Description
Algemeen:
Het kantoorgebouw ‘Domus Medica’ heeft een grondige upgrade gekregen waarbij de nieuwe entrees uitkomen op het nieuw centraal hart in het gebouw. Op deze plek worden bezoekers ontvangen door een receptie met koffiebar. In de bijbehorende lounge kunnen de gasten wachten tot ze door hun gastheer of gastvrouw opgehaald worden. In het hart is een grote centrale trap gerealiseerd worden waarop zitelementen geplaatst zijn waardoor deze als tribune voor presentaties en lezingen gebruikt kan worden. Tevens beschikt het object over een nieuw ‘Culina’. Dit is de ontmoetingsplek van ‘Domus Medica’, waar gebruikers en bezoekers met elkaar verbonden worden. In het restaurant wordt een uitgebreide lunch geserveerd. Door een variatie aan zitplaatsen leent de ruimte zich tevens perfect voor een informeel overleg, maar ook de flexwerker kan hier goed uit de voeten. De eerste verdieping is een verlenging van de begane grond. Ook hier is een variatie aan zitjes gemaakt voor kort overleg. Deze kan bovendien als ‘break out’ dienst doen voor de naastgelegen vergadervoorzieningen.
Bereikbaarheid:
Auto
De bereikbaarheid per auto is zeer goed te noemen. Het gebouw is te bereiken via de A2 en A12 rijkswegen middels rechtstreekse op- en afritten op kantorenpark Papendorp, de op- en afrit van de A12 is binnen een minuut te bereiken. Vanuit het centrum van Utrecht is het gebouw te bereiken via de Prins Clausbrug. Naast de parkeermogelijkheden bij het gebouw is er de mogelijkheid om op het naastgelegen P+R additionele plekken te huren. Hier zijn zowel dagkaarten als abonnementen af te nemen.
Openbaar vervoer
De bereikbaarheid per openbaar vervoer is tevens goed te noemen. Middels diverse spitsbussen is het centrum van Utrecht te bereiken. Tevens is er een HOV-lijn beschikbaar met vrije busbaan die halte houdt in het hart van Papendorp.
Smart Offices:
- Je huurt al een Smart Office vanaf 3 maanden
- Vaste all-in prijs, exclusief btw
- Turnkey, plug & play en per direct beschikbaar
- Al vanaf 2 werkplekken tot wel 50 werkplekken
- Gebruik van algemene vergaderruimten
- Snel internet (bekabeld en wifi)
- Gezamenlijke pantry en schoonmaak algemene ruimtes
- Keuze voor een volledig ingerichte kantoorruimte
- Onbeperkt koffie en thee
Beschikbaarheid Smart Offices:
Ca. 120 m² in units vanaf 33 m², verdeeld als volgt:
- 3e verdieping unit 3.4: ca. 33 m2 v.v.o.
- 3e verdieping unit 3.5: ca. 33 m2 v.v.o.
- 3e verdieping unit 3.6: ca. 55 m2 v.v.o.
Daarnaast heeft Domus Medica de beschikking over een extra parkeerterrein (achterzijde) bestaande uit circa 160 parkeerplaatsen.
Huurprijs kantoorruimte (all-in prijs):
Unit 3.4: €820,- per maand
Unit 3.5: €820,- per maand
Unit 3.6: €1.365,- per maand
Parkeernorm:
1:65
Huurprijs parkeerplaatsen:
€ 1.500,- p/m2 p/jaar te vermeerderen met BTW.
Leveringen en diensten:
- Receptie, ontvangst;
- Locatiebeheerder operationeel aanspreekpunt voor huurders op locatie;
- Housekeeper (storingen en calamiteiten);
- Regie vergaderzalen;
- Organiseren van borrels;
- Verantwoordelijk voor de ‘look and feel’ van de entree;
- Openen en sluiten van bepaalde ruimtes;
- Verwijzing postbezorger naar Xerox;
- ‘Beheren’ van het draadloze netwerk en indien nodig ‘verspreiden’ van de Wifi code;
- Opnemen intercom en bedienen van de slagboom en speedgates;
- Aanwezigheid van 08.30-22.30uur;
- Uitgifte pasjes;
- Vuilafvoer, glas, plastic, klein chemisch;
- Beheer parkeersysteem;
- Fitnessapparatuur (inclusief onderhoud);
- Schoonmaak fitnessruimte.
