Rental history
- Listed since
- October 8, 2021
- Date of rental
- June 11, 2024
- Term
- 32 months
Description
Op zoek naar representatieve, kleinschalige en FLEXIBELE kantoorruimte of een TIJDELIJKE WERKPLEK op een aantrekkelijke toplocatie in “TOO Millennium Tower Business Center” in Amsterdam-West?
For English description see below!
Dit kantoor biedt full service afsluitbare kantoorruimtes aan vanaf ca. 13 m². Het beschikt over alle faciliteiten die je als bedrijf nodig hebt. Volledig ingericht, geen investeringen nodig, geen lange termijn verplichting en de flexibiliteit om door te groeien (ook tijdens een lopend contract!). Je kunt als huurder gebruik maken van de algemene ruimtes en vergaderruimtes. Dit kantoor beschikt tevens over voldoende parkeerplaatsen.
De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.
Oppervlakte:
- 2 a 3 persoonskantoren (13 m²), vanaf € 1.078,- per maand all-in;
- 4 a 5 persoonskantoren (19 m²), vanaf € 1.899,- per maand all-in;
- 8 a 12 persoonskantoren (48 m²), vanaf € 4.244,- per maand all-in.
Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 12 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.)
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lokale belastingen;
- Gebruik algemene ruimtes;
- Schoonmaak;
- Beveiliging;
- Receptie;
- Internet (standaard configuratie);
- Telefonie, inclusief lokaal 020-telefoonnummer;
- Adresservice;
- Gold Card voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (150 in Nederland).
Exclusief:
- Koffie/thee/soep, € 35,- per persoon per maand;
- Gesprekskosten telefonie;
- Printen en scannen;
- Parking € 175,- per maand per auto;
- Set-up fee € 25,- eenmalig per medewerker;
- Exit cleaning ca. € 24,- per vierkante meter bij het einde van de overeenkomst.
Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.
Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.
Bereikbaarheid:
Auto:
Door de directe ligging langs de A5, op slechts 4 minuten van afslag Amsterdam-Westpoort aan de A5 of afslag Amsterdam-Hemhavens aan de A10, is het pand uitstekend bereikbaar per auto.
Openbaar vervoer:
Station Sloterdijk is op ca. 650 meter afstand gelegen. Vanuit hier vertrekken verschillende buslijnen, trams en de metro.
Parkeergelegenheid:
In ondergelegen parkeergarage is betaalde parkeergelegenheid beschikbaar.
BTW:
Alle genoemde prijzen zijn exclusief te betalen BTW.
Bouwjaar:
2004.
Huurbetalingen per:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid, beschikbaarheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
Goedkeuring verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373.
=================================================================================================================
Looking for representative, small-scale and FLEXIBLE office space or a TEMPORARY WORKPLACE in an attractive top location in “TOO Millennium Tower Business Center” in Amsterdam-West?
This office offers full service lockable office spaces from approx. 13 m². It has all the facilities that you need as a company. Fully furnished, no investments required, no long-term obligation and the flexibility to grow (even during an ongoing contract!). As a tenant you can use the general areas and meeting rooms. This office also has sufficient parking places.
The offices and / or workplaces are optionally equipped with modern furniture and super fast internet and a manned reception is already included. The building has a sustainable energy label A and excellent facilities right around the corner.
We are happy to inform you about these flexible office spaces fully tailored to your business objectives, budget and wishes.
Surface:
- 2 to 3 person offices (13 m²) from € 1,078 per month all-in;
- 4 to 5 person offices (19 m²) from € 1,899 per month all-in;
- 8 to 12 person offices (48 m²) from € 4,244 per month all-in.
Services:
Prices based on a 12-month agreement, including:
- Furnishing (furniture, floor coverings, etc.);
- Service fee;
- Energy costs;
- Local taxes;
- Use general areas;
- Cleaning;
- Security;
- Front desk;
- Internet (standard configuration);
- Telephony, including local 020 telephone number;
- Address service;
- Gold Card for free access to 3500 business lounges worldwide (90 in the Netherlands).
Exclusive:
- Coffee / tea / soup, € 35 per person per month;
- Telephone call costs;
- Printing and scanning;
- Parking € 175 per month;
- Set-up fee € 25 once per employee;
- Exit cleaning approx. € 24 per square meter at the end of the agreement.
With our all-in concept we offer the following benefits:
- Fully furnished and fully serviced;
- Immediately availability;
- No investments required;
- No long-term obligation required;
- Flexibility to grow, also during an ongoing contract;
- Good accessibility;
- Access to 3500 business lounges worldwide.
Lease Term:
In consultation. Short, flexible rental period possible.
Accessibility:
Are you coming by car:
Due to its direct location at the A5, with the exit at A5 or A10 just 4 minutes from the building is easily accessible by car.
Are you coming with public transport?
Sloterdijk station is approximately 650 meters away. From here, various bus lines, trams and the metro departure.
Parking:
Paid parking is available in the underground parking garage.
VAT:
All mentioned prices are exclusive of VAT.
Construction year:
2004.
Rental payments per:
Payments per month in advance.
Particularities:
This information has been compiled by us with the necessary care. On our part, however, no liability is accepted for any incompleteness, inaccuracy, availability or otherwise, or the consequences thereof.
