Bargelaan 200 2333 CW Leiden

Rental price on request

Description

OMSCHRIJVING
Op een werkplek waar je je thuis voelt werk je beter. Dat inspireert en schept groeimogelijkheden. Daarom staat ruimte voor ondernemen centraal bij Element Offices. En daarom verhuren we niet alleen vierkante meters, maar gastvrije werkplekken in een bruisende omgeving die kruisbestuivingen en creatieve samenwerkingen aanjaagt. Voor Element Offices Leiden hebben we onze kantoorruimte en dienstverlening naar een nog hoger niveau getild: nog exclusiever, nog gastvrijer en nog verder voorop in de technologische ontwikkelingen. We noemen dat next level huren. Zo’n stimulerende omgeving verdient natuurlijk geen ‘one-size-fits-all’-aankleding. We vroegen daarom het bekende bureau Branding Office Furniture om een interieurontwerp te maken dat recht doet aan onze ideeën voor de kantoorruimte van nu. Ze stelden ons niet teleur: in hun uitdagende plan zijn de ruimtes van Element Offices Leiden op de vijfde en zesde verdieping van Level onderverdeeld in niet minder dan vier verschillende thema’s. Geen oppervlakkig sausje, maar een tot in de plintjes doorgevoerd creatief concept. Er zit gegarandeerd een stijl bij die aansluit bij jouw bedrijf, welke dienstverlening je ook aanbiedt en wat jullie bedrijfscultuur ook is.

Bij Element Offices Leiden huur je flexibel en precies de ruimte die bij je past. Een eigen kantoor waar je 24/7 toegang toe hebt, een gedeelde kantoorruimte waar alles voor je klaarstaat, of bijvoorbeeld een flexplek in het businesscenter. Het slimme slot van je kantoor open je met je smartphone of ClubCard. Afhankelijk van je membership krijg je zo ook toegang tot de andere ruimtes. Wel zo veilig. Over dat exclusieve membership gesproken: dat is je toegangskaartje tot The Club in de centrale hal en onze maandelijkse netwerkevents. Zo creëren we verbinding tussen huurders en jagen we kansrijke kruisbestuivingen aan. Bovendien profiteer je van kortingen en andere interessante extra’s. In de gezamenlijke lounge geniet je van de vermaarde sandwiches, soepen en kwaliteitskoffie van onze inhouse catering. Bij mooi weer doe je dat op het rooftop terrace, waar van lunch tot laat de zon schijnt. Bezoekers worden verwelkomd door de vriendelijke Clubmanager, die ook zaken als inkomende telefoon en post voor de huurders afhandelt. En de Clubconciërge zorgt dat alle faciliteiten piekfijn in orde zijn. Ook als het gaat om duurzaamheid zit je hier goed: Level maakt deel uit van wat de duurzaamste kilometer van Nederland gaat worden. Jouw nieuwe kantoor heeft dan ook energielabel A.

PRIJSNIVEAUS VANAF
€ 684,25 – 1 – 2 personen
€ 885,50 – 2 – 3 personen
€ 1.288,00 – 4 – 6 personen
€ 2.294,25 – max. 8 personen

BESCHIKBARE METRAGES VANAF
Vanaf 15 m2

WAT ALLEMAAL INCLUSIEF DE PRIJS IS
All-in prijs inclusief:
• Receptie van 08.30u – 17.00u (welkom gevoel door één van onze clubhosts);
• Ontvangst en/of doorverwijzen van bezoek door onze clubhosts;
• Eigen telefoonnummer met telefoonbeantwoording door onze clubhosts (via telefooncentrale van Element Offices);
• Een eigen fysieke brievenbus;
• Post- en pakketservice;
• Redundant Internet (glasvezel);
• Airconditioning en zonwering (regelbaar per eigen kantoorruimte);
• 24/7 toegankelijkheid ClubCard;
• Automatisch Grey ClubMember met extra voordelen;
• Kopieer- en scanfaciliteiten;
• Gezamenlijke volledig ingerichte pantry’s beschikbaar inclusief vaatwasser en Quooker;
• Rooftop terrace met zon;
• Doucheruimte;

OVERIGE DIENSTEN (MEERPRIJS)
• Schoonmaak;
• Meubilair;
• Gebruik vergaderfaciliteiten op alle locaties van Element Offices;
• Mogelijkheid extra flexwerkplekken in gedeelde ruimte of flexibel te boeken privékantoor;
• In house catering;
• The Club: gezellige bistro met goede koffiefaciliteiten;
• Ruim 330 ondergrondse parkeerplekken;
• Telefonie op maat. Zoals extra telefoonnummers, koppeling met eigen CRM-pakket, keuzemenu en softphone;
• Wekelijks verse bloemen op kantoor

GEDETAILLEERDE OMSCHRIJVING OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorunits worden in nieuwe staat en turn-key opgeleverd, exclusief meubilair.

Een stimulerende omgeving verdient natuurlijk geen ‘one-size-fits-all’-aankleding. Je kiest niet alleen een kantoor, maar ook een stijl. Vier zones hebben elk een eigen thema: Urban, Nature, Classic en Nordic.

Je kunt bij ons ook meubilair huren. De werkplek zal een (elektrisch) verstelbaar bureau en bureaustoel omvatten en qua uitstraling passen bij het thema van de gekozen zone. De kosten van een duo werkplek komen uit op € 125,- exclusief btw per maand.

OMSCHRIJVING VOORZIENINGEN
• Super snel redundant glasvezel internet
• Gezellige bistro met goede koffiefaciliteiten
• Mogelijkheid tot catering bij vergaderingen
• Print-, kopieer- en scanservice
• Doucheruimte
• Airconditioning en zonwering (regelbaar per eigen kantoorruimte);
• Volledig ingerichte pantry inclusief vaatwasser en cooker;

Features

Transfer of ownership

Rental price
Rental price on request
Service charges
No service charges known
Listed since
Status
Available
Acceptance
Available in consultation

Construction

Main use
Office
Building type
Resale property
Construction period
2011-2020

Surface areas

Area
150 m² (units from 15 m²)

Layout

Number of floors
6 floors

Energy

Energy label
Not available