Kerkenbos 1065 6546 BB Nijmegen
- New
€ 125 /m²/year

Description
EEN DUURZAME TURN-KEY KANTOORRUIMTE PER DIRECT BESCHIKBAAR
Op zichtlocatie vanaf de Wijchenseweg (N326) en de snelweg A73 is een modern en duurzaam kantoorobject gebouwd. Het object heeft een totale oppervlakte van circa 4.030 m² VVO verdeeld over 6 bouwlagen. De verdieping die beschikbaar komt is gelegen op de 3e bouwlaag en heeft een totale oppervlakte van circa 694 m² VVO. De kantoorruimte is verdeeld over een courante kantoortuin en diverse werk-/vergaderruimtes. De kantoorruimte is per direct beschikbaar en turn-key (instapklaar).
LOCATIE
De beschikbare ruimtes zijn gelegen op een centrale locatie nabij de Brabantse Poort op kantorenpark Kerkenbos in Nijmegen. In de omgeving bevindt zich het grote winkelcentrum Dukenburg met meer dan 100 winkels en diverse restaurants. Tegenover het winkelcentrum ligt congresgebouw Triavium, welke uitermate geschikt is voor het houden van vergaderingen, congressen, beurzen, maar waar men ook kan lunchen en dineren. Daarnaast geeft de ligging op een kantorenpark als Kerkenbos de mogelijkheid tot ontmoeten, netwerken en samenwerken.
BEREIKBAARHEID
De bereikbaarheid is uitstekend door de directe ligging aan diverse uitvalswegen zoals de A73 Venlo/ Boxmeer, de A50 ’s-Hertogenbosch en de A15 Tiel/Rotterdam/Arnhem. Het object ligt op loopafstand van stadsdeelcentrum Dukenburg, de woonboulevard en het bus- en treinstation.
PARKEREN
Rondom het object zijn 14 parkeerplaatsen aanwezig.
VLOEROPPERVLAKTE
De kantoorruimte heeft een vloeroppervlakte van ca. 694 m² VVO inclusief aandeel in de gemeenschap.
INDELING
Begane grond;
Centrale entree, hal met hoofdmeterkasten, hydrofoorruimte, trappenhuis en lift en entrees naar de kantoren, nader in te richten kantoorruimte door huurder en toiletgroepen met voorportaal, pantry per kwart verdieping en technische ruimte/meterkastruimte.
3e Verdieping;
Ontvangstruimte voorzien van een balie, luxe pantry met lunch ruimte, een ruime kantoortuin, 3-tal vergaderruimtes en diverse werkruimtes.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt in de huidige staat opgeleverd.
ENERGIELABEL
Energielabel A++.
BESTEMMING
De bestemming luidt 'Gemengd - 1' . De hiervoor aangewezen gronden zijn bestemd voor: kantoren en bedrijven voor zover deze voorkomen in categorie 1 tot en met 3.1 van de Staat van bedrijfsactiviteiten (model Nijmegen); uitgezonderd detailhandels- en garagebedrijven;
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons kantoor.
HUURPRIJS
€ 125,- per m² per jaar excl. BTW
SERVICEKOSTEN
Er zal een voorschot in rekening worden gebracht van € 7,50 per m² exclusief BTW, per jaar voor de navolgende leveringen en diensten:
• de assurantiepremie ten behoeve van een evenredig deel voor de glasverzekering (met een eigen risico voor Huurder van € 250,- met uitzondering van vernielingen/inbraak);
• onderhoud van de buitenverlichting;
• reinigen van glas aan de buitengevels, minimaal 3 x per jaar;
• periodiek reinigen en onderhouden van het buitenterrein;
• periodiek onderhoud van beplantingen en groenstroken op het buitenterrein;
• onderhoud en jaarlijkse keuring lift;
• 50% van de OZB-aanslag van het gehuurde, voorheen ook wel bekend “het huurdersdeel”;
• onderhoud / algemene-installatie gebouw door een gecertificeerd bedrijf, jaarlijks airco onderhoud zal voor rekening van huurder zijn en is niet inbegrepen in de servicekosten;
• controle van het terrein door een erkend bewakingsbedrijf op werkdagen, na werktijd en in de weekenden wisselend;
• onderhoud en verbruikskosten (stroom en data) camerasysteem;
• onderhoud en service van de brandmeldingsinstallatie;
• het onderhoud (1x per jaar) van alleen de brandslanghaspel(s).
• Administratiekosten 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Verrekening van werkelijke kosten ten opzichte van betaalde voorschotten zal jaarlijks plaatsvinden. Over het voorschot servicekosten zal BTW in rekening worden gebracht.
VOORSCHOT WATER EN ELEKTRA
Verhuurder zal een voorschot in rekening brengen van € 20,- per m² per jaar voor de levering van elektra en water. Elektra zal middels tussenmeters worden afgerekend en het vastrecht en waterverbruik middels omslag van m². Verhuurder heeft er voor gekozen om groene stroom in te kopen in zijn gehele portefeuille.
HUURTERMIJN
In overleg.
OPZEGTERMIJN
12 (twaalf) maanden.
BETALING
De huur, servicekosten en de daarover verschuldigde BTW zullen per maand vooruit in rekening worden gebracht.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en de daarover verschuldigde BTW.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, gebaseerd op het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) vastgesteld in 2015 met de daarbij deel uitmakende algemene bepalingen, aangevuld met de benodigde bijzondere bepalingen.
