• New

Catharijnesingel 30 3511 GB Utrecht

€ 275 /m²/year

Description

ALGEMEEN
Connect Offices zijn vijf unieke kantoorgebouwen zwevend boven Hoog Catharijne, midden in het bruisende hart van Utrecht. Met elk een eigen uitstraling en variërende oppervlaktes bieden ze ruimte voor diverse organisaties die op zoek zijn naar een centrale, goed bereikbare locatie.

De kantoren bevinden zich in het dynamische stationsgebied, op steenworp afstand van Utrecht Centraal, wat zorgt voor een uitstekende bereikbaarheid met zowel openbaar vervoer als de auto. Directe toegang vanuit het winkelcentrum, dat jaarlijks meer dan 30 miljoen bezoekers ontvangt (ongeveer 70.000 per dag), en de ondergrondse parkeergarage maken Connect Offices uitzonderlijk praktisch. De opvallende entrees, met hoogwaardige afwerkingen, geven de gebouwen een moderne, professionele uitstraling.

Gevestigd in het centrum van de stad, biedt Connect Offices een ideale werkplek voor bedrijven die willen profiteren van de levendigheid en de vele voorzieningen van centraal Utrecht
Deze plek bevordert ontmoetingen en kennisuitwisseling, wat perfect aansluit bij de moderne manier van werken, waaronder het hybride werken. Utrecht, een van de snelst groeiende steden van Nederland, trekt zowel op economisch vlak als in bevolkingsgroei steeds meer bedrijven aan.

In de afgelopen jaren heeft de stad flink geïnvesteerd in de herontwikkeling van het stationsgebied, wat heeft geleid tot een aantrekkelijke en veelzijdige omgeving. Dit gebied biedt nu een diverse mix van functies en voorzieningen. Een belangrijk aspect van deze transformatie is het herstel van de Catharijnesingel, en de grootschalige renovatie van winkelcentrum Hoog Catharijne.

LOCATIE
Connect Offices bevindt zich op een toplocatie boven het recent gerenoveerde winkelcentrum Hoog Catharijne, direct naast station Utrecht Centraal. Deze centrale plek biedt niet alleen
uitstekende bereikbaarheid met zowel het openbaar vervoer als de auto, maar ook directe toegang tot een breed scala aan voorzieningen zoals verschillende gym’s, restaurants en hotels.
Bovendien ligt het bruisende stadscentrum van Utrecht op slechts een steenworp afstand. Hier vindt u een rijke mix van winkels, cultuur en uitgaansgelegenheden.

HET KANTOOR
Tower S biedt 735 m² en 728 m² v.v.o. kantoorruimte op de 3e en 4e verdieping, met directe toegang tot zowel de Catharijnesingel als Hoog Catharijne. Dit kantoorgebouw, onderdeel van Connect Offices, is voorzien van een energiezuinig klimaatsysteem en een flexibel grid waardoor het op meerdere manieren is in te delen. Met het naastgelegen Utrecht Centraal en de binnenstad op een steenworp afstand gelegen biedt Tower S een perfecte combinatie van bereikbaarheid, voorzieningen en een moderne werkomgeving.

De ultieme mix van efficiëntie en comfort. Met slechts een kleine omslag in algemene meters biedt Connect Offices alle faciliteiten die Hoog Catharijne te bieden heeft, maar op een zeer efficiente manier. Kantoorgebruikers van Connect Offices kunnen genieten van een breed scala aan diensten en faciliteiten, van coworkingruimtes tot vergaderfaciliteiten en van parkeergelegenheid tot foodcourts. Al het comfort van Hoog Catharijne, maar niet de meters.

BEREIKBAARHEID
Door de centrale ligging in het kloppende hart van Utrecht en de directe connectie van Hoog Catharijne met Utrecht Centraal is de locatie uitstekend bereikbaar.
Doordat Singelborch direct gelegen is aan Utrecht CS, bereikt u binnen twee minuten loopafstand de diverse perrons van Utrecht Centraal.

PER AUTO
Met het eigen vervoer is het kantoor goed te bereiken en heeft het een directe connectie met vrijwel elke stad in Nederland.
Het kantoor is te bereiken via de Graadt van Roggenweg (fly-over), hier is een directe verbinding met de A2 en A12. Voor het parkeren zijn er verschillende parkeeroplossingen in de buurt zoals P1 t/m P5.

