Description
TE HUUR KENMERKEN
ALGEMEEN
Het kantoorgebouw “Krammstate”, verdeeld over twee bouwlagen, is gelegen midden in de woonwijk Tuindorp in het Noordoosten van Utrecht. Het betreft een vrijstaand kantoorgebouw met ruime parkeergelegenheid op het eigen terrein. Het object bestaat uit twee vleugels met een centrale entree welke deels is ingericht als wachtruimte. De sanitaire groepen bevinden zicht ook in de centrale entree. Het kantoorgebouw beschikt over meerdere moderne business units gelegen op de begane grond.
De kantoorunits zijn volledig ingedeeld middels scheidingswanden voorzien van toegangsdeuren. Naast de centrale hal zijn voor gemeenschappelijk gebruik een pantryruimte, sanitaire voorzieningen en een ingerichte vergaderkamer aanwezig.
Het gemeenschappelijk gebruik van de vergaderkamer ten behoeve van de huurders, dient in onderling overleg met de overige huurders te worden afgestemd.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar vanaf de rijksweg A27 via de Kardinaal de Jongweg. Door deze aansluiting zijn ook de rijkswegen A28, A12 en A2 binnen enkele autominuten bereikbaar.
Openbaar vervoer:
Het NS-Station Utrecht Overvecht is gelegen op 5 minuten loopafstand. Op de Mr. Tripkade is een bushalte gelegen waar stadsbussen 1, 10 en 30 stoppen.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal: circa 393 m2 v.v.o. gelegen op de 1e verdieping, verdeeld als volgt:
Verdieping | Metrage
1e verdieping | 393 m2 v.v.o.
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.
PARKEERGELEGENHEID
Het kantoorgebouw beschikt over een royale parkeergelegenheid op eigen terrein.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat met de volgende voorzieningen:
• centrale entree deels ingericht als wachtruimte;
• tussendeur voorzien van codeslot;
• alarmsysteem;
• huidige vloerbedekking;
• huidige systeemplafond voorzien van verlichtingsarmaturen;
• huidige systeemwanden met glasstrook;
• mechanische ventilatie;
• deels te openen ramen;
• zonwering aan de zonzijde;
• huidige zonwering aan de binnenzijde;
• rolluiken aan de achterzijde;
• kabelgoten ten behoeve van data- en elektrabekabeling;
• gemeenschappelijke lunchruimte met pantry voorzien van onder- en bovenkastjes, vaatwasmachine en koelkast;
• gemeenschappelijke vergaderkamer.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
AANVAARDING
In overleg.
VOORWAARDEN EN CONDIETIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Nader te bepalen.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 7% dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.
Maximaal tot en met 31 december 2025.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te ver- meerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
VOORSCHOT SERVICEKOSTEN
De huurprijzen zoals vermeld zijn inclusief het voorschot servicekosten op basis van nacalculatie, ad. € 40,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• levering gas, water, elektra inclusief vastrecht;
• centrale containerafvoer;
• onderhoud technische installaties;
• onderhoud alarmsysteem;
• schoonmaak algemene ruimten;
• glasreiniging buitenzijde;
• gevelbewassing;
• glasverzekering buitenzijde;
• terreinonderhoud;
• administratiekosten ad. 5% over de hierboven vermelde leveringen en diensten.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
ALGEMEEN
Het kantoorgebouw “Krammstate”, verdeeld over twee bouwlagen, is gelegen midden in de woonwijk Tuindorp in het Noordoosten van Utrecht. Het betreft een vrijstaand kantoorgebouw met ruime parkeergelegenheid op het eigen terrein. Het object bestaat uit twee vleugels met een centrale entree welke deels is ingericht als wachtruimte. De sanitaire groepen bevinden zicht ook in de centrale entree. Het kantoorgebouw beschikt over meerdere moderne business units gelegen op de begane grond.
De kantoorunits zijn volledig ingedeeld middels scheidingswanden voorzien van toegangsdeuren. Naast de centrale hal zijn voor gemeenschappelijk gebruik een pantryruimte, sanitaire voorzieningen en een ingerichte vergaderkamer aanwezig.
Het gemeenschappelijk gebruik van de vergaderkamer ten behoeve van de huurders, dient in onderling overleg met de overige huurders te worden afgestemd.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar vanaf de rijksweg A27 via de Kardinaal de Jongweg. Door deze aansluiting zijn ook de rijkswegen A28, A12 en A2 binnen enkele autominuten bereikbaar.
Openbaar vervoer:
Het NS-Station Utrecht Overvecht is gelegen op 5 minuten loopafstand. Op de Mr. Tripkade is een bushalte gelegen waar stadsbussen 1, 10 en 30 stoppen.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal: circa 393 m2 v.v.o. gelegen op de 1e verdieping, verdeeld als volgt:
Verdieping | Metrage
1e verdieping | 393 m2 v.v.o.
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.
PARKEERGELEGENHEID
Het kantoorgebouw beschikt over een royale parkeergelegenheid op eigen terrein.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat met de volgende voorzieningen:
• centrale entree deels ingericht als wachtruimte;
• tussendeur voorzien van codeslot;
• alarmsysteem;
• huidige vloerbedekking;
• huidige systeemplafond voorzien van verlichtingsarmaturen;
• huidige systeemwanden met glasstrook;
• mechanische ventilatie;
• deels te openen ramen;
• zonwering aan de zonzijde;
• huidige zonwering aan de binnenzijde;
• rolluiken aan de achterzijde;
• kabelgoten ten behoeve van data- en elektrabekabeling;
• gemeenschappelijke lunchruimte met pantry voorzien van onder- en bovenkastjes, vaatwasmachine en koelkast;
• gemeenschappelijke vergaderkamer.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
AANVAARDING
In overleg.
VOORWAARDEN EN CONDIETIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Nader te bepalen.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 7% dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.
Maximaal tot en met 31 december 2025.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te ver- meerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
VOORSCHOT SERVICEKOSTEN
De huurprijzen zoals vermeld zijn inclusief het voorschot servicekosten op basis van nacalculatie, ad. € 40,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• levering gas, water, elektra inclusief vastrecht;
• centrale containerafvoer;
• onderhoud technische installaties;
• onderhoud alarmsysteem;
• schoonmaak algemene ruimten;
• glasreiniging buitenzijde;
• gevelbewassing;
• glasverzekering buitenzijde;
• terreinonderhoud;
• administratiekosten ad. 5% over de hierboven vermelde leveringen en diensten.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.