Rental history
- Listed since
- November 6, 2019
- Date of rental
- June 3, 2024
- Term
- 54½ month
Description
Op zoek naar representatieve, kleinschalige en FLEXIBELE kantoorruimte of een TIJDELIJKE WERKPLEK op een aantrekkelijke toplocatie in Amsterdam-Zuid, net onder de Zuidas ter hoogte van het Amstelpark?
For English description see below!
Dit kantoor biedt full service afsluitbare kantoorruimtes aan, geschikt voor diverse werkplekken. Het beschikt over alle faciliteiten die je als bedrijf nodig hebt. Volledig ingericht, geen investeringen nodig, geen lange termijn verplichting en de flexibiliteit om door te groeien (ook tijdens een lopend contract!). Je kunt als huurder gebruik maken van de algemene ruimtes en vergaderruimtes.
De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.
Oppervlakte:
- 1/2-persoonskantoor, vanaf € 899,-
- 3/4-persoonskantoor, vanaf € 1.569,-
- 6/8-persoonskantoor, vanaf € 2.259,-
- 10/14-persoonskantoor, vanaf € 6.049,-
- Groter uiteraard ook mogelijk.
Alle prijzen zijn per maand all-in* en gebaseerd op een overeenkomst voor 24 maanden.
Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 24 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.). Zie bijgaande mogelijkheden voor het meubilair;
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lounge membership voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (95 in Nederland);
- Postafhandeling;
- Adresservice (ook voor KvK);
- Telefonie, inclusief lokaal telefoonnummer, toestellen en voicemail;
- Internet (standaard configuratie);
- Receptie;
- Beveiliging;
- Schoonmaak;
- Gebruik algemene ruimten (o.a. business lounge);
- Lokale belastingen.
Exclusief:
- Onbeperkt koffie/thee;
- Gesprekskosten telefonie;
- Parkeren (optie), € 180,- per jaar via vergunning van de gemeente;
- Eindschoonmaak, ca. € 24,- per m² bij einde overeenkomst;
- 2 maanden borg;
- BTW.
Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.
Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.
Bereikbaarheid:
Komt u met de auto?
Het object is uitstekend te bereiken via de ringweg A10 ter hoogte van afslag S107 richting Amsterdam-RAI. Het object ligt op ca. 250 m afstand ten opzichte van deze afslag van de ring.
Komt u met het openbaar vervoer:
Het station RAI ligt op 10 minuten loopafstand. Vanuit hier vertrekken treinen, metro's, trams en bussen.
Parkeergelegenheid:
Betaald parkeren op openbaar terrein (vergunning á € 180,- bij gemeente Amsterdam).
BTW:
Alle genoemde prijzen zijn exclusief te betalen BTW.
Bouwjaar:
1968
Huurbetalingen per:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid, beschikbaarheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
Goedkeuring verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373 /
====================================================================================================
Looking for representative, small-scale and FLEXIBLE office space or a TEMPORARY WORKPLACE in an attractive top location in Amsterdam?
This office offers full service lockable office spaces, suitable for various workplaces. It has all the facilities that you need as a company. Fully furnished, no investments required, no long-term obligation and the flexibility to grow (even during an ongoing contract!). As a tenant
you can use the general areas and meeting rooms.
The offices and / or workplaces are optionally equipped with modern furniture and super fast internet and a manned reception is already included. The building has a sustainable energy label A and excellent facilities right around the corner.
We are happy to inform you about these flexible office spaces fully tailored to your business objectives, budget and wishes.
Surface:
- 1/2 person office, from € 899
- 3/4 person office, from € 1,569
- 6/8 person office, from € 2,259
- 10/14 person office, from € 6,049
- Larger of course also possible.
All prices are all-in * per month and based on a 24-month agreement.
Services:
Prices based on a 24-month agreement, including:
- Furnishing (furniture, floor coverings, etc.). See enclosed options for it furniture;
- Service fee;
- Energy costs;
- Lounge membership for free access to 3500 business lounges worldwide (95 in The Netherlands);
- Mail handling;
- Address service (also for Chamber of Commerce);
- Telephony, including local telephone number, devices and voicemail;
- Internet (standard configuration);
- Front desk;
- Security;
- Cleaning;
- Use of common areas (including business lounge);
- Local taxes.
Exclusive:
- Unlimited coffee / tea;
- Telephone call costs;
- Parking (option), € 180 per year via a permit from the municipality;
- Final cleaning, approx. € 24 per m² at the end of the agreement;
- 2 months deposit;
- VAT.
With our all-in concept we offer the following benefits:
- Fully furnished and fully serviced;
- Immediately availability;
- No investments required;
- No long-term obligation required;
- Flexibility to grow, also during an ongoing contract;
- Good accessibility;
- Access to 3500 business lounges worldwide.
Lease Term:
In consultation. Short, flexible rental period possible.
Accessibility:
Are you coming by car?
The property is easily accessible via the A10 ring road at exit S107 towards Amsterdam-RAI. The object is approximately 250 m away from this ring road exit.
Are you coming by public transport:
RAI station is a 10-minute walk away. Trains, subways, trams and buses leave from here.
Parking:
Paid parking on public property (permit of € 180 at the municipality of Amsterdam).
VAT:
All mentioned prices are exclusive of VAT.
Construction year:
1968
Rental payments per:
Payments per month in advance.
Particularities:
This information has been compiled by us with the necessary care. On our part, however, no liability is accepted for any incompleteness, inaccuracy, availability or otherwise, or the consequences thereof.
