Description
ALGEMEEN
Mensen houden van mooie plekken. En dat gaat verder dan een fraai interieur. De uitstraling van een kantoor heeft veel invloed op de professionaliteit van een bedrijf en de positieve beleving onder medewerkers en gasten. Een prettige werkomgeving waar mensen graag naar toe gaan; dat is de visie achter dit kantoorgebouw vlakbij station Tilburg-West, genaamd ‘Reitse Poort II’.
In dit hoogwaardig afgewerkte en modern ingerichte kantoorgebouw is de 4e verdieping nog beschikbaar voor verhuur. Bij deze verdieping, met een oppervlakte van ca. 474 m² VVO (verhuurbaar vloeroppervlak), horen 10 parkeerplaatsen op eigen terrein (evt. meer in overleg). De indeling en inrichting van de beschikbare kantooretage is klassiek en enigszins gedateerd.
Voor het verkrijgen van een indruk van de inrichtingsmogelijkheden, zijn wat impressiefoto's toegevoegd van de kantoorruimte op de 5e etage. Het gaat om foto 16 t/m 27.
De 3e en 5e verdieping zijn recentelijk verhuurd aan resp. Webhelp Nederland B.V. en Vermetten Audit B.V.
LIGGING
De locatie kenmerkt zich door een voorname en parkachtige uitstraling, de gunstige zichtlocatie aan een belangrijke doorgaansweg tussen Tilburg University en het centrum van Tilburg, de uitstekende bereikbaarheid vanaf snelweg A58 en een goede verbinding met Centraal Station.
Enkele gebruikers van Kantorenpark Reitse Poort zijn UVT Universiteit van Tilburg, De Voort Advocaten, Handelsbanken en Verbunt-Verlinde.
BEREIKBAARHEID
De bereikbaarheid is uitstekend, zowel met eigen als met openbaar vervoer. De Professor Cobbenhagenlaan is een belangrijke verkeersader in Tilburg-West en biedt een snelle en eenvoudige ontsluiting naar zowel het stadscentrum als de omliggende rijkswegen.
Ook met openbaar vervoer is het kantoorgebouw snel en eenvoudig te bereiken: het kantoor ligt op loopafstand van het NS-station Tilburg-West (Tilburg-University).
DOELGROEP
Geschikt voor (zakelijke) dienstverlening, commerciële of maatschappelijke kantoren, opleidingsinstituten of anderszins.
BESTEMMING
Volgens het vigerende bestemmingsplan rust er op de locatie de bestemming “Kantoren” met de functieaanduiding “maatschappelijk”.
OPPERVLAKTE
De kantoorruimte op de 4e verdieping heeft een oppervlakte van ca. 474 m² VVO.
VOORZIENINGEN
Het kantoorgebouw beschikt over een uitgebreid voorzieningenpakket, met o.a.:
- Centrale entree/receptie met intercom;
- Centraal in het gebouw gelegen lift en trappenhuis;
- Pantry’s op alle verdiepingen;
- Sanitaire voorzieningen op elke verdieping;
- Aanwezigheid van modern kantoormeubilair (optioneel);
- Plafondafwerking: stalen systeemplafond met lichtarmaturen en koelingssysteem;
- Wandafwerking;
- Vloerafwerking: deels houten vloeren, deels vloerbedekking;
- Klimaatbeheersing (klimaatplafonds);
- Te openen ramen (lichtwering binnenzijde) – HR ++ glas;
- Alarminstallatie;
- Zonwering;
- Fietsenstalling op het buitenterrein;
- Laadpalen voor elektrische auto's (4 palen voor 8 auto’s).
ENERGIELABEL
Ook aan duurzaamheid en energiezuinigheid voldoet het gebouw. Iedere verdieping afzonderlijk beschikt over energielabel A.
PARKEREN
Bij de aangeboden kantooretage horen 10 parkeerplaatsen op eigen parkeerterrein (evt. zijn er in overleg meer parkeerplaatsen beschikbaar).
