Atoomweg 63 3542 AA Utrecht

€ 935 p/mo.

Description

Kantoorruimte huren in Utrecht?
Deze uitstekend bereikbare locatie van Frame Offices op bedrijventerrein Lage Weide beschikt over diverse kantoorruimtes van ruim tot compact en is van alle gemakken voorzien.

Niets maakt een plek meer persoonlijk dan oprechte interesse en een glimlach. Frame Offices draagt zorg voor u en uw bezoekers en biedt diverse exclusieve services en oplossingen die uw werkomgeving optimaliseren zodat u kunt doen waar u goed in bent.

All-inclusive
Alle unitprijzen zijn gebaseerd op het all-in concept en bestaat onder andere uit de volgende zaken:
- Huur
- Servicekosten
- Schoonmaak van het gehuurde (1x p.w.)
- Internet (vast en draadloos)
- Telefonie
- 24/7 toegang
- Receptiediensten (ontvangst bezoek, postverwerking, etc.)
- Gedeelde pantry voorzien van moderne apparatuur en gebruik van koffie- en theefaciliteiten.
- Korting op het gebruik van vergaderzalen.
- Gebruik van werkplekken en lounges in de lobby.
- Parkeerplaats(en) op eigen terrein

Locatie en bereikbaarheid
Frame Offices Utrecht is een volledig gerenoveerd businesscenter dat zich kenmerkt door een imponeerde centrale ontvangstruimte. Gunstig gelegen op bedrijventerrein Lage Weide langs de A2. Hierdoor is uw kantoor gemakkelijk met de auto te bereiken. Tevens zijn er in de directe omgeving voldoende gratis parkeeropties voor u en uw bezoekers. Tevens is parkeergelegenheid op eigen terrein inbegrepen in de huurprijs en zijn deze extra bij te huren voor slechts € 35,- per plaats per maand. De bushalte, met aansluiting op het centrale station, bevindt zich op minder dan 5 minuten loopafstand van het gebouw.

Afstanden per auto vanaf businesscenter naar:
Amsterdam centrum: 24 min.
Utrecht centrum: 12 min.
Rotterdam centrum: 40 min.

Services en facilities
In dit business center is voor ieder type bedrijf een ruimte beschikbaar die naadloos aansluit op uw wensen. Frame Offices creëert de perfecte totaaloplossing en neemt al uw zorgen rondom uw werkomgeving uit handen, zodat uw organisatie - groot of klein - alle energie ten volle kan richten op de groei en ontwikkeling van uw business. Frame Offices biedt een buitengewoon hoog serviceniveau aan u, uw collega’s en uw gasten. U en uw bezoekers worden dagelijks hartelijk ontvangen door onze host(esse)s die beschikbaar zijn bij vragen of verzoeken, een praatje of één van onze ‘Happy Life Services’. Denk hierbij aan het leveren van bloemen, planten, lunches en energieke versnaperingen. Frame Offices streeft ernaar op al haar locaties een hechte community te creëren. In Utrecht dragen diverse kortingen bij de horeca hier aan bij.

Naast onze full-serviced kantoorunits worden er ook flexwerkplekken, Co-working places, meeting rooms en virtual offices aangeboden en heeft de centrale hal uiteenlopende mogelijkheden om te overleggen, met gasten in gesprek te gaan, een kop thee de drinken of te werken in een comfortabele ruimte met rustgevende achtergrondmuziek en de geur van vers gemalen koffie.

Horeca
Frame Offices is een partnership aangegaan met Vineyard Food & Drinks. Een multifunctioneel restaurant met een ruim aanbod. Geniet de hele dag door van perfect verzorgde catering. Van ontbijt tot diner, ieder moment van de dag kunt u hier genieten van de lekkerste maaltijden en dranken in een energieke en sfeervolle omgeving. Deze beleving vloeit door in de imponerende lobby. Een passende plek voor uw fysieke en telefonische afspraken. Huurders profiteren tevens van een aantrekkelijke korting op de gehele kaart van Vineyard.

M², Huurprijs en servicekosten
Het pand biedt mogelijkheden om ruimtes te huren vanaf 27m² tot > 100m2 (afhankelijk van de beschikbaarheid).

Actuele beschikbare kantoorunits:
Unit van 29 m² v.a. € 738,- all-in;
Unit van 42 m² v.a. € 1.015,- all-in;
Unit van 77 m² v.a. € 1.908,- all-in;
Unit van 99 m² v.a. € 2.270,- all-in;
Unit van 240 m² v.a. € 5.349,- all-in
Meerdere units van totaal 218 m² v.a. € 4.880,- all-in;

Flexplekken vanaf € 150,-- per maand exclusief btw.

Is uw interesse gewekt en wilt u meer informatie over de mogelijkheden en beschikbaarheid? Onze kantoorexperts en locatie manager gaan graag met u in gesprek om voor u de ideale werkplek te creëren!

Overige voorzieningen (gedeeltelijk upgrades);

- Telefonisten service;
- Postverwerking (uitgaand);
- Administratieve services;
- Parkeren (eigen parkeerterrein);
- Gedeelde laadstations;
- Vergaderruimten;
- Flexwerkplekken;
- Virtuele kantoren;
- Postadres/ KvK;
- Hoogwaardig restaurant;
- Sportschool inpandig;
- Liften;
- Gemeubileerd (optioneel)
- Rolstoelvriendelijk
- Dagelijkse schoonmaak algemene ruimtes
- Gedeeld sanitair
- Gedeelde pantry met koelkast en vaatwasmachine.
- Bonen koffiemachines in iedere pantry.
- Centraal geregelde klimaatbeheersing.
- Vrij parkeren openbare weg.
- Douche aanwezig en vrij te gebruiken voor huurders.

Features

Transfer of ownership

Rental price
€ 935 per month
Service charges
No service charges known
Listed since
Status
Available
Acceptance
Available in consultation

Construction

Main use
Office
Building type
Resale property
Year of construction
1999

Surface areas

Area
38 m²

Layout

Number of floors
2 floors
Facilities
Peak cooling, built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout

Energy

Energy label
Not required

Map

Map is loading...

Cadastral boundaries Buildings

Travel time

Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.

Atoomweg 63

€ 935 p/mo.