Het kantoorgebouw ‘Domus Medica’ heeft een grondige upgrade gekregen waarbij de nieuwe entrees uitkomen op het nieuw centraal hart in het gebouw. Op deze plek worden bezoekers ontvangen door een receptie met koffiebar. In de bijbehorende lounge kunnen de gasten wachten tot ze door hun gastheer of gastvrouw opgehaald worden. In het hart is een grote centrale trap gerealiseerd worden waarop zitelementen geplaatst zijn waardoor deze als tribune voor presentaties en lezingen gebruikt kan worden. Tevens beschikt het object over een nieuw ‘Culina’. Dit is de ontmoetingsplek van ‘Domus Medica’, waar gebruikers en bezoekers met elkaar verbonden worden. In het restaurant wordt een uitgebreide lunch geserveerd. Door een variatie aan zitplaatsen leent de ruimte zich tevens perfect voor een informeel overleg, maar ook de flexwerker kan hier goed uit de voeten. De eerste verdieping is een verlenging van de begane grond. Ook hier is een variatie aan zitjes gemaakt voor kort overleg. Deze kan bovendien als ‘break out’ dienst doen voor de naastgelegen vergadervoorzieningen.
Bereikbaarheid:
Auto
De bereikbaarheid per auto is zeer goed te noemen. Het gebouw is te bereiken via de A2 en A12 rijkswegen middels rechtstreekse op- en afritten op kantorenpark Papendorp, de op- en afrit van de A12 is binnen een minuut te bereiken. Vanuit het centrum van Utrecht is het gebouw te bereiken via de Prins Clausbrug. Naast de parkeermogelijkheden bij het gebouw is er de mogelijkheid om op het naastgelegen P+R additionele plekken te huren. Hier zijn zowel dagkaarten als abonnementen af te nemen.
Openbaar vervoer
De bereikbaarheid per openbaar vervoer is tevens goed te noemen. Middels diverse spitsbussen is het centrum van Utrecht te bereiken. Tevens is er een HOV-lijn beschikbaar met vrije busbaan die halte houdt in het hart van Papendorp.
Smart Offices:
- Je huurt al een Smart Office vanaf 3 maanden
- Vaste all-in prijs, exclusief btw
- Turnkey, plug & play en per direct beschikbaar
- Al vanaf 2 werkplekken tot wel 50 werkplekken
- Gebruik van algemene vergaderruimten
- Snel internet (bekabeld en wifi)
- Gezamenlijke pantry en schoonmaak algemene ruimtes
- Keuze voor een volledig ingerichte kantoorruimte
- Onbeperkt koffie en thee
Beschikbaarheid Smart Offices:
Ca. 120 m² in units vanaf 33 m², verdeeld als volgt:
- 3e verdieping unit 3.4: ca. 33 m2 v.v.o.
- 3e verdieping unit 3.5: ca. 33 m2 v.v.o.
- 3e verdieping unit 3.6: ca. 55 m2 v.v.o.
Daarnaast heeft Domus Medica de beschikking over een extra parkeerterrein (achterzijde) bestaande uit circa 160 parkeerplaatsen.
Huurprijs kantoorruimte (all-in prijs):
Unit 3.4: €820,- per maand
Unit 3.5: €820,- per maand
Unit 3.6: €1.365,- per maand
Parkeernorm:
1:65
Huurprijs parkeerplaatsen:
€ 1.500,- p/m2 p/jaar te vermeerderen met BTW.
Leveringen en diensten:
- Receptie, ontvangst;
- Locatiebeheerder operationeel aanspreekpunt voor huurders op locatie;
- Housekeeper (storingen en calamiteiten);
- Regie vergaderzalen;
- Organiseren van borrels;
- Verantwoordelijk voor de ‘look and feel’ van de entree;
- Openen en sluiten van bepaalde ruimtes;
- Verwijzing postbezorger naar Xerox;
- ‘Beheren’ van het draadloze netwerk en indien nodig ‘verspreiden’ van de Wifi code;
- Opnemen intercom en bedienen van de slagboom en speedgates;
- Aanwezigheid van 08.30-22.30uur;
- Uitgifte pasjes;
- Vuilafvoer, glas, plastic, klein chemisch;
- Beheer parkeersysteem;
- Fitnessapparatuur (inclusief onderhoud);
- Schoonmaak fitnessruimte.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.