HUURPRIJS
Kantoorruimte: € 150,= per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaatsen: € 550,= per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
HUURPERIODE
De huurperiode bedraagt bij voorkeur 5 jaar met een verlengingsmogelijkheid van telkens 5 jaar.
OPLEVERDATUM
In overleg, op korte termijn beschikbaar.
BIJKOMENDE KOSTEN:
Servicekosten: deze bedragen € 32,= per m² per jaar te vermeerderen met BTW. Deze kosten hebben
betrekking op o.a. de volgende zaken die door de verhuurder verzorgd worden:
- de kosten voor het doen functioneren van de aanwezige installaties zoals de lift, de luchtbehandelingsinstallatie/airco
units, elektra en klimaatbeheersing;
- de kosten voor het schoonmaken van alle algemene ruimtes;
- het schoonhouden en periodiek reinigen van goten, afvoeren en rioleringen;
- het onderhoud en schoonmaken van het parkeerterrein en de elektrische laadpalen.
- het onderhoud en periodieke controle van noodverlichting, brand- en ontruimingsinstallatie;
- glasverzekering;
- 5% administratiekosten beheerder;
- kosten voor verbruik gas, water, elektriciteit en stadsverwarming. Het gebouw heeft tussenmeters per bouwdeel.
OVEREENKOMST
Volgens het model van de Raad voor Onroerende Zaken ROZ model februari 2015, artikel 7:230a BW bedrijfsruimte (kantoor- en overige bedrijfsruimten) met de bijbehorende algemene bepalingen en nodige aanvullingen.
ZEKERHEIDSTELLING
Tot zekerheid van nakoming van de verplichtingen uit deze overeenkomst dient een bankgarantie gesteld te worden conform het ROZ-model ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden (inclusief servicekosten en BTW).
HUURBETALING
Huurbetaling per kwartaal vooruit.
VOORBEHOUD
Een en ander geschiedt onder aanvaarding en uitdrukkelijk voorbehoud goedkeuring eigenaar.
OMZETBELASTING
Indien huurder niet aan 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van een van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Mensen houden van mooie plekken. En dat gaat verder dan een fraai interieur. De uitstraling van een kantoor heeft veel invloed op de professionaliteit van een bedrijf en de positieve beleving onder medewerkers en gasten. Een prettige werkomgeving waar mensen graag naar toe gaan; dat is de visie achter dit kantoorgebouw vlakbij station Tilburg-West, genaamd ‘Reitse Poort II’.
In dit hoogwaardig afgewerkte en modern ingerichte kantoorgebouw is de 4e verdieping nog beschikbaar voor verhuur. Bij deze verdieping, met een oppervlakte van ca. 474 m² VVO (verhuurbaar vloeroppervlak), horen 10 parkeerplaatsen op eigen terrein (evt. meer in overleg). De indeling en inrichting van de beschikbare kantooretage is klassiek en enigszins gedateerd.
Voor het verkrijgen van een indruk van de inrichtingsmogelijkheden, zijn wat impressiefoto's toegevoegd van de kantoorruimte op de 5e etage. Het gaat om foto 16 t/m 27.
De 3e en 5e verdieping zijn recentelijk verhuurd aan resp. Webhelp Nederland B.V. en Vermetten Audit B.V.
LIGGING
De locatie kenmerkt zich door een voorname en parkachtige uitstraling, de gunstige zichtlocatie aan een belangrijke doorgaansweg tussen Tilburg University en het centrum van Tilburg, de uitstekende bereikbaarheid vanaf snelweg A58 en een goede verbinding met Centraal Station.
Enkele gebruikers van Kantorenpark Reitse Poort zijn UVT Universiteit van Tilburg, De Voort Advocaten, Handelsbanken en Verbunt-Verlinde.
BEREIKBAARHEID
De bereikbaarheid is uitstekend, zowel met eigen als met openbaar vervoer. De Professor Cobbenhagenlaan is een belangrijke verkeersader in Tilburg-West en biedt een snelle en eenvoudige ontsluiting naar zowel het stadscentrum als de omliggende rijkswegen.
