• Rented

Beechavenue 54-62 1119 PW Schiphol-Rijk

Rental price on request

Rental history

Listed since
February 25, 2020
Date of rental
June 3, 2024
Term
51 months

Description

Op zoek naar representatieve, kleinschalige en FLEXIBELE kantoorruimte of een TIJDELIJKE WERKPLEK op een aantrekkelijke toplocatie in Schiphol-Rijk?

For English description see below!

Dit kantoor biedt full service afsluitbare kantoorruimtes aan vanaf ca. 14m² op de eerste en zevende verdieping. Het beschikt over alle faciliteiten die je als bedrijf nodig hebt. Volledig ingericht, geen investeringen nodig, geen lange termijn verplichting en de flexibiliteit om door te groeien (ook tijdens een lopend contract!). Je kunt als huurder gebruik maken van de algemene ruimtes en vergaderruimtes. Dit kantoor beschikt tevens over voldoende parkeerplaatsen.

De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.

Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.

Oppervlakte:
- 1 vaste werkplek in een gedeeld kantoor, vanaf € 119,- per maand all-in;
- 1/2/3-persoonskantoor (14-19m²) vanaf € 679,- per maand all-in;
- 3/4/5 persoonskantoren (21-24m²) vanaf € 1.099 ,- per maand all-in;
- 5/6/7 persoonskantoren (25+m²) vanaf € 1.609,- per maand all-in;
- 8/9/10 persoonskantoren (47m²) vanaf € 2.989,- per maand all-in.

Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 12 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.)
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lokale belastingen;
- Gebruik algemene ruimtes;
- Schoonmaak;
- Beveiliging;
- Receptie;
- Internet (standaard configuratie);
- Telefonie, inclusief lokaal 020-telefoonnummer;
- Adresservice;
- Gold Card voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (90 in Nederland).

Exclusief:
- Koffie/thee/soep;
- Gesprekskosten telefonie;
- Printen en scannen;
- Parking € 100,- per maand in de garage;
- Exit cleaning ca. € 21,- per vierkante meter bij het einde van de overeenkomst.

Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.

Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.

Bereikbaarheid:
Auto:
Door de ligging op ca. 5 minuten afstand van de A4, is het pand uitstekend bereikbaar per auto.

Openbaar vervoer:
Op minder dan 5 minuten lopen bevindt zich een bushalte vanuit waar NS station Schiphol met 2 haltes te bereiken is middels verschillende buslijnen.

Parkeergelegenheid:
Buiten op het parkeerdek kan gratis worden geparkeerd en in de ondergelegen parkeergarage is betaalde parkeergelegenheid beschikbaar.

BTW:
Alle genoemde prijzen zijn exclusief te betalen BTW.

Bouwjaar:
2001

Huurbetalingen per:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.

Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid, beschikbaarheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.

Goedkeuring verhuurder voorbehouden.

Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373 /

===============================================================================================================

Looking for representative, small-scale and FLEXIBLE office space or a TEMPORARY WORKPLACE in an attractive top location at “Schiphol-Rijk”?
This office offers full service lockable office spaces from approx. 14 m². It has all the facilities that you need as a company. Fully furnished, no investments required, no long-term obligation and the flexibility to grow (even during an ongoing contract!). As a tenant you can use the general areas and meeting rooms. This office also has sufficient parking places.

The offices and / or workplaces are optionally equipped with modern furniture and super fast internet and a manned reception is already included. The building has a sustainable energy label A and excellent facilities right around the corner.

We are happy to inform you about these flexible office spaces fully tailored to your business objectives, budget and wishes.

Surface:
Located on the ground floor:
- 1 permanent workstation in a shared office, from € 119 per month all-in;
- 1/2/3 person offices (14-19m²), from € 679 per month all-in;
- 3/4/5 person offices (21-24m²) from € 1,099 per month all-in;
- 5/6/7 person offices (25+m²) from € 1,609 per month all-in;
- 8/9/10 person offices (47m²) from € 2,989 per month all-in.

Services:
Prices based on a 12-month agreement, including:
- Furnishing (furniture, floor coverings, etc.);
- Service fee;
- Energy costs;
- Local taxes;
- Use general areas;
- Cleaning;
- Security;
- Front desk;
- Internet (standard configuration);
- Telephony, including local 020 telephone number;
- Address service;
- Gold Card for free access to 3500 business lounges worldwide (90 in the Netherlands).

Exclusive:
- Coffee / tea / soup;
- Telephone call costs;
- Printing and scanning;
- Parking € 100 per month in the parking garage;
- Exit cleaning approx. € 21 per square meter at the end of the agreement.

With our all-in concept we offer the following benefits:
- Fully furnished and fully serviced;
- Immediately availability;
- No investments required;
- No long-term obligation required;
- Flexibility to grow, also during an ongoing contract;
- Good accessibility;
- Access to 3500 business lounges worldwide.

Lease Term:
In consultation. Short, flexible rental period possible.

Accessibility:
Are you coming by car:
Due to its location about 5 minutes away from the A4, the building is easily accessible by car and directly connected to the A5, A9 and A10 motorways in the direction of Haarlem, Alkmaar, Amsterdam, Utrecht, The Hague and Rotterdam.

Are you coming with public transport?
Less than a 5-minute walk away is a bus stop from where NS train station Schiphol can be reached with 2 stops via different bus lines.

Parking:
Outside on the parking deck you can park for free and paid parking is available in the underground parking garage.

VAT:
All mentioned prices are exclusive of VAT.

Construction year:
2001

Rental payments per:
Payments per month in advance.

Particularities:
This information has been compiled by us with the necessary care. On our part, however, no liability is accepted for any incompleteness, inaccuracy, availability or otherwise, or the consequences thereof.

Approval landlord reserved.

For questions, further information and / or an appointment for viewing, please contact Brockhoff Bedrijfsmakelaars: 020-5437373 /

Features

Transfer of ownership

Last rental price
Rental price on request
Service charges
No service charges known
Listed since
Status
Rented

Construction

Main use
Office space
Building type
Resale property
Year of construction
2000

Surface areas

Area
47 m²
Plot size
47 m²

Layout

Number of floors
1 floor
Facilities
Built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout

Energy

Energy label
A 0.96

Surroundings

Location
Office park
Accessibility
Bus stop in less than 500 m, Dutch Railways Intercity station in 4000 m to 5000 m and motorway exit in 2000 m to 3000 m

Involved real estate agent

Map

Map is loading...

Cadastral boundaries Buildings

Travel time

Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.