Description
Moderne, energiezuinige en smaakvol ingerichte kantoorruimte op centrale locatie in Nijmegen.
De kantoorruimte is op de 1e verdieping gelegen en is 27m2 groot (groen), daarnaast is er 22 m2 (geel) gezamenlijke ruimte bestaande uit vergaderruimte met tafel en stoelen, toilet, keuken en verkeersruimte. Op het buitenterrein zijn 2 parkeerplaatsen te huur.
De huurprijs bedraagt
optie 1: € 995,- excl. BTW voor een huurcontract met een eerste huurtermijn van 5 jaar
optie 2: € 1.150,- excl. BTW bij een eerste huurtermijn van 3 jaar,
De huurprijzen zijn exclusief vergoeding voor het parkeren, 2 parkeerplaatsen zijn tezamen € 90,- (excl. BTW) per maand en zijn onderdeel van het gehuurde.
De huurder dient meubilair voor zijn eigen kamer neer te zetten en eventuele apparatuur, de afwerking is compleet. De gemeenschappelijke ruimten zijn ingericht en afgewerkt.
Het voorschot voor de servicekosten bedraagt € 125,- per maand excl. BTW.
Servicekosten zijn onder andere:
- nutsvoorzieningen
- onderhoud verwarming
- verlichting
- schoonmaakkosten (gemeenschappelijk)
- buitenterrein
Uitstekende bereikbaarheid
De kantoorvilla ligt op een goed bereikbare locatie, direct ontsloten via de Energieweg. De ligging biedt snelle toegang tot:
- A15/A325 (richting Arnhem)
- A73 (richting Venlo)
- A50 (richting Tiel/Rotterdam)
Met bushaltes op enkele minuten loopafstand en ook het treinstation (Goffert) binnen handbereik.
De hoofdgebruiker heeft ter plaatse een kantoor, MKB-support, re-integratie naar zelfstandig ondernemerschap en/of een nieuwe baan. Een huurder met activiteiten die daaraan complementair zijn is meer dan welkom!
Bestemming en gebruik
De ruimtes zijn bestemd voor kantoren, dienstverlenende bedrijven en maatschappelijke, culturele of medische voorzieningen. Denk hierbij aan juridische diensten, grafische vormgeving, ingenieursbureaus of medische praktijken.
Huurovereenkomst: Op basis van het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) vastgesteld, model kantoorruimte in de zin van artikel 230a BW met standaard algemene bepalen en bijzondere bepalingen.
Indien u nog vragen heeft of meer informatie wenst, neem dan contact op met ons op: 024-2 602 602.
Deze tekst en het beeldmateriaal is bedoeld ter beeldvorming. Aan deze beschrijving kunnen geen rechten worden ontleend.
De kantoorruimte is op de 1e verdieping gelegen en is 27m2 groot (groen), daarnaast is er 22 m2 (geel) gezamenlijke ruimte bestaande uit vergaderruimte met tafel en stoelen, toilet, keuken en verkeersruimte. Op het buitenterrein zijn 2 parkeerplaatsen te huur.
De huurprijs bedraagt
optie 1: € 995,- excl. BTW voor een huurcontract met een eerste huurtermijn van 5 jaar
optie 2: € 1.150,- excl. BTW bij een eerste huurtermijn van 3 jaar,
De huurprijzen zijn exclusief vergoeding voor het parkeren, 2 parkeerplaatsen zijn tezamen € 90,- (excl. BTW) per maand en zijn onderdeel van het gehuurde.
De huurder dient meubilair voor zijn eigen kamer neer te zetten en eventuele apparatuur, de afwerking is compleet. De gemeenschappelijke ruimten zijn ingericht en afgewerkt.
Het voorschot voor de servicekosten bedraagt € 125,- per maand excl. BTW.
Servicekosten zijn onder andere:
- nutsvoorzieningen
- onderhoud verwarming
- verlichting
- schoonmaakkosten (gemeenschappelijk)
- buitenterrein
Uitstekende bereikbaarheid
De kantoorvilla ligt op een goed bereikbare locatie, direct ontsloten via de Energieweg. De ligging biedt snelle toegang tot:
- A15/A325 (richting Arnhem)
- A73 (richting Venlo)
- A50 (richting Tiel/Rotterdam)
Met bushaltes op enkele minuten loopafstand en ook het treinstation (Goffert) binnen handbereik.
De hoofdgebruiker heeft ter plaatse een kantoor, MKB-support, re-integratie naar zelfstandig ondernemerschap en/of een nieuwe baan. Een huurder met activiteiten die daaraan complementair zijn is meer dan welkom!
Bestemming en gebruik
De ruimtes zijn bestemd voor kantoren, dienstverlenende bedrijven en maatschappelijke, culturele of medische voorzieningen. Denk hierbij aan juridische diensten, grafische vormgeving, ingenieursbureaus of medische praktijken.
Huurovereenkomst: Op basis van het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) vastgesteld, model kantoorruimte in de zin van artikel 230a BW met standaard algemene bepalen en bijzondere bepalingen.
Indien u nog vragen heeft of meer informatie wenst, neem dan contact op met ons op: 024-2 602 602.
Deze tekst en het beeldmateriaal is bedoeld ter beeldvorming. Aan deze beschrijving kunnen geen rechten worden ontleend.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.