Description
TE HUUR: Moderne en comfortabele kantoorkamer in het kantoorgebouw "Boedapest"
Op kantorenpark Schutlanden in Hoogeveen, op korte afstand van de A28 en de A37, zijn twee kantoorpanden gerealiseerd; Wenen en Boedapest. De gebouwen zijn flexibel in te delen.
Gebouw Boedapest bestaat uit 4 bouwlagen; vanaf de begane grond zijn de verdiepingen bereikbaar middels een centrale lift en trappenhuis, de verdiepingen bestaan uit 2 units met elk meerdere kantoorkamers.
Neem contact met ons op voor de nog beschikbare kamers.
De 2e verdieping is voorzien van een keuken en een toiletruimte welke gedeeld wordt met de andere huurders.
De kantoorruimte is voorzien van:
- Individueel regelbare klimaatbeheersing;
- Systeemplafond met verlichting;
- Vloerbedekking;
- Wandafwerking
- Zonwering;
- Kabelgoten;
- Toegang tot internet.
Daarnaast zijn er op de 2e etage twee vergaderkamers voor gezamenlijk gebruik beschikbaar, die ook gekoppeld kunnen worden tot één grote (presentatie) ruimte.
Kortom: comfortabel werken in een moderne kantoorkamer met wand-, vloer- en plafondafwerking en alle benodigde faciliteiten.
Het betreft hier een all-in huur; basishuur, gebouw gebonden kosten, servicekosten en algemene kosten, te vermeerderen met BTW.
Huurprijs: vanaf € 390,=
Aanvaarding: In overleg
Huurbetaling: Per maand vooraf te voldoen, vermeerderd met BTW
Huurtermijn: 3 jaar, afwijkende periode in overleg
Opzegtermijn: 3 maanden
BTW: Het betreft een BTW belaste verhuur
Indexering: Jaarlijks op basis van CPI "Alle huishoudens"
Zekerheidsstelling: Bankgarantie/waarborgsom ter grootte van 2 maanden huur en servicekosten, vermeerderd met de verschuldigde omzetbelasting
Huurovereenkomst: Gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ)
Extra voorbehoud: Goedkeuring eigenaar
Servicekosten:
De huurprijs bevat eveneens de servicekosten; onder servicekosten vallen de navolgende elementen:
- Elektraverbruik inclusief vastrecht voor de installaties en de verlichting van het gehuurde;
- Elektraverbruik inclusief vastrecht voor de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- Waterverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde;
- Waterverbruik inclusief vastrecht van de gemeenschappelijke ruimten;
- Het onderhoud, de periodieke controle, het elektriciteitsverbruik, waterverbruik van de volgende installaties:
- Balansventilatie ten behoeve van de kantoren;
- Ventilatie van de toiletten;
- De warm- en koud watervoorziening;
- Hand- brandmeldinstallatie;
- De (eventuele) drukverhogingsinstallatie;
- De liftinstallatie;
- De airconditioninginstallatie;
- De tuinverlichtingsinstallatie;
- De noodverlichtingsinstallatie;
- Schoonmaak van de algemene ruimten;
- Schoonmaak toiletruimte en keuken;
- Schoonmaak en onderhoudskosten van tuin en parkeerplaatsen;
- Glasbewassing buitenzijde;
- Afvalinzameling;
- Alarm;
- Toegang tot internet (verhuurder is niet verantwoordelijk voor de stabiliteit van het internet);
- Het schoonhouden en periodiek reinigen van de goten, afvoeren en riolering;
- Herstel van schade en / of beschadigingen in de gemeenschappelijke ruimten, indien de veroorzaker niet bekend is;
- Zuiveringslasten;
- Rioolrechten gebruiker;
- Waterschapslasten gebruiker;
- Assurantiepremie buitenbeglazing;
- 5% administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Bovenstaande servicekosten zijn bij normaal verbruik door huurder niet verrekenbaar en betreffen dus vaste kosten.
