This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43570306
Description
Kantoortuin voor 10 personen in Regus Rivoli Utrecht
Vind een flexibele optie voor uw bedrijf met een kantoortuin die teams van elke grootte ondersteunt.
Maak een blijvende indruk in het bruisende Leidsche Rijn. Vestig uw bedrijf in het hart van een levendige commercieel en winkelcentrum. Het ligt ten westen van de historische binnenstad van Utrecht en op slechts vijf minuten afstand van het dichtstbijzijnde treinstation.
Van de elegante voorzijde in Parijse stijl tot het ruime dakterras: onze werkplek Parijsboulevard 209 straalt een en al stijl en professionalisme uit. Verricht uw beste werk in een kalme, moderne omgeving en ga er daarna op uit in de restaurants, bars en winkels van de Parijsboulevard. Uw klanten zullen zich zeker vermaken.
Maak een thuishaven voor uw bedrijf met 45 vierkante meter of kantoortuin in Regus Rivoli Utrecht, ideaal voor 10 werknemers. Onze grote kantoren zijn volledig uitgerust en alles is voor u geregeld (van het meubilair tot snelle wifi) zodat u zich kunt focussen op de groei van uw bedrijf.
Vind flexibele kantoorruimte die u kunt huren voor een dag of kies voor een langere periode en pas de ruimte volledig aan de unieke behoeften van uw bedrijf aan.
Kantoortuinen van Regus bevatten:
• Toegang tot ons wereldwijde netwerk met duizenden locaties wereldwijd
• Zeer professionele receptie- en ondersteuningsteams
• Veilige technologie en wifi op bedrijfsniveau
• Printers en toegang tot administratieve ondersteuning
• Schoonmaak, voorzieningen en beveiliging
• Beschikbare bureauruimte voor een uur, dag of maand
• Regelmatige netwerk- en community-evenementen
• Gemakkelijk boeken en uw account via onze app beheren
• Aanpasbare en flexibele indelingen
• Schaal makkelijk op of kies een andere locatie
• Hoogwaardig, ergonomisch meubilair
• Met extra toegang tot 110 vierkante meter aan gedeelde werkruimte
====================
Ontdek de mogelijkheden tijdens een vrijblijvende bezichtiging
De advertentie geeft een goed beeld van het gebouw, maar niets gaat boven een bezichtiging ter plaatse. Zo proeft u de sfeer, ontdekt u alle faciliteiten en leert u de omgeving beter kennen.
Plan daarom direct, onder de grote oranje contactbutton, een geheel vrijblijvende bezichtiging. Zo krijgt u een compleet beeld en kunt u al uw wensen bespreken.
====================
Disclaimer:
Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Vind een flexibele optie voor uw bedrijf met een kantoortuin die teams van elke grootte ondersteunt.
Maak een blijvende indruk in het bruisende Leidsche Rijn. Vestig uw bedrijf in het hart van een levendige commercieel en winkelcentrum. Het ligt ten westen van de historische binnenstad van Utrecht en op slechts vijf minuten afstand van het dichtstbijzijnde treinstation.
Van de elegante voorzijde in Parijse stijl tot het ruime dakterras: onze werkplek Parijsboulevard 209 straalt een en al stijl en professionalisme uit. Verricht uw beste werk in een kalme, moderne omgeving en ga er daarna op uit in de restaurants, bars en winkels van de Parijsboulevard. Uw klanten zullen zich zeker vermaken.
Maak een thuishaven voor uw bedrijf met 45 vierkante meter of kantoortuin in Regus Rivoli Utrecht, ideaal voor 10 werknemers. Onze grote kantoren zijn volledig uitgerust en alles is voor u geregeld (van het meubilair tot snelle wifi) zodat u zich kunt focussen op de groei van uw bedrijf.
Vind flexibele kantoorruimte die u kunt huren voor een dag of kies voor een langere periode en pas de ruimte volledig aan de unieke behoeften van uw bedrijf aan.
Kantoortuinen van Regus bevatten:
• Toegang tot ons wereldwijde netwerk met duizenden locaties wereldwijd
• Zeer professionele receptie- en ondersteuningsteams
• Veilige technologie en wifi op bedrijfsniveau
• Printers en toegang tot administratieve ondersteuning
• Schoonmaak, voorzieningen en beveiliging
• Beschikbare bureauruimte voor een uur, dag of maand
• Regelmatige netwerk- en community-evenementen
• Gemakkelijk boeken en uw account via onze app beheren
• Aanpasbare en flexibele indelingen
• Schaal makkelijk op of kies een andere locatie
• Hoogwaardig, ergonomisch meubilair
• Met extra toegang tot 110 vierkante meter aan gedeelde werkruimte
====================
Ontdek de mogelijkheden tijdens een vrijblijvende bezichtiging
De advertentie geeft een goed beeld van het gebouw, maar niets gaat boven een bezichtiging ter plaatse. Zo proeft u de sfeer, ontdekt u alle faciliteiten en leert u de omgeving beter kennen.
Plan daarom direct, onder de grote oranje contactbutton, een geheel vrijblijvende bezichtiging. Zo krijgt u een compleet beeld en kunt u al uw wensen bespreken.
====================
Disclaimer:
Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- € 2,688 per month
- Service charges
- No service charges known
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available in consultation
Construction
- Main use
- Office space
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 2018
Surface areas
- Area
- 100 m² (units from 75 m²)
Layout
- Number of floors
- 1 floor
- Facilities
- Air conditioning, built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout
Energy
- Energy label
- Not required
Surroundings
- Location
- Town center