Description
ALGEMEEN
Op zoek naar een prettige werkomgeving? Het bedrijfsverzamelgebouw gelegen aan de Zaagstraat 15 combineert namelijk gezelligheid, professionaliteit én duurzaamheid.
Aan de voorzijde van het bedrijfsverzamelgebouw zijn ruim voldoende parkeerplaatsen gelegen. De stijlvolle entree, bestaande uit een marmeren vloer en een prachtige trap zorgt voor een verpletterende eerste indruk bij bezoekers en/of klanten. Het moderne kantoorgebouw bestaat uit twee bouwlagen, waarbij iedere bouwlaag is voorzien van een pantry en een gescheiden toiletgroep.
De kantoorkamers zijn luxe afgewerkt. Middels vloerverwarming worden de kantoorruimtes in de winter verwarmd. In de zonnige zomers kan er een beroep worden gedaan op de airconditioning, iedere ruimte is namelijk afzonderlijk te koelen.
Duurzaamheid staat bij dit bedrijfsverzamelgebouw hoog in het vaandel. Op het dak liggen maar liefst 180 (!) zonnepanelen die het gebouw van energie voorzien. Het bedrijfsverzamelgebouw is voorzien van energielabel A.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw beschikt over energielabel A.
BEREIKBAARHEID & PARKEREN
Het bedrijfsverzamelgebouw is gelegen op bedrijventerrein Timmersveld te Hengelo. Het bedrijventerrein Timmersveld is centraal gelegen ten opzichte van de A35 en A1. Deze bevinden zich op respectievelijk 2 en 5 kilometer afstand.
Het riante parkeerterrein aan de voorzijde biedt ruim voldoende parkeergelegenheid.
VLOEROPPERVLAKTE
De totale beschikbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt ca. 59m² en is als volgt onderverdeeld:
Kantoorruimte 6: ca. 59 m²
Het vloeroppervlak is gemeten door de verhurend makelaar op basis van een kopie-bouwtekening. Het opgegeven metrage is derhalve indicatief. Er kunnen geen rechten aan worden ontleend, noch kan er spraken zijn van enige verrekening achteraf.
BESTEMMING
Volgens het bestemmingsplan “A1-Zone 2019“ heeft het onderhavige de enkelbestemming “Bedrijf“.
Voor het volledige bestemmingsplan kunt u terecht op: ruimtelijkeplannen.nl.
WIJZE VAN OPLEVERING
Het object wordt, in een turn-key staat, opgeleverd met o.a. de volgende voorzieningen:
• Representatieve entree;
• Marmerenvloer;
• Pantry en toiletgroepen per etage;
• Systeemplafonds met energiezuinige verlichting;
• Iedere kantoorkamer is v.z.v. vloerverwarming en airconditioning;
• Te openen ramen;
• Glasvezelbekabeling.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn als voorschot bij vooruit betaling verschuldigd, op basis van jaarlijkse nacalculatie en zijn als volgt:
Kantoorruimte 6: ca. 59 m² - € 100,- per maand, te vermeerderen met btw.
HUURPRIJZEN
Kantoorruimte 6: ca. 59 m² - € 650,- per maand, te vermeerderen met btw.
HUURTERMIJN
De huurtermijn en aansluitende verlengingstermijnen gaan in overleg.
HUURINGANGSDATUM
Per direct beschikbaar.
HUURBETALING
Per maand, vooruit te betalen.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een bedrag gelijk aan drie maanden betalingsverplichting (inclusief eventuele servicekosten en BTW).
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum huurovereenkomst, conform het prijsindexcijfer Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek.
HUUROVEREENKOMST
Op basis van de standaard huurovereenkomst van verhuurder, die is gebaseerd op het Model ROZ (Raad voor Onroerende Zaken), model 2015.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste verhuur.
VOORBEHOUD
Definitieve goedkeuring opdrachtgever.
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Op zoek naar een prettige werkomgeving? Het bedrijfsverzamelgebouw gelegen aan de Zaagstraat 15 combineert namelijk gezelligheid, professionaliteit én duurzaamheid.
Aan de voorzijde van het bedrijfsverzamelgebouw zijn ruim voldoende parkeerplaatsen gelegen. De stijlvolle entree, bestaande uit een marmeren vloer en een prachtige trap zorgt voor een verpletterende eerste indruk bij bezoekers en/of klanten. Het moderne kantoorgebouw bestaat uit twee bouwlagen, waarbij iedere bouwlaag is voorzien van een pantry en een gescheiden toiletgroep.
De kantoorkamers zijn luxe afgewerkt. Middels vloerverwarming worden de kantoorruimtes in de winter verwarmd. In de zonnige zomers kan er een beroep worden gedaan op de airconditioning, iedere ruimte is namelijk afzonderlijk te koelen.
Duurzaamheid staat bij dit bedrijfsverzamelgebouw hoog in het vaandel. Op het dak liggen maar liefst 180 (!) zonnepanelen die het gebouw van energie voorzien. Het bedrijfsverzamelgebouw is voorzien van energielabel A.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw beschikt over energielabel A.
BEREIKBAARHEID & PARKEREN
Het bedrijfsverzamelgebouw is gelegen op bedrijventerrein Timmersveld te Hengelo. Het bedrijventerrein Timmersveld is centraal gelegen ten opzichte van de A35 en A1. Deze bevinden zich op respectievelijk 2 en 5 kilometer afstand.
Het riante parkeerterrein aan de voorzijde biedt ruim voldoende parkeergelegenheid.
VLOEROPPERVLAKTE
De totale beschikbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt ca. 59m² en is als volgt onderverdeeld:
Kantoorruimte 6: ca. 59 m²
Het vloeroppervlak is gemeten door de verhurend makelaar op basis van een kopie-bouwtekening. Het opgegeven metrage is derhalve indicatief. Er kunnen geen rechten aan worden ontleend, noch kan er spraken zijn van enige verrekening achteraf.
BESTEMMING
Volgens het bestemmingsplan “A1-Zone 2019“ heeft het onderhavige de enkelbestemming “Bedrijf“.
Voor het volledige bestemmingsplan kunt u terecht op: ruimtelijkeplannen.nl.
WIJZE VAN OPLEVERING
Het object wordt, in een turn-key staat, opgeleverd met o.a. de volgende voorzieningen:
• Representatieve entree;
• Marmerenvloer;
• Pantry en toiletgroepen per etage;
• Systeemplafonds met energiezuinige verlichting;
• Iedere kantoorkamer is v.z.v. vloerverwarming en airconditioning;
• Te openen ramen;
• Glasvezelbekabeling.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn als voorschot bij vooruit betaling verschuldigd, op basis van jaarlijkse nacalculatie en zijn als volgt:
Kantoorruimte 6: ca. 59 m² - € 100,- per maand, te vermeerderen met btw.
HUURPRIJZEN
Kantoorruimte 6: ca. 59 m² - € 650,- per maand, te vermeerderen met btw.
HUURTERMIJN
De huurtermijn en aansluitende verlengingstermijnen gaan in overleg.
HUURINGANGSDATUM
Per direct beschikbaar.
HUURBETALING
Per maand, vooruit te betalen.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een bedrag gelijk aan drie maanden betalingsverplichting (inclusief eventuele servicekosten en BTW).
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum huurovereenkomst, conform het prijsindexcijfer Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek.
HUUROVEREENKOMST
Op basis van de standaard huurovereenkomst van verhuurder, die is gebaseerd op het Model ROZ (Raad voor Onroerende Zaken), model 2015.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste verhuur.
VOORBEHOUD
Definitieve goedkeuring opdrachtgever.
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.