This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/42703300
Giessenplein 59-C 3522 KE Utrecht
€ 150 /m²/year
Description
HET GEBOUW
Het betreft hier representatieve kantoorruimte gelegen aan een doorgaande weg aan het Giessenplein te
Utrecht. Het kantoorgebouw heeft 4 verdiepingen en een totaal verhuurbaar vloeroppervlak van totaal 3.300 m² .
Waarvan thans 2.384 m2 beschikbaar is verdeeld over de begane grond, 2e, 3e en 4e verdieping.
De renovatie van het gebouw is bijna afgerond en bestaan naast cosmetische verbeteringen ook uit een technische renovatie met onder andere vernieuwing van de entree, liften, sanitaire ruimten en een nieuwe koel en luchtbehandelingsinstallatie. Het gebouw zal hierdoor naar minimaal EPC B (waarschijnlijk A) worden gebracht.
LIGGING
Het kantoorgebouw ligt aan het Giessenplein, in de wijk "Rivierenwijk" langs de Socrateslaan te Utrecht.
Dit kantoorgebouw is prima geschikt voor zowel Profit en Non Profit organisaties die een vestiging binnen de ring van Utrecht wensen.
LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Utrecht is dankzij de centrale ligging in het land, op het knooppunt van de snelwegen A2, A12, A27 en A28, een zeer gewilde vestigingsplaats voor het bedrijfsleven. Via directe aansluitingen op de A12 (afrit 17) en de A2 zijn Amsterdam, Schiphol, Rotterdam, Den Haag en Den Bosch snel te bereiken. Het kantoorgebouw is tevens met het openbaar vervoer uitstekend te bereiken. Er bevindt zich een bushalte waar 4 buslijnen stoppen op loopafstand van het object en de halte van de sneltram bevindt zich op loopafstand.
OPPERVLAKTE
Totaal ca. 663 m² verhuurbaar vloeroppervlak gelegen op de begane grond, 2e, 3e en 4e verdieping, inclusief gebruik (pro rato aandeel) van de algemene ruimten
Deelverhuur bespreekbaar, per kantoorvleugel vanaf ca. 550 m2
Linkervleugel
Begane grond : VERHUURD
1e verdieping : VERHUURD
2e verdieping : 550 m²
3e verdieping : VERHUURD
4e verdieping : VERHUURD
Dakterras : 113 m² (huurprijs n.t.b)
Bovenstaand metrage is vastgesteld conform NEN 2580 meetcertificaat voor verhuurbare oppervlakten.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het opleveringsniveau bestaat uit:
- Vernieuwde klimaatinstallatie;
- Minimaal energielabel B, waarschijnlijk A;
- Vernieuwde entree;
- Vernieuwde beglazing en nieuw geschilderde kozijnen;
- Nieuw systeemplafond met LED verlichting;
- Pantry aansluiting per verdieping;
- Nieuwe vloerbedekking in de algemene en gehuurde ruimtes;
- Gerenoveerde toiletruimtes met vernieuwd tegelwerk, toiletten en wastafels
- Bouwkundige wanden nieuw gesausd.
HUURPRIJS
€ 150 per m ² per jaar , excl. BTW.
PARKEREN
Het is mogelijk om vrij te parkeren rondom het gebouw, hier zijn meer dan voldoende parkeerplaatsen. Tevens beschikt het gebouw over 5 (bezoekers --)parkeerplaatsen op eigen TERREIN.
€ 1.000,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
HUURBETALING
Per kwartaal vooruit
BESCHIKBAAR
In overleg
BTW
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op bovengenoemde huurprijzen.
SERVICEKOSTEN
€ 44,- per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de levering van zaken en diensten, indien en voor zover van toepassing/aanwezig) voor onder andere;
- Gasverbruik inclusief vastrecht en additionele kosten;
- Elektraverbruik inclusief vastrecht en additionele kosten;
- Waterverbruik inclusief vastrecht en additionele kosten
Onderhoud en periodieke controle van
- Periodiek onderhoud c.v. installatie en luchtbehandelingsinstallatie;
- Periodiek brandmeldinstallatie;
- Periodiek onderhoud Liftinstallatie;
- Periodiek onderhoud brandpreventieve middelen;
- Schoonhouden gemeenschappelijke ruimte;
- Periodiek tuinonderhoud/groenvoorziening
- Glasbewassing buitenzijde (periodiek 4 x jaars
- Ongediertebestrijding
- Onderhoud noodverlichting
- Onderhoud dak
- Onderhoud valbeveiliging
- Klein dagelijks onderhoud
- Hygiëne artikelen en toiletartikelen invalide toilet
- Afval verwerking/vuilafvoer
- Administratiekosten ad 5 %.
Indien gewenst kan het pakket aan servicekosten nader worden aangevuld door verhuurder in overleg met huurder . Verhuurder zal huurder aan het einde van het jaar voorzien van een overzicht van de daadwerkelijk gemaakte kosten
INDEXERING
Jaarlijks op basis van CPI alle huishoudens, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum.
HUURPERIODE
5 jaar met verlengingsperioden van telkens 5 jaar.
