Description
Werken in ongeveer het middelste plekje van Nederland op het gewilde businesspark Papendorp in Utrecht: dit moderne kantoorgebouw maakt dat u voor iedereen goed te bereiken bent. Ontworpen om daglicht te vangen, licht en modern.
Het gebouw kenmerkt zich door het gebruik van open ruimtes en een groot social space. Als huurder heeft u de mogelijkheid om ook in de social space te flexwerken.
Als huurder kunt u hier gasten ontvangen in een informele setting. Tussen de middag is het de plek waar de lunch vers wordt geserveerd. Vergaderen, al dan niet geheel verzorgd met de nodige catering; aan alles kan op locatie invulling gegeven worden.
Hier huurt u de ruimte die u nodig heeft en kunt u tijdens de looptijd van het contract extra werkplekken huren. Alle kantoorruimtes zijn full-service, all-inclusive, hoogwaardig afgewerkt en worden naar uw wensen ingericht met meubilair. Daarnaast hebben alle kantoren WiFi, glasvezel internet, worden ze schoongemaakt en zijn 24/7 toegankelijk.
Mede door de goede bereikbaarheid, hoogwaardige uitstraling en parkachtige inrichting is het dé vestigingslocatie bij uitstek. Het gebied is voorzien van een kinderdagverblijf en een brasserie. Tevens zijn er meerdere winkels en eetgelegenheden op minder dan vijf minuten afstand.
BEREIKBAARHEID
Met eigen vervoer:
Papendorp is zeer goed bereikbaar met eigen vervoer en heeft een directe op- en afrit aan de A2 (Amsterdam-Utrecht-Maastricht) en de A12 (Arnhem-Utrecht-Den Haag). Tevens heeft u via de spectaculaire Prins Clausbrug een directe verbinding naar het centrum van de stad Utrecht.
Met openbaar vervoer:
Dankzij de vrije busbanen zijn er de hele dag door snelle en hoogfrequente verbindingen van en naar Utrecht CS, het OV-hart van Nederland. De reistijd bedraagt circa 10 minuten. De bushalte bevindt zich voor de deur.
PARKEREN
Parkeerplaatsen aanwezig in de onder het kantoorgebouw gelegen parkeergarage. De prijs bedraagt € 195,- per plaats per maand te vermeerderen met BTW.
Aan de overzijde van het kantoorgebouw ligt het P+R Papendorp, met circa 750 plaatsen (kosten bedragen € 7,50 per auto per dag).
OPPERVLAKTE
Het gebouw bestaat uit 55 “full service” kantoorruimtes, 140 werkplekken, 5 vergaderruimtes en circa 300 m² aan social space zoals flexwerkplekken en ontvangstruimtes.
Op dit moment is er circa 200 m² beschikbaar in units van 2 tot 20 werkplekken gelegen op de 1e en 2e verdieping.
Units kunnen worden samengevoegd om een grotere oppervlakte te creëren.
HUURPRIJS
Business units: vanaf € 550,- per business unit per maand, te vermeerderen met BTW.
Eenmalige kosten: setup fee à € 14,50 per m², te vermeerderen met BTW.
Flexwerkplekken: vanaf € 165,- per flexwerkplek per maand, te vermeerderen met BTW.
OPLEVERINGSNIVEAU, VOORZIENINGEN/DIENSTEN EN SERVICEKOSTEN
De business units worden opgeleverd in de huidige staat en zijn voorzien van:
- een eigen turn-key kantoor;
- volledig gemeubileerd;
- schoonmaak;
- high speed internet en WiFi;
- inschrijving KvK;
- gebruik van zakelijk adres;
- onderhoud & pandbeheer;
- gas-water-licht;
- hospitality services en receptie;
- post ontvangen en versturen;
- lokaal telefoonnummer;
- welkom op een flexplek op alle locaties van aanbieder;
- 24/7 toegang;
- koffie, thee en water;
- fruit;
- printen en scannen.
Voor de business units geldt dat bovenstaande services en diensten inclusief zijn.
De flexwerkplekken zijn uitsluitend voorzien van:
- inschrijving & registratie Kamer van Koophandel;
- toegang tot een werkplek in de Open Space op openingstijden in Utrecht;
- gebruik van adres;
- ontvangen van post & pakketten;
- mogelijkheid tot doorsturen post;
- gebruik van een lokaal telefoonnummer.
ENERGIELABEL
Het gebouw heeft energielabel A.
