Wijchenseweg 20 6537 TL Nijmegen

€ 120 /m²/year
Eyecatcher Duurzame turn-key kantoorruimte in een multi-tenant kantoorobject

Description

EEN DUURZAME TURN-KEY KANTOORRUIMTE OP EEN ZICHTLOCATIE AAN DE WIJCHENSEWEG

Een zeer representatieve turn-key kantoorruimte in een multi-tenant kantoorobject. Het object is gelegen op een toplocatie in de Brabantse Poort op zicht locatie direct aan de Wijchenseweg en nabij het Takenhofplein. Momenteel zitten er een viertal huurders in het object gevestigd, te weten Dustin, ABAB, Rodruza en BCTN. Een huurder gaan minder vierkante meters afnemen, waardoor er diverse verdiepingen beschikbaar komen. Halverwege dit jaar komt er in totaal circa 4.900 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar met voldoende parkeergelegenheid. Deelverhuur is mogelijk vanaf circa 332 m² v.v.o.. De footprint van het gebouw welke is gebouwd in 1994-1995 is U-vormig en heeft vier bouwlagen. Het entree, de ontvangstruimte en het restaurant zijn compleet gemoderniseerd en opnieuw ingericht. Het gebouw heeft momenteel een energielabel C, maar gaat binnenkort over naar een energielabel A. Hieronder een overzicht van de diverse energiebesparende maatregelen incl. planning:

• Gehele complex voorzien van LED verlichting (reeds uitgevoerd in 2023).
• Installatie energiezuinige koelmachine energiegebouw (reeds uitgevoerd in 2023) 7% relatieve CO2-reductie.
• WTW modules installeren op bestaande ventilatiesysteem (uitvoering in 2024) 5% relatieve CO2-reductie.
• Aanvullend isoleren dak met 50 mm PIR, (uitvoering begin 2024) de besparing indien de ruimte verwarmd wordt, bedraagt ongeveer 2,626 m³ - 1,287m³ = 1,339 m³ gas per m² per jaar.
• Zonnepanelen (uitvoering in 2024) 13% relatieve CO2-reductie.
• Installatie van elektrische laadpalen (uitvoering medio 2024).

LIGGING:
Het object is gelegen op het kantorenpark “Brabantse Poort” aan de doorgaande weg vanaf de A73 naar het centrum van Nijmegen. Het qua architectuur moderne kantoorgebouw is gelegen tussen de gebouwen van Poelman van der Broek en Bovemij – Interpolis verzekeringen. De bereikbaarheid is goed door de ligging aan de afslag van de A73. Deze biedt goede aansluitingen met de A15, A50 en de A12. Het kantoorpand is gelegen op loopafstand van het Station Dukenburg met diverse busverbindingen en treinverbindingen. In de omgeving bevindt zich het groot regionaal winkelcentrum Dukenburg met meer dan 100 winkels en diverse restaurants. Tegenover het winkelcentrum ligt het congresgebouw Triavium welke uitstekend geschikt is voor het houden van vergaderingen, congressen, beurzen, lunches en diners.

METRAGES:
Begane grond: ca. 937 m² v.v.o., (vanaf 332 m² v.v.o. beschikbaar plus mogelijk uit te breiden per 2025 circa 368 m² v.v.o.)
2e verdieping: ca. 3.213 m² v.v.o. (vanaf 1.583 m² v.v.o. beschikbaar)
3e verdieping: ca. 750 m² v.v.o.
Restaurant: ca. 685 m² v.v.o. (optioneel)
*Deelverhuur is mogelijk vanaf 332 m² v.v.o.

OPLEVERINGSNIVEAU:
De kantoorruimte zal turn-key worden opgeleverd. In de huidige staat inclusief de scheidingswanden, systeemplafond met beeldscherm vriendelijke verlichtingsarmaturen, gescheiden wand kabelgoten met data bekabeling, lichtwering en per verdieping en vleugel een pantry en gescheiden sanitaire voorzieningen.

PARKEREN:
Voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein (1:32).
Huurprijs per parkeerplaats op aanvraag.

BESTEMMING:
De bestemming binnen het vigerende bestemmingplan Brabantse Poort betreft kantoren en/of bedrijfsdoeleinden. De gronden zijn bestemd voor de oprichting van bebouwing ten behoeve van kantoren, laboratoria en bedrijven voorkomend op de Staat van bedrijfsactiviteiten I en vestiging van zogenaamde A-inrichtingen.

HUURPRIJS:
Kantoorruimte: € 120,- per m²/per jaar, exclusief BTW
Parkeerplaatsen: huurprijs op aanvraag
Restaurant: Nader te bepalen

Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.

SERVICEKOSTEN:
Op aanvraag.

Onderstaande leveringen en diensten:
• Verwarming/verlichting van de algemene ruimten zijnde de centrale entrée, toiletten, gangen, centrale trappenhuizen en
personeelsingang;
• Gasverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Waterverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Reinigen buitengevels en glasbewassing buitenzijde (minimaal 2x per jaar);
• Kosten glasverzekering;
• Gebruikersheffingen en belastingen, zoals verontreinigingsheffingen;
• Onderhoud en periodieke controle van de verwarming-,koel- en luchtbehandelinginstallatie en liftinstallaties;
• Onderhoud en periodieke controle van de elektrische installatie, noodverlichtinginstallatie, slagbomen/intercom parkeerplaatsen;
• Onderhoud en periodieke controle van de brandblusapparatuur, brandmeldcentrale, ontruimingsinstallatie en storingmeldinstallatie;
• Schoonmaakkosten voor de in het gebouw aanwezige algemene ruimten;
• Groenvoorzieningen algemene ruimten;
• Kosten voor de vuilinzameling en afvoer;
• Onderhoudscontracten voor het tuinonderhoud, groenvoorziening, parkeerterrein en het buitenterrein, inclusief strooien;
• Sanitaire hygiëne;
• Plaagdieronderhoud;
• Onderhoud en periodieke controle van gevelwas-installatie;
• Klein onderhoud;

Beveiliging:
• Pand openen (maandag tot en met vrijdag) om 06.30 uur, voorafgaand aan de openstelling wordt een openingsronde gelopen;
• Sluiting pand om 19.00 uur, op verzoek kan het pand langer of in het weekeinde opengesteld worden, extra uren beveiliging worden dan in rekening gebracht bij de aanvrager;
• Alarmopvolging buiten de openingstijden.

Administratiekosten van 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten. Verrekening van werkelijke kosten ten opzichte van betaalde voorschotten zal jaarlijks plaatsvinden.

HUURTERMIJN:
In overleg.

HUURBETALING:
Per kwartaal vooruit.

ZEKERHEIDSSTELLING:
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de huurder dient er minimaal een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW gesteld te worden.

HUURINDEXERING:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUUROVEREENKOMST:
Op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM), model kantoren in de zin van artikel 7:230 BW.

AANVAARDING:
In overleg.

OPZEGTERMIJN:
Er geldt een opzegtermijn van 12 maanden.

BIJZONDERHEDEN:
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.

Features

Transfer of ownership

Rental price
€ 120 per square meter per year
Service charges
No service charges known
Listed since
Status
Available
Acceptance
Available immediately

Construction

Main use
Office
Building type
Resale property
Construction period
1991-2000

Surface areas

Area
4,900 m² (units from 332 m²)

Layout

Number of floors
4 floors
Facilities
Air conditioning, mechanical ventilation, peak cooling, built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout

Energy

Energy label
C

Surroundings

Location
Office park

Map

Map is loading...

Cadastral boundaries Buildings

Travel time

Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.

Wijchenseweg 20

€ 120 /m²/year