This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43587929
Description
Volledige toegang tot professionele kantoorruimte voor 15 personen in Regus Markoever
Kantoortuin voor 15 personen beschikbaar onder flexibele voorwaarden, zodat u uw ruimte kunt uitbreiden of zelfs kunt verhuizen naar de plek waar u moet zijn.
Creëer een duurzamere toekomst voor uw bedrijf met moderne, CO2-neutrale kantoor- en werkruimte op Markoever. Voel de energie met natuurlijk licht, ergonomisch meubilair, eigentijdse, interieurs en een netwerk van milieubewuste ondernemers in gedeelde gemeenschappelijke ruimtes.
Perfect gepositioneerd direct aan snelweg A59 dicht bij de rivier De Mark, woon-werkverkeer is snel en gemakkelijk met de auto en bus, met parkeergelegenheid op eigen terrein en de nabijgelegen bushalte van Terheijden aan de Hoofdstraat. Als je klaar bent met werken, ontspan je aan de rivier of ga je naar Breda met zijn vele diverse bars en restaurants.
Maak een thuishaven voor uw bedrijf met een kantoortuin in Regus Markoever, ideaal voor 15 werknemers. Onze grote kantoren zijn volledig uitgerust en alles is voor u geregeld (van het meubilair tot snelle wifi) zodat u zich kunt focussen op de groei van uw bedrijf.
Vind flexibele kantoorruimte die u kunt huren voor een dag of kies voor een langere periode en pas de ruimte volledig aan de unieke behoeften van uw bedrijf aan.
Kantoortuinen van Regus bevatten:
• Toegang tot ons wereldwijde netwerk met duizenden locaties wereldwijd
• Zeer professionele receptie- en ondersteuningsteams
• Veilige technologie en wifi op bedrijfsniveau
• Printers en toegang tot administratieve ondersteuning
• Schoonmaak, voorzieningen en beveiliging
• Beschikbare bureauruimte voor een uur, dag of maand
• Regelmatige netwerk- en community-evenementen
• Gemakkelijk boeken en uw account via onze app beheren
• Aanpasbare en flexibele indelingen
• Schaal makkelijk op of kies een andere locatie
• Hoogwaardig, ergonomisch meubilair
• Met extra toegang tot 120 vierkante meter aan gedeelde werkruimte
====================
Ontdek de mogelijkheden tijdens een vrijblijvende bezichtiging
De advertentie geeft een goed beeld van het gebouw, maar niets gaat boven een bezichtiging ter plaatse. Zo proeft u de sfeer, ontdekt u alle faciliteiten en leert u de omgeving beter kennen.
Plan daarom direct, onder de grote oranje contactbutton, een geheel vrijblijvende bezichtiging. Zo krijgt u een compleet beeld en kunt u al uw wensen bespreken.
====================
Disclaimer:
Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Kantoortuin voor 15 personen beschikbaar onder flexibele voorwaarden, zodat u uw ruimte kunt uitbreiden of zelfs kunt verhuizen naar de plek waar u moet zijn.
Creëer een duurzamere toekomst voor uw bedrijf met moderne, CO2-neutrale kantoor- en werkruimte op Markoever. Voel de energie met natuurlijk licht, ergonomisch meubilair, eigentijdse, interieurs en een netwerk van milieubewuste ondernemers in gedeelde gemeenschappelijke ruimtes.
Perfect gepositioneerd direct aan snelweg A59 dicht bij de rivier De Mark, woon-werkverkeer is snel en gemakkelijk met de auto en bus, met parkeergelegenheid op eigen terrein en de nabijgelegen bushalte van Terheijden aan de Hoofdstraat. Als je klaar bent met werken, ontspan je aan de rivier of ga je naar Breda met zijn vele diverse bars en restaurants.
Maak een thuishaven voor uw bedrijf met een kantoortuin in Regus Markoever, ideaal voor 15 werknemers. Onze grote kantoren zijn volledig uitgerust en alles is voor u geregeld (van het meubilair tot snelle wifi) zodat u zich kunt focussen op de groei van uw bedrijf.
Vind flexibele kantoorruimte die u kunt huren voor een dag of kies voor een langere periode en pas de ruimte volledig aan de unieke behoeften van uw bedrijf aan.
Kantoortuinen van Regus bevatten:
• Toegang tot ons wereldwijde netwerk met duizenden locaties wereldwijd
• Zeer professionele receptie- en ondersteuningsteams
• Veilige technologie en wifi op bedrijfsniveau
• Printers en toegang tot administratieve ondersteuning
• Schoonmaak, voorzieningen en beveiliging
• Beschikbare bureauruimte voor een uur, dag of maand
• Regelmatige netwerk- en community-evenementen
• Gemakkelijk boeken en uw account via onze app beheren
• Aanpasbare en flexibele indelingen
• Schaal makkelijk op of kies een andere locatie
• Hoogwaardig, ergonomisch meubilair
• Met extra toegang tot 120 vierkante meter aan gedeelde werkruimte
====================
Ontdek de mogelijkheden tijdens een vrijblijvende bezichtiging
De advertentie geeft een goed beeld van het gebouw, maar niets gaat boven een bezichtiging ter plaatse. Zo proeft u de sfeer, ontdekt u alle faciliteiten en leert u de omgeving beter kennen.
Plan daarom direct, onder de grote oranje contactbutton, een geheel vrijblijvende bezichtiging. Zo krijgt u een compleet beeld en kunt u al uw wensen bespreken.
====================
Disclaimer:
Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- € 5,189 per month
- Service charges
- No service charges known
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available in consultation
Construction
- Main use
- Office
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 1987
Surface areas
- Area
- 120 m² (units from 100 m²)
Layout
- Number of floors
- 3 floors
- Facilities
- Mechanical ventilation, built-in fittings, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout
Energy
- Energy label
- A 0.71
Surroundings
- Location
- Business park