Description
Betreft:
Kantoorruimte huren in Utrecht?
Deze uitstekend bereikbare locatie van Frame Offices op bedrijventerrein Lage Weide beschikt over diverse kantoorruimtes van ruim tot compact en is van alle gemakken voorzien.
Niets maakt een plek meer persoonlijk dan oprechte interesse en een glimlach. Frame Offices draagt zorg voor u en uw bezoekers en biedt diverse exclusieve services en oplossingen die uw werkomgeving optimaliseren zodat u kunt doen waar u goed in bent.
Ligging en bereikbaarheid:
Frame Offices Utrecht is een volledig gerenoveerd businesscenter dat zich kenmerkt door een imponeerde centrale ontvangstruimte. Gunstig gelegen op bedrijventerrein Lage Weide langs de A2. Hierdoor is uw kantoor gemakkelijk met de auto te bereiken. Tevens zijn er in de directe omgeving voldoende gratis parkeeropties voor u en uw bezoekers. Tevens is parkeergelegenheid op eigen terrein inbegrepen in de huurprijs en zijn deze extra bij te huren voor slechts € 35,- per plaats per maand. De bushalte, met aansluiting op het centrale station, bevindt zich op minder dan 5 minuten loopafstand van het gebouw.
Afstanden per auto vanaf businesscenter naar:
Amsterdam centrum: 24 min.
Utrecht centrum: 12 min.
Rotterdam centrum: 40 min.
Services & facilities:
In dit business center is voor ieder type bedrijf een ruimte beschikbaar die naadloos aansluit op uw wensen. Frame Offices creëert de perfecte totaaloplossing en neemt al uw zorgen rondom uw werkomgeving uit handen, zodat uw organisatie - groot of klein - alle energie ten volle kan richten op de groei en ontwikkeling van uw business. Frame Offices biedt een buitengewoon hoog serviceniveau aan u, uw collega’s en uw gasten. U en uw bezoekers worden dagelijks hartelijk ontvangen door onze host(esse)s die beschikbaar zijn bij vragen of verzoeken, een praatje of één van onze ‘Happy Life Services’. Denk hierbij aan het leveren van bloemen, planten, lunches en energieke versnaperingen. Frame Offices streeft ernaar op al haar locaties een hechte community te creëren. In Utrecht dragen diverse kortingen bij de horeca hier aan bij.
Naast onze full-serviced kantoorunits worden er ook flexwerkplekken, Co-working places, meeting rooms en virtual offices aangeboden en heeft de centrale hal uiteenlopende mogelijkheden om te overleggen, met gasten in gesprek te gaan, een kop thee de drinken of te werken in een comfortabele ruimte met rustgevende achtergrondmuziek en de geur van vers gemalen koffie.
Horeca:
Frame Offices is een partnership aangegaan met Vineyard Food & Drinks. Een multifunctioneel restaurant met een ruim aanbod. Geniet de hele dag door van perfect verzorgde catering. Van ontbijt tot diner, ieder moment van de dag kunt u hier genieten van de lekkerste maaltijden en dranken in een energieke en sfeervolle omgeving. Deze beleving vloeit door in de imponerende lobby. Een passende plek voor uw fysieke en telefonische afspraken. Huurders profiteren tevens van een aantrekkelijke korting op de gehele kaart van Vineyard.
Huurprijs (beschikbare kantoorruimtes):
Kantoorruimte A2.06 (29 m²): € 725,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte A3.06 (77 m²): € 1.875,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte B3.08 (99 m²): € 2.230,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte A3.09 (42 m²): € 998,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte A2.04 (38 m²): € 935,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Voorzieningen:
Overige (gedeeltelijk upgrades);
- Telefonie service;
- Postverwerking;
- Administratieve services;
- Parkeren in parkeergarage;
- Vergaderruimtes;
- Flexwerkplekken;
- Virtuele kantoren;
- Postadres / KvK;
- Hoogwaardig restaurant op de begane grond;
Servicekosten:
- Voorschot G/W/E;
- Schoonmaak algemene ruimte ;
- Levering elektra en elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- Levering gas/warmte en gas- c.q. warmteverbruik inclusief vastrecht;
- Levering water en waterverbruik inclusief vastrecht;
- Vuilafvoer;
- Klein correctief onderhoud;
- Telecom (vaste lijnen voor GBS / doormelding lift);
- Glasbewassing buitenzijde;
- Schoonmaak algemene ruimte;
- Onderhoud klimaatinstallatie;
- Onderhoud en periodieke control van de toegangscontrole;
- Idem van de liftinstallatie(s);
- Idem van de hydrofoorinstallatie(s);
- Idem van de glazenwasinstallatie(s);
- Idem van de brandmelder-, gebouwbewaking- en storingsmelderinstallaties;
- Periodiek onderhoud en schoonmaken dak;
- Onderhoud aan de buitenzonwering;
- Onderhoud brandmeld- en ontruimingsinstallatie;
- Glasverzekering dan wel de kosten van glasbreuk;
- Brandblusapparatuur;
- Ongediertebestrijding;
- Riool aansluitingsrecht (gebruiksdeel);
- Sluitronde buitendeuren door beveiliging;
- 5% administratiekosten over de levering van diensten.
