Daalsesingel 51 3511 SW Utrecht

Rental price on request

Description

DS51 in Utrecht: sociale hub voor het werken van nu!

ALGEMEEN
Het compleet vernieuwde kantoor op de Daalsesingel 51 in Utrecht heeft sinds 1 februari 2022 veel meer te bieden dan alleen kantoorruimte. Sociale interactie, duurzaamheid, mobiliteit en gebruiksgemak staan centraal in deze dynamische werkomgeving met de nieuwe naam DS51. Naast kantoorruimten zijn er flexibele werkplekken, vergader- en eventruimtes, een spectaculair dakterras, een centrale koffiebar en een aantrekkelijke lunchgelegenheid.

De volledig uitgeruste locatie biedt een compleet serviceaanbod en is de perfecte omgeving om te werken, mensen te ontmoeten, samen te werken en inspirerende events bij te wonen

HOSPITALITY EN SERVICES
DS51 biedt alles voor dagje op ‘de hei’ maar dan in hartje Utrecht. Een fantastisch team van experts zorgt voor een gastvrije omgeving zodat iedere gebruiker de best mogelijke ervaring krijgt. Een groot aanbod van services staan gereed voor de gebruikers van DS51 zoals een huismeester, barista, deelauto’s, business-class-printers en diverse belruimtes.

In de kelder van DS51 zit het historisch bruine café “Daalder’. Dit café zit er sinds midden jaren ‘90 en was nooit eerder toegankelijk voor het grotere publiek. Een geweldige plek voor een avondje met collega’s na een dag vergaderen of zonder reden een feestje te geven. Denk aan het organiseren van een pubquiz, karaoke avond of een smartlappenfestival. Alles is mogelijk, ook in het weekend.

FLEXIBILITEIT
Met iedere vorm van werken en samenwerken is er rekening gehouden. Het gebouw is zo ingedeeld dat het alle vormen van werkplekken kan huisvesten, voor de korte en lange termijn, er een breed aanbod aan diverse vergaderruimtes is en er grote en kleine events en workshops georganiseerd kunnen worden.

DUURZAAMHEID
Zonnepanelen, een sedum dak met 15.000 honingbijen die bijdragen aan de biodiversiteit in de stad, een gevel van 100% recyclebaar materiaal dragen allemaal bij een duurzaam gebouw. Maar net zo belangrijk zijn de grote ramen die zorgen voor veel lichtinval, klimaatplafonds die zorgen voor een optimaal binnenklimaat. Ook het interieur is ontworpen met duurzaamheid als uitgangspunt. Het design is tijdloos, daardoor worden er minder snel objecten vervangen en verlengen we de levensduur van het interieur. De ruimtes zijn gemeubileerd met voor 90% second life meubilair en krijgt een volledig nieuw bestaan in DS51.

DS51 heeft een BREEAM-NL “Excellent” certificaat.

BEREIKBAARHEID
Vanaf de afrit van de rijksweg A2, knooppunt Oudenrijn, is het kantoorgebouw binnen circa 10 autominuten bereikbaar.
Vanaf het knooppunt Oudenrijn zijn de rijkswegen A12, A27 en A28 tevens binnen enkele autominuten te bereiken.

Het kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer vanwege de ligging zeer nabij het Utrecht Centraal Station. Amsterdam en Schiphol zijn per trein 6x per uur binnen 30 minuten bereikbaar. Het bus- en tramstation is op circa 3 minuten loopafstand van het kantoorgebouw gelegen.

PARKEREN
Parkeren bij DS51 is flexibel en eenvoudig en kan per minuut, per uur, per maand met partner ParkBee. Parkeren is mogelijk in de onder het gebouw gelegen parkeergarage.

BESCHIKBARE OPPERVLAKTE
Een totaal van ca. 153 m² is voor verhuur beschikbaar, verdeeld als volgt:

Kantoor 4.7: ca. 78 m² v.v.o.
Kantoor 4.8: ca. 75 m² v.v.o.

Bovengenoemde huurprijzen dienen vermeerderd te worden met BTW.

OPLEVEREINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige gerenoveerde staat met de volgende voorzieningen:
- inrichting/kantoormeubilair (optioneel);
- ondersteuning (receptie, postservice);
- snel en veilig internet (WiFi)
- schoonmaakkosten;
- 24/7 toegankelijk;
- beveiligde kantoorruimtes;
- businessclass printers;
- huismeester;
- centrale koffiebar met barista;
- restaurant;
- gebruik gezamenlijk dakterras;
- gebruik pantry’s;
- gebruik algemene ruimtes (zoals o.a. coworking ruimtes en belruimtes);
- vergaderruimtes, eventruimtes en auditorium te huur.

SERVICES (niet bij huurprijs inbegrepen)
- parkeerabonnement;
- extra IT voorzieningen op aanvraag.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw heeft energielabel A.

AANVAARDING
In overleg.

CONTACT
Wilt u meer informatie ontvangen over dit object of over de beschikbare kantoorruimtes? Neem dan contact op met ons kantoor via telefoonnummer 030-635 22 11 of stuur een mail naar

Features

Transfer of ownership

Rental price
Rental price on request
Service charges
No service charges known
Listed since
Status
Available
Acceptance
Available in consultation

Construction

Main use
Office space
Building type
Resale property
Year of construction
1984

Surface areas

Area
153 m² (units from 75 m²)

Layout

Number of floors
3 floors
Facilities
Mechanical ventilation, peak cooling, built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout

Energy

Energy label
A

Surroundings

Location
Town center and railway station site
Accessibility
Bus stop in less than 500 m, Dutch Railways Intercity station in less than 500 m, motorway exit in 3000 m to 4000 m and Tram stop in less than 500 m

Parking

Parking spaces
100 covered parking spaces