This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/88472776
Diakenhuisweg 39 2033 AP Haarlem
Rental price on request
Description
Goed bereikbare kantoorunits nabij het centrum van Haarlem. Op 5 min. lopen van station Haarlem Spaarnwoude en direct aan de snelweg gelegen vindt u het Brick Business Center. Waar op de begane grond en 2de verdieping nog enkele units vanaf ca. 22, 68 en 194 vierkante meter (netto) beschikbaar zijn voor startende of scale-up organisaties. Geschikt voor bedrijven die behoefte hebben aan een professionele werkplek met receptie, supersnel glasvezel internet en een duurzame werkplek.
Ontvangst:
Gastvrijheid vinden wij belangrijk. Via de rolstoelvriendelijke entree op de begane grond ontvangen wij u en uw bezoekers via een (bemande) receptie. U vindt hier ook direct de ingang naar de kantoorunits.
Faciliteiten:
Het Brick Business Center beschikt over een eigen pantry met vaatwasser en toiletten waar u samen met de andere huurders gebruik van maakt. En u kunt zelf zorgen voor temperatuurbeheersing met een eigen thermostaat per kantoorunit, wel zo prettig.
Vergaderen:
Voor bijeenkomsten en (interne) overleggen bieden wij een vergaderruimte tot 8 personen aan. U kunt deze per uur of dagdeel reserveren. In ons vergaderarrangement is gebruik van een groot lcd-scherm, draadloos internet en koffie & thee inbegrepen.
Locatie:
Het Brick Business Center ligt aan de rand van Haarlem centrum en is gelegen op 5 minuten lopen vanaf Station Haarlem Spaarnwoude. Met de auto is de locatie goed te bereiken door directe ligging aan de N200 en gratis parkeergelegenheid om het gebouw heen. Tegen betaling kunt u parkeren op een eigen (afgesloten) terrein.
Voor wie?
Wij bieden kantoorruimten aan voor professioneel gebruik. Collega huurders die u voorgingen: Benecke, MT bedrijfsvoering, Wiqhit, PMD Accel Management, OfficeGrip B.V. Publiek Netwerk, Adstranimo en Het Coachhuis. Gebouwbeheerder Brick Management is ook gevestigd in het Business Center. Zij is eenvoudig te bereiken en toegankelijk voor eventueel overleg.
Onze condities:
De kantoorunits kennen een hoogwaardige afwerking en beschikken over supersnel glasvezel internet en ledverlichting. De indeling en inrichting van de kantoorunits bepaalt u zelf.
Verder kunt u rekenen op:
- Marktconform all-in huurtarief, prijs op aanvraag;
- Flexibiliteit door opzegtermijn van twee maanden;
- Huurcontract op basis van het ROZ model;
- Waarborgsom gewenst van 2 maanden huur;
- Jaarlijkse huurprijsindexering.
Bijzonderheden:
Het Brick Business Centrum groeit waar mogelijk met u mee. Wanneer u meer vierkante meters nodig heeft dan een kantoorunit van 22 vierkante meter, dan gaan wij graag met u in gesprek voor mogelijke uitbreiding. Nu of in de toekomst naarmate uw bedrijf zich verder ontwikkelt.
Beknopte informatie:
- Kantoorunits vanaf ca. 22, 68 en 194 vierkante meter netto;
- Zelf indelen en inrichten;
- Goede bereikbaarheid in Haarlem met openbaar vervoer en auto;
- Glasvezel internet;
- Vergaderruimte aanwezig;
- Gebruik van pantry en toiletten;
- Prijs is op aanvraag en betreft een all-in huurprijs excl. btw.;
- Geen servicekosten;
- Mogelijkheid voor huren parkeerplaats op eigen (afgesloten) terrein.
Kijk voor meer informatie op de website van Brick Business Center.
Ontvangst:
Gastvrijheid vinden wij belangrijk. Via de rolstoelvriendelijke entree op de begane grond ontvangen wij u en uw bezoekers via een (bemande) receptie. U vindt hier ook direct de ingang naar de kantoorunits.
Faciliteiten:
Het Brick Business Center beschikt over een eigen pantry met vaatwasser en toiletten waar u samen met de andere huurders gebruik van maakt. En u kunt zelf zorgen voor temperatuurbeheersing met een eigen thermostaat per kantoorunit, wel zo prettig.
Vergaderen:
Voor bijeenkomsten en (interne) overleggen bieden wij een vergaderruimte tot 8 personen aan. U kunt deze per uur of dagdeel reserveren. In ons vergaderarrangement is gebruik van een groot lcd-scherm, draadloos internet en koffie & thee inbegrepen.
Locatie:
Het Brick Business Center ligt aan de rand van Haarlem centrum en is gelegen op 5 minuten lopen vanaf Station Haarlem Spaarnwoude. Met de auto is de locatie goed te bereiken door directe ligging aan de N200 en gratis parkeergelegenheid om het gebouw heen. Tegen betaling kunt u parkeren op een eigen (afgesloten) terrein.
Voor wie?
Wij bieden kantoorruimten aan voor professioneel gebruik. Collega huurders die u voorgingen: Benecke, MT bedrijfsvoering, Wiqhit, PMD Accel Management, OfficeGrip B.V. Publiek Netwerk, Adstranimo en Het Coachhuis. Gebouwbeheerder Brick Management is ook gevestigd in het Business Center. Zij is eenvoudig te bereiken en toegankelijk voor eventueel overleg.
Onze condities:
De kantoorunits kennen een hoogwaardige afwerking en beschikken over supersnel glasvezel internet en ledverlichting. De indeling en inrichting van de kantoorunits bepaalt u zelf.
Verder kunt u rekenen op:
- Marktconform all-in huurtarief, prijs op aanvraag;
- Flexibiliteit door opzegtermijn van twee maanden;
- Huurcontract op basis van het ROZ model;
- Waarborgsom gewenst van 2 maanden huur;
- Jaarlijkse huurprijsindexering.
Bijzonderheden:
Het Brick Business Centrum groeit waar mogelijk met u mee. Wanneer u meer vierkante meters nodig heeft dan een kantoorunit van 22 vierkante meter, dan gaan wij graag met u in gesprek voor mogelijke uitbreiding. Nu of in de toekomst naarmate uw bedrijf zich verder ontwikkelt.
Beknopte informatie:
- Kantoorunits vanaf ca. 22, 68 en 194 vierkante meter netto;
- Zelf indelen en inrichten;
- Goede bereikbaarheid in Haarlem met openbaar vervoer en auto;
- Glasvezel internet;
- Vergaderruimte aanwezig;
- Gebruik van pantry en toiletten;
- Prijs is op aanvraag en betreft een all-in huurprijs excl. btw.;
- Geen servicekosten;
- Mogelijkheid voor huren parkeerplaats op eigen (afgesloten) terrein.
Kijk voor meer informatie op de website van Brick Business Center.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- Rental price on request
- Service charges
- No service charges known
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available in consultation
Construction
- Main use
- Office
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 2002
Surface areas
- Area
- 372 m² (units from 22 m²)
Layout
- Number of floors
- 2 floors
- Facilities
- Air conditioning, mechanical ventilation, peak cooling, built-in fittings, elevators, windows can be opened, modular ceiling and heating
Energy
- Energy label
- A
Surroundings
- Location
- Business park, office park and railway station site
- Accessibility
- Bus stop in less than 500 m, Dutch Railways Intercity station in less than 500 m and motorway exit in less than 500 m
- Local facilities
- Bank in 3000 m to 4000 m, restaurant in 1000 m to 1500 m and retail outlet in 3000 m to 4000 m