Hospitality:
- Wekelijkse schoonmaak unit;
- Internet/WiFi;
- Restaurant;
- Receptie;
- Standaard services (post- telefoon- en bezoeker services);
- 24/7 toegang.
Opleverniveau:
- Scheidingswanden (als dit van toepassing is op de unit);
- Verlichting;
- Klimaatplafond;
- Databekabeling;
- Zonneschermen (afhankelijk van de ligging t.o.v. de zon);
- Pantry op elke verdieping;
- Toiletten op elke verdieping.
Optioneel:
- Optioneel gemeubileerd op te leveren
- Optioneel scheidingswanden te verplaatsen
Overige (tegen geldend tarief);
- Telefonie service;
- Postverwerking;
- Administratieve services;
- Vergaderruimtes;
- Flexwerkplekken;
- Virtuele kantoren;
- Postadres / KvK.
Bankgarantie:
Huurder dient aan verhuurder een onherroepelijke ROZ-bankgarantie te stellen of waarborgsom te storten ter grootte van drie maanden huur, servicekosten alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
Huurindexering:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Energielabel:
C.
Omzetbelasting:
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder niet aan de gestelde criteria voor belaste verhuur voldoet, wordt de huurprijs verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Huurovereenkomst:
Huurovereenkomst op basis van het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie februari 2015, met de daarbij behorende algemene bepalingen.
Algemeen:
De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Parc Makelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatie verstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Contact:
Het betreft een locatie van Frame Offices, bereikbaar via 058-8796000.
Kantoorruimte huren in Utrecht?
Deze uitstekend bereikbare locatie van Frame Offices op bedrijventerrein Lage Weide beschikt over diverse kantoorruimtes van ruim tot compact en is van alle gemakken voorzien.
Niets maakt een plek meer persoonlijk dan oprechte interesse en een glimlach. Frame Offices draagt zorg voor u en uw bezoekers en biedt diverse exclusieve services en oplossingen die uw werkomgeving optimaliseren zodat u kunt doen waar u goed in bent.
Ligging en bereikbaarheid:
Frame Offices Utrecht is een volledig gerenoveerd businesscenter dat zich kenmerkt door een imponeerde centrale ontvangstruimte. Gunstig gelegen op bedrijventerrein Lage Weide langs de A2. Hierdoor is uw kantoor gemakkelijk met de auto te bereiken. Tevens zijn er in de directe omgeving voldoende gratis parkeeropties voor u en uw bezoekers. Tevens is parkeergelegenheid op eigen terrein inbegrepen in de huurprijs en zijn deze extra bij te huren voor slechts € 35,- per plaats per maand. De bushalte, met aansluiting op het centrale station, bevindt zich op minder dan 5 minuten loopafstand van het gebouw.
Afstanden per auto vanaf businesscenter naar:
Amsterdam centrum: 24 min.
Utrecht centrum: 12 min.
Rotterdam centrum: 40 min.
Services & facilities:
In dit business center is voor ieder type bedrijf een ruimte beschikbaar die naadloos aansluit op uw wensen. Frame Offices creëert de perfecte totaaloplossing en neemt al uw zorgen rondom uw werkomgeving uit handen, zodat uw organisatie - groot of klein - alle energie ten volle kan richten op de groei en ontwikkeling van uw business. Frame Offices biedt een buitengewoon hoog serviceniveau aan u, uw collega’s en uw gasten. U en uw bezoekers worden dagelijks hartelijk ontvangen door onze host(esse)s die beschikbaar zijn bij vragen of verzoeken, een praatje of één van onze ‘Happy Life Services’. Denk hierbij aan het leveren van bloemen, planten, lunches en energieke versnaperingen. Frame Offices streeft ernaar op al haar locaties een hechte community te creëren. In Utrecht dragen diverse kortingen bij de horeca hier aan bij.
