• Rented

Lopikerplein 2 2871 AN Schoonhoven

€ 1,485 p/mo.

Rental history

Listed since
February 13, 2024
Date of rental
September 23, 2024
Term
7 months

Description

Kantoorruimte op de 4e verdieping (gedeeltelijk) in de Toren in Schoonhoven!!

Wij bieden op de 4e verdieping een kantoorruimte aan van ca. 74m2 groot verdeeld in 3 kantoor units met een prachtig uitzicht!!

Kantoorgebouw "De Toren" is gunstig gesitueerd aan in- en uitvalswegen naar Utrecht, Gouda en Rotterdam. In de directe omgeving is voldoende gratis parkeergelegenheid en het openbaar vervoer is binnen 50 meter aanwezig. Het gezellige centrum van Schoonhoven is op loopafstand.

Neem snel contact op voor een bezichtiging!

Opleveringsniveau: de ruimte wordt turn-key opgeleverd en is onder andere voorzien van:
- Systeemplafond met ingebouwde led verlichtingsarmaturen;
- Raambekleding;
- Airconditioningunits;
- Voorzien van tapijtvloer;
- Intercominstallatie;
- Basis internetaansluiting;
- Beschikbaar per: 1 augustus 2024.

**Binnen foto's zijn impressies**

Bij de huur is inbegrepen:
-(gezamenlijk) gebruik van de algemene ruimte (hal met lift, trappenhuis, dames- en herentoilet, gang, en pantry),
-Periodieke onderhouds- en controlewerkzaamheden, elektriciteitsverbruik e.d. van:
-Liften;
-Luchtbehandelingsinstallatie;
-Centrale verwarmingsinstallatie;
-Warmwaterinstallatie;
-Zwakstroominstallatie van de algemene ruimten en van de noodstroominstallatie;
-Brandmeldinstallatie;
-Signalerings- en bewakingsapparatuur;
-Verlichting en verwarming, klein onderhoud in de algemene ruimten en centrale hal begane grond;
-Waterlevering waaronder meer begrepen meterhuur voor zover deze kosten aan verhuurder in rekening worden gebracht door de desbetreffende instanties;
-Levering van water, waaronder begrepen brandstof- en elektriciteitsverbruik e.d.;
-Glasverzekering van alle gevelruiten in het gehuurde dienende tot lichtdoorlating;
-Glasverzekering van alle glasruiten dienende tot lichtdoorlating in de algemene ruimten;
-Elektriciteitsverbruik in de gehuurde ruimten voor zover dit aan verhuurder in rekening wordt gebracht;
-Diensten van de huisbewaarder/portier(s), of andere functionarissen die diensten verrichten ten behoeve van het gebouw waarvan het gehuurde deel uitmaakt;
-Levering van warmte;
-De administratiekosten over de hiervoor vermelde leveringen en diensten van 5% te verhogen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting;

Verhuurder en huurder komen overeen dat de kosten voor het gebruik van de telefoon, en de kosten voor het schoonmaken (m.u.v. schoonmaak algemene ruimtes), kosten zijn die gedragen worden door de huurder.

Huurprijsaanpassing: De huurprijs wordt jaarlijks herzien op basis van de consumentenprijsindex (CPI) Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), mits dit geen verlaging tot gevolg heeft.

Huurbetaling: de betaling van de huurprijs, servicekosten (voorschot) en eventuele BTW geschiedt steeds per maand bij vooruitbetaling.

Zekerheid: huurder dient voor huuringangsdatum, maar uiterlijk een dag voor de datum van ingebruikname, aan verhuurder een waarborgsom te voldoen voor een betalingstermijn van 3 maanden huur, en omzetbelasting.

BTW-status: verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste verhuur.

Huurovereenkomst: huurovereenkomst wordt opgesteld conform het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), model 2015, zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM), aangevuld met locatie specifieke- en verhuurdersbepalingen.

Voorbehoud: elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.

Algemeen: al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van de kantoorruimte van de 4e verdieping. Deze informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Van Herk Bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd

Toelichtingsclausule NEN2580
De Meetinstructie is gebaseerd op de NEN2580. De Meetinstructie is bedoeld om een meer eenduidige manier van meten toe te passen voor het geven van een indicatie van de gebruiksoppervlakte. De Meetinstructie sluit verschillen in meetuitkomsten niet volledig uit, door bijvoorbeeld interpretatieverschillen, afrondingen of beperkingen bij het uitvoeren van de meting.

Features

Transfer of ownership

Last rental price
€ 1,485 per month
Service charges
No service charges known
Listed since
Status
Rented

Construction

Main use
Office space
Building type
Resale property
Year of construction
1999

Surface areas

Area
74 m²

Layout

Number of floors
1 floor
Facilities
Air conditioning, built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry and heating

Energy

Energy label
A

Surroundings

Location
Town center
Accessibility
Bus stop in less than 500 m and Dutch Railways Intercity station in less than 500 m

Involved real estate agent

Map

Map is loading...

Cadastral boundaries Buildings

Travel time

Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.