This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/88419508
Boschstraat 23-d 6211 AS Maastricht
Rental price on request
Description
Opzoek naar een hippe kantoorruimte in het centrum van Maastricht? Dan is ROOOMS Maastricht wellicht wel "the place to be"!
KANTOORRUIMTE 290m2
Per 1 Juli 2023 komt er binnen ROOOMS Maastricht een prachtig kantoor vrij op de 3e verdieping met schitterend uitzicht op het Bassin. Dit kantoor heeft in totaal een oppervlakte van 290m2, maar is al ingedeeld in een 4 tal losse kantoren, grote open flex-ruimte, opslagruimte, keukenblokje met lunchruimte, bel hokje en eigen toiletten. Daarnaast is er op de algemene overloop nog een volledig ingerichte coffee corner met koffieapparaat en gezellige zitjes. Hier mogen de andere huurders ook van gebruik maken.
OVER ROOOMS MAASTRICHT
ROOOMS, your home of business! ROOOMS is een community voor ondernemers. Er zijn genoeg mogelijkheden om met elkaar in contact te komen: netwerkevenementen, spontane ontmoetingen in de lounges of gewoon bij de koffiemachine! Je kunt bij ons gebruik maken van flexibele abonnementen per werkplek, meters maken in je eigen kantoor of (toekomstige) klanten inspireren in één van onze moderne vergaderruimtes. Bij binnenkomst zullen je klanten verrast zijn door de kleurrijke, hippe uitstraling van ROOOMS. Ze ontvangen een warm welkom van de community manager en worden doorverwezen naar jouw kantoor. De community manager verzorgt tevens alle randzaken. Zo kun jij de focus leggen op jouw business. Bovendien ben je automatisch onderdeel van de bruisende ROOOMS community; een netwerk van gelijkgestemde ondernemers.
FULL-SERVICE
Op onze locatie bieden we vele diensten en is onze service all-inclusive. Zo kunnen onze leden zich focussen op hetgeen dat hun bedrijf zo uniek maakt. Werken als zelfstandige hoeft niet te betekenen dat je altijd alleen werkt. De ROOOMScommunity is een netwerk van hardwerkende ondernemers met inspirerende ideeën. Het klankbord dat je op ieder moment kunt gebruiken om je bedrijf te laten groeien. Een belangrijke pijler in deze is onze co-working space, een inspirerende omgeving waar werk méér is dan het afvinken van je takenlijst. Een plek waar koffie, thee en vers fruit altijd voor je klaar staan en wifi een hoge snelheid heeft zodat je iedere dag ongestoord kunt doorpakken. ROOOMS zorgt voor jouw home away from home of, beter gezegd, jouw home of business. Breng je laptop mee en je kunt beginnen!
FACILITEITEN
Wat is in begrepen in de huur
• Full-service en 24/7 toegang
• Voorschot warmte, elektra en water
• Koffie/thee/water en fruit
• Wifi
• Ontvangst van je bezoek bij de receptie
• Community activiteiten en netwerk momenten
• Gratis printen (max. 200 prints p.m.)
• Toegang tot de ROOOMS community
• Zakelijk postadres
• Gebruik van diverse vergaderruimtes
• Schoonmaak kantoor & algemene ruimten
• Onderhoud gebouw gebonden installaties
• Fietsverhuur
PARKEREN
Parkeerplaatsen zijn los te huren (op basis van beschikbaarheid)
RPIJS
Op aanvraag
MEER INFORMATIE?
Neem een kijkje op en vraag een rondleiding aan bij Community Manager Michelle via of bel 085 1119779
---------------------------------------------------------------------
KANTOORRUIMTE 290m2
Per 1 Juli 2023 komt er binnen ROOOMS Maastricht een prachtig kantoor vrij op de 3e verdieping met schitterend uitzicht op het Bassin. Dit kantoor heeft in totaal een oppervlakte van 290m2, maar is al ingedeeld in een 4 tal losse kantoren, grote open flex-ruimte, opslagruimte, keukenblokje met lunchruimte, bel hokje en eigen toiletten. Daarnaast is er op de algemene overloop nog een volledig ingerichte coffee corner met koffieapparaat en gezellige zitjes. Hier mogen de andere huurders ook van gebruik maken.
OVER ROOOMS MAASTRICHT
ROOOMS, your home of business! ROOOMS is een community voor ondernemers. Er zijn genoeg mogelijkheden om met elkaar in contact te komen: netwerkevenementen, spontane ontmoetingen in de lounges of gewoon bij de koffiemachine! Je kunt bij ons gebruik maken van flexibele abonnementen per werkplek, meters maken in je eigen kantoor of (toekomstige) klanten inspireren in één van onze moderne vergaderruimtes. Bij binnenkomst zullen je klanten verrast zijn door de kleurrijke, hippe uitstraling van ROOOMS. Ze ontvangen een warm welkom van de community manager en worden doorverwezen naar jouw kantoor. De community manager verzorgt tevens alle randzaken. Zo kun jij de focus leggen op jouw business. Bovendien ben je automatisch onderdeel van de bruisende ROOOMS community; een netwerk van gelijkgestemde ondernemers.
FULL-SERVICE
Op onze locatie bieden we vele diensten en is onze service all-inclusive. Zo kunnen onze leden zich focussen op hetgeen dat hun bedrijf zo uniek maakt. Werken als zelfstandige hoeft niet te betekenen dat je altijd alleen werkt. De ROOOMScommunity is een netwerk van hardwerkende ondernemers met inspirerende ideeën. Het klankbord dat je op ieder moment kunt gebruiken om je bedrijf te laten groeien. Een belangrijke pijler in deze is onze co-working space, een inspirerende omgeving waar werk méér is dan het afvinken van je takenlijst. Een plek waar koffie, thee en vers fruit altijd voor je klaar staan en wifi een hoge snelheid heeft zodat je iedere dag ongestoord kunt doorpakken. ROOOMS zorgt voor jouw home away from home of, beter gezegd, jouw home of business. Breng je laptop mee en je kunt beginnen!
FACILITEITEN
Wat is in begrepen in de huur
• Full-service en 24/7 toegang
• Voorschot warmte, elektra en water
• Koffie/thee/water en fruit
• Wifi
• Ontvangst van je bezoek bij de receptie
• Community activiteiten en netwerk momenten
• Gratis printen (max. 200 prints p.m.)
• Toegang tot de ROOOMS community
• Zakelijk postadres
• Gebruik van diverse vergaderruimtes
• Schoonmaak kantoor & algemene ruimten
• Onderhoud gebouw gebonden installaties
• Fietsverhuur
PARKEREN
Parkeerplaatsen zijn los te huren (op basis van beschikbaarheid)
RPIJS
Op aanvraag
MEER INFORMATIE?
Neem een kijkje op en vraag een rondleiding aan bij Community Manager Michelle via of bel 085 1119779
---------------------------------------------------------------------
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- Rental price on request
- Service charges
- No service charges known
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available immediately
- Ownership situation
- Full ownership
Construction
- Main use
- Office space
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 1997
Surface areas
- Area
- 290 m²
Layout
- Number of floors
- 1 floor
- Facilities
- Mechanical ventilation, peak cooling, built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout
Energy
- Energy label
- Not available
Surroundings
- Location
- Office park, town center, in residential district, railway station site, on navigable waterway, peripheral retail location and large-scale retail location
- Accessibility
- Bus stop in less than 500 m, Dutch Railways Intercity station in 500 m to 1000 m and motorway exit in 500 m to 1000 m
Parking
- Parking spaces
- 49 covered parking spaces
- Parking costs
- From € 1,560,- per lot per year (21% VAT applies)