Description
ALGEMEEN
Hét kantoorgebouw van de zorg in Utrecht: Medical Center Oudlaan. Zeer centraal gelegen met een uitstekende bereikbaarheid met zowel eigen als openbaar vervoer.
Het robuuste, opvallende kantoorgebouw Medical Center Oudlaan is gebouwd in de jaren ’70, ’80 en ’90 en is gelegen aan de Oudlaan 4 te Utrecht. Het complex is zichtbaar gelegen vanaf de Talmalaan en valt op door de verschillende gevel- en gebouwstructuren en kleuren.
Het Medical Center Oudlaan biedt huisvesting aan ruim 20 verschillende zorgorganisaties zoals Actiz; de branchevereniging van circa 400 zorginstanties, WFZ (Stichting Waarborgfonds voor de Zorgsector), CQT Zorg & Gezondheid, VRA (Nederlandse Vereniging van Revalidatieartsen), Perspekt Value, Revalidatie Nederland, Beter Dichtbij en vele anderen.
Huurders in Medical Center Oudlaan kunnen worden ontzorgd door de vele faciliteiten die worden geboden zoals:
- een bemande receptie;
- een vergadercentrum Gardens Business Centre: 16 vergaderzalen waar 125 gasten kunnen worden ontvangen;
- een volledig geoutilleerd bedrijfsrestaurant met ruim 200 zitplaatsen;
- een huismeester;
- een ICT-dienstverlener die het datanetwerk inclusief WIFI voor het gehele gebouw verzorgd.
Er zou bijna gezegd kunnen worden: ‘a one-stop shop’, met een groot scala aan zorg specialisaties onder één dak.
BEREIKBAARHEID
Met eigen vervoer:
De Oudlaan 4 is door haar centrale ligging zowel met de auto als het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. Het kantoorgebouw is gesitueerd in de stadswijk Lauwerecht en beschikt over een goede aanrijroute vanaf de Rijksweg A27.
Met openbaar vervoer:
Voor de deur bij Halte Willem Dreeslaan stoppen diverse bussen die u onder andere binnen 15 minuten naar Utrecht Centraal Station brengen.
VLOEROPPERVLAK
De totale metrage van het gehele complex is 13.377 m² v.v.o.
Voor de verhuur zijn units vanaf circa 23 m² v.v.o. kantoorruimte per direct beschikbaar, verdeeld als volgt:
1e verdieping units | metrage | Prijs per maand inclusief servicekosten | Beschikbaarheid
1.29 t/m 1.31 | circa 80,94 m² v.v.o. | € 1.868,37 | Per direct
1.39 | circa 30,22 m² v.v.o. | € 686,25 | Per 1 januari 2025
1.49 | circa 23,06 m² v.v.o. | € 523,65 | Per 1 januari 2025
1.50 | circa 23,06 m² v.v.o. | € 523,65 | Per 1 januari 2025
1.51 | circa 23,06 m² v.v.o. | € 523,65 | Per 1 januari 2025
1.52 | circa 35,43 m² v.v.o. | € 804,56 | Per 1 januari 2025
1.53/1.54 | circa 47,92 m² v.v.o. | € 1.088,18 | Per 1 januari 2025
4e verdieping units | Metrage | Prijs per maand inclusief servicekosten
4.16/4.17 | circa 71,98 m² v.v.o. | € 1.661.44
4.18/4.19 | circa 51,55 m² v.v.o. | € 1.189,92
4.20 | circa 31,64 m² v.v.o. | € 730,45
4.21 | circa 50,82 m² v.v.o. | € 1.173,14
4.22 | circa 50,82 m² v.v.o. | € 1.173,14
4.23/4.24/4.25 | circa 118,72 m² v.v.o. | € 2.740,48
4.26 | circa 33,47 m² v.v.o. | € 772,50
4.27/4.28 | circa 68,30 m² v.v.o. | € 1.576,61
Bovenstaande metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het gebouw.
Genoemde bedragen zijn inclusief het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
PARKEERGELEGENHEID
Het kantorencomplex beschikt over 195 parkeerplaatsen verdeeld over twee separate garages: een bezoekersparkeergarage alsmede een personeelsparkeergarage.
