Description
NA HET VERHUURSUCCES VAN THE GRID, HIERBIJ DE LAATSTE KANS TOT HET HUREN VAN KANTOORRUIMTE IN HET GEBOUW!
ALGEMEEN
Ben je met jouw organisatie klaar voor een nieuwe stap naar een hoogwaardig en levendig kantoor in Utrecht? Dan nodigen wij u graag uit voor een bezichtiging in dit kantoorgebouw “The GRID”.
Dit kantoorgebouw onderging een totale metamorfose waardoor dit gebouw is omgetoverd tot een ontmoetingsplek waar creativiteit, ontmoeten en innovatie centraal staan. The GRID is een aantrekkelijk multi-tenant kantoor met een breed scala aan gedeelde voorzieningen zoals een centrale lounge/restaurant, coffeebar met Grab & Go en gedeelde vergaderfaciliteiten en een sfeervolle buitenruimte. Daarnaast beschikt het gebouw over ruime kantoorvloeren die samenwerking en interactie stimuleren. The Grid heeft een terras waar je heerlijk buiten kunt lunchen. Het gebouw is voor de huurders ook 24/7 toegankelijk. Kortom, The GRID biedt een inspirerende plek voor uw medewerkers waar sociale interactie, inspiratie en in een aantrekkelijke omgeving werken centraal staan.
OMGEVING
The GRID is gelegen op het kantorenpark Rijnsweerd. Dit gebied is strategisch gelegen nabij belangrijke verkeersaders als de Waterlinieweg (ringweg) en de snelwegen A27 en A28, maar is tevens uitstekend bereikbaar per fiets en openbaar vervoer. Daarnaast biedt Rijnsweerd diverse vergadermogelijkheden (waaronder Bar Beton) waar tevens genoten kan worden van een lekkere lunch, borrel of diner.
De centrale ligging op het kantorenpark Rijnsweerd zorgt voor een optimale connectie met de binnenstad van Utrecht en het naastgelegen Utrecht Science Park. Daarnaast is de locatie goed bereikbaar per fiets, auto of openbaar vervoer. De fietsen kunnen worden geplaatst in de inpandige fietsenstalling van het kantoorgebouw.
Levendige horecagelegenheden zijn zowel op het kantorenpark te vinden (Bar Beton, Brasserie Plato en Bar Lot) als in de directe nabijheid: in en rondom het Wilhelminapark en in Utrecht Oost, waar ook winkelgebied Nachtegaalstraat/Burgemeester Reigerstraat ligt.
GEBOUW
Smart
- Touchless bediening (liften, toegangsdeuren en kranen)
- Boekingssysteem
- Lockerboxen
- 1.5 meter routing
Zichtbaarheid
- Een eyecatcher aan de A28
- (Digitale) signing / logo uitingen
- Herkenbare huisstijl binnen en buiten toegepast
Flexibel gebouw
- Makkelijk in te delen en op te knippen vloervelden
- Een grote gerenoveerde entreehal met verschillende zitplaatsen
- Gebruik van vergaderruimte en auditorium op de begane grond is inbegrepen
- Horeca aanwezig op de begane grond voor een kopje koffie of een broodje
- Gerenoveerde vloeren (casco plus)
- Parkeergelegenheid voor de auto en fiets
- Work-out mogelijkheid in de buitentuin
- Gemakkelijk aan te rijden vanaf de A27/A28
- Gerenoveerde toiletten
Duurzaamheid & Groen
- Energielabel A
- Zonnepanelen
- LED verlichting
- Duurzame materialen toegepast
- Groene toepassing in, rondom en aan het gebouw
- Groene tuin
- Klimaatklasse B
“Pure Hospitality, fully integrated”
Een kantoor moet tegenwoordig meer bieden dan een werkplek. In toenemende mate zijn organisaties op zoek naar een plek die samenwerking stimuleert, ontmoeten faciliteert en waar gemak de mensen die er werken dient. The GRID biedt u een integraal hospitality concept met gedeelde faciliteiten op de begane grond. Zo kunt u op de begane grond gebruik maken van de horeca faciliteit en boekt u gemakkelijk een vergaderruimte wanneer u dat nodig heeft.
BESCHIKBAARHEID
De laatst beschikbare kantoorruimte is gelegen op de 5e verdieping en bedraagt circa 321 m².
Een ideaal metrage voor een bedrijf dat toe is aan de volgende stap.
Metrage is in v.v.o . en deelverhuur is mogelijk. Bovenstaand metrage is vastgesteld conform NEN 2580 meetcertificaat voor verhuurbare oppervlakten.
