Description
Algemeen:
Kantoorgebouw met professionele uitstraling aan de Gagelvenseweg 24 (6604 BE) te Wijchen.
Dit kantoorgebouw is gelegen aan een doorgaande weg, ligt goed in het zicht en ziet er verzorgd uit.
Daarnaast beschikt het kantoorgebouw over een eigen aangrenzend parkeerterrein.
Het gebouw beschikt over 3 bouwlagen (souterrain, begane grond en eerste etage) welke allen met lift en trap te bereiken zijn.
Een prima huisvesting voor uw bedrijf!
Ligging:
Het vrijstaande representatieve kantoorpand is gelegen aan een doorgaande weg, aan de rand van Bedrijvenpark Wijchen Oost, waar een diversiteit aan bedrijven gehuisvest zijn.
Het kantoorgebouw ligt centraal in de Gemeente Wijchen, ten oosten van het kernwoongebied. De ligging is gunstig ten opzichte van de A73 en de A326 (aansluiting A50) welke binnen enkele autominuten bereikbaar zijn.
Het centrum van Wijchen met al haar voorzieningen ligt op een steenworp afstand.
Bereikbaarheid per Auto:
Uitstekende bereikbaarheid met de auto en voorzien van aangrenzend eigen parkeerterrein.
Verschillende grote uitvalwegen, zoals A73 en A50 (met aansluiting op A15), in directe nabijheid.
Bereikbaarheid per OV:
Het bus en treinstation Wijchen ligt op circa 2 km (loop)afstand.
Indeling:
Souterrain:
Representative lift-/traphal met daaraan grenzend: een grote gezellige kantine-/lounchruimte, voorzien van terrasfaciliteit, een archief-/opslagruimte, en een ruimte welke door de huidige gebruiker ingericht werd als fitnessruimte (welke tevens is voorzien van een separate douchefaciliteit).
In het souterrain bevinden zich ook de technische installaties.
Begane grond:
Via entree toegang tot ruime vestibule met doorloop naar representatieve ruim opgezette en open ontvangst (lift-/trap)hal, waaraan grenzen: modern ogende ruime kantoor-/spreekkamer, een receptieruimte, een kantoortuin (voorzien van printruimte), pantry- en toiletvoorziening.
Voorts is er een achterom naar het bijbehorende parkeerterrein aanwezig.
Eerste etage:
Via lift of trap bereik je een ruim opgezette overloop met daaraan grenzend: twee ruim opgezette kantoortuinen, een pantryvoorziening en een toiletgroep. Ook deze twee kantoortuinen zijn beide voorzien van inpandige printruimten.
Oppervlakte:
Kantoor (begane grond): ca. 287 m² v.v.o.
Kantoor (eerste etage): ca. 294 m² v.v.o.
Kantine (souterrain): ca. 111 m² v.v.o.
Overige ruimten (souterrain): ca. 176 m² v.v.o.
Totaal: ca. 868 m² v.v.o.
(v.v.o. = verhuurbare vloeroppervlakte)
Voorzieningen:
-Gestoffeerde vloeren (tegels/tapijt);
-Kabelgoten;
-Mechanische ventilatie;
-Airconditioningssysteem;
-Alarminstallatie;
-Brandmeldinstallatie;
-Verlichtingsarmaturen;
-Verwarming middels vloerverwarming;
-Toiletten en invalidetoilet;
-Pantryvoorziening
-Kantine/lounge;
-Terrasfaciliteit;
-Fitnessruimte;
-Liftinstallatie;
-Parkeerfaciliteiten.
Energielabel:
Het kantoorgebouw beschikt over een energielabel A+ (geldig tot 29-11-2032).
Bestemming:
Uit het vigerende bestemmingsplan van de gemeente Wijchen, bestemmingsplan Wijchen-Noord, blijkt dat het onderhavige perceel wordt aangemerkt als “(BT - Bedrijventerrein)”. De gronden welke op de bij dit bestemmingsplan behorende plankaart zijn weergegeven met “Bedrijventerrein (BT)” zijn bestemd voor:
a. bedrijven voor zover deze behoren tot milieu categorie 1 en 2 van de “staat van bedrijfsactiviteiten A”, maar met uitzondering van:
1. bedrijven als bedoeld in artikel 2.4 van het Inrichtingen- en vergunningenbesluit milieubeheer;
2. detailhandel;
b. bedrijfswoningen;
c. in- en uitritten;
d. groenvoorzieningen;
e. nutsvoorzieningen;
een en ander met bijbehorende bouwwerken, (parkeer)voorzieningen en (on)bebouwde gronden.