BIJZONDERHEDEN
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
Op zichtlocatie vanaf de Wijchenseweg (N326) en de snelweg A73 is een modern en duurzaam kantoorobject gebouwd. Het object heeft een totale oppervlakte van circa 4.030 m² VVO verdeeld over 6 bouwlagen. De verdieping die beschikbaar komt is gelegen op de 3e bouwlaag en heeft een totale oppervlakte van circa 694 m² VVO. De kantoorruimte is verdeeld over een courante kantoortuin en diverse werk-/vergaderruimtes. De kantoorruimte is per direct beschikbaar en turn-key (instapklaar).
LOCATIE
De beschikbare ruimtes zijn gelegen op een centrale locatie nabij de Brabantse Poort op kantorenpark Kerkenbos in Nijmegen. In de omgeving bevindt zich het grote winkelcentrum Dukenburg met meer dan 100 winkels en diverse restaurants. Tegenover het winkelcentrum ligt congresgebouw Triavium, welke uitermate geschikt is voor het houden van vergaderingen, congressen, beurzen, maar waar men ook kan lunchen en dineren. Daarnaast geeft de ligging op een kantorenpark als Kerkenbos de mogelijkheid tot ontmoeten, netwerken en samenwerken.
BEREIKBAARHEID
De bereikbaarheid is uitstekend door de directe ligging aan diverse uitvalswegen zoals de A73 Venlo/ Boxmeer, de A50 ’s-Hertogenbosch en de A15 Tiel/Rotterdam/Arnhem. Het object ligt op loopafstand van stadsdeelcentrum Dukenburg, de woonboulevard en het bus- en treinstation.
PARKEREN
Rondom het object zijn 14 parkeerplaatsen aanwezig.
VLOEROPPERVLAKTE
De kantoorruimte heeft een vloeroppervlakte van ca. 694 m² VVO inclusief aandeel in de gemeenschap.
INDELING
Begane grond;
Centrale entree, hal met hoofdmeterkasten, hydrofoorruimte, trappenhuis en lift en entrees naar de kantoren, nader in te richten kantoorruimte door huurder en toiletgroepen met voorportaal, pantry per kwart verdieping en technische ruimte/meterkastruimte.
3e Verdieping;
Ontvangstruimte voorzien van een balie, luxe pantry met lunch ruimte, een ruime kantoortuin, 3-tal vergaderruimtes en diverse werkruimtes.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt in de huidige staat opgeleverd.
ENERGIELABEL
Energielabel A++.
BESTEMMING
De bestemming luidt 'Gemengd - 1' . De hiervoor aangewezen gronden zijn bestemd voor: kantoren en bedrijven voor zover deze voorkomen in categorie 1 tot en met 3.1 van de Staat van bedrijfsactiviteiten (model Nijmegen); uitgezonderd detailhandels- en garagebedrijven;
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons kantoor.
HUURPRIJS
€ 125,- per m² per jaar excl. BTW
SERVICEKOSTEN
Er zal een voorschot in rekening worden gebracht van € 7,50 per m² exclusief BTW, per jaar voor de navolgende leveringen en diensten:
• de assurantiepremie ten behoeve van een evenredig deel voor de glasverzekering (met een eigen risico voor Huurder van € 250,- met uitzondering van vernielingen/inbraak);
• onderhoud van de buitenverlichting;
• reinigen van glas aan de buitengevels, minimaal 3 x per jaar;
• periodiek reinigen en onderhouden van het buitenterrein;
• periodiek onderhoud van beplantingen en groenstroken op het buitenterrein;
• onderhoud en jaarlijkse keuring lift;
• 50% van de OZB-aanslag van het gehuurde, voorheen ook wel bekend “het huurdersdeel”;
• onderhoud / algemene-installatie gebouw door een gecertificeerd bedrijf, jaarlijks airco onderhoud zal voor rekening van huurder zijn en is niet inbegrepen in de servicekosten;
• controle van het terrein door een erkend bewakingsbedrijf op werkdagen, na werktijd en in de weekenden wisselend;
• onderhoud en verbruikskosten (stroom en data) camerasysteem;
• onderhoud en service van de brandmeldingsinstallatie;
• het onderhoud (1x per jaar) van alleen de brandslanghaspel(s).
• Administratiekosten 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Verrekening van werkelijke kosten ten opzichte van betaalde voorschotten zal jaarlijks plaatsvinden. Over het voorschot servicekosten zal BTW in rekening worden gebracht.
VOORSCHOT WATER EN ELEKTRA
Verhuurder zal een voorschot in rekening brengen van € 20,- per m² per jaar voor de levering van elektra en water. Elektra zal middels tussenmeters worden afgerekend en het vastrecht en waterverbruik middels omslag van m². Verhuurder heeft er voor gekozen om groene stroom in te kopen in zijn gehele portefeuille.
HUURTERMIJN
In overleg.
OPZEGTERMIJN
12 (twaalf) maanden.
BETALING
De huur, servicekosten en de daarover verschuldigde BTW zullen per maand vooruit in rekening worden gebracht.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en de daarover verschuldigde BTW.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, gebaseerd op het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) vastgesteld in 2015 met de daarbij deel uitmakende algemene bepalingen, aangevuld met de benodigde bijzondere bepalingen.
BIJZONDERHEDEN
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- € 125 per square meter per year
- Service charges
- € 27 per square meter per year (21% VAT applies)
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available immediately
Construction
- Main use
- Office
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 2023
Surface areas
- Area
- 694 m²
Layout
- Number of floors
- 1 floor
- Facilities
- Air conditioning, built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout
Energy
- Energy label
- A++
Surroundings
- Location
- Office park
Parking
- Parking spaces
- 14 uncovered parking spaces
Photos

































Floorplan
Derde Verdieping