Neem voor meer informatie en beschikbaarheid contact op met Intermakelaars Bedrijfshuisvesting, tel. 0528-230230
Op kantorenpark Schutlanden in Hoogeveen, op korte afstand van de A28 en de A37, zijn twee kantoorpanden gerealiseerd; Wenen en Boedapest. De gebouwen zijn flexibel in te delen.
Gebouw Boedapest bestaat uit 4 bouwlagen; vanaf de begane grond zijn de verdiepingen bereikbaar middels een centrale lift en trappenhuis, de verdiepingen bestaan uit 2 units met elk meerdere kantoorkamers.
Neem contact met ons op voor de nog beschikbare kamers.
De 2e verdieping is voorzien van een keuken en een toiletruimte welke gedeeld wordt met de andere huurders.
De kantoorruimte is voorzien van:
- Individueel regelbare klimaatbeheersing;
- Systeemplafond met verlichting;
- Vloerbedekking;
- Wandafwerking
- Zonwering;
- Kabelgoten;
- Toegang tot internet.
Daarnaast zijn er op de 2e etage twee vergaderkamers voor gezamenlijk gebruik beschikbaar, die ook gekoppeld kunnen worden tot één grote (presentatie) ruimte.
Kortom: comfortabel werken in een moderne kantoorkamer met wand-, vloer- en plafondafwerking en alle benodigde faciliteiten.
Het betreft hier een all-in huur; basishuur, gebouw gebonden kosten, servicekosten en algemene kosten, te vermeerderen met BTW.
Huurprijs: vanaf € 390,=
Aanvaarding: In overleg
Huurbetaling: Per maand vooraf te voldoen, vermeerderd met BTW
Huurtermijn: 3 jaar, afwijkende periode in overleg
Opzegtermijn: 3 maanden
BTW: Het betreft een BTW belaste verhuur
Indexering: Jaarlijks op basis van CPI "Alle huishoudens"
Zekerheidsstelling: Bankgarantie/waarborgsom ter grootte van 2 maanden huur en servicekosten, vermeerderd met de verschuldigde omzetbelasting
Huurovereenkomst: Gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ)
Extra voorbehoud: Goedkeuring eigenaar
Servicekosten:
De huurprijs bevat eveneens de servicekosten; onder servicekosten vallen de navolgende elementen:
- Elektraverbruik inclusief vastrecht voor de installaties en de verlichting van het gehuurde;
- Elektraverbruik inclusief vastrecht voor de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- Waterverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde;
- Waterverbruik inclusief vastrecht van de gemeenschappelijke ruimten;
- Het onderhoud, de periodieke controle, het elektriciteitsverbruik, waterverbruik van de volgende installaties:
- Balansventilatie ten behoeve van de kantoren;
- Ventilatie van de toiletten;
- De warm- en koud watervoorziening;
- Hand- brandmeldinstallatie;
- De (eventuele) drukverhogingsinstallatie;
- De liftinstallatie;
- De airconditioninginstallatie;
- De tuinverlichtingsinstallatie;
- De noodverlichtingsinstallatie;
- Schoonmaak van de algemene ruimten;
- Schoonmaak toiletruimte en keuken;
- Schoonmaak en onderhoudskosten van tuin en parkeerplaatsen;
- Glasbewassing buitenzijde;
- Afvalinzameling;
- Alarm;
- Toegang tot internet (verhuurder is niet verantwoordelijk voor de stabiliteit van het internet);
- Het schoonhouden en periodiek reinigen van de goten, afvoeren en riolering;
- Herstel van schade en / of beschadigingen in de gemeenschappelijke ruimten, indien de veroorzaker niet bekend is;
- Zuiveringslasten;
- Rioolrechten gebruiker;
- Waterschapslasten gebruiker;
- Assurantiepremie buitenbeglazing;
- 5% administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Bovenstaande servicekosten zijn bij normaal verbruik door huurder niet verrekenbaar en betreffen dus vaste kosten.
Neem voor meer informatie en beschikbaarheid contact op met Intermakelaars Bedrijfshuisvesting, tel. 0528-230230
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.