Approval landlord reserved.
For questions, further information and / or an appointment for viewing, please contact Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373.
For English description see below!
Dit kantoor biedt full service afsluitbare kantoorruimtes aan vanaf ca. 13 m². Het beschikt over alle faciliteiten die je als bedrijf nodig hebt. Volledig ingericht, geen investeringen nodig, geen lange termijn verplichting en de flexibiliteit om door te groeien (ook tijdens een lopend contract!). Je kunt als huurder gebruik maken van de algemene ruimtes en vergaderruimtes. Dit kantoor beschikt tevens over voldoende parkeerplaatsen.
De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.
Oppervlakte:
- 2 a 3 persoonskantoren (13 m²), vanaf € 1.078,- per maand all-in;
- 4 a 5 persoonskantoren (19 m²), vanaf € 1.899,- per maand all-in;
- 8 a 12 persoonskantoren (48 m²), vanaf € 4.244,- per maand all-in.
Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 12 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.)
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lokale belastingen;
- Gebruik algemene ruimtes;
- Schoonmaak;
- Beveiliging;
- Receptie;
- Internet (standaard configuratie);
- Telefonie, inclusief lokaal 020-telefoonnummer;
- Adresservice;
- Gold Card voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (150 in Nederland).
Exclusief:
- Koffie/thee/soep, € 35,- per persoon per maand;
- Gesprekskosten telefonie;
- Printen en scannen;
- Parking € 175,- per maand per auto;
- Set-up fee € 25,- eenmalig per medewerker;
- Exit cleaning ca. € 24,- per vierkante meter bij het einde van de overeenkomst.
Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.
Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.
Bereikbaarheid:
Auto:
Door de directe ligging langs de A5, op slechts 4 minuten van afslag Amsterdam-Westpoort aan de A5 of afslag Amsterdam-Hemhavens aan de A10, is het pand uitstekend bereikbaar per auto.
Openbaar vervoer:
Station Sloterdijk is op ca. 650 meter afstand gelegen. Vanuit hier vertrekken verschillende buslijnen, trams en de metro.
Parkeergelegenheid:
In ondergelegen parkeergarage is betaalde parkeergelegenheid beschikbaar.
BTW:
Alle genoemde prijzen zijn exclusief te betalen BTW.
Bouwjaar:
2004.
Huurbetalingen per:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid, beschikbaarheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
Goedkeuring verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373.
=================================================================================================================
Looking for representative, small-scale and FLEXIBLE office space or a TEMPORARY WORKPLACE in an attractive top location in “TOO Millennium Tower Business Center” in Amsterdam-West?
This office offers full service lockable office spaces from approx. 13 m². It has all the facilities that you need as a company. Fully furnished, no investments required, no long-term obligation and the flexibility to grow (even during an ongoing contract!). As a tenant you can use the general areas and meeting rooms. This office also has sufficient parking places.
The offices and / or workplaces are optionally equipped with modern furniture and super fast internet and a manned reception is already included. The building has a sustainable energy label A and excellent facilities right around the corner.
We are happy to inform you about these flexible office spaces fully tailored to your business objectives, budget and wishes.
Surface:
- 2 to 3 person offices (13 m²) from € 1,078 per month all-in;
- 4 to 5 person offices (19 m²) from € 1,899 per month all-in;
- 8 to 12 person offices (48 m²) from € 4,244 per month all-in.
Services:
Prices based on a 12-month agreement, including:
- Furnishing (furniture, floor coverings, etc.);
- Service fee;
- Energy costs;
- Local taxes;
- Use general areas;
- Cleaning;
- Security;
- Front desk;
- Internet (standard configuration);
- Telephony, including local 020 telephone number;
- Address service;
- Gold Card for free access to 3500 business lounges worldwide (90 in the Netherlands).
Exclusive:
- Coffee / tea / soup, € 35 per person per month;
- Telephone call costs;
- Printing and scanning;
- Parking € 175 per month;
- Set-up fee € 25 once per employee;
- Exit cleaning approx. € 24 per square meter at the end of the agreement.
With our all-in concept we offer the following benefits:
- Fully furnished and fully serviced;
- Immediately availability;
- No investments required;
- No long-term obligation required;
- Flexibility to grow, also during an ongoing contract;
- Good accessibility;
- Access to 3500 business lounges worldwide.
Lease Term:
In consultation. Short, flexible rental period possible.
Accessibility:
Are you coming by car:
Due to its direct location at the A5, with the exit at A5 or A10 just 4 minutes from the building is easily accessible by car.
Are you coming with public transport?
Sloterdijk station is approximately 650 meters away. From here, various bus lines, trams and the metro departure.
Parking:
Paid parking is available in the underground parking garage.
VAT:
All mentioned prices are exclusive of VAT.
Construction year:
2004.
Rental payments per:
Payments per month in advance.
Particularities:
This information has been compiled by us with the necessary care. On our part, however, no liability is accepted for any incompleteness, inaccuracy, availability or otherwise, or the consequences thereof.
Approval landlord reserved.
For questions, further information and / or an appointment for viewing, please contact Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373.
Involved real estate agent
NVM real estate agent
Blauwman - Brockhoff Bedrijfsmakelaars
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.