Description
ALGEMEEN
In het markante en zeer representatieve kantoorgebouw van het gerenommeerde kantoor van “Van Boekel Accountants en Adviseurs”, is de tweede verdieping voor verhuur beschikbaar. Het betreft een functioneel ingedeelde kantooretage, met parkeerplaatsen op eigen terrein. Het medegebruik van de voorzieningen zoals receptie en spreekkamers is bespreekbaar met Van Boekel, de hoofdgebruiker van het gebouw. Er heerst een zeer prettig werkklimaat, waardoor u zich hier snel thuis zult voelen.
LIGGING
Het kantoorgebouw bevindt zich op een unieke zichtlocatie aan één van de bekendste Ringbanen van Tilburg. In de directe omgeving bevinden zich verschillende toonaangevende dienstverleners, zoals Van Boekel Accountants (hoofdgebruiker van het gebouw), Van Luxemburg & De Kok Accountants, Mutsaerts Assurantiën, Gerritse Poelman Advocaten, Vermetten Accountants, CZ groep, Politie Midden- en West Brabant (hoofdkantoor), Next Advocaten etc. Kortom, een prachtplek voor de dienstverlener die gezien wil worden.
BEREIKBAARHEID
De bereikbaarheid met openbaar vervoer en met eigen vervoer is uitstekend. Via de Ringbaan West en Hart van Brabantlaan of Bredaseweg is het centrum van Tilburg binnen 5 minuten bereikbaar. Via de Ringbaan West is zowel de A58 (Breda-Tilburg- Eindhoven), de A65/A2 (Tilburg-’s-Hertogenbosch) als de A261/A59 (Tilburg-Waalwijk) prima ontsloten, waarmee de aansluiting op het landelijke autosnelwegennet uitstekend te noemen is. Met de NS stations Tilburg-West en Tilburg-Centraal in de nabijheid is ook de bereikbaarheid met het openbaar vervoer uitstekend. Daarnaast bevindt de busstopplaats zich praktisch direct voor het kantoorgebouw.
DOELGROEP
Geschikt voor (zakelijke) dienstverlening, commerciële bedrijven of andersoortige dienstverlening die passend zijn in het gebouw, mede gelet op de bedrijfsactiviteiten van de hoofdgebruiker.
OPPERVLAKTEN
De kantoorruimte is gelegen op de tweede etage (bereikbaar met lift) en heeft een oppervlakte van ca. 320 m². Verhuur in maximaal twee units is mogelijk vanaf ca. 125 à 150 m². Wij informeren u graag u over de mogelijkheden en uitgangspunten bij deelverhuur.
PARKEREN
Achter het kantoorgebouw bevindt zich een eigen parkeerterrein dat bestemd is voor gebruik door de gebruikers van het gebouw waarvan de beschikbare kantoorruimte deel van uitmaakt. Op het parkeerterrein zijn 6 parkeerplaatsen beschikbaar voor de aangeboden kantoorruimte.
VOORZIENINGEN
De kantoorruimte is voorzien van onder andere:
- Centrale verwarming met radiatoren met thermostatische ventielen
- Eigen sanitair en pantry
- Mechanische en deels natuurlijke ventilatie
- Brandpreventiemiddelen
- Grotendeels dubbele beglazing
- Systeemplafonds inclusief verlichtingsarmaturen
- Kabelgoten t.b.v. data- spraak- en elektra aansluitingen
- Scheidingswanden (bestaand)
- Liftinstallatie
- Receptiefunctie (optioneel)
- Vergaderruimtes (optioneel)
HUURPRIJS
De huurprijs bedraagt als volgt:
kantoorruimte: vanaf € 125,= per m²/jaar excl. BTW
parkeren: € 750,= per plaats per jaar excl. BTW.
INDEXERING
Jaarlijkse indexering voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van de Consumenten Prijs index reeks “alle huishoudens” samengesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek CBS (2015=100).
SERVICEKOSTEN
Door de verhuurder worden de navolgende leveringen en diensten verzorgd, welke door middel van servicekosten als voorschotbedrag aan huurder in rekening worden gebracht:
- gas-, elektra- en waterverbruik (inclusief meterhuur)
- liftonderhoud
- glasbewassing
- afvalverwerking
- onderhoud buitenterrein/groen
Op basis van nacalculatie worden deze kosten jaarlijks verrekend. De elektra is voorzien van een tussenmeter.
OPLEVERDATUM
Aanvaarding in onderling overleg; op korte termijn mogelijk.
HUURPERIODE
De huurperiode bedraagt bij voorkeur 5 jaar met een verlengingsmogelijkheid van telkens 5 jaar. Overige huurtermijnen zijn in overleg bespreekbaar.
OVEREENKOMST
Volgens het model van de Raad voor Onroerende Zaken ROZ model februari 2015, artikel 7:230a BW bedrijfsruimte (kantoor- en overige bedrijfsruimten) met de bijbehorende algemene bepalingen en nodige aanvullingen.
ZEKERHEIDSTELLING
Tot zekerheid van nakoming van de verplichtingen uit deze overeenkomst dient een bankgarantie gesteld te worden conform het ROZ-model ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden (inclusief servicekosten voor zover van toepassing).
HUURBETALING
Huurbetaling per kwartaal maand vooruit door middel van een automatische incasso.
VOORBEHOUD
Een en ander geschiedt onder aanvaarding en uitdrukkelijk voorbehoud goedkeuring eigenaar.