Voor nadere uitgebreide bestemmingsinformatie wordt verwezen naar de bijlage waarin het relevante gedeelte van het bestemmingsplan voor onderhavig object is opgenomen.
Parkeren:
Er behoord bij het kantoorgebouw een parkeergelegenheid op eigen terrein met 12 parkeerplaatsen.
Huurprijs:
De huurprijs bedraagt € 105.000,00 per jaar (exclusief BTW)
Servicekosten:
Er worden door verhuurder geen servicekosten in rekening gebracht. In dat kader dient huurder zelf en voor eigen rekening contracten af te sluiten met leveranciers van gas, water en elektra. Voorts komen alle kosten, welke betrekking hebben op het gebruik van het gehuurde, en volgens de hierna vermelde ROZ-huurovereenkomst ten laste zouden moeten komen van huurder, voor rekening van huurder.
Opzegtermijn:
Voor beëindiging van de huurovereenkomst zullen huurder en verhuurder een opzegtermijn van 12 maanden in acht nemen.
Betalingen:
Huur, vermeerderd met BTW, dient door huurder per maand vooruit te worden voldaan.
Huurovereenkomst:
Conform model ROZ, Huurovereenkomst Kantoorruimte en andere bedrijfsruimten niet ex artikel 7: 230A BW, laatste
versie. Eventueel aangevuld met Bijzondere Bepalingen van verhuurder.
Zekerheidsstelling:
Als zekerheidstelling voor de nakoming van de verplichtingen van huurder jegens verhuurder dient huurder bij het aangaan van een huurovereenkomst een waarborgsom storten of een bankgarantie stellen ter grootte van 3 maanden bruto betalingsverplichting. Dat wil zeggen drie maanden huur, vermeerderd met het bedrag dat verschuldigd zou zijn aan BTW.
Aanvaarding:
In overleg.
Bijzonderheden:
Eventuele huurtransacties dienen te allen tijde ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
Disclaimer:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Kantoorgebouw met professionele uitstraling aan de Gagelvenseweg 24 (6604 BE) te Wijchen.
Dit kantoorgebouw is gelegen aan een doorgaande weg, ligt goed in het zicht en ziet er verzorgd uit.
Daarnaast beschikt het kantoorgebouw over een eigen aangrenzend parkeerterrein.
Het gebouw beschikt over 3 bouwlagen (souterrain, begane grond en eerste etage) welke allen met lift en trap te bereiken zijn.
Een prima huisvesting voor uw bedrijf!
Ligging:
Het vrijstaande representatieve kantoorpand is gelegen aan een doorgaande weg, aan de rand van Bedrijvenpark Wijchen Oost, waar een diversiteit aan bedrijven gehuisvest zijn.
Het kantoorgebouw ligt centraal in de Gemeente Wijchen, ten oosten van het kernwoongebied. De ligging is gunstig ten opzichte van de A73 en de A326 (aansluiting A50) welke binnen enkele autominuten bereikbaar zijn.
Het centrum van Wijchen met al haar voorzieningen ligt op een steenworp afstand.
Bereikbaarheid per Auto:
Uitstekende bereikbaarheid met de auto en voorzien van aangrenzend eigen parkeerterrein.
Verschillende grote uitvalwegen, zoals A73 en A50 (met aansluiting op A15), in directe nabijheid.
Bereikbaarheid per OV:
Het bus en treinstation Wijchen ligt op circa 2 km (loop)afstand.
Indeling:
Souterrain:
Representative lift-/traphal met daaraan grenzend: een grote gezellige kantine-/lounchruimte, voorzien van terrasfaciliteit, een archief-/opslagruimte, en een ruimte welke door de huidige gebruiker ingericht werd als fitnessruimte (welke tevens is voorzien van een separate douchefaciliteit).
In het souterrain bevinden zich ook de technische installaties.
Begane grond:
Via entree toegang tot ruime vestibule met doorloop naar representatieve ruim opgezette en open ontvangst (lift-/trap)hal, waaraan grenzen: modern ogende ruime kantoor-/spreekkamer, een receptieruimte, een kantoortuin (voorzien van printruimte), pantry- en toiletvoorziening.
Voorts is er een achterom naar het bijbehorende parkeerterrein aanwezig.
Eerste etage:
