Rental history
- Listed since
- September 15, 2023
- Date of rental
- May 20, 2024
- Term
- 8 months
Description
Omschrijving
Het (gasloze) kantoorpand 'De Bankier' is gelegen aan de Van Heemstraweg 58 te Druten. Het moderne bankgebouw met energielabel A beschikt over drie kantoorverdiepingen en een souterrain.
De kantoorverdiepingen zijn evenredig verdeeld en beschikken over een bruto verhuurbaar vloeroppervlakte van 1.218,5 m2 per verdieping. Daarnaast heeft de souterrain een oppervlakte van 536,6 m2. Het totale kantoorpand beschikt over 4.192 m2.
De beschikbare kantoorruimte bevindt zich op de begane grond en heeft een oppervlakte van 1.218,5 m2.
De parkeergelegenheid bevindt zich in de parkeerkelder en naast het pand. De beschikbare parkeerplaatsen zullen naar ratio worden verdeeld onder de gebruikers.
Ligging / bereikbaarheid
Het kantoorpand is centraal in Druten gelegen, nabij de uitvalswegen N322 en N323. Via deze uitvalswegen bent u binnen korte tijd op de A15, A50 of A73.
De bereikbaarheid per openbaar vervoer is zeer goed, naast het kantoorpand is een busstation gelegen.
Vloeroppervlakte + huurprijs
Souterrain (S1.00):
Kantoor/opslag
Metrage; 536,6 m2
Aantal parkeerplaatsen; n.v.t.
Begane grond (B1.00):
Kantoorruimte
Metrage; 1.218,5 m2
Aantal parkeerplaatsen; 38
Het metrage is vastgesteld middels een NEN-2580 meetrapport en is vastgesteld op basis van globale inmeting via aanwezige plattegronden.
Indeling
Souterrain:
Kantoor/opslag
Begane grond;
Zelfstandige kantoorruimte met pantry en gescheiden toiletvoorzieningen
Opleveringsniveau/ voorzieningenniveau
De bedrijfs-/kantoorruimte zal in de huidige staat worden opgeleverd, voorzien van;.
- Systeemplafond met verlichtingsarmaturen
- Verwarming kantoren middels radiatoren met thermostaat knoppen en centrale CV-ketel
- Centrale koeling en _ ventilatie.
- Brandmeldinstallatie met ontruimingssysteem
- Pantry
- Gescheiden toiletvoorzieningen met dubbele toiletruimtes
- Aluminium kozijnen met isolerende beglazing
- Vluchtweg aanduiding
- Brandveiligheidsvoorzieningen
Buitenterrein
- Beklinkerd terrein
- Groene heggen
- Parkeerplaatsen
- Fietsenstalling
Energielabel
Energielabel A (duurzaam)
586,3 MJ/m² (megajoules)
35,9 kg/m² (CO2-emissie)
Geldig tot 2 mei 2027
Parkeren
De parkeerplaatsen behorende bij het kantoorpand worden naar ratio verdeeld. De huurprijs per parkeerplaats bedraagt € 250,00 excl. BTW per jaar.
Glasvezel
Het pand beschikt over een glasvezelaansluiting, huurder dient zelf zorg te dragen voor een abonnement.