OMZETBELASTING
Indien huurder niet aan 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van een van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
In het markante en zeer representatieve kantoorgebouw van het gerenommeerde kantoor van “Van Boekel Accountants en Adviseurs”, is de tweede verdieping voor verhuur beschikbaar. Het betreft een functioneel ingedeelde kantooretage, met parkeerplaatsen op eigen terrein. Het medegebruik van de voorzieningen zoals receptie en spreekkamers is bespreekbaar met Van Boekel, de hoofdgebruiker van het gebouw. Er heerst een zeer prettig werkklimaat, waardoor u zich hier snel thuis zult voelen.
LIGGING
Het kantoorgebouw bevindt zich op een unieke zichtlocatie aan één van de bekendste Ringbanen van Tilburg. In de directe omgeving bevinden zich verschillende toonaangevende dienstverleners, zoals Van Boekel Accountants (hoofdgebruiker van het gebouw), Van Luxemburg & De Kok Accountants, Mutsaerts Assurantiën, Gerritse Poelman Advocaten, Vermetten Accountants, CZ groep, Politie Midden- en West Brabant (hoofdkantoor), Next Advocaten etc. Kortom, een prachtplek voor de dienstverlener die gezien wil worden.
BEREIKBAARHEID
De bereikbaarheid met openbaar vervoer en met eigen vervoer is uitstekend. Via de Ringbaan West en Hart van Brabantlaan of Bredaseweg is het centrum van Tilburg binnen 5 minuten bereikbaar. Via de Ringbaan West is zowel de A58 (Breda-Tilburg- Eindhoven), de A65/A2 (Tilburg-’s-Hertogenbosch) als de A261/A59 (Tilburg-Waalwijk) prima ontsloten, waarmee de aansluiting op het landelijke autosnelwegennet uitstekend te noemen is. Met de NS stations Tilburg-West en Tilburg-Centraal in de nabijheid is ook de bereikbaarheid met het openbaar vervoer uitstekend. Daarnaast bevindt de busstopplaats zich praktisch direct voor het kantoorgebouw.
DOELGROEP
Geschikt voor (zakelijke) dienstverlening, commerciële bedrijven of andersoortige dienstverlening die passend zijn in het gebouw, mede gelet op de bedrijfsactiviteiten van de hoofdgebruiker.
OPPERVLAKTEN
De kantoorruimte is gelegen op de tweede etage (bereikbaar met lift) en heeft een oppervlakte van ca. 320 m². Verhuur in maximaal twee units is mogelijk vanaf ca. 125 à 150 m². Wij informeren u graag u over de mogelijkheden en uitgangspunten bij deelverhuur.
PARKEREN
Achter het kantoorgebouw bevindt zich een eigen parkeerterrein dat bestemd is voor gebruik door de gebruikers van het gebouw waarvan de beschikbare kantoorruimte deel van uitmaakt. Op het parkeerterrein zijn 6 parkeerplaatsen beschikbaar voor de aangeboden kantoorruimte.
VOORZIENINGEN
De kantoorruimte is voorzien van onder andere:
- Centrale verwarming met radiatoren met thermostatische ventielen
- Eigen sanitair en pantry
- Mechanische en deels natuurlijke ventilatie
- Brandpreventiemiddelen
- Grotendeels dubbele beglazing
- Systeemplafonds inclusief verlichtingsarmaturen
- Kabelgoten t.b.v. data- spraak- en elektra aansluitingen
- Scheidingswanden (bestaand)
- Liftinstallatie
- Receptiefunctie (optioneel)
- Vergaderruimtes (optioneel)
HUURPRIJS
De huurprijs bedraagt als volgt:
kantoorruimte: vanaf € 125,= per m²/jaar excl. BTW
parkeren: € 750,= per plaats per jaar excl. BTW.
INDEXERING
Jaarlijkse indexering voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van de Consumenten Prijs index reeks “alle huishoudens” samengesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek CBS (2015=100).
SERVICEKOSTEN
Door de verhuurder worden de navolgende leveringen en diensten verzorgd, welke door middel van servicekosten als voorschotbedrag aan huurder in rekening worden gebracht:
- gas-, elektra- en waterverbruik (inclusief meterhuur)
- liftonderhoud
- glasbewassing
- afvalverwerking
- onderhoud buitenterrein/groen
Op basis van nacalculatie worden deze kosten jaarlijks verrekend. De elektra is voorzien van een tussenmeter.
OPLEVERDATUM
Aanvaarding in onderling overleg; op korte termijn mogelijk.
HUURPERIODE
De huurperiode bedraagt bij voorkeur 5 jaar met een verlengingsmogelijkheid van telkens 5 jaar. Overige huurtermijnen zijn in overleg bespreekbaar.
OVEREENKOMST
Volgens het model van de Raad voor Onroerende Zaken ROZ model februari 2015, artikel 7:230a BW bedrijfsruimte (kantoor- en overige bedrijfsruimten) met de bijbehorende algemene bepalingen en nodige aanvullingen.
ZEKERHEIDSTELLING
Tot zekerheid van nakoming van de verplichtingen uit deze overeenkomst dient een bankgarantie gesteld te worden conform het ROZ-model ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden (inclusief servicekosten voor zover van toepassing).
HUURBETALING
Huurbetaling per kwartaal maand vooruit door middel van een automatische incasso.
VOORBEHOUD
Een en ander geschiedt onder aanvaarding en uitdrukkelijk voorbehoud goedkeuring eigenaar.
OMZETBELASTING
Indien huurder niet aan 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van een van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.