Description
Dit business center is gelegen op het kantorenpark Arena in Hilversum. Het kantorengebied Arena biedt huisvesting aan gerenommeerde bedrijven zoals Nike, SLTN, Rabobank en NCOI.
Het center biedt startende bedrijven tot aan internationale ondernemingen betaalbare kantoorruimtes aan met optimale flexibiliteit en tal van faciliteiten. De kantoren worden volledig gestoffeerd en turn-key opgeleverd, welke u naar eigen smaak kan inrichten met het 'Design Your Office' programma.
De privé kantoren kunnen op basis van 24/7 beschikbaarheid aangeboden worden maar ook op flexibele basis. De kantoorruimte wordt aangeboden op basis van flexibele voorwaarden. Het gebouw beschikt over diverse vergaderruimtes, welke te gebruiken zijn door interne en externe klanten. De vergaderruimtes zijn voorzien van alle gemakken, waaronder WiFi, een beamer, flip chart, en inclusief koffie, thee en fris.
BEREIKBAARHEID
Met eigen vervoer:
U bereikt in maximaal 5 minuten de rijksweg A27 (Almere – Utrecht).
Met openbaar vervoer:
Op 1 minuut loopafstand, bevinden zich de bushaltes richting Amsterdam en Hilversum station. Op 10 minuten loopafstand bereikt u het station Hilversum Sportpark.
OPPERVLAKTE
Voor de verhuur is momenteel circa 450 m² kantoorruimte beschikbaar, verdeeld over 3 verdiepingen.
Op de 1e en 2e verdieping zijn er diverse business units beschikbaar, vanaf circa 10 m² tot circa 90 m².
De 3e verdieping, circa 350 m², is in zijn geheel beschikbaar.
PARKEREN
Het gebouw heeft een eigen parkeerterrein. Kosten voor een vaste parkeerplaats zijn € 80,- per maand, exclusief BTW. Parkeernorm 1:50.
HUURPRIJS
De huurprijzen voor de business units zijn als volgt:
- € 280,- per werkplek per maand, exclusief BTW;*
* De bovengenoemde huurprijs kan afwijken van de wensen en eisen van kandidaat huurders.
OPLEVERINGSNIVEAU EN VOORZIENINGEN
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat met het volgende inbegrepen:
- huur;
- WiFi, telefoon;
- servicekosten;
- onroerend goed verzekeringen & belastingen;
- gebruik van repro faciliteiten;
- uitgebreide receptiediensten;
- dagelijkse schoonmaak;
- pantry met koelkast en vaatwasser;
- werkplekken inclusief bureaus, stoelen en kasten;
- scheidingswanden;
- vloerbedekking;
- klimaatbeheersing;
- ready to go ICT infrastructuur;
- beveiligingssysteem door het hele gebouw.
HUURTERMIJN
Flexibele contracten zijn mogelijk met een huurtermijn vanaf 1 maand.
SERVICEKOSTEN
Servicekosten zijn bij de huur inbegrepen.
AANVAARDING
In overleg, per direct mogelijk.
Het center biedt startende bedrijven tot aan internationale ondernemingen betaalbare kantoorruimtes aan met optimale flexibiliteit en tal van faciliteiten. De kantoren worden volledig gestoffeerd en turn-key opgeleverd, welke u naar eigen smaak kan inrichten met het 'Design Your Office' programma.
De privé kantoren kunnen op basis van 24/7 beschikbaarheid aangeboden worden maar ook op flexibele basis. De kantoorruimte wordt aangeboden op basis van flexibele voorwaarden. Het gebouw beschikt over diverse vergaderruimtes, welke te gebruiken zijn door interne en externe klanten. De vergaderruimtes zijn voorzien van alle gemakken, waaronder WiFi, een beamer, flip chart, en inclusief koffie, thee en fris.
BEREIKBAARHEID
Met eigen vervoer:
U bereikt in maximaal 5 minuten de rijksweg A27 (Almere – Utrecht).
Met openbaar vervoer:
Op 1 minuut loopafstand, bevinden zich de bushaltes richting Amsterdam en Hilversum station. Op 10 minuten loopafstand bereikt u het station Hilversum Sportpark.
OPPERVLAKTE
Voor de verhuur is momenteel circa 450 m² kantoorruimte beschikbaar, verdeeld over 3 verdiepingen.
Op de 1e en 2e verdieping zijn er diverse business units beschikbaar, vanaf circa 10 m² tot circa 90 m².
De 3e verdieping, circa 350 m², is in zijn geheel beschikbaar.
PARKEREN
Het gebouw heeft een eigen parkeerterrein. Kosten voor een vaste parkeerplaats zijn € 80,- per maand, exclusief BTW. Parkeernorm 1:50.
HUURPRIJS
De huurprijzen voor de business units zijn als volgt:
- € 280,- per werkplek per maand, exclusief BTW;*
* De bovengenoemde huurprijs kan afwijken van de wensen en eisen van kandidaat huurders.
OPLEVERINGSNIVEAU EN VOORZIENINGEN
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat met het volgende inbegrepen:
- huur;
- WiFi, telefoon;
- servicekosten;
- onroerend goed verzekeringen & belastingen;
- gebruik van repro faciliteiten;
- uitgebreide receptiediensten;
- dagelijkse schoonmaak;
- pantry met koelkast en vaatwasser;
- werkplekken inclusief bureaus, stoelen en kasten;
- scheidingswanden;
- vloerbedekking;
- klimaatbeheersing;
- ready to go ICT infrastructuur;
- beveiligingssysteem door het hele gebouw.
HUURTERMIJN
Flexibele contracten zijn mogelijk met een huurtermijn vanaf 1 maand.
SERVICEKOSTEN
Servicekosten zijn bij de huur inbegrepen.
AANVAARDING
In overleg, per direct mogelijk.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.