Jan van Galenstraat 62-66 3115 JG Schiedam

  • New
Rental price on request

Description

Algemeen
Jan van Galenstraat 62-66 betreft een kleinschalig representatief zelfstandig kantoorgebouw uit 2001 bestaande uit drie verdiepingen met eigen parkeerplaatsen gelegen op het goed gesitueerde bedrijventerrein Vijfsluizen in Schiedam.

Object
Voor de verhuur is de kantoorruimte op de 1e verdieping (circa 165 m²) en de 2e verdieping (circa 141 m²) beschikbaar, gelegen aan de Jan van Galenstraat 64 en 66. Het kantoorpand is goed onderhouden en voldoet aan de veiligheidseisen. De kozijnen aan de buitenzijde zijn in 2024 geschilderd. Dankzij de vele glazen ramen en wanden geniet u van veel licht (met zicht op de bedrijvigheid in de haven) en een ruimtelijk gevoel. Kortom een fijne plek om te werken en te verblijven.

Omgeving
Het object bevindt zich op bedrijventerrein Vijfsluizen, dat opvalt vanwege zijn strategische ligging nabij rijksweg A4, de diversiteit aan bedrijven en de professionele uitstraling. De uitvalswegen bieden directe aanknopingspunten met het provinciaal en landelijk net van hoofdwegen (waaronder A15 en A4) in alle richtingen, ook ten opzichte van de Rotterdamse havengebieden, de industriegebieden Botlek, Europoort en Maasvlakte en elke stedelijke bestemming in groot Rotterdam. Het bedrijventerrein Vijfsluizen is gelegen in de directe nabijheid van het metrostation Vijfsluizen, waardoor een goede OV-bereikbaarheid gegarandeerd is. Hier vandaan vertrekken o.a. bus 56 en 126 naar omliggende gemeenten. Vijfsluizen ligt eveneens binnen de invloedsfeer van NS-station Vlaardingen-Oost. Voorzieningen zoals een restaurant, hotel en sportschool zijn gelegen in de directe omgeving.

Indeling
Verdieping Metrage (v.v.o.)
1e verdieping 165 m²
2e verdieping 141 m²
Totaal 306 m²

Ingemeten conform NEN 2580 Verhuurbaar Vloer Oppervlak.

Voorzieningen
Bij binnenkomst betreedt u een algemene entreeruimte met een open trap naar de verdiepingen.
De kantoorruimtes omvatten:
- een grote vrij indeelbare kantoorruimte;
- enkele kantoorkamers;
- opslag-/server-/archiefruimte;
- een pantry;
- twee toiletten;
- wandkabelgoten;
- aansluiting glasvezelnet.

De kantoorruimte is voorzien van een systeemplafond met LED verlichting, buiten zonwering, mechanische ventilatie en airconditioning units voor optimaal comfort. De vloervelden zijn flexibel indeelbaar, geschikt voor zowel open space als cellenkantoor werkconcepten.

Huurprijs
Kantoorruimte: € 160,00 per m² per jaar, te vermeerderen met servicekosten en b.t.w.
Parkeren: € 700,00 per plaats per jaar, te vermeerderen met b.t.w.

Huurtermijn
5 jaar, waarna telkenmale automatisch verlengd voor een aanvullende periode van 5 jaar.

Voorschot servicekosten
€ 60,00 per m² per jaar, te vermeerderen met b.t.w.

De leveringen en diensten omvatten:
- energieverbruik gas, stroom (tussenmeters), water (collectieve meter);
- algeheel onderhoud en keuring installaties (inclusief airco splitunits);
- schoonmaak algemene ruimten;
- buiten glasbewassing alsmede binnen glasbewassing van de algemene ruimten;
- kantoorafval afhalen;
- tuinonderhoud;
- 5% beheer en administratiekosten excl. b.t.w. over de leveringen en diensten.

Energielabel
Het kantoorgebouw heeft een energielabel C (geldig tot 20-4-2028).

Huurbetaling
De huurpenningen, het voorschot servicekosten en b.t.w. dienen per kalendermaand, bij vooruitbetaling te worden voldaan per automatische overboeking.

Huurprijsherziening
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurgarantie
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 3 maanden inclusief b.t.w.

BTW
Over de huurprijs is b.t.w. verschuldigd. Uitgangspunt bij het tot stand komen van een huurovereenkomst is, dat huurder het gehuurde voor 90% of meer gebruikt voor met b.t.w.-belaste prestaties. Huurder zal zich zoveel als in zijn vermogen ligt inspannen om ervoor te zorgen dat niet van dit standpunt wordt afgeweken. Indien op enig moment een situatie aan de zijde van de huurder intreedt waardoor geen recht meer wordt gedaan aan dit uitgangspunt, is huurder gehouden om het daaruit voor verhuurder voortvloeiende nadeel te vergoeden.

Huurovereenkomst
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) model februari 2015.

Algemeen
Deze vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door De Mik Real Estate Partners B.V. geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Features

Transfer of ownership

Rental price
Rental price on request
Service charges
€ 60 per square meter per year (21% VAT applies)
Listed since
Status
Available
Acceptance
Available in consultation

Construction

Main use
Office
Building type
Resale property
Year of construction
2001

Surface areas

Area
306 m² (units from 141 m²)

Layout

Number of floors
2 floors
Facilities
Air conditioning, mechanical ventilation, built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout

Energy

Energy label
C

Surroundings

Location
Business park and harbour area
Accessibility
Subway station in 500 m to 1000 m and motorway exit in 500 m to 1000 m

Parking

Parking spaces
7 uncovered parking spaces
Parking costs
From € 700,- per lot per year (21% VAT applies)