HUURPRIJS
Kantoorruimte: Vanaf € 175,- per m², per jaar, te vermeerderen met btw.
Parkeerplaats: € 1.350,- per plaats per jaar, te vermeerderen met btw.
PARKEREN
Bij het gebouw behoren in totaal ca. 105 parkeerplaatsen op eigen terrein en deels de afgesloten parkeerkelder.
De parkeernorm bedraagt 1:55 m².
SERVICEKOSTEN
€ 50- per m², per jaar, te vermeerderen met btw.
Bovengenoemde voorschot is inclusief EUR 10,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met btw. Voor het hospitality concept welke integraal onderdeel uitmaakt van het pakket leveringen en diensten.
HUURBETALING
Per kwartaal.
HUURTERMIJN
De huurperiode zal in overleg worden bepaald, waarbij het uitgangspunt minimaal een vijfjarige huurovereenkomst betreft.
BESCHIKBAAR
Per direct.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte is gerenoveerd en wordt turn-key (exclusief meubilair) opgeleverd, inclusief de volgende zaken:
- Systeemplafond voorzien van LED verlichting en aanwezigheidsdetectie;
- Klimaatinstallatie voorzien van topkoeling;
- Gesausde bouwkundige wanden en kolommen;
- Kabelgoten ten behoeve van databekabeling;
- Vernieuwde toiletgroepen per verdieping;
- Geïnstalleerde pantry/keukenopstelling;
- Afgewerkte vloer met een combinatie van PVC en vloerbedekking;
- Circa 30% van de parkeerplaatsen is worden voorzien van laadpalen (gedeelde voorziening).
Op de begane grond wordt een hospitality concept gerealiseerd, inclusief:
- Ontvangstbalie met hostess;
- Grab & Go coffeebar;
- Gebruik loungeruimte op de begane grond;
- Vergaderfaciliteiten;
- Lockerboxen.
BTW
Over de huurprijs zal btw in rekening worden gebracht. Indien btw niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op bovengenoemde huurprijzen.
HUUROVEREENKOMST
Conform het model van de verhuurder, gebaseerd op het R.O.Z. huurovereenkomst, model 2015.
INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur vermeerderd met servicekosten en btw dient gesteld en afgegeven te worden door een erkende Nederlandse bankinstelling.
ALGEMEEN
Ben je met jouw organisatie klaar voor een nieuwe stap naar een hoogwaardig en levendig kantoor in Utrecht? Dan nodigen wij u graag uit voor een bezichtiging in dit kantoorgebouw “The GRID”.
Dit kantoorgebouw onderging een totale metamorfose waardoor dit gebouw is omgetoverd tot een ontmoetingsplek waar creativiteit, ontmoeten en innovatie centraal staan. The GRID is een aantrekkelijk multi-tenant kantoor met een breed scala aan gedeelde voorzieningen zoals een centrale lounge/restaurant, coffeebar met Grab & Go en gedeelde vergaderfaciliteiten en een sfeervolle buitenruimte. Daarnaast beschikt het gebouw over ruime kantoorvloeren die samenwerking en interactie stimuleren. The Grid heeft een terras waar je heerlijk buiten kunt lunchen. Het gebouw is voor de huurders ook 24/7 toegankelijk. Kortom, The GRID biedt een inspirerende plek voor uw medewerkers waar sociale interactie, inspiratie en in een aantrekkelijke omgeving werken centraal staan.
OMGEVING
The GRID is gelegen op het kantorenpark Rijnsweerd. Dit gebied is strategisch gelegen nabij belangrijke verkeersaders als de Waterlinieweg (ringweg) en de snelwegen A27 en A28, maar is tevens uitstekend bereikbaar per fiets en openbaar vervoer. Daarnaast biedt Rijnsweerd diverse vergadermogelijkheden (waaronder Bar Beton) waar tevens genoten kan worden van een lekkere lunch, borrel of diner.
De centrale ligging op het kantorenpark Rijnsweerd zorgt voor een optimale connectie met de binnenstad van Utrecht en het naastgelegen Utrecht Science Park. Daarnaast is de locatie goed bereikbaar per fiets, auto of openbaar vervoer. De fietsen kunnen worden geplaatst in de inpandige fietsenstalling van het kantoorgebouw.
Levendige horecagelegenheden zijn zowel op het kantorenpark te vinden (Bar Beton, Brasserie Plato en Bar Lot) als in de directe nabijheid: in en rondom het Wilhelminapark en in Utrecht Oost, waar ook winkelgebied Nachtegaalstraat/Burgemeester Reigerstraat ligt.
