Rental history
- Listed since
- June 27, 2018
- Date of rental
- March 7, 2024
- Term
- 68 months
Description
Algemeen
Zeer representatieve kantoorruimte gelegen op de 2e verdieping van een modern kantoorgebouw.
De kantoorruimte heeft een turn-key opleveringsniveau en is van alle moderne faciliteiten voorzien. Het vrije uitzicht over het groene landschap dragen bij aan een zeer prettig werkklimaat.
Locatie
De kantoorruimte is gelegen op bedrijventerrein “Lagedijk”. Bedrijventerrein "Lagedijk" is gelegen tussen de N210 en
de Baronieweg. In de directe omgeving bevinden zich onder andere de navolgende bedrijven: Terberg, Mc Donalds, Vermaat groep, Fit to go, Crane Containers, Ibiza zonnestudio en schoonheidscentrum.
Bereikbaarheid
IJsselstein is dankzij de centrale ligging in het land, nabij de snelwegen A2, A12 en A27, een zeer gewilde vestigingsplaats voor het bedrijfsleven. De kantoorruimte is zeer goed bereikbaar vanaf de rijksweg A2 via de afslag Nieuwegein (afrit 9).
Daarnaast is de kantoorruimte met het openbaar vervoer goed te bereiken. Er bevindt zich een bushalte op enkele
minuten loopafstand van het object. Tevens bevindt de tramhalte zich op loopafstand die IJsselstein en Nieuwegein
verbindt met Utrecht CS.
Oppervlakte
Het totale vloeroppervlakte van de gehele 2e verdieping bedraagt 390 m2.
Het is mogelijk om zowel het totaal vloeroppervlakte te huren als 1 unit (rechterzijde) van 290 m2.
Parkeren
Er zijn ruim voldoende parkeerplaatsen zowel direct voor het kantoorgebouw, als op de openbare weg beschikbaar.
Indeling
Zie bijgevoegde plattegrondtekening(en).
Huurprijs
Vanaf € 85,00 per m² per jaar te vermeerderen met BTW.
BTW
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dienen bovengenoemde bedragen te worden vermeerderd met het
van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake
van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting,
zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
Huurprijsindexering
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum op basis van het prijsindexcijfer volgens de Consumenten Prijsindex,
reeks alle huishoudens (2015=100). Gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Servicekosten
€ 5,50 per m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, voor de kosten van de navolgende
leveringen en diensten:
• gas- en elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en verlichting in de gemeenschappelijke ruimte;
• onderhoud en periodieke controle van verwarming- en luchtbehandelingsinstallatie;
• idem van lift;
• idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie voor zover door verhuurder aangebracht;
• idem van alarmcentrale (huurder dient zelf zorg te dragen voor een abonnement meldkamer);
• schoonmaakkosten van beglazing buiten- en binnenzijde 4 x per jaar;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.
Huurder zal voorts zelf, in overleg met verhuurder, de betreffende contracten afsluiten met de nutsbedrijven en voor een glasverzekering zorgdragen.
Huurtermijn
5 jaar + een optieperiode van 5 jaar. Kortere huurtermijn is bespreekbaar.
Opleveringsniveau
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat inclusief onder andere voorzien van:
• eigen representatieve entree op verdieping met deurbel en intercom verbinding;
• verwarmingsinstallatie en luchtbehandelingssysteem voorzien van koeling (diverse airco units aanwezig);
• huidige scheidingswanden (in grote unit);
• huidige vloerafwerking (coating) in zowel de kantoorruimtes als de gangzones;
• huidig systeemplafond v.v. inbouwverlichtingsarmaturen:
• keuken voorzien onder- en bovenkastjes, warm- en koud stromend water, koelkast en vaatwasser;
• gescheiden dames- en herentoilet (incl. urinoir);
• personenlift;
• kozijnen met dubbele beglazing en te openen ramen;
• screens;
• huidige kabelgoten, t.b.v. elektra, data en telefonie;
• brandmeldcentrale en handmelder;
• alarminstallatie met bewegingssensoren, huurder dient zelf zorg te dragen voor doormelding meldkamer.
Huurcontract
Op basis van het laatste standaardmodel 2015 van de Raad van Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de
Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM).
Huurbetaling
Per kwartaal vooruit te voldoen.
Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur + servicekosten te vermeerderen met BTW.
Aanvaarding
In overleg, doch spoedig.
Kenmerken
• Zeer representatieve (turnkey) oplevering;
• Modern duurzaam kantoorgebouw;
• Vrij uitzicht;
• Aanwezigheid lift;
• Goed bereikbaar.
BIJZONDERHEDEN
Deze informatie wordt u verstrekt onder voorbehoud goedkeuring verhuurder/eigenaar.
INFORMATIE/BEZICHTIGING
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met:
BEAUFORT BOGAARD VASTGOED
Maliebaan 6 | 3581 CM Utrecht
T 030 2 334 336
|
Zeer representatieve kantoorruimte gelegen op de 2e verdieping van een modern kantoorgebouw.
De kantoorruimte heeft een turn-key opleveringsniveau en is van alle moderne faciliteiten voorzien. Het vrije uitzicht over het groene landschap dragen bij aan een zeer prettig werkklimaat.
Locatie
De kantoorruimte is gelegen op bedrijventerrein “Lagedijk”. Bedrijventerrein "Lagedijk" is gelegen tussen de N210 en
de Baronieweg. In de directe omgeving bevinden zich onder andere de navolgende bedrijven: Terberg, Mc Donalds, Vermaat groep, Fit to go, Crane Containers, Ibiza zonnestudio en schoonheidscentrum.
Bereikbaarheid
IJsselstein is dankzij de centrale ligging in het land, nabij de snelwegen A2, A12 en A27, een zeer gewilde vestigingsplaats voor het bedrijfsleven. De kantoorruimte is zeer goed bereikbaar vanaf de rijksweg A2 via de afslag Nieuwegein (afrit 9).
Daarnaast is de kantoorruimte met het openbaar vervoer goed te bereiken. Er bevindt zich een bushalte op enkele
minuten loopafstand van het object. Tevens bevindt de tramhalte zich op loopafstand die IJsselstein en Nieuwegein
verbindt met Utrecht CS.
Oppervlakte
Het totale vloeroppervlakte van de gehele 2e verdieping bedraagt 390 m2.
Het is mogelijk om zowel het totaal vloeroppervlakte te huren als 1 unit (rechterzijde) van 290 m2.
Parkeren
Er zijn ruim voldoende parkeerplaatsen zowel direct voor het kantoorgebouw, als op de openbare weg beschikbaar.
Indeling
Zie bijgevoegde plattegrondtekening(en).
Huurprijs
Vanaf € 85,00 per m² per jaar te vermeerderen met BTW.
BTW
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dienen bovengenoemde bedragen te worden vermeerderd met het
van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake
van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting,
zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
Huurprijsindexering
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum op basis van het prijsindexcijfer volgens de Consumenten Prijsindex,
reeks alle huishoudens (2015=100). Gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Servicekosten
€ 5,50 per m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, voor de kosten van de navolgende
leveringen en diensten:
• gas- en elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en verlichting in de gemeenschappelijke ruimte;
• onderhoud en periodieke controle van verwarming- en luchtbehandelingsinstallatie;
• idem van lift;
• idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie voor zover door verhuurder aangebracht;
• idem van alarmcentrale (huurder dient zelf zorg te dragen voor een abonnement meldkamer);
• schoonmaakkosten van beglazing buiten- en binnenzijde 4 x per jaar;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.
Huurder zal voorts zelf, in overleg met verhuurder, de betreffende contracten afsluiten met de nutsbedrijven en voor een glasverzekering zorgdragen.
Huurtermijn
5 jaar + een optieperiode van 5 jaar. Kortere huurtermijn is bespreekbaar.
Opleveringsniveau
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat inclusief onder andere voorzien van:
• eigen representatieve entree op verdieping met deurbel en intercom verbinding;
• verwarmingsinstallatie en luchtbehandelingssysteem voorzien van koeling (diverse airco units aanwezig);
• huidige scheidingswanden (in grote unit);
• huidige vloerafwerking (coating) in zowel de kantoorruimtes als de gangzones;
• huidig systeemplafond v.v. inbouwverlichtingsarmaturen:
• keuken voorzien onder- en bovenkastjes, warm- en koud stromend water, koelkast en vaatwasser;
• gescheiden dames- en herentoilet (incl. urinoir);
• personenlift;
• kozijnen met dubbele beglazing en te openen ramen;
• screens;
• huidige kabelgoten, t.b.v. elektra, data en telefonie;
• brandmeldcentrale en handmelder;
• alarminstallatie met bewegingssensoren, huurder dient zelf zorg te dragen voor doormelding meldkamer.
Huurcontract
Op basis van het laatste standaardmodel 2015 van de Raad van Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de
Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM).
Huurbetaling
Per kwartaal vooruit te voldoen.
Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur + servicekosten te vermeerderen met BTW.
Aanvaarding
In overleg, doch spoedig.
Kenmerken
• Zeer representatieve (turnkey) oplevering;
• Modern duurzaam kantoorgebouw;
• Vrij uitzicht;
• Aanwezigheid lift;
• Goed bereikbaar.
BIJZONDERHEDEN
Deze informatie wordt u verstrekt onder voorbehoud goedkeuring verhuurder/eigenaar.
INFORMATIE/BEZICHTIGING
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met:
BEAUFORT BOGAARD VASTGOED
Maliebaan 6 | 3581 CM Utrecht
T 030 2 334 336
|
Involved real estate agent
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.