Description
Multifunctionele bedrijfsruimte aan de rand van het centrum – Mariastraat 21, Schiedam
Op zoek naar een veelzijdige bedrijfsruimte met opslag- en kantoorruimte? Deze functionele en goed onderhouden bedrijfsruimte van ca. 123 m² is ideaal voor ondernemers die een centrale ligging willen combineren met goede bereikbaarheid.
Indeling:
Begane grond: Ruime opslagruimte, toiletruimte en een kleine achterplaats.
Eerste verdieping: Open kantoorruimte, perfect voor een efficiënte werkplek.
Voorzieningen: Kunststof kozijnen en een airco-unit voor optimaal comfort.
Locatie & bereikbaarheid:
De bedrijfsruimte is gunstig gelegen aan de rand van het centrum van Schiedam, met diverse uitvalswegen en openbaar vervoersvoorzieningen op korte afstand. Dit zorgt voor een uitstekende bereikbaarheid, zowel met de auto als met het OV.
Bestemming & gebruik:
Volgens het bestemmingsplan ‘Bedrijf’ zijn bedrijfsmatige activiteiten toegestaan tot en met milieucategorie 2 van de Staat van milieubelastende activiteiten.
Interesse? Neem contact met ons op voor meer informatie of een bezichtiging!
Bijzonderheden huurovereenkomst:
Huurprijsaanpassing :
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2006=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn :
Vijf jaar met een optieperiode van vijf jaar. Andere termijnen in overleg bespreekbaar.
Omzetbelasting :
Ingevolge artikel 11, lid 1, sub B, van de Wet Omzetbelasting zullen verhuurder en huurder een verklaring ondertekenen, op grond waarvan zij opteren voor belaste verhuur. Deze zogenaamde ‘opteringsverklaring’ zal bij ondertekening van de huurovereenkomst door huurder zijn ondertekend. Huurder verklaart hierbij dat de onroerende zaak ook tenminste gebruikt gaat worden voor doeleinden waarvoor recht op aftrek van omzetbelasting bestaat.
Bijkomende kosten:
Nader te bepalen
Zekerheidsstelling :
Een bankgarantie (of waarborgsom) ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief servicekosten en BTW.
Betalingswijze:
De huurpenningen, servicekosten en BTW (indien van toepassing) dienen te worden voldaan bij vooruitbetaling per kwartaal.
Datum van oplevering:
In overleg.
Huurovereenkomst :
De huurovereenkomst zal op basis van het standaard en meest recente model van de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) met bijbehorende Algemene Bepalingen, gedeponeerd en ingeschreven bij de griffie van de rechtbank te ‘s-Gravenhage, worden opgemaakt.
Op zoek naar een veelzijdige bedrijfsruimte met opslag- en kantoorruimte? Deze functionele en goed onderhouden bedrijfsruimte van ca. 123 m² is ideaal voor ondernemers die een centrale ligging willen combineren met goede bereikbaarheid.
Indeling:
Begane grond: Ruime opslagruimte, toiletruimte en een kleine achterplaats.
Eerste verdieping: Open kantoorruimte, perfect voor een efficiënte werkplek.
Voorzieningen: Kunststof kozijnen en een airco-unit voor optimaal comfort.
Locatie & bereikbaarheid:
De bedrijfsruimte is gunstig gelegen aan de rand van het centrum van Schiedam, met diverse uitvalswegen en openbaar vervoersvoorzieningen op korte afstand. Dit zorgt voor een uitstekende bereikbaarheid, zowel met de auto als met het OV.
Bestemming & gebruik:
Volgens het bestemmingsplan ‘Bedrijf’ zijn bedrijfsmatige activiteiten toegestaan tot en met milieucategorie 2 van de Staat van milieubelastende activiteiten.
Interesse? Neem contact met ons op voor meer informatie of een bezichtiging!
Bijzonderheden huurovereenkomst:
Huurprijsaanpassing :
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2006=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn :
Vijf jaar met een optieperiode van vijf jaar. Andere termijnen in overleg bespreekbaar.
Omzetbelasting :
Ingevolge artikel 11, lid 1, sub B, van de Wet Omzetbelasting zullen verhuurder en huurder een verklaring ondertekenen, op grond waarvan zij opteren voor belaste verhuur. Deze zogenaamde ‘opteringsverklaring’ zal bij ondertekening van de huurovereenkomst door huurder zijn ondertekend. Huurder verklaart hierbij dat de onroerende zaak ook tenminste gebruikt gaat worden voor doeleinden waarvoor recht op aftrek van omzetbelasting bestaat.
Bijkomende kosten:
Nader te bepalen
Zekerheidsstelling :
Een bankgarantie (of waarborgsom) ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief servicekosten en BTW.
Betalingswijze:
De huurpenningen, servicekosten en BTW (indien van toepassing) dienen te worden voldaan bij vooruitbetaling per kwartaal.
Datum van oplevering:
In overleg.
Huurovereenkomst :
De huurovereenkomst zal op basis van het standaard en meest recente model van de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) met bijbehorende Algemene Bepalingen, gedeponeerd en ingeschreven bij de griffie van de rechtbank te ‘s-Gravenhage, worden opgemaakt.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.