GEBOUW
Smart
- Touchless bediening (liften, toegangsdeuren en kranen)
- Boekingssysteem
- Lockerboxen
- 1.5 meter routing
Zichtbaarheid
- Een eyecatcher aan de A28
- (Digitale) signing / logo uitingen
- Herkenbare huisstijl binnen en buiten toegepast
Flexibel gebouw
- Makkelijk in te delen en op te knippen vloervelden
- Een grote gerenoveerde entreehal met verschillende zitplaatsen
- Gebruik van vergaderruimte en auditorium op de begane grond is inbegrepen
- Horeca aanwezig op de begane grond voor een kopje koffie of een broodje
- Gerenoveerde vloeren (casco plus)
- Parkeergelegenheid voor de auto en fiets
- Work-out mogelijkheid in de buitentuin
- Gemakkelijk aan te rijden vanaf de A27/A28
- Gerenoveerde toiletten
Duurzaamheid & Groen
- Energielabel A
- Zonnepanelen
- LED verlichting
- Duurzame materialen toegepast
- Groene toepassing in, rondom en aan het gebouw
- Groene tuin
- Klimaatklasse B
“Pure Hospitality, fully integrated”
Een kantoor moet tegenwoordig meer bieden dan een werkplek. In toenemende mate zijn organisaties op zoek naar een plek die samenwerking stimuleert, ontmoeten faciliteert en waar gemak de mensen die er werken dient. The GRID biedt u een integraal hospitality concept met gedeelde faciliteiten op de begane grond. Zo kunt u op de begane grond gebruik maken van de horeca faciliteit en boekt u gemakkelijk een vergaderruimte wanneer u dat nodig heeft.
BESCHIKBAARHEID
De laatst beschikbare kantoorruimte is gelegen op de 5e verdieping en bedraagt circa 321 m².
Een ideaal metrage voor een bedrijf dat toe is aan de volgende stap.
Metrage is in v.v.o . en deelverhuur is mogelijk. Bovenstaand metrage is vastgesteld conform NEN 2580 meetcertificaat voor verhuurbare oppervlakten.
HUURPRIJS
Kantoorruimte: Vanaf € 175,- per m², per jaar, te vermeerderen met btw.
Parkeerplaats: € 1.350,- per plaats per jaar, te vermeerderen met btw.
PARKEREN
Bij het gebouw behoren in totaal ca. 105 parkeerplaatsen op eigen terrein en deels de afgesloten parkeerkelder.
De parkeernorm bedraagt 1:55 m².
SERVICEKOSTEN
€ 50- per m², per jaar, te vermeerderen met btw.
Bovengenoemde voorschot is inclusief EUR 10,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met btw. Voor het hospitality concept welke integraal onderdeel uitmaakt van het pakket leveringen en diensten.
HUURBETALING
Per kwartaal.
HUURTERMIJN
De huurperiode zal in overleg worden bepaald, waarbij het uitgangspunt minimaal een vijfjarige huurovereenkomst betreft.
BESCHIKBAAR
Per direct.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte is gerenoveerd en wordt turn-key (exclusief meubilair) opgeleverd, inclusief de volgende zaken:
- Systeemplafond voorzien van LED verlichting en aanwezigheidsdetectie;
- Klimaatinstallatie voorzien van topkoeling;
- Gesausde bouwkundige wanden en kolommen;
- Kabelgoten ten behoeve van databekabeling;
- Vernieuwde toiletgroepen per verdieping;
- Geïnstalleerde pantry/keukenopstelling;
- Afgewerkte vloer met een combinatie van PVC en vloerbedekking;
- Circa 30% van de parkeerplaatsen is worden voorzien van laadpalen (gedeelde voorziening).
Op de begane grond wordt een hospitality concept gerealiseerd, inclusief:
- Ontvangstbalie met hostess;
- Grab & Go coffeebar;
- Gebruik loungeruimte op de begane grond;
- Vergaderfaciliteiten;
- Lockerboxen.
BTW
Over de huurprijs zal btw in rekening worden gebracht. Indien btw niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op bovengenoemde huurprijzen.
HUUROVEREENKOMST
Conform het model van de verhuurder, gebaseerd op het R.O.Z. huurovereenkomst, model 2015.
INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur vermeerderd met servicekosten en btw dient gesteld en afgegeven te worden door een erkende Nederlandse bankinstelling.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.