• New

Kennemerplein 6 2011 MJ Haarlem

Rental price on request

Description

Betreft:
Kantoorruimte huren in Haarlem?

Full-service kantoorruimtes te huur aan het Kennemerplein 6-14! De huurprijzen zijn all-inclusive; G/W/E, internet, telefonie, schoonmaak en receptiediensten.

Niets maakt een plek meer persoonlijk dan oprechte interesse en een glimlach. Frame Offices draagt zorg voor u en uw bezoekers en biedt diverse exclusieve services en oplossingen die uw werkomgeving succesvol maken.

Ligging en bereikbaarheid:
Frame Offices Haarlem is een gemoderniseerd businesscenter gelegen in het centrum, achter het centraal station. Hierdoor is de bereikbaarheid met het openbaar vervoer uitstekend. Het pand is gemakkelijk te bereiken met de auto. Gevestigd aan de N200 welke een directe verbinding met de A9 heeft. Bovendien vind u op loopafstand van het kantoorgebouw een parkeergarage waar u de auto veilig kunt parkeren.

Services & facilities:
In dit kantoorgebouw is voor ieder type bedrijf een ruimte beschikbaar voor verhuur, die voldoet aan de eisen en wensen van het bedrijf. Frame Offices maakt uw totaalplaatje doorslaggevend en neemt al uw zorgen rondom uw huur- en werkomgeving uit handen, zodat uw bedrijf - groot of klein - alle energie ten volle kan richten op de groei en ontwikkeling van uw eigen business. We bieden het beste serviceniveau voor onze huurders en leveren full serviced kantoorunits, flexwerkplekken, Co-working places, common area’s en inspirerende meeting rooms. Tevens worden u en uw bezoekers dagelijks hartelijk ontvangen door onze host(esse)s bij de receptie balie en kunnen wij u voorzien van een ruim aanbod aan Happy Life Services. Services zoals het leveren van bloemen, planten, lunches en energieke versnaperingen.

Horeca:
Frame Offices is een partnership aangegaan met restaurant Vooges Centraal, een echt allround restaurant. ‘s Ochtends is het een heerlijke plek om de dag goed te starten met een fijne kop koffie, ’s middags wordt er volop geluncht en ook voor een goed diner is Vooges Centraal een fantastische plek. De look en feel van het restaurant vloeien door in de prachtige lobby.

Huurprijs (beschikbare kantoorruimtes):
Kantoorruimte 1.11 (66 m²): €2.150,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte 2.9 (87 m²): €2.160,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW

Voorzieningen:
Overige (gedeeltelijk upgrades);
- Telefonie service;
- Postverwerking;
- Administratieve services;
- Vergaderruimtes;
- Flexwerkplekken;
- Virtuele kantoren;
- Postadres / KvK;
- Hoogwaardig restaurant op de begane grond;

Servicekosten:
- 24/7 toegang
- Schoonmaak gehuurde (1x p.w.)
- Receptie services
- Vrij gebruik flexwerkplekken
- G,W,E
- Internet
- Gedeelde keuken
- Koffie en thee
- Gedeelde toiletten

Hospitality:
- Wekelijkse schoonmaak unit;
- Internet/WiFi;
- Restaurant;
- Receptie;
- Standaard services (post- telefoon- en bezoeker services);
- 24/7 toegang.

Opleverniveau:
- Gestoffeerd;
- Gemeubileerd
- Scheidingswanden;
- Verlichting;
- Klimaatplafond;
- Databekabeling;
- Zonneschermen;
- Pantry op elke verdieping;
- Toiletten op elke verdieping.

Overige (tegen geldend tarief);
- Telefonie service;
- Postverwerking;
- Administratieve services;
- Vergaderruimtes;
- Flexwerkplekken;
- Virtuele kantoren;
- Postadres / KvK.

Bankgarantie:
Huurder dient aan verhuurder een onherroepelijke ROZ-bankgarantie te stellen of waarborgsom te storten ter grootte van drie maanden huur, servicekosten alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.

Huurindexering:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Energielabel:
A.

Omzetbelasting:
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder niet aan de gestelde criteria voor belaste verhuur voldoet, wordt de huurprijs verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.

Huurovereenkomst:
Huurovereenkomst op basis van het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie februari 2015, met de daarbij behorende algemene bepalingen.

Algemeen:
De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Parc Makelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatie verstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Contact:
Het betreft een locatie van Frame Offices, bereikbaar via 058-8796000.

Features

Transfer of ownership

Rental price
Rental price on request
Service charges
No service charges known
Listed since
Status
Available
Acceptance
Available in consultation

Construction

Main use
Office
Building type
Resale property
Year of construction
1996

Surface areas

Area
153 m² (units from 66 m²)

Layout

Number of floors
3 floors

Energy

Energy label
Not available

Map

Map is loading...

Cadastral boundaries Buildings

Travel time

Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.

Kennemerplein 6

Rental price on request