Servicekosten
Er zal een vast bedrag in rekening worden gebracht van € 40,- exclusief BTW, per m² per jaar voor de navolgende leveringen en diensten:
-levering van water/elektra
-de assurantiepremie ten behoeve van een evenredig deel voor de glasverzekering (met een eigen risico
voor Huurder van € 250,- met uitzondering van vernielingen/inbraak);
-onderhoud van de buitenverlichting;
-reinigen van glas aan de buitengevels, minimaal 3 x per jaar;
-reiniging algemene ruimte, mits van toepassing;
-periodiek reinigen en onderhouden van het buitenterrein;
-periodiek onderhoud van beplantingen en groenstroken op het buitenterrein;
-gemeentelijke en overige belasting betreffende het gehuurde;
-onderhoud / algemene-installatie gebouw door een gecertificeerd bedrijf;
-controle van het terrein door een erkend bewakingsbedrijf op werkdagen, na werktijd inclusief sluiting
controle ronde en in de weekeinden wisselend;
-onderhoud en service van de brandmeldinstallatie;
-het onderhoud (1x per jaar) van alleen de brandslanghaspel(s). Het controleren, onderhouden en
herstellen/vernieuwen/aanvullen van de overige aanwezige brandpreventievoorzieningen in het
gehuurde dient voor rekening en risico van Huurder te geschieden;
-Voor rekening van Huurder komen voorts alle aanslagen met betrekking tot het gehuurde ten aanzien
van gemeentelijke lasten en belastingen en andere van overheidswege opgelegde lasten en belastingen,
waaronder, maar niet uitsluitend, OZB-aanslagen, waterschapslasten, rioolrechten, precariobelasting,
reinigingsrechten etc., een en ander voor zover die aan het gehuurde zijn toe te rekenen.
Huurtermijn
In overleg.
Opzegtermijn
12 maanden.
BTW-compensatie.
Mocht huurder niet BTW-plichtig zijn dan zal er door verhuurder een minimale BTW-compensatie worden gehanteerd van 5% over de huursom. Te allen tijde in goed overleg tussen huurder en verhuurder.
Betalingen
De huur, servicekosten en de daarover verschuldigde BTW zullen per maand vooruit in rekening worden gebracht.
Zekerheidsstelling
Waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en de daarover verschuldigde BTW.
Huurovereenkomst
Volgens het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 vastgesteld en op 17-2-2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/21 en gepubliceerd op de website aansprakelijkheid voor nadelige gevolgen van het gebruik van de tekst van het model wordt door ROZ uitgesloten.
Aanvaarding
In overleg tussen huurder en verhuurder
Interesse? Neemt u dan contact met ons op.
Aan bovengenoemde informatie kunnen geen rechten worden ontleend
Het (gasloze) kantoorpand 'De Bankier' is gelegen aan de Van Heemstraweg 58 te Druten. Het moderne bankgebouw met energielabel A beschikt over drie kantoorverdiepingen en een souterrain.
De kantoorverdiepingen zijn evenredig verdeeld en beschikken over een bruto verhuurbaar vloeroppervlakte van 1.218,5 m2 per verdieping. Daarnaast heeft de souterrain een oppervlakte van 536,6 m2. Het totale kantoorpand beschikt over 4.192 m2.
De beschikbare kantoorruimte bevindt zich op de begane grond en heeft een oppervlakte van 1.218,5 m2.
De parkeergelegenheid bevindt zich in de parkeerkelder en naast het pand. De beschikbare parkeerplaatsen zullen naar ratio worden verdeeld onder de gebruikers.
Ligging / bereikbaarheid
Het kantoorpand is centraal in Druten gelegen, nabij de uitvalswegen N322 en N323. Via deze uitvalswegen bent u binnen korte tijd op de A15, A50 of A73.
De bereikbaarheid per openbaar vervoer is zeer goed, naast het kantoorpand is een busstation gelegen.
Vloeroppervlakte + huurprijs
Souterrain (S1.00):
Kantoor/opslag
Metrage; 536,6 m2
Aantal parkeerplaatsen; n.v.t.
Begane grond (B1.00):
Kantoorruimte
Metrage; 1.218,5 m2
Aantal parkeerplaatsen; 38
Het metrage is vastgesteld middels een NEN-2580 meetrapport en is vastgesteld op basis van globale inmeting via aanwezige plattegronden.
Indeling
Souterrain:
Kantoor/opslag
Begane grond;
Zelfstandige kantoorruimte met pantry en gescheiden toiletvoorzieningen
Opleveringsniveau/ voorzieningenniveau
De bedrijfs-/kantoorruimte zal in de huidige staat worden opgeleverd, voorzien van;.