Naast onze full-serviced kantoorunits worden er ook flexwerkplekken, Co-working places, meeting rooms en virtual offices aangeboden en heeft de centrale hal uiteenlopende mogelijkheden om te overleggen, met gasten in gesprek te gaan, een kop thee de drinken of te werken in een comfortabele ruimte met rustgevende achtergrondmuziek en de geur van vers gemalen koffie.
Horeca:
Frame Offices is een partnership aangegaan met Vineyard Food & Drinks. Een multifunctioneel restaurant met een ruim aanbod. Geniet de hele dag door van perfect verzorgde catering. Van ontbijt tot diner, ieder moment van de dag kunt u hier genieten van de lekkerste maaltijden en dranken in een energieke en sfeervolle omgeving. Deze beleving vloeit door in de imponerende lobby. Een passende plek voor uw fysieke en telefonische afspraken. Huurders profiteren tevens van een aantrekkelijke korting op de gehele kaart van Vineyard.
Huurprijs (beschikbare kantoorruimtes):
Kantoorruimte A2.06 (29 m²): € 725,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte A3.06 (77 m²): € 1.875,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte B3.08 (99 m²): € 2.230,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte A3.09 (42 m²): € 998,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Kantoorruimte A2.04 (38 m²): € 935,- p.m. inclusief servicekosten excl. BTW
Voorzieningen:
Overige (gedeeltelijk upgrades);
- Telefonie service;
- Postverwerking;
- Administratieve services;
- Parkeren in parkeergarage;
- Vergaderruimtes;
- Flexwerkplekken;
- Virtuele kantoren;
- Postadres / KvK;
- Hoogwaardig restaurant op de begane grond;
Servicekosten:
- Voorschot G/W/E;
- Schoonmaak algemene ruimte ;
- Levering elektra en elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- Levering gas/warmte en gas- c.q. warmteverbruik inclusief vastrecht;
- Levering water en waterverbruik inclusief vastrecht;
- Vuilafvoer;
- Klein correctief onderhoud;
- Telecom (vaste lijnen voor GBS / doormelding lift);
- Glasbewassing buitenzijde;
- Schoonmaak algemene ruimte;
- Onderhoud klimaatinstallatie;
- Onderhoud en periodieke control van de toegangscontrole;
- Idem van de liftinstallatie(s);
- Idem van de hydrofoorinstallatie(s);
- Idem van de glazenwasinstallatie(s);
- Idem van de brandmelder-, gebouwbewaking- en storingsmelderinstallaties;
- Periodiek onderhoud en schoonmaken dak;
- Onderhoud aan de buitenzonwering;
- Onderhoud brandmeld- en ontruimingsinstallatie;
- Glasverzekering dan wel de kosten van glasbreuk;
- Brandblusapparatuur;
- Ongediertebestrijding;
- Riool aansluitingsrecht (gebruiksdeel);
- Sluitronde buitendeuren door beveiliging;
- 5% administratiekosten over de levering van diensten.
Hospitality:
- Wekelijkse schoonmaak unit;
- Internet/WiFi;
- Restaurant;
- Receptie;
- Standaard services (post- telefoon- en bezoeker services);
- 24/7 toegang.
Opleverniveau:
- Scheidingswanden (als dit van toepassing is op de unit);
- Verlichting;
- Klimaatplafond;
- Databekabeling;
- Zonneschermen (afhankelijk van de ligging t.o.v. de zon);
- Pantry op elke verdieping;
- Toiletten op elke verdieping.
Optioneel:
- Optioneel gemeubileerd op te leveren
- Optioneel scheidingswanden te verplaatsen
Overige (tegen geldend tarief);
- Telefonie service;
- Postverwerking;
- Administratieve services;
- Vergaderruimtes;
- Flexwerkplekken;
- Virtuele kantoren;
- Postadres / KvK.
Bankgarantie:
Huurder dient aan verhuurder een onherroepelijke ROZ-bankgarantie te stellen of waarborgsom te storten ter grootte van drie maanden huur, servicekosten alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
Huurindexering:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Energielabel:
C.
Omzetbelasting:
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder niet aan de gestelde criteria voor belaste verhuur voldoet, wordt de huurprijs verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Huurovereenkomst:
Huurovereenkomst op basis van het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie februari 2015, met de daarbij behorende algemene bepalingen.
Algemeen:
De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Parc Makelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatie verstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Contact:
Het betreft een locatie van Frame Offices, bereikbaar via 058-8796000.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.