Parkeren is in de huurprijs inbegrepen op basis van parkeernorm van circa 1:70 (fair-use principe). Huurder beschikt niet over eigen toegewezen parkeerplaatsen.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat. Dit houdt in:
- vloerbedekking*;
- scheidingswanden*;
- isolerende beglazing
- gedeeltelijke voorzien van luxaflex;
- databekabeling;
- pantry*;
- koffie en/of thee in de gemeenschappelijke pantry op de 1e verdieping;
- LED-verlichtingsarmaturen;
- plafondplaten.
De met * aangegeven voorzieningen betreffen een eenmalige verstrekking. Verhuurder heeft ten aanzien van deze voorzieningen geen onderhouds- of vervangingsverplichting.
Installaties:
- WKO-installatie ten behoeve van verwarming en koeling;
- stadsverwarming (aanvullend aan WKO)
- luchtbehandelingssysteem;
- sprinklerinstallatie;
- brandmeld- / ontruimingsinstallatie
- nood- en vluchtrouteverlichting
- zonweringinstallatie
- koelmachine;
- parkeerinstallatie (speedgates);
- CO/LPG detectie parkeergarage
- liftinstallaties;
- UPS installatie;
- toegangscontrolesysteem
- inbraakinstallatie
- PV-installaties.
FACILITEITEN
De volgende faciliteiten en diensten zijn aanwezig:
- bemande receptie;
- bedrijfsrestaurant;
- huismeester;
- vergadercentrum;
- ICT wordt verzorgd door Advisor ICT.
Voor het gebruik van het bedrijfsrestaurant, vergadercentrum en de ICT-dienstverlening dienen partijen een rechtstreekse overeenkomst te sluiten met de betreffende dienstverlener.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw beschikt over een Energielabel A.
AANVAARDING
In overleg.
HUURPRIJS PARKEREN
€ 22,- per m2 v.v.o. per jaar, exclusief BTW (compensatie) voor het medegebruik van de parkeergarages.
SERVICEKOSTEN
In de huurprijs zijn het voorschot servicekosten meegerekend.
BTW-HEFFING
BTW-belaste verhuur. In geval van geen BTW-belaste verhuur bedraagt de BTW-compensatie 6%.
HUURTERMIJN
Vanaf 1 (één) jaar met aansluitende verlengperioden van 1 (één) jaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huur ingangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
De huurovereenkomst betreft een onderhuurovereenkomst.
ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom, ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting en/of BTW compensatie.
Hét kantoorgebouw van de zorg in Utrecht: Medical Center Oudlaan. Zeer centraal gelegen met een uitstekende bereikbaarheid met zowel eigen als openbaar vervoer.
Het robuuste, opvallende kantoorgebouw Medical Center Oudlaan is gebouwd in de jaren ’70, ’80 en ’90 en is gelegen aan de Oudlaan 4 te Utrecht. Het complex is zichtbaar gelegen vanaf de Talmalaan en valt op door de verschillende gevel- en gebouwstructuren en kleuren.
Het Medical Center Oudlaan biedt huisvesting aan ruim 20 verschillende zorgorganisaties zoals Actiz; de branchevereniging van circa 400 zorginstanties, WFZ (Stichting Waarborgfonds voor de Zorgsector), CQT Zorg & Gezondheid, VRA (Nederlandse Vereniging van Revalidatieartsen), Perspekt Value, Revalidatie Nederland, Beter Dichtbij en vele anderen.
Huurders in Medical Center Oudlaan kunnen worden ontzorgd door de vele faciliteiten die worden geboden zoals:
- een bemande receptie;
- een vergadercentrum Gardens Business Centre: 16 vergaderzalen waar 125 gasten kunnen worden ontvangen;
- een volledig geoutilleerd bedrijfsrestaurant met ruim 200 zitplaatsen;
- een huismeester;
- een ICT-dienstverlener die het datanetwerk inclusief WIFI voor het gehele gebouw verzorgd.
Er zou bijna gezegd kunnen worden: ‘a one-stop shop’, met een groot scala aan zorg specialisaties onder één dak.
BEREIKBAARHEID
Met eigen vervoer:
De Oudlaan 4 is door haar centrale ligging zowel met de auto als het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. Het kantoorgebouw is gesitueerd in de stadswijk Lauwerecht en beschikt over een goede aanrijroute vanaf de Rijksweg A27.
Met openbaar vervoer:
Voor de deur bij Halte Willem Dreeslaan stoppen diverse bussen die u onder andere binnen 15 minuten naar Utrecht Centraal Station brengen.
VLOEROPPERVLAK
De totale metrage van het gehele complex is 13.377 m² v.v.o.