- Systeemplafond met verlichtingsarmaturen
- Verwarming kantoren middels radiatoren met thermostaat knoppen en centrale CV-ketel
- Centrale koeling en _ ventilatie.
- Brandmeldinstallatie met ontruimingssysteem
- Pantry
- Gescheiden toiletvoorzieningen met dubbele toiletruimtes
- Aluminium kozijnen met isolerende beglazing
- Vluchtweg aanduiding
- Brandveiligheidsvoorzieningen
Buitenterrein
- Beklinkerd terrein
- Groene heggen
- Parkeerplaatsen
- Fietsenstalling
Energielabel
Energielabel A (duurzaam)
586,3 MJ/m² (megajoules)
35,9 kg/m² (CO2-emissie)
Geldig tot 2 mei 2027
Parkeren
De parkeerplaatsen behorende bij het kantoorpand worden naar ratio verdeeld. De huurprijs per parkeerplaats bedraagt € 250,00 excl. BTW per jaar.
Glasvezel
Het pand beschikt over een glasvezelaansluiting, huurder dient zelf zorg te dragen voor een abonnement.
Servicekosten
Er zal een vast bedrag in rekening worden gebracht van € 40,- exclusief BTW, per m² per jaar voor de navolgende leveringen en diensten:
-levering van water/elektra
-de assurantiepremie ten behoeve van een evenredig deel voor de glasverzekering (met een eigen risico
voor Huurder van € 250,- met uitzondering van vernielingen/inbraak);
-onderhoud van de buitenverlichting;
-reinigen van glas aan de buitengevels, minimaal 3 x per jaar;
-reiniging algemene ruimte, mits van toepassing;
-periodiek reinigen en onderhouden van het buitenterrein;
-periodiek onderhoud van beplantingen en groenstroken op het buitenterrein;
-gemeentelijke en overige belasting betreffende het gehuurde;
-onderhoud / algemene-installatie gebouw door een gecertificeerd bedrijf;
-controle van het terrein door een erkend bewakingsbedrijf op werkdagen, na werktijd inclusief sluiting
controle ronde en in de weekeinden wisselend;
-onderhoud en service van de brandmeldinstallatie;
-het onderhoud (1x per jaar) van alleen de brandslanghaspel(s). Het controleren, onderhouden en
herstellen/vernieuwen/aanvullen van de overige aanwezige brandpreventievoorzieningen in het
gehuurde dient voor rekening en risico van Huurder te geschieden;
-Voor rekening van Huurder komen voorts alle aanslagen met betrekking tot het gehuurde ten aanzien
van gemeentelijke lasten en belastingen en andere van overheidswege opgelegde lasten en belastingen,
waaronder, maar niet uitsluitend, OZB-aanslagen, waterschapslasten, rioolrechten, precariobelasting,
reinigingsrechten etc., een en ander voor zover die aan het gehuurde zijn toe te rekenen.
Huurtermijn
In overleg.
Opzegtermijn
12 maanden.
BTW-compensatie.
Mocht huurder niet BTW-plichtig zijn dan zal er door verhuurder een minimale BTW-compensatie worden gehanteerd van 5% over de huursom. Te allen tijde in goed overleg tussen huurder en verhuurder.
Betalingen
De huur, servicekosten en de daarover verschuldigde BTW zullen per maand vooruit in rekening worden gebracht.
Zekerheidsstelling
Waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en de daarover verschuldigde BTW.
Huurovereenkomst
Volgens het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 vastgesteld en op 17-2-2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/21 en gepubliceerd op de website aansprakelijkheid voor nadelige gevolgen van het gebruik van de tekst van het model wordt door ROZ uitgesloten.
Aanvaarding
In overleg tussen huurder en verhuurder
Interesse? Neemt u dan contact met ons op.
Aan bovengenoemde informatie kunnen geen rechten worden ontleend
Involved real estate agent
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.