Euclideslaan 151 3584 BS Utrecht

€ 145 /m²/year

Description

HET GEBOUW
In het hart van kantorenpark Rijnsweerd te Utrecht ligt Euclideslaan 151-191. Het kantoorgebouw aan de Euclideslaan 151-191 is circa 3.920 m² en is opgebouwd uit 6 bouwlagen. Daarnaast zijn er parkeerplaatsen verdeeld over een binnen- en buitendek.

De ligging van het gebouw in Utrecht en op Rijnsweerd biedt gebruikers een zeer goede ontsluiting naar verschillende Rijkswegen en de binnenstad, als ook een zeer goede zichtbaarheid.

Op de begane grond bevindt zich een representatieve entree inclusief tourniquet en receptiebalie. Tevens bevinden zich hier twee liften en een trappenhuis waarmee de verschillende verdiepingen te bereiken zijn. Op de eerste verdieping is een vide gerealiseerd waardoor het entreegebied een open en lichte uitstraling krijgt.

LOCATIE
Euclideslaan 151-191 is gelegen op kantorenpark Rijnsweerd en gelegen aan de oostrand van Utrecht op een uitstekend bereikbare zichtlocatie in een groene omgeving. Op enkele minuten ligt het Utrecht Science Park, de Uithof, het universiteitsterrein van Utrecht. Rijnsweerd kenmerkt zich door kantoorgebouwen van hoge kwaliteit waar vele financiële en zakelijke dienstverleners zich hebben gevestigd. Enkele grote gebruikers die reeds op Rijnsweerd zijn gehuisvest zijn: PWC, EY, de Provincie Utrecht, DAS Rechtsbijstand, Plus Retail, ASR en Keylane.

In de directe omgeving zijn veel voorzieningen op loopafstand te vinden waaronder Bar Beton (gehele dag geopend voor lunch en vergaderen), Treehouse restaurant (voor lunch) en restaurant Wilhelminapark.

BEREIKBAARHEID
De bereikbaarheid per auto is goed. Rijnsweerd is te bereiken via het naastgelegen knooppunt Rijnsweerd waar de rijkswegen A27 en A28 elkaarkruisen. De op - en afritten van de rijksweg A12 zijn tevens via dit knooppunt binnen enkele minuten te bereiken.

Middels diverse buslijnen is Rijnsweerd ook met het openbaar vervoer goed te bereiken.
Het Centraal Station Utrecht ligt op 15 minuten reistijd.

OPPERVLAKTE
Een totaal van ca. 1.916,19 m² is voor verhuur beschikbaar, verdeeld over 5 verdiepingen:

Kelder : ca. 468,10 m² opslagruimte
3e verdieping : ca. 380,29 m² kantoorruimte
4e verdieping : ca. 650,39 m² kantoorruimte
5e verdieping : ca. 278,90 m² kantoorruimte
6e verdieping : ca. 138,51 m² kantoorruimte**

Bovenstaand metrage is vastgesteld conform NEN 2580 meetcertificaat voor verhuurbare oppervlakten.

OPLEVERINGSNIVEAU
- representatieve entree;
- 2 liftinstallaties;
- gescheiden toiletgroepen gelegen in de algemene ruimte en per verdieping;
- systeemplafonds met verlichtingsarmaturen;
- pantry faciliteit;
- elektrische zonwering buitenzijde;
- kabelgoten ten behoeve van elektra, data, voorzien van elektra
en wandcontactdozen;
- mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
- te openen ramen;
- fietsenberging;
- groot terras op de 5e verdieping.

HUURPRIJS
Kantoorruimte: € 145,00 per m² per jaar, excl. BTW.
** 6e verdieping: € 125,00 per m² per jaar, excl. BTW.

PARKEREN
Parkeerplaats: € 1.250,00 per parkeerplaats per jaar, excl. BTW.

Parkeernorm 1:37
Er zijn 39 parkeerplaatsen beschikbaar, waarvan 26 parkeerplaatsen gelegen in de ondergelegen parkeergarage.

BTW
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op bovengenoemde huurprijzen.

SERVICEKOSTEN
€ 50,- per m² per jaar, excl. btw, op basis van voorschot en nacalculatie, voor de navolgende leveringen en diensten, te vermeerderen met omzetbelasting:

Energie
- Het verbruik van stadswarmte inclusief vastrecht (gehuurde ruimte, algemene ruimten, terreinen en installaties);
- Het verbruik van water inclusief vastrecht (gehuurde ruimte, algemene ruimten, terreinen en installaties);
- Het verbruik van elektriciteit inclusief vastrecht, doch alleen ten behoeve van installaties en de verlichting van gemeenschappelijke ruimten en terreinen;
- Het verbruik van elektriciteit inclusief vastrecht in de gehuurde kantoorruimte, af te rekenen op basis van de standen van tussenmeters;
- Energiemanagement.

Onderhoud en periodieke controle van:
- Verwarmings- en luchtbehandelingsinstallatie;
- Hydrofoorinstallatie;
- Liftinstallatie;
- Glazenwasinstallatie;
- Warmwater installatie;
- Brandmeldinstallatie;
- Brandpreventie middelen;
- Automatische deuren, toegangs-, en intercominstallatie;
- Zonweringsinstallatie;
- Parkeer(garage) installatie;
- Gemeenschappelijke verlichting inclusief kosten van armaturen, lampen en buizen;
- En ander met uitzondering van specifiek door Huurder geplaatste installaties.

Overige leveringen en diensten:
- Schoonhouden van alle gemeenschappelijke ruimten en terreinen, met inbegrip van de beglazing aan de buitenzijde van het gehele gebouw;
- Sanitaire middelen;
- Legionella beheersing;
- Vuilafvoer en containerhuur en kosten van afvoer en verwerking, gemeentelijke heffingen;
- Onderhoud aan tuinen, waaronder vervanging van planten;
- Reinigen van goten, putten, riolen en afvoeren met uitzondering van specifiek door huurder geplaatste voorzieningen, jaarlijkse dak inspectie;
- Assurantiepremie buitenbeglazing;
- Dagelijkse open- en sluitronde op werkdagen door beveiligingsdienst;
- Telefoonkosten (liften, doormelding brandmeldinstallatie);
- Divers klein onderhoud;
- Gladheidsbestrijding;
- Administratiekosten zijnde 5% over het totale pakket leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door Huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

HUURBETALING
Per kwartaal.

BESCHIKBAAR
Per direct.

INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum.

HUURPERIODE
5 jaar + 5 additionele jaren.

HUUROVEREENKOMST
Standaard R.O.Z. huurovereenkomst, model 2015.

BANKGARANTIE
Een bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur vermeerderd met servicekosten en BTW dient gesteld en afgegeven te worden door een erkende Nederlandse bankinstelling.

Features

Transfer of ownership

Rental price
€ 145 per square meter per year
First rental price
€ 150 per square meter per year
Service charges
€ 50 per square meter per year (21% VAT applies)
Listed since
Status
Available
Acceptance
Available immediately

Construction

Main use
Office
Building type
Resale property
Year of construction
1993

Surface areas

Area
1,458 m² (units from 128 m²)

Layout

Number of floors
6 floors
Facilities
Mechanical ventilation, peak cooling, built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry and heating

Energy

Energy label
A

Map

Map is loading...

Cadastral boundaries Buildings

Travel time

Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.