Voor de verhuur zijn units vanaf circa 23 m² v.v.o. kantoorruimte per direct beschikbaar, verdeeld als volgt:
1e verdieping units | metrage | Prijs per maand inclusief servicekosten | Beschikbaarheid
1.29 t/m 1.31 | circa 80,94 m² v.v.o. | € 1.868,37 | Per direct
1.39 | circa 30,22 m² v.v.o. | € 686,25 | Per 1 januari 2025
1.49 | circa 23,06 m² v.v.o. | € 523,65 | Per 1 januari 2025
1.50 | circa 23,06 m² v.v.o. | € 523,65 | Per 1 januari 2025
1.51 | circa 23,06 m² v.v.o. | € 523,65 | Per 1 januari 2025
1.52 | circa 35,43 m² v.v.o. | € 804,56 | Per 1 januari 2025
1.53/1.54 | circa 47,92 m² v.v.o. | € 1.088,18 | Per 1 januari 2025
4e verdieping units | Metrage | Prijs per maand inclusief servicekosten
4.16/4.17 | circa 71,98 m² v.v.o. | € 1.661.44
4.18/4.19 | circa 51,55 m² v.v.o. | € 1.189,92
4.20 | circa 31,64 m² v.v.o. | € 730,45
4.21 | circa 50,82 m² v.v.o. | € 1.173,14
4.22 | circa 50,82 m² v.v.o. | € 1.173,14
4.23/4.24/4.25 | circa 118,72 m² v.v.o. | € 2.740,48
4.26 | circa 33,47 m² v.v.o. | € 772,50
4.27/4.28 | circa 68,30 m² v.v.o. | € 1.576,61
Bovenstaande metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het gebouw.
Genoemde bedragen zijn inclusief het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
PARKEERGELEGENHEID
Het kantorencomplex beschikt over 195 parkeerplaatsen verdeeld over twee separate garages: een bezoekersparkeergarage alsmede een personeelsparkeergarage.
Parkeren is in de huurprijs inbegrepen op basis van parkeernorm van circa 1:70 (fair-use principe). Huurder beschikt niet over eigen toegewezen parkeerplaatsen.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat. Dit houdt in:
- vloerbedekking*;
- scheidingswanden*;
- isolerende beglazing
- gedeeltelijke voorzien van luxaflex;
- databekabeling;
- pantry*;
- koffie en/of thee in de gemeenschappelijke pantry op de 1e verdieping;
- LED-verlichtingsarmaturen;
- plafondplaten.
De met * aangegeven voorzieningen betreffen een eenmalige verstrekking. Verhuurder heeft ten aanzien van deze voorzieningen geen onderhouds- of vervangingsverplichting.
Installaties:
- WKO-installatie ten behoeve van verwarming en koeling;
- stadsverwarming (aanvullend aan WKO)
- luchtbehandelingssysteem;
- sprinklerinstallatie;
- brandmeld- / ontruimingsinstallatie
- nood- en vluchtrouteverlichting
- zonweringinstallatie
- koelmachine;
- parkeerinstallatie (speedgates);
- CO/LPG detectie parkeergarage
- liftinstallaties;
- UPS installatie;
- toegangscontrolesysteem
- inbraakinstallatie
- PV-installaties.
FACILITEITEN
De volgende faciliteiten en diensten zijn aanwezig:
- bemande receptie;
- bedrijfsrestaurant;
- huismeester;
- vergadercentrum;
- ICT wordt verzorgd door Advisor ICT.
Voor het gebruik van het bedrijfsrestaurant, vergadercentrum en de ICT-dienstverlening dienen partijen een rechtstreekse overeenkomst te sluiten met de betreffende dienstverlener.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw beschikt over een Energielabel A.
AANVAARDING
In overleg.
HUURPRIJS PARKEREN
€ 22,- per m2 v.v.o. per jaar, exclusief BTW (compensatie) voor het medegebruik van de parkeergarages.
SERVICEKOSTEN
In de huurprijs zijn het voorschot servicekosten meegerekend.
BTW-HEFFING
BTW-belaste verhuur. In geval van geen BTW-belaste verhuur bedraagt de BTW-compensatie 6%.
HUURTERMIJN
Vanaf 1 (één) jaar met aansluitende verlengperioden van 1 (één) jaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huur ingangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
De huurovereenkomst betreft een onderhuurovereenkomst.
ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom, ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting en/of BTW compensatie.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.