereenkomst is onder voorbehoud definitieve goedkeuring opdrachtgever. Opdrachtgever heeft het recht de verhuurprocedure naar eigen goeddunken, zonder kennisgeving, te veranderen en heeft tevens het recht om te allen tijde met één of meer gegadigden te onderhandelen en/of zonder opgaaf van reden zich terug te trekken, welke niet zal leiden tot enige aanspraak en/of vergoeding. Overname, plaatsing op internetsites, verveelvoudiging op welke andere wijze dan ook van deze inhoud is niet toegestaan. Alle maten en oppervlakten zijn indicatief.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- € 135 per square meter per year
- Service charges
- € 35 per square meter per year (21% VAT applies)
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available immediately
Construction
- Main use
- Office
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 1994
Surface areas
- Area
- 419 m²
Layout
- Number of floors
- 1 floor
- Facilities
- Peak cooling, built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry and heating
Energy
- Energy label
- A
Surroundings
- Location
- Office park
Parking
- Parking spaces
- 7 uncovered parking spaces
- Parking costs
- From € 450,- per lot per year (21% VAT applies)