Rental history
- Listed since
- January 9, 2024
- Date of rental
- February 16, 2024
- Term
- 5 weeks
Description
Aan de gezellige kleinschalige winkelstrip aan de Frans Halslaan in Loosdrecht bieden wij te huur aan een uiterst representatieve kantoor-/winkelruimte ter grootte van ca. 47,34 m² v.v.o. met een frontbreedte van 4,31 meter. In 2017 is de ruimte volledig gemoderniseerd en in 2020 is de complete achterpui vervangen.
Deze fraaie kantoorunit is bij uitstek geschikt voor ondernemingen in de zakelijke dienstverlening, maar uiteraard zijn ook andere vormen van gebruik hier mogelijk, inclusief het vestigen van een leuke winkel en/of persoonlijke dienstverlening, denk aan schoonheidssalon etc.
Wij kijken en denken graag met u mee om deze commerciële unit weer een passende invulling te geven.
LOCATIE
Het kantoor is gesitueerd direct naast de drukbezochte Loosdrechtse Apotheek en heeft een uitstekende zichtlocatie door zijn ligging langs de invalsweg van het dorp.
OPPERVLAKTE
De winkel kent een vloeroppervlak van ca. 47,34 m² v.v.o., inclusief keuken, toilet en overige binnenruimte(n).
ENERGIELABEL
Deze kantoor-/winkelunit heeft een A+ label.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoor-/winkelruimte wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief onder meer de navolgende voorzieningen:
- stucwerkplafonds met inbouw verlichtingsarmaturen (Led);
- keuken v.v. vaatwasser* en koelkast*;
- modern toilet;
- cv ketel met vloerverwarming;
- vloerafwerking middels PVC vloerbedekking;
- alarminstallatie*;
- zonnescherm met afstandsbediening*;
- Ziggo-aansluiting;
- vaste kast.
Er worden enkele zaken ter overname aangeboden zoals de kantoormeubelen, akoestische panelen + doeken (met foto bedrukt), enkele lampen en keukenaccessoires.
De zaken welke zijn aangeduid met * worden in de huidige fysieke staat aan huurder opgeleverd en hiervan zijn de kosten van onderhoud en toekomstige vervanging voor rekening van de huurder. Voor de overige voorzieningen, zoals de cv ketel etc., gelden de gebruikelijke bepalingen conform het ROZ model huurovereenkomst.
PARKEREN
Gratis openbaar parkeren aan de voorzijde van het pand. Parkeren voor bewoners/winkeliers ook mogelijk op achterterrein.
AANVANGSHUURPRIJS
De aanvangshuurprijs bedraagt € 975,- per maand, exclusief BTW.
BTW CLAUSULE
Geen BTW van toepassing.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks op basis van de Consumentenprijsindex, reeks CPI Alle Huishoudens (2015=100) zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSSTELLING
Ter meerdere zekerheid van de nakoming van de verplichtingen uit de huurovereenkomst dient een waarborgsom te worden verstrekt gelijk aan 3 (drie) maanden huurprijs.
SERVICEKOSTEN
Niet van toepassing, behoudens de kosten die aan de huurder kunnen worden doorbelast vanuit de VVE. Huurder draagt zelf zorg voor de levering van energie en water, alsmede voor communicatieve diensten en de glasverzekering.
HUURPERIODE(N)
De huurovereenkomst wordt afgesloten voor de duur van ten minste 5 (vijf) jaar te verlengen met een aansluitende periode van telkens 5 (vijf) jaar. In overleg is een kortere huurperiode bespreekbaar.
OPZEGGING
Beëindiging van de huurovereenkomst geschiedt door opzegging tegen het einde van een huurtermijn, met in achtneming van een opzegtermijn van ten minste 12 (twaalf) maanden.
AANVAARDING
In overleg, kan snel.
BESTEMMING
Het object valt onder de bepalingen van het vigerende bestemmingsplan ‘Kernen Ankeveen, Kortenhoef en Nieuw-Loosdrecht’. De ter plaatse geldende bestemming luidt: "detailhandel" en is geschikt voor detailhandel en dienstverlening.
HUUROVEREENKOMST
Op basis van het standaard model huurovereenkomst volgens de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) voor kantoor of winkelruimte in de zin van artikel 7:230 of 7:290 BW, zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM). Verhuurder zal gebruik maken van standaard verhuurderaanpassingen.
VOORBEHOUD
Deze informatie wordt u verstrekt onder het voorbehoud van het verkrijgen van de finale goedkeuring en instemming van onze opdrachtgever.
BIJZONDERE BEPALINGEN
Huurder dient zelf en voor eigen rekening en risico zorg te dragen voor verkrijging en voortzetting van de van overheidswege benodigde toestemming(en) of vergunning(en), teneinde de door huurder beoogde bedrijfsvoering in het gehuurde te kunnen uitoefenen.
Huurder is slechts gerechtigd om in overleg met en na schriftelijke toestemming van de verhuurder naamsaanduiding aan te brengen aan het gehuurde.
