Rental history
- Listed since
- February 13, 2024
- Date of rental
- May 1, 2024
- Term
- 2½ month
Description
ALGEMEEN/LOCATIE:
Moderne en heerlijk lichte kantoor- showroomruimte nabij het centrum van Hillegom.
De ruimte van totaal 81 m² bevindt zich op de eerste etage aan de linkerkant en maakt onderdeel uit van een bedrijfs-/kantoorpand met meerdere gebruikers.
Er zijn 2 parkeerplaatsen beschikbaar op het voor het pand gelegen parkeerterrein.
INDELING:
Eerste verdieping:
(Gezamenlijke) entree partij op de begane grond, kantoorruimte ingedeeld in twee vertrekken en vanuit het grootste vertrek toegang naar een gezamenlijke keuken en toiletgroep.
OPPERVLAKTE:
Ca. 81 m² kantoor-/showroomruimte eerste etage links, inclusief een aandeel in de gezamenlijke entreepartij op de begane grond.
VOORZIENINGEN/OPLEVERINGSNIVEAU:
Eerste verdieping:
- (Gezamelijke) entreepartij;
- Alarminstallatie;
- PVC vloer;
- Wanden afgewerkt met behang;
- Systeemplafonds met LED verlichtingsarmaturen;
- Airconditioning;
- Verwarming middels radiatoren;
- Gezamenlijk gebruik van de toiletgroep op de eerste etage;
- Gezamenlijk gebruik van de keuken op de eerste etage die uitgerust is met een vaatwasser, koelkast en magnetron.
Door en voor rekening van verhuurder wordt een nieuw keukenblokje met koelkast en vaatwasser voor eigen gebruik door huurder gerealiseerd alsmede een nieuwe toiletgroep voor gezamenlijk gebruik met de andere huurder van de begane grond.
BESTEMMING:
Conform het vigerend bestemmingsplan "Centrum" heeft het pand de bestemming "Bedrijf" mét de functie-aanduiding 'bedrijven tot en met categorie 2 én specifieke vorm van aannemingsbedrijf'.
PARKEREN:
Er zijn 2 parkeerplaatsen beschikbaar op het voor het pand gelegen parkeerterrein.
HUURPRIJS:
De huurprijs bedraagt € 795,= per maand exclusief BTW en exclusief servicekosten.
De servicekosten bedragen € 115,- exclusief BTW per etage per maand en bestaan uit de navolgende leveringen en diensten:
- Glasbewassing buitenzijde 6 x per jaar;
- Verbruik van water;
- Kosten alarminstallatie;
- Onderhoudskosten brandblussers;
- Onderhoud tuin;
- Onderhoud C.V. ketel;
- Schoonmaak van de algemene ruimten.
Het voorschotbedrag voor verbruik van water en gas bedraagt € 175,- exclusief BTW per etage per maand. De ruimten worden voorzien van een tussenmeter om het verbruik van elektra te meten. Het verbruik van gas wordt verrekend naar rato van het aantal vierkante meters. Er vindt jaarlijkse verrekening plaats op basis van de werkelijke kosten.
OPLEVERING:
Oplevering van de ruimte(n) kan in onderling overleg plaatsvinden.
HUURTERMIJN:
Uitgangspunt is een termijn van 5 jaar + 5 optie jaren, afwijkende termijnen zijn bespreekbaar.,-
HUUROVEREENKOMST:
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30 januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/20.
HUURPRIJSAANPASSING:
Jaarlijks per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015=100), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSSTELLING:
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huurverplichting inclusief servicekosten en de over het totaal verschuldigde BTW.
COURTAGE:
Mocht door bemiddeling van BM Bedrijfsmakelaars voor dit object een transactie tot stand worden gebracht, dan zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
Deze aanbieding is vrijblijvend, er kunnen derhalve geen rechten aan deze brochure, tekst en tekeningen worden ontleend.
Moderne en heerlijk lichte kantoor- showroomruimte nabij het centrum van Hillegom.
De ruimte van totaal 81 m² bevindt zich op de eerste etage aan de linkerkant en maakt onderdeel uit van een bedrijfs-/kantoorpand met meerdere gebruikers.
Er zijn 2 parkeerplaatsen beschikbaar op het voor het pand gelegen parkeerterrein.
INDELING:
Eerste verdieping:
(Gezamenlijke) entree partij op de begane grond, kantoorruimte ingedeeld in twee vertrekken en vanuit het grootste vertrek toegang naar een gezamenlijke keuken en toiletgroep.
OPPERVLAKTE:
Ca. 81 m² kantoor-/showroomruimte eerste etage links, inclusief een aandeel in de gezamenlijke entreepartij op de begane grond.
VOORZIENINGEN/OPLEVERINGSNIVEAU:
Eerste verdieping:
- (Gezamelijke) entreepartij;
- Alarminstallatie;
- PVC vloer;
- Wanden afgewerkt met behang;
- Systeemplafonds met LED verlichtingsarmaturen;
- Airconditioning;
- Verwarming middels radiatoren;
- Gezamenlijk gebruik van de toiletgroep op de eerste etage;
- Gezamenlijk gebruik van de keuken op de eerste etage die uitgerust is met een vaatwasser, koelkast en magnetron.
Door en voor rekening van verhuurder wordt een nieuw keukenblokje met koelkast en vaatwasser voor eigen gebruik door huurder gerealiseerd alsmede een nieuwe toiletgroep voor gezamenlijk gebruik met de andere huurder van de begane grond.
BESTEMMING:
Conform het vigerend bestemmingsplan "Centrum" heeft het pand de bestemming "Bedrijf" mét de functie-aanduiding 'bedrijven tot en met categorie 2 én specifieke vorm van aannemingsbedrijf'.
PARKEREN:
Er zijn 2 parkeerplaatsen beschikbaar op het voor het pand gelegen parkeerterrein.
HUURPRIJS:
De huurprijs bedraagt € 795,= per maand exclusief BTW en exclusief servicekosten.
De servicekosten bedragen € 115,- exclusief BTW per etage per maand en bestaan uit de navolgende leveringen en diensten:
- Glasbewassing buitenzijde 6 x per jaar;
- Verbruik van water;
- Kosten alarminstallatie;
- Onderhoudskosten brandblussers;
- Onderhoud tuin;
- Onderhoud C.V. ketel;
- Schoonmaak van de algemene ruimten.
Het voorschotbedrag voor verbruik van water en gas bedraagt € 175,- exclusief BTW per etage per maand. De ruimten worden voorzien van een tussenmeter om het verbruik van elektra te meten. Het verbruik van gas wordt verrekend naar rato van het aantal vierkante meters. Er vindt jaarlijkse verrekening plaats op basis van de werkelijke kosten.
OPLEVERING:
Oplevering van de ruimte(n) kan in onderling overleg plaatsvinden.
HUURTERMIJN:
Uitgangspunt is een termijn van 5 jaar + 5 optie jaren, afwijkende termijnen zijn bespreekbaar.,-
HUUROVEREENKOMST:
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30 januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/20.
HUURPRIJSAANPASSING:
Jaarlijks per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015=100), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSSTELLING:
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huurverplichting inclusief servicekosten en de over het totaal verschuldigde BTW.
COURTAGE:
Mocht door bemiddeling van BM Bedrijfsmakelaars voor dit object een transactie tot stand worden gebracht, dan zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
Deze aanbieding is vrijblijvend, er kunnen derhalve geen rechten aan deze brochure, tekst en tekeningen worden ontleend.
Involved real estate agent
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.