This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/88475216
Waarderweg 52-a 2031 BP Haarlem
€ 130 /m²/year
Description
Moderne kantoorruimte beschikbaar op het bekende Bedrijventerrein Waarderpolder Haarlem Business Park.
Gunstig gelegen aan een doorgaande weg met uitvalswegen naar de A4 en A9, waardoor grote steden als Amsterdam en Den Haag goed bereikbaar zijn. Met een bushalte op loopafstand is dit pand ook met openbaar vervoer goed bereikbaar.
Beschikbaarheid kantoorruimte:
Kantoorruimte 2-4 werkplekken vanaf € 400,- exclusief btw per maand
De huurprijs is inclusief servicekosten en het gebruik van nutsvoorzieningen.
Het Business Center biedt onder andere de volgende faciliteiten/kenmerken:
- Camerabewaking en toegangssysteem middels toegangstags;
- Lift;
- 24 uur per dag/ 7 dagen in de week toegankelijk;
- Een bushalte nabij;
- Centrale pantry met alle benodigde voorzieningen;
- Gescheiden toiletgroep m/v.
Parkeren:
Deze locatie beschikt over parkeerplekken op eigen terrein, ook met laadvoorziening.
Vergaderen:
Aan de A. Hofmanweg te Haarlem (loopafstand) bevindt zich ons Crown Business Center, waar u gebruik kunt maken van diverse vergaderzalen. Op de begane grond en 1e verdieping zijn de vergaderzalen gelegen, waarvan de capaciteit varieert van 4 tot 100 personen. Presentatie hulpmiddelen als een beamer, flip-over, projectiescherm etc. zijn in huis. De vergaderzalen kunnen volledig gefaciliteerd worden met koffie/thee, frisdrank, water en eventueel een ontbijt, lunch en/of diner.
Opleveringsniveau:
Kantoorruimte is voorzien van onder andere systeemplafond met ledverlichting, vloerafwerking, verwarming en wandgoot met wandcontactaansluitingen.
Huurtermijn:
1 jaar + 1 jaar met 4 maanden opzegtermijn.
Afwijkende huurtermijn in overleg bespreekbaar.
Aanvaarding:
Het object is in overleg beschikbaar.
Omzetbelasting:
Verhuurder wenst te opteren voor een met btw belaste verhuur. Indien niet geopteerd kan worden voor een met btw belaste verhuur, zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
Huurovereenkomst:
Conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Zekerheidstelling:
Bij ondertekening van de huurovereenkomst en voor oplevering van het gehuurde zal huurder een bankgarantie stellen of een waarborgsom storten ter grootte van 3 maanden huur en bijkomende kosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
Metrages:
Berekend op basis van het bvo (bruto vloeroppervlak).
Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, voor het eerst op 1 januari van het opvolgende kalenderjaar worden de huurprijs inclusief servicekosten en de kosten voor het gebruik van de nutsvoorzieningen geïndexeerd.
De huurprijs inclusief servicekosten wordt geïndexeerd volgens de CPI- bestedingscategorie huishouden (2015=100) en de kosten voor het gebruik van de nutsvoorzieningen worden geïndexeerd volgens de CPI - bestedingscategorie 045000 Energie (2015=100).
Bijzonderheden:
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
Gunstig gelegen aan een doorgaande weg met uitvalswegen naar de A4 en A9, waardoor grote steden als Amsterdam en Den Haag goed bereikbaar zijn. Met een bushalte op loopafstand is dit pand ook met openbaar vervoer goed bereikbaar.
Beschikbaarheid kantoorruimte:
Kantoorruimte 2-4 werkplekken vanaf € 400,- exclusief btw per maand
De huurprijs is inclusief servicekosten en het gebruik van nutsvoorzieningen.
Het Business Center biedt onder andere de volgende faciliteiten/kenmerken:
- Camerabewaking en toegangssysteem middels toegangstags;
- Lift;
- 24 uur per dag/ 7 dagen in de week toegankelijk;
- Een bushalte nabij;
- Centrale pantry met alle benodigde voorzieningen;
- Gescheiden toiletgroep m/v.
Parkeren:
Deze locatie beschikt over parkeerplekken op eigen terrein, ook met laadvoorziening.
Vergaderen:
Aan de A. Hofmanweg te Haarlem (loopafstand) bevindt zich ons Crown Business Center, waar u gebruik kunt maken van diverse vergaderzalen. Op de begane grond en 1e verdieping zijn de vergaderzalen gelegen, waarvan de capaciteit varieert van 4 tot 100 personen. Presentatie hulpmiddelen als een beamer, flip-over, projectiescherm etc. zijn in huis. De vergaderzalen kunnen volledig gefaciliteerd worden met koffie/thee, frisdrank, water en eventueel een ontbijt, lunch en/of diner.
Opleveringsniveau:
Kantoorruimte is voorzien van onder andere systeemplafond met ledverlichting, vloerafwerking, verwarming en wandgoot met wandcontactaansluitingen.
Huurtermijn:
1 jaar + 1 jaar met 4 maanden opzegtermijn.
Afwijkende huurtermijn in overleg bespreekbaar.
Aanvaarding:
Het object is in overleg beschikbaar.
Omzetbelasting:
Verhuurder wenst te opteren voor een met btw belaste verhuur. Indien niet geopteerd kan worden voor een met btw belaste verhuur, zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
Huurovereenkomst:
Conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Zekerheidstelling:
Bij ondertekening van de huurovereenkomst en voor oplevering van het gehuurde zal huurder een bankgarantie stellen of een waarborgsom storten ter grootte van 3 maanden huur en bijkomende kosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
Metrages:
Berekend op basis van het bvo (bruto vloeroppervlak).
Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, voor het eerst op 1 januari van het opvolgende kalenderjaar worden de huurprijs inclusief servicekosten en de kosten voor het gebruik van de nutsvoorzieningen geïndexeerd.
De huurprijs inclusief servicekosten wordt geïndexeerd volgens de CPI- bestedingscategorie huishouden (2015=100) en de kosten voor het gebruik van de nutsvoorzieningen worden geïndexeerd volgens de CPI - bestedingscategorie 045000 Energie (2015=100).
Bijzonderheden:
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- € 130 per square meter per year
- Service charges
- No service charges known
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available immediately
Construction
- Main use
- Office
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 1997
Surface areas
- Area
- 35 m²
- Plot size
- 6,000 m²
Layout
- Number of floors
- 1 floor
- Facilities
- Built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry and heating
Energy
- Energy label
- C
Surroundings
- Location
- Business park
- Accessibility
- Bus stop in 500 m to 1000 m, Dutch Railways Intercity station in 1000 m to 1500 m and motorway exit in 1000 m to 1500 m
Parking
- Parking spaces
- 48 uncovered parking spaces