Ook met openbaar vervoer is het kantoorgebouw snel en eenvoudig te bereiken: het kantoor ligt op loopafstand van het NS-station Tilburg-West (Tilburg-University).
DOELGROEP
Geschikt voor (zakelijke) dienstverlening, commerciële of maatschappelijke kantoren, opleidingsinstituten of anderszins.
BESTEMMING
Volgens het vigerende bestemmingsplan rust er op de locatie de bestemming “Kantoren” met de functieaanduiding “maatschappelijk”.
OPPERVLAKTE
De kantoorruimte op de 4e verdieping heeft een oppervlakte van ca. 474 m² VVO.
VOORZIENINGEN
Het kantoorgebouw beschikt over een uitgebreid voorzieningenpakket, met o.a.:
- Centrale entree/receptie met intercom;
- Centraal in het gebouw gelegen lift en trappenhuis;
- Pantry’s op alle verdiepingen;
- Sanitaire voorzieningen op elke verdieping;
- Aanwezigheid van modern kantoormeubilair (optioneel);
- Plafondafwerking: stalen systeemplafond met lichtarmaturen en koelingssysteem;
- Wandafwerking;
- Vloerafwerking: deels houten vloeren, deels vloerbedekking;
- Klimaatbeheersing (klimaatplafonds);
- Te openen ramen (lichtwering binnenzijde) – HR ++ glas;
- Alarminstallatie;
- Zonwering;
- Fietsenstalling op het buitenterrein;
- Laadpalen voor elektrische auto's (4 palen voor 8 auto’s).
ENERGIELABEL
Ook aan duurzaamheid en energiezuinigheid voldoet het gebouw. Iedere verdieping afzonderlijk beschikt over energielabel A.
PARKEREN
Bij de aangeboden kantooretage horen 10 parkeerplaatsen op eigen parkeerterrein (evt. zijn er in overleg meer parkeerplaatsen beschikbaar).
HUURPRIJS
Kantoorruimte: € 150,= per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaatsen: € 550,= per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
HUURPERIODE
De huurperiode bedraagt bij voorkeur 5 jaar met een verlengingsmogelijkheid van telkens 5 jaar.
OPLEVERDATUM
In overleg, op korte termijn beschikbaar.
BIJKOMENDE KOSTEN:
Servicekosten: deze bedragen € 32,= per m² per jaar te vermeerderen met BTW. Deze kosten hebben
betrekking op o.a. de volgende zaken die door de verhuurder verzorgd worden:
- de kosten voor het doen functioneren van de aanwezige installaties zoals de lift, de luchtbehandelingsinstallatie/airco
units, elektra en klimaatbeheersing;
- de kosten voor het schoonmaken van alle algemene ruimtes;
- het schoonhouden en periodiek reinigen van goten, afvoeren en rioleringen;
- het onderhoud en schoonmaken van het parkeerterrein en de elektrische laadpalen.
- het onderhoud en periodieke controle van noodverlichting, brand- en ontruimingsinstallatie;
- glasverzekering;
- 5% administratiekosten beheerder;
- kosten voor verbruik gas, water, elektriciteit en stadsverwarming. Het gebouw heeft tussenmeters per bouwdeel.
OVEREENKOMST
Volgens het model van de Raad voor Onroerende Zaken ROZ model februari 2015, artikel 7:230a BW bedrijfsruimte (kantoor- en overige bedrijfsruimten) met de bijbehorende algemene bepalingen en nodige aanvullingen.
ZEKERHEIDSTELLING
Tot zekerheid van nakoming van de verplichtingen uit deze overeenkomst dient een bankgarantie gesteld te worden conform het ROZ-model ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden (inclusief servicekosten en BTW).
HUURBETALING
Huurbetaling per kwartaal vooruit.
VOORBEHOUD
Een en ander geschiedt onder aanvaarding en uitdrukkelijk voorbehoud goedkeuring eigenaar.
OMZETBELASTING
Indien huurder niet aan 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van een van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.