Approval landlord reserved.
For questions, further information and / or an appointment for viewing, please contact Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373.
For English description see below!
Dit kantoor biedt full service afsluitbare kantoorruimtes aan, geschikt voor diverse werkplekken. Het beschikt over alle faciliteiten die je als bedrijf nodig hebt. Volledig ingericht, geen investeringen nodig, geen lange termijn verplichting en de flexibiliteit om door te groeien (ook tijdens een lopend contract!). Je kunt als huurder gebruik maken van de algemene ruimtes en vergaderruimtes.
De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.
Oppervlakte:
- 1/2-persoonskantoor, vanaf € 899,-
- 3/4-persoonskantoor, vanaf € 1.569,-
- 6/8-persoonskantoor, vanaf € 2.259,-
- 10/14-persoonskantoor, vanaf € 6.049,-
- Groter uiteraard ook mogelijk.
Alle prijzen zijn per maand all-in* en gebaseerd op een overeenkomst voor 24 maanden.
Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 24 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.). Zie bijgaande mogelijkheden voor het meubilair;
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lounge membership voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (95 in Nederland);
- Postafhandeling;
- Adresservice (ook voor KvK);
- Telefonie, inclusief lokaal telefoonnummer, toestellen en voicemail;
- Internet (standaard configuratie);
- Receptie;
- Beveiliging;
- Schoonmaak;
- Gebruik algemene ruimten (o.a. business lounge);
- Lokale belastingen.
Exclusief:
- Onbeperkt koffie/thee;
- Gesprekskosten telefonie;
- Parkeren (optie), € 180,- per jaar via vergunning van de gemeente;
- Eindschoonmaak, ca. € 24,- per m² bij einde overeenkomst;
- 2 maanden borg;
- BTW.
Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.
Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.
Bereikbaarheid:
Komt u met de auto?
Het object is uitstekend te bereiken via de ringweg A10 ter hoogte van afslag S107 richting Amsterdam-RAI. Het object ligt op ca. 250 m afstand ten opzichte van deze afslag van de ring.
Komt u met het openbaar vervoer:
Het station RAI ligt op 10 minuten loopafstand. Vanuit hier vertrekken treinen, metro's, trams en bussen.
Parkeergelegenheid:
Betaald parkeren op openbaar terrein (vergunning á € 180,- bij gemeente Amsterdam).
BTW:
Alle genoemde prijzen zijn exclusief te betalen BTW.
Bouwjaar:
1968
Huurbetalingen per:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid, beschikbaarheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
Goedkeuring verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373 /
====================================================================================================
Looking for representative, small-scale and FLEXIBLE office space or a TEMPORARY WORKPLACE in an attractive top location in Amsterdam?
This office offers full service lockable office spaces, suitable for various workplaces. It has all the facilities that you need as a company. Fully furnished, no investments required, no long-term obligation and the flexibility to grow (even during an ongoing contract!). As a tenant
you can use the general areas and meeting rooms.
The offices and / or workplaces are optionally equipped with modern furniture and super fast internet and a manned reception is already included. The building has a sustainable energy label A and excellent facilities right around the corner.
We are happy to inform you about these flexible office spaces fully tailored to your business objectives, budget and wishes.
Surface:
- 1/2 person office, from € 899
- 3/4 person office, from € 1,569
- 6/8 person office, from € 2,259
- 10/14 person office, from € 6,049
- Larger of course also possible.
All prices are all-in * per month and based on a 24-month agreement.
Services:
Prices based on a 24-month agreement, including:
- Furnishing (furniture, floor coverings, etc.). See enclosed options for it furniture;
- Service fee;
- Energy costs;
- Lounge membership for free access to 3500 business lounges worldwide (95 in The Netherlands);
- Mail handling;
- Address service (also for Chamber of Commerce);
- Telephony, including local telephone number, devices and voicemail;
- Internet (standard configuration);
- Front desk;
- Security;
- Cleaning;
- Use of common areas (including business lounge);
- Local taxes.
Exclusive:
- Unlimited coffee / tea;
- Telephone call costs;
- Parking (option), € 180 per year via a permit from the municipality;
- Final cleaning, approx. € 24 per m² at the end of the agreement;
- 2 months deposit;
- VAT.
With our all-in concept we offer the following benefits:
- Fully furnished and fully serviced;
- Immediately availability;
- No investments required;
- No long-term obligation required;
- Flexibility to grow, also during an ongoing contract;
- Good accessibility;
- Access to 3500 business lounges worldwide.
Lease Term:
In consultation. Short, flexible rental period possible.
Accessibility:
Are you coming by car?
The property is easily accessible via the A10 ring road at exit S107 towards Amsterdam-RAI. The object is approximately 250 m away from this ring road exit.
Are you coming by public transport:
RAI station is a 10-minute walk away. Trains, subways, trams and buses leave from here.
Parking:
Paid parking on public property (permit of € 180 at the municipality of Amsterdam).
VAT:
All mentioned prices are exclusive of VAT.
Construction year:
1968
Rental payments per:
Payments per month in advance.
Particularities:
This information has been compiled by us with the necessary care. On our part, however, no liability is accepted for any incompleteness, inaccuracy, availability or otherwise, or the consequences thereof.
Approval landlord reserved.
For questions, further information and / or an appointment for viewing, please contact Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373.
Involved real estate agent
NVM real estate agent
Blauwman - Brockhoff Bedrijfsmakelaars
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.