PER OV
Binnen 2 minuten loopafstand bereikt u de diverse perrons van Utrecht Centraal. Kortom, een excellent transportnetwerk voor tram, trein en bus.

FIETS
Indien u met de fiets gaat zijn er ca. 12.500 fiets parkeerplekken in de buurt om uw fiets te parkeren.

BESCHIKBAAR OPPERVLAKTE
In totaal is er ca. 1.463 m² v.v.o. beschikbaar, verdeeld als volgt:

3e verdieping: ca. 735 m² v.v.o. kantoorruimte;
4e verdieping: ca. 728 m² v.v.o. kantoorruimte.

Bovenstaand metrage is vastgesteld conform NEN 2580 meetcertificaat voor verhuurbare oppervlakten.

HUURPRIJS
Kantoorruimte: € 275,- per m² per jaar, te vermeerderen met btw.

OPLEVERINGSNIVEAU
• De kantoorruimtes worden casco+ gerenoveerd opgeleverd;
• Dubbele lift;
• VRF-klimaatsysteem voor het verwarmen en koelen van de kantoorruimte door middel van een all-elektric warmtepomp systeem;
• Klimaatklasse A;
• Nieuw systeemplafond (1.720*600 mm) met LED verlichting (500 lux) en aanwezigheidsdetectie;
• Gerenoveerde toiletgroepen per verdieping;
• Kabelgoten t.b.v. electra- en databekabeling;
• Vloer gereed voor het leggen van vloerbedekking.

Aanvullend op bovenstaand opleveringsniveau is er speciale aandacht voor de nieuwe entrees van de kantoren binnen Connect Offices. Met deze renovaties wordt gezorgd voor een betere zichtbaarheid en een intuïtieve routing binnen het winkelcentrum. Hierdoor zijn de kantoren niet alleen eenvoudig te vinden voor bezoekers en medewerkers, maar dragen ze ook bij aan de algemene uitstraling en beleving binnen Hoog Catharijne.

PARKEREN
Op basis van parkeerabonnementen in de diverse parkeergarages (P1 t/m P5).

SERVICEKOSTEN
€ 80,- per m² per jaar, exclusief btw, op basis van de werkelijke kosten.

De vergoeding bestaat uit twee delen: een verrekenbaar hospitality deel op complex niveau en een verrekenbaar deel op gebouw niveau voor uw gehuurde. Om uw energie-efficiëntie te optimaliseren, bieden wij tevens toegang tot real-time dashboards in samenwerking met onze partner Healthy Workers. Deze tonen het energie- en waterverbruik.

Bij Connect Offices bent u zelf verantwoordelijk voor de inkoop van uw NUTS (energie, warmte en water). U kunt hierbij kiezen voor een leverancier die het beste bij uw wensen past.

BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet aan de criteria voor btw-belaste verhuur voldoet, wordt de huurprijs aangepast om de verhuurder volledig te compenseren voor enig financieel nadeel. Verhuurder is bereid in overleg wijzigingen in het opleveringsniveau aan te brengen.

HUURBETALING
Per kwartaal vooruit.

INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum.

HUURPERIODE
De huurperiode zal in overleg worden bepaald, waarbij het uitgangspunt een minimale huurtermijn van 5 jaar betreft.

HUUROVEREENKOMST
Standaard R.O.Z. huurovereenkomst, model 2015.

BANKGARANTIE
Een bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur vermeerderd met servicekosten en BTW dient gesteld en afgegeven te worden door een erkende Nederlandse bankinstelling.

ENERGIELABEL
De kantoorruimte beschikt over energielabel A+.

Features

Transfer of ownership

Rental price
€ 275 per square meter per year
Service charges
€ 80 per square meter per year (21% VAT applies)
Listed since
Status
Available
Acceptance
Available in consultation

Construction

Main use
Office
Building type
Resale property
Year of construction
1975

Surface areas

Area
1,463 m² (units from 728 m²)

Layout

Number of floors
2 floors
Facilities
Elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry and heating

Energy

Energy label
A+

Surroundings

Location
Town center and railway station site
Accessibility
Bus stop in less than 500 m, Dutch Railways Intercity station in less than 500 m, motorway exit in 1500 m to 2000 m and Tram stop in less than 500 m

Map

Map is loading...

Cadastral boundaries Buildings

Travel time

Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.