Rental history
- Listed since
- November 9, 2020
- Date of rental
- September 4, 2024
- Term
- 45½ month
Description
Algemeen
Het betreft een zeer representatief kantoorpand met bedrijfsruimte op een prominente zichtlocatie aan de rand van bedrijventerrein Molenwatering te Spijkenisse. In het gebouw is gebruik gemaakt van kwalitatief hoogwaardige materialen en vanaf de beschikbare verdieping heeft men een indrukwekkend uitzicht.
Het object wordt voorzien van een nader te bepalen aantal zonnepanelen. De opbrengst van de zonnepanelen komt ten gunste van de gebruikers van het pand.
Bereikbaarheid
Het bedrijventerrein Halfweg II in Spijkenisse is uitstekend gesitueerd in het gebied tussen de Waalhaven, de Eemhaven en de Maasvlakte. Via de Groene Kruisweg is de snelweg A15 (Gorinchem - Europoort) goed bereikbaar.
Kadastrale aanduiding
Gemeente Spijkenisse, Sectie E, Nr. 6276.
Indeling
Voor de verhuur is momenteel de navolgende ruimte beschikbaar:
2e verdieping: ca. 281,6 m² kantoorruimte (halve verdieping)
Parkeren
Bij het object behoren totaal 93 parkeerplaatsen welke zijn gelegen op eigen terrein, voor de verhuur zijn er nog enkele beschikbaar.
Voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd met onder andere de navolgende voorzieningen:
• luxe entreehal;
• topkoeling is per verdieping af te lezen omtrent het gemaakte verbruik;
• vloergoten voorzien van vloerpotten ten behoeve van data-, elektra- en telefoniebekabeling;
• volautomatische zonneschermen;
• aanwezige alarminstallatie;
• toegangscontrolesysteem;
• brandblussers;
• 8-persoons lift;
• sanitaire voorzieningen per verdieping;
• LED verlichting in het hele pand;
• Vloerbelasting kantoorverdiepingen 300 kg per m²;
• Vloerbelasting bedrijfsruimte 1.500 kg per m².
Uitgangspunt is dat het gehuurde casco en gerenoveerd zal worden opgeleverd. Op het ogenblik zijn o.a. de volgende inrichtingscomponenten echter nog aanwezig:
• Scheidingswanden met inbouwkasten;
• Vloerbedekking;
• Databekabeling met patchkast;
• Pantry.
Indien gewenst kunnen deze componenten worden overgenomen.
Huurprijs
Kantoorruimte:
€ 140,00 per m² per jaar, exclusief BTW en servicekosten.
Parkeerplaatsen:
€ 500,00 per plaats per jaar, exclusief BTW
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn
Vijf jaar met een verlengingsmogelijkheid van vijf jaar.
Omzetbelasting
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op bovengenoemde huurprijs.
Bijkomende kosten
Een voorschot groot € 45,00 per m² per jaar, exclusief BTW voor de navolgende leveringen en diensten:
- Verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- Energie en onderhoud technische installaties;
- Warmtelevering;
- Schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke en gehuurde ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten alsmede het elektriciteitsverbruik in het gehuurde;
- Gas- en/of olieverbruik inclusief vastrecht;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- Elektriciteitsverbruik in het gehuurde;
- Waterverbruik inclusief vastrecht;
- Onderhoud en periodieke controle van het toegangscontrolesysteem;
- Onderhoud en periodieke controle van brandmeld- en noodstroominstallaties;
- Onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallaties;
- Onderhoud en periodieke controle van hydrofoorinstallatie;
- Onderhoud en periodieke controle van brandblusinstallaties;
- Onderhoud van gemeenschappelijke verlichting;
- Onderhoud en periodieke controle van liftinstallaties;
- Onderhoud en periodieke controle van automatische deurbediening;
- Onderhoud en periodieke controle van de zonnepanelen;
- Onderhoud, herstel, klein en dagelijks onderhoud technische installaties en voorzieningen;
- Ongediertebestrijding;
- Nachtveiligheidsdienst, bewaking en surveillancediensten;
- Assurantiepremie voor binnen en buitenbeglazing;
- Onderhoud groenvoorziening;
- Gevelbewassing (1x per kwartaal);
- Administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
De servicekosten worden geheven op basis van jaarlijkse nacalculatie.
Zekerheidsstelling
Een bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief servicekosten en BTW.
Betalingswijze
De huurpenningen, servicekosten en BTW dienen te worden voldaan bij vooruitbetaling per kalenderkwartaal.
Datum van oplevering
Per direct.
Wijze van oplevering
In casco gerenoveerde staat.
Energielabel
Het object heeft een energielabel B, energie index 1.06 en is geldig tot 12 december 2029.
Huurovereenkomst
De huurovereenkomst zal op basis van het standaard model van de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) met bijbehorende Algemene Bepalingen, gedeponeerd en ingeschreven bij de griffie van de rechtbank te ‘s-Gravenhage, worden opgemaakt.
Nadrukkelijk zij vermeld dat deze vrijblijvende informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Het betreft een zeer representatief kantoorpand met bedrijfsruimte op een prominente zichtlocatie aan de rand van bedrijventerrein Molenwatering te Spijkenisse. In het gebouw is gebruik gemaakt van kwalitatief hoogwaardige materialen en vanaf de beschikbare verdieping heeft men een indrukwekkend uitzicht.
Het object wordt voorzien van een nader te bepalen aantal zonnepanelen. De opbrengst van de zonnepanelen komt ten gunste van de gebruikers van het pand.
Bereikbaarheid
Het bedrijventerrein Halfweg II in Spijkenisse is uitstekend gesitueerd in het gebied tussen de Waalhaven, de Eemhaven en de Maasvlakte. Via de Groene Kruisweg is de snelweg A15 (Gorinchem - Europoort) goed bereikbaar.
Kadastrale aanduiding
Gemeente Spijkenisse, Sectie E, Nr. 6276.
Indeling
Voor de verhuur is momenteel de navolgende ruimte beschikbaar:
2e verdieping: ca. 281,6 m² kantoorruimte (halve verdieping)
Parkeren
Bij het object behoren totaal 93 parkeerplaatsen welke zijn gelegen op eigen terrein, voor de verhuur zijn er nog enkele beschikbaar.
Voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd met onder andere de navolgende voorzieningen:
• luxe entreehal;
• topkoeling is per verdieping af te lezen omtrent het gemaakte verbruik;
• vloergoten voorzien van vloerpotten ten behoeve van data-, elektra- en telefoniebekabeling;
• volautomatische zonneschermen;
• aanwezige alarminstallatie;
• toegangscontrolesysteem;
• brandblussers;
• 8-persoons lift;
• sanitaire voorzieningen per verdieping;
• LED verlichting in het hele pand;
• Vloerbelasting kantoorverdiepingen 300 kg per m²;
• Vloerbelasting bedrijfsruimte 1.500 kg per m².
Uitgangspunt is dat het gehuurde casco en gerenoveerd zal worden opgeleverd. Op het ogenblik zijn o.a. de volgende inrichtingscomponenten echter nog aanwezig:
• Scheidingswanden met inbouwkasten;
• Vloerbedekking;
• Databekabeling met patchkast;
• Pantry.
Indien gewenst kunnen deze componenten worden overgenomen.
Huurprijs
Kantoorruimte:
€ 140,00 per m² per jaar, exclusief BTW en servicekosten.
Parkeerplaatsen:
€ 500,00 per plaats per jaar, exclusief BTW
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn
Vijf jaar met een verlengingsmogelijkheid van vijf jaar.
Omzetbelasting
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op bovengenoemde huurprijs.
Bijkomende kosten
Een voorschot groot € 45,00 per m² per jaar, exclusief BTW voor de navolgende leveringen en diensten:
- Verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- Energie en onderhoud technische installaties;
- Warmtelevering;
- Schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke en gehuurde ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten alsmede het elektriciteitsverbruik in het gehuurde;
- Gas- en/of olieverbruik inclusief vastrecht;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- Elektriciteitsverbruik in het gehuurde;
- Waterverbruik inclusief vastrecht;
- Onderhoud en periodieke controle van het toegangscontrolesysteem;
- Onderhoud en periodieke controle van brandmeld- en noodstroominstallaties;
- Onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallaties;
- Onderhoud en periodieke controle van hydrofoorinstallatie;
- Onderhoud en periodieke controle van brandblusinstallaties;
- Onderhoud van gemeenschappelijke verlichting;
- Onderhoud en periodieke controle van liftinstallaties;
- Onderhoud en periodieke controle van automatische deurbediening;
- Onderhoud en periodieke controle van de zonnepanelen;
- Onderhoud, herstel, klein en dagelijks onderhoud technische installaties en voorzieningen;
- Ongediertebestrijding;
- Nachtveiligheidsdienst, bewaking en surveillancediensten;
- Assurantiepremie voor binnen en buitenbeglazing;
- Onderhoud groenvoorziening;
- Gevelbewassing (1x per kwartaal);
- Administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
De servicekosten worden geheven op basis van jaarlijkse nacalculatie.
Zekerheidsstelling
Een bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief servicekosten en BTW.
Betalingswijze
De huurpenningen, servicekosten en BTW dienen te worden voldaan bij vooruitbetaling per kalenderkwartaal.
Datum van oplevering
Per direct.
Wijze van oplevering
In casco gerenoveerde staat.
Energielabel
Het object heeft een energielabel B, energie index 1.06 en is geldig tot 12 december 2029.
Huurovereenkomst
De huurovereenkomst zal op basis van het standaard model van de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) met bijbehorende Algemene Bepalingen, gedeponeerd en ingeschreven bij de griffie van de rechtbank te ‘s-Gravenhage, worden opgemaakt.
Nadrukkelijk zij vermeld dat deze vrijblijvende informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Involved real estate agent
NVM real estate agent
Ooms Makelaars Bedrijfshuisvesting B.V.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.