HUURTERMIJN
Flexibele contracten zijn mogelijk vanaf 3 maanden.
AANVAARDING
In overleg, per direct mogelijk.
Het gebouw kenmerkt zich door het gebruik van open ruimtes en een groot social space. Als huurder heeft u de mogelijkheid om ook in de social space te flexwerken.
Als huurder kunt u hier gasten ontvangen in een informele setting. Tussen de middag is het de plek waar de lunch vers wordt geserveerd. Vergaderen, al dan niet geheel verzorgd met de nodige catering; aan alles kan op locatie invulling gegeven worden.
Hier huurt u de ruimte die u nodig heeft en kunt u tijdens de looptijd van het contract extra werkplekken huren. Alle kantoorruimtes zijn full-service, all-inclusive, hoogwaardig afgewerkt en worden naar uw wensen ingericht met meubilair. Daarnaast hebben alle kantoren WiFi, glasvezel internet, worden ze schoongemaakt en zijn 24/7 toegankelijk.
Mede door de goede bereikbaarheid, hoogwaardige uitstraling en parkachtige inrichting is het dé vestigingslocatie bij uitstek. Het gebied is voorzien van een kinderdagverblijf en een brasserie. Tevens zijn er meerdere winkels en eetgelegenheden op minder dan vijf minuten afstand.
BEREIKBAARHEID
Met eigen vervoer:
Papendorp is zeer goed bereikbaar met eigen vervoer en heeft een directe op- en afrit aan de A2 (Amsterdam-Utrecht-Maastricht) en de A12 (Arnhem-Utrecht-Den Haag). Tevens heeft u via de spectaculaire Prins Clausbrug een directe verbinding naar het centrum van de stad Utrecht.
Met openbaar vervoer:
Dankzij de vrije busbanen zijn er de hele dag door snelle en hoogfrequente verbindingen van en naar Utrecht CS, het OV-hart van Nederland. De reistijd bedraagt circa 10 minuten. De bushalte bevindt zich voor de deur.
PARKEREN
Parkeerplaatsen aanwezig in de onder het kantoorgebouw gelegen parkeergarage. De prijs bedraagt € 195,- per plaats per maand te vermeerderen met BTW.
Aan de overzijde van het kantoorgebouw ligt het P+R Papendorp, met circa 750 plaatsen (kosten bedragen € 7,50 per auto per dag).
OPPERVLAKTE
Het gebouw bestaat uit 55 “full service” kantoorruimtes, 140 werkplekken, 5 vergaderruimtes en circa 300 m² aan social space zoals flexwerkplekken en ontvangstruimtes.
Op dit moment is er circa 200 m² beschikbaar in units van 2 tot 20 werkplekken gelegen op de 1e en 2e verdieping.
Units kunnen worden samengevoegd om een grotere oppervlakte te creëren.
HUURPRIJS
Business units: vanaf € 550,- per business unit per maand, te vermeerderen met BTW.
Eenmalige kosten: setup fee à € 14,50 per m², te vermeerderen met BTW.
Flexwerkplekken: vanaf € 165,- per flexwerkplek per maand, te vermeerderen met BTW.
OPLEVERINGSNIVEAU, VOORZIENINGEN/DIENSTEN EN SERVICEKOSTEN
De business units worden opgeleverd in de huidige staat en zijn voorzien van:
- een eigen turn-key kantoor;
- volledig gemeubileerd;
- schoonmaak;
- high speed internet en WiFi;
- inschrijving KvK;
- gebruik van zakelijk adres;
- onderhoud & pandbeheer;
- gas-water-licht;
- hospitality services en receptie;
- post ontvangen en versturen;
- lokaal telefoonnummer;
- welkom op een flexplek op alle locaties van aanbieder;
- 24/7 toegang;
- koffie, thee en water;
- fruit;
- printen en scannen.
Voor de business units geldt dat bovenstaande services en diensten inclusief zijn.
De flexwerkplekken zijn uitsluitend voorzien van:
- inschrijving & registratie Kamer van Koophandel;
- toegang tot een werkplek in de Open Space op openingstijden in Utrecht;
- gebruik van adres;
- ontvangen van post & pakketten;
- mogelijkheid tot doorsturen post;
- gebruik van een lokaal telefoonnummer.
ENERGIELABEL
Het gebouw heeft energielabel A.
HUURTERMIJN
Flexibele contracten zijn mogelijk vanaf 3 maanden.
AANVAARDING
In overleg, per direct mogelijk.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.