Description
ALGEMEEN
Het kantoorgebouw is gelegen op een prachtige zichtlocatie op het Arena Park naast de Nike Campus met vele faciliteiten en beschikt over een fantastisch dakterras.
Het Arena Park is de meest gewaardeerde en moderne kantoorlocatie in ’t Gooi met een dienovereenkomstige uitstraling. Het Arenapark is volop in beweging en verschillende grote bedrijven zijn hier gevestigd zoals het Europese hoofdkantoor van Nike, Converse, NCOI en Bergman Clinics.
In de omgeving van de kantoorruimte aan de Olympia 4 zijn diverse uitstekende eetgelegenheden gevestigd, waaronder het restaurant ‘Nieuw Statewapen’. Tevens is het natuurreservaat ‘Goois Laapersheide’ om de hoek, een uitstekende plek om even een frisse neus te halen.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het Arenapark ligt langs de oprit van de A27, waardoor de kantoorruimte perfect bereikbaar is met het eigen vervoer.
Openbaar vervoer:
Pal voor de deur op 150 meter afstand is een bushalte aanwezig. Tevens is het NS-Station Hilversum Sport Park op circa 10 loopminuten gevestigd, welke u binnen 3 minuten naar het NS-Station Hilversum brengt en binnen 16 minuten naar Utrecht CS.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 2.304 m2 v.v.o., verdeeld als volgt:
Verdieping | Metrage
Begane grond | circa 593 m²
2e verdieping | circa 770 m² + 160 m²
3e verdieping | circa 622 m²
De exacte metrage kan afwijken, het object wordt nagemeten conform NEN-2580.
Deelverhuur is per verdieping bespreekbaar.
PARKEERGELEGENHEID
In de ondergelegen parkeergarage zijn 71 parkeerplaatsen beschikbaar op basis van een parkeernorm van 1:44.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat (‘as is’) staat met de volgende voorzieningen:
• twee liften;
• twee vergaderruimtes op de begane grond;
• slagboominstallatie voorzien van een intercom installatie;
• huidige systeemplafond met verlichtingsarmaturen;
• huidige vloerbedekking (waar aanwezig);
• huidige systeemwanden;
• mechanische ventilatie met topkoeling;
• huidige pantry (waar aanwezig);
• gemeenschappelijk dakterras;
• zonwering (waar aanwezig);
• gescheiden toiletgroepen;
• te openen ramen;
• verwarming door middel van convectoren.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A+.
GLASVEZEL
AANVAARDING
1 juni 2024, in overleg.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 135,00 per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 850,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 6% dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
€ 59,50 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
Nutsvoorzieningen
• stadsverwarming, inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik en-transport, inclusief vastrecht;
• waterverbruik, inclusief vastrecht;
Onderhoud E en W
• (correctief) onderhoud en periodieke controle van gebouwgebonden werktuigbouwkundige (W) installatries zoals verwarmings-, luchtbehandeligsinstallatie, liftinstallatie(s), drukverhogingsinstallatie (hydrofoor) en vuilwaterpomp(en) en periodieke controle van gebouwgebonden elektrotechnische (E) installaties zoals de noodverlichting, terreinverlichting, verlichting algemene ruimten, brandmeldinstallatie en/of ontruimingsinstallatie, inbraakdetectie/beveiliging, bliksembeveiliging, slagboominstallatie, automatische deuren;
• (correctief) onderhoud van gebouwgebonden blusmiddelen.
Keuringen
• NEN-3140;
• liftinstallatie;
• noodverlichting;
• gebouwgebonden blusmiddelen.
Schoonmaak- en terreinonderhoud
• schoonmaak algemene ruimten;
• glasbewassing buiten;
• glasbewassing binnen (algemene ruimten);
• groen- en terreinonderhoud buiten;
• gladheidsbestrijding;
• ongediertebestrijding;
• gevelreiniging;
• reiniging daken en goten.
Veiligheid
• telefoon noodlijn(en) lift;
• telefoonlijn modern gebouwbeheersysteem (GBS);
• doormelding/alarmopvolging.
Overig
• vuilafvoer (normaal, niet chemisch);
• parkmanagement;
• waterschap/waterbeheer;
• gemeentelijke belastingen en heffingen;
• handymandiensten;
• Glasvezel (vastrecht)
• administratiekosten ad 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.
Verhuurder is bevoegd na overleg met huurder de bovengenoemde opsomming van levering van zaken en diensten naar soort en omvang te wijzigen of te laten vervallen.
Servicekosten zijn verschuldigd vanaf de huuringangsdatum dan wel vanaf het moment van eerdere oplevering van het Gehuurde aan Huurder (datum ingebruikname).
De kosten van leveringen en diensten zullen per kwartaal vooruit in rekening worden gebracht bij Huurder middels een voorschotnota en jaarlijks achteraf op basis van nacalculatie van werkelijk gemaakte kosten worden verrekend.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen met aanvullingen van verhuurder.
Het kantoorgebouw is gelegen op een prachtige zichtlocatie op het Arena Park naast de Nike Campus met vele faciliteiten en beschikt over een fantastisch dakterras.
Het Arena Park is de meest gewaardeerde en moderne kantoorlocatie in ’t Gooi met een dienovereenkomstige uitstraling. Het Arenapark is volop in beweging en verschillende grote bedrijven zijn hier gevestigd zoals het Europese hoofdkantoor van Nike, Converse, NCOI en Bergman Clinics.
In de omgeving van de kantoorruimte aan de Olympia 4 zijn diverse uitstekende eetgelegenheden gevestigd, waaronder het restaurant ‘Nieuw Statewapen’. Tevens is het natuurreservaat ‘Goois Laapersheide’ om de hoek, een uitstekende plek om even een frisse neus te halen.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het Arenapark ligt langs de oprit van de A27, waardoor de kantoorruimte perfect bereikbaar is met het eigen vervoer.
Openbaar vervoer:
Pal voor de deur op 150 meter afstand is een bushalte aanwezig. Tevens is het NS-Station Hilversum Sport Park op circa 10 loopminuten gevestigd, welke u binnen 3 minuten naar het NS-Station Hilversum brengt en binnen 16 minuten naar Utrecht CS.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 2.304 m2 v.v.o., verdeeld als volgt:
Verdieping | Metrage
Begane grond | circa 593 m²
2e verdieping | circa 770 m² + 160 m²
3e verdieping | circa 622 m²
De exacte metrage kan afwijken, het object wordt nagemeten conform NEN-2580.
Deelverhuur is per verdieping bespreekbaar.
PARKEERGELEGENHEID
In de ondergelegen parkeergarage zijn 71 parkeerplaatsen beschikbaar op basis van een parkeernorm van 1:44.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat (‘as is’) staat met de volgende voorzieningen:
• twee liften;
• twee vergaderruimtes op de begane grond;
• slagboominstallatie voorzien van een intercom installatie;
• huidige systeemplafond met verlichtingsarmaturen;
• huidige vloerbedekking (waar aanwezig);
• huidige systeemwanden;
• mechanische ventilatie met topkoeling;
• huidige pantry (waar aanwezig);
• gemeenschappelijk dakterras;
• zonwering (waar aanwezig);
• gescheiden toiletgroepen;
• te openen ramen;
• verwarming door middel van convectoren.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A+.
GLASVEZEL
AANVAARDING
1 juni 2024, in overleg.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 135,00 per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 850,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 6% dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
€ 59,50 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
Nutsvoorzieningen
• stadsverwarming, inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik en-transport, inclusief vastrecht;
• waterverbruik, inclusief vastrecht;
Onderhoud E en W
• (correctief) onderhoud en periodieke controle van gebouwgebonden werktuigbouwkundige (W) installatries zoals verwarmings-, luchtbehandeligsinstallatie, liftinstallatie(s), drukverhogingsinstallatie (hydrofoor) en vuilwaterpomp(en) en periodieke controle van gebouwgebonden elektrotechnische (E) installaties zoals de noodverlichting, terreinverlichting, verlichting algemene ruimten, brandmeldinstallatie en/of ontruimingsinstallatie, inbraakdetectie/beveiliging, bliksembeveiliging, slagboominstallatie, automatische deuren;
• (correctief) onderhoud van gebouwgebonden blusmiddelen.
Keuringen
• NEN-3140;
• liftinstallatie;
• noodverlichting;
• gebouwgebonden blusmiddelen.
Schoonmaak- en terreinonderhoud
• schoonmaak algemene ruimten;
• glasbewassing buiten;
• glasbewassing binnen (algemene ruimten);
• groen- en terreinonderhoud buiten;
• gladheidsbestrijding;
• ongediertebestrijding;
• gevelreiniging;
• reiniging daken en goten.
Veiligheid
• telefoon noodlijn(en) lift;
• telefoonlijn modern gebouwbeheersysteem (GBS);
• doormelding/alarmopvolging.
Overig
• vuilafvoer (normaal, niet chemisch);
• parkmanagement;
• waterschap/waterbeheer;
• gemeentelijke belastingen en heffingen;
• handymandiensten;
• Glasvezel (vastrecht)
• administratiekosten ad 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.
Verhuurder is bevoegd na overleg met huurder de bovengenoemde opsomming van levering van zaken en diensten naar soort en omvang te wijzigen of te laten vervallen.
Servicekosten zijn verschuldigd vanaf de huuringangsdatum dan wel vanaf het moment van eerdere oplevering van het Gehuurde aan Huurder (datum ingebruikname).
De kosten van leveringen en diensten zullen per kwartaal vooruit in rekening worden gebracht bij Huurder middels een voorschotnota en jaarlijks achteraf op basis van nacalculatie van werkelijk gemaakte kosten worden verrekend.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen met aanvullingen van verhuurder.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.