De in deze brochure genoemde metrages zijn met zorg berekend. Het verschil tussen de opgegeven en de werkelijke grootte verleent aan geen der partijen enig recht, behoudens ingeval van niet correcte verrekening van de servicekosten. Hierbij geldt als uitgangspunt dat de servicekosten nimmer meer of minder mogen bedragen dan benodigd voor de betaling en/of reservering van de daadwerkelijke gemaakte of te maken kosten.
Deze fraaie kantoorunit is bij uitstek geschikt voor ondernemingen in de zakelijke dienstverlening, maar uiteraard zijn ook andere vormen van gebruik hier mogelijk, inclusief het vestigen van een leuke winkel en/of persoonlijke dienstverlening, denk aan schoonheidssalon etc.
Wij kijken en denken graag met u mee om deze commerciële unit weer een passende invulling te geven.
LOCATIE
Het kantoor is gesitueerd direct naast de drukbezochte Loosdrechtse Apotheek en heeft een uitstekende zichtlocatie door zijn ligging langs de invalsweg van het dorp.
OPPERVLAKTE
De winkel kent een vloeroppervlak van ca. 47,34 m² v.v.o., inclusief keuken, toilet en overige binnenruimte(n).
ENERGIELABEL
Deze kantoor-/winkelunit heeft een A+ label.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoor-/winkelruimte wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief onder meer de navolgende voorzieningen:
- stucwerkplafonds met inbouw verlichtingsarmaturen (Led);
- keuken v.v. vaatwasser* en koelkast*;
- modern toilet;
- cv ketel met vloerverwarming;
- vloerafwerking middels PVC vloerbedekking;
- alarminstallatie*;
- zonnescherm met afstandsbediening*;
- Ziggo-aansluiting;
- vaste kast.
Er worden enkele zaken ter overname aangeboden zoals de kantoormeubelen, akoestische panelen + doeken (met foto bedrukt), enkele lampen en keukenaccessoires.
De zaken welke zijn aangeduid met * worden in de huidige fysieke staat aan huurder opgeleverd en hiervan zijn de kosten van onderhoud en toekomstige vervanging voor rekening van de huurder. Voor de overige voorzieningen, zoals de cv ketel etc., gelden de gebruikelijke bepalingen conform het ROZ model huurovereenkomst.
PARKEREN
Gratis openbaar parkeren aan de voorzijde van het pand. Parkeren voor bewoners/winkeliers ook mogelijk op achterterrein.
AANVANGSHUURPRIJS
De aanvangshuurprijs bedraagt € 975,- per maand, exclusief BTW.
BTW CLAUSULE
Geen BTW van toepassing.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks op basis van de Consumentenprijsindex, reeks CPI Alle Huishoudens (2015=100) zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSSTELLING
Ter meerdere zekerheid van de nakoming van de verplichtingen uit de huurovereenkomst dient een waarborgsom te worden verstrekt gelijk aan 3 (drie) maanden huurprijs.
SERVICEKOSTEN
Niet van toepassing, behoudens de kosten die aan de huurder kunnen worden doorbelast vanuit de VVE. Huurder draagt zelf zorg voor de levering van energie en water, alsmede voor communicatieve diensten en de glasverzekering.
HUURPERIODE(N)
De huurovereenkomst wordt afgesloten voor de duur van ten minste 5 (vijf) jaar te verlengen met een aansluitende periode van telkens 5 (vijf) jaar. In overleg is een kortere huurperiode bespreekbaar.
OPZEGGING
Beëindiging van de huurovereenkomst geschiedt door opzegging tegen het einde van een huurtermijn, met in achtneming van een opzegtermijn van ten minste 12 (twaalf) maanden.
AANVAARDING
In overleg, kan snel.
BESTEMMING
Het object valt onder de bepalingen van het vigerende bestemmingsplan ‘Kernen Ankeveen, Kortenhoef en Nieuw-Loosdrecht’. De ter plaatse geldende bestemming luidt: "detailhandel" en is geschikt voor detailhandel en dienstverlening.
HUUROVEREENKOMST
Op basis van het standaard model huurovereenkomst volgens de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) voor kantoor of winkelruimte in de zin van artikel 7:230 of 7:290 BW, zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM). Verhuurder zal gebruik maken van standaard verhuurderaanpassingen.
VOORBEHOUD
Deze informatie wordt u verstrekt onder het voorbehoud van het verkrijgen van de finale goedkeuring en instemming van onze opdrachtgever.
BIJZONDERE BEPALINGEN
Huurder dient zelf en voor eigen rekening en risico zorg te dragen voor verkrijging en voortzetting van de van overheidswege benodigde toestemming(en) of vergunning(en), teneinde de door huurder beoogde bedrijfsvoering in het gehuurde te kunnen uitoefenen.
Huurder is slechts gerechtigd om in overleg met en na schriftelijke toestemming van de verhuurder naamsaanduiding aan te brengen aan het gehuurde.
De in deze brochure genoemde metrages zijn met zorg berekend. Het verschil tussen de opgegeven en de werkelijke grootte verleent aan geen der partijen enig recht, behoudens ingeval van niet correcte verrekening van de servicekosten. Hierbij geldt als uitgangspunt dat de servicekosten nimmer meer of minder mogen bedragen dan benodigd voor de betaling en/of reservering van de daadwerkelijke gemaakte of te maken kosten.
Involved real estate agent
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.