Het betreft hier representatieve kantoorruimte gelegen aan een doorgaande weg aan het Giessenplein te
Utrecht. Het kantoorgebouw heeft 4 verdiepingen en een totaal verhuurbaar vloeroppervlak van totaal 3.300 m² .
Waarvan thans 2.384 m2 beschikbaar is verdeeld over de begane grond, 2e, 3e en 4e verdieping.
De renovatie van het gebouw is bijna afgerond en bestaan naast cosmetische verbeteringen ook uit een technische renovatie met onder andere vernieuwing van de entree, liften, sanitaire ruimten en een nieuwe koel en luchtbehandelingsinstallatie. Het gebouw zal hierdoor naar minimaal EPC B (waarschijnlijk A) worden gebracht.
LIGGING
Het kantoorgebouw ligt aan het Giessenplein, in de wijk "Rivierenwijk" langs de Socrateslaan te Utrecht.
Dit kantoorgebouw is prima geschikt voor zowel Profit en Non Profit organisaties die een vestiging binnen de ring van Utrecht wensen.
LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Utrecht is dankzij de centrale ligging in het land, op het knooppunt van de snelwegen A2, A12, A27 en A28, een zeer gewilde vestigingsplaats voor het bedrijfsleven. Via directe aansluitingen op de A12 (afrit 17) en de A2 zijn Amsterdam, Schiphol, Rotterdam, Den Haag en Den Bosch snel te bereiken. Het kantoorgebouw is tevens met het openbaar vervoer uitstekend te bereiken. Er bevindt zich een bushalte waar 4 buslijnen stoppen op loopafstand van het object en de halte van de sneltram bevindt zich op loopafstand.
OPPERVLAKTE
Totaal ca. 663 m² verhuurbaar vloeroppervlak gelegen op de begane grond, 2e, 3e en 4e verdieping, inclusief gebruik (pro rato aandeel) van de algemene ruimten
Deelverhuur bespreekbaar, per kantoorvleugel vanaf ca. 550 m2
Linkervleugel
Begane grond : VERHUURD
1e verdieping : VERHUURD
2e verdieping : 550 m²
3e verdieping : VERHUURD
4e verdieping : VERHUURD
Dakterras : 113 m² (huurprijs n.t.b)
Bovenstaand metrage is vastgesteld conform NEN 2580 meetcertificaat voor verhuurbare oppervlakten.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het opleveringsniveau bestaat uit:
- Vernieuwde klimaatinstallatie;
- Minimaal energielabel B, waarschijnlijk A;
- Vernieuwde entree;
- Vernieuwde beglazing en nieuw geschilderde kozijnen;
- Nieuw systeemplafond met LED verlichting;
- Pantry aansluiting per verdieping;
- Nieuwe vloerbedekking in de algemene en gehuurde ruimtes;
- Gerenoveerde toiletruimtes met vernieuwd tegelwerk, toiletten en wastafels
- Bouwkundige wanden nieuw gesausd.
HUURPRIJS
€ 150 per m ² per jaar , excl. BTW.
PARKEREN
Het is mogelijk om vrij te parkeren rondom het gebouw, hier zijn meer dan voldoende parkeerplaatsen. Tevens beschikt het gebouw over 5 (bezoekers --)parkeerplaatsen op eigen TERREIN.
€ 1.000,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
HUURBETALING
Per kwartaal vooruit
BESCHIKBAAR
In overleg
BTW
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op bovengenoemde huurprijzen.
SERVICEKOSTEN
€ 44,- per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de levering van zaken en diensten, indien en voor zover van toepassing/aanwezig) voor onder andere;
- Gasverbruik inclusief vastrecht en additionele kosten;
- Elektraverbruik inclusief vastrecht en additionele kosten;
- Waterverbruik inclusief vastrecht en additionele kosten
Onderhoud en periodieke controle van
- Periodiek onderhoud c.v. installatie en luchtbehandelingsinstallatie;
- Periodiek brandmeldinstallatie;
- Periodiek onderhoud Liftinstallatie;
- Periodiek onderhoud brandpreventieve middelen;
- Schoonhouden gemeenschappelijke ruimte;
- Periodiek tuinonderhoud/groenvoorziening
- Glasbewassing buitenzijde (periodiek 4 x jaars
- Ongediertebestrijding
- Onderhoud noodverlichting
- Onderhoud dak
- Onderhoud valbeveiliging
- Klein dagelijks onderhoud
- Hygiëne artikelen en toiletartikelen invalide toilet
- Afval verwerking/vuilafvoer
- Administratiekosten ad 5 %.
Indien gewenst kan het pakket aan servicekosten nader worden aangevuld door verhuurder in overleg met huurder . Verhuurder zal huurder aan het einde van het jaar voorzien van een overzicht van de daadwerkelijk gemaakte kosten
INDEXERING
Jaarlijks op basis van CPI alle huishoudens, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum.
HUURPERIODE
5 jaar met verlengingsperioden van telkens 5 jaar.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- € 150 per square meter per year
- Service charges
- € 44 per square meter per year
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available immediately
Construction
- Main use
- Office space
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 1988
Surface areas
- Area
- 663 m² (units from 398 m²)
Layout
- Number of floors
- 4 floors
- Facilities
- Mechanical ventilation, peak cooling, built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout
Energy
- Energy label
- A
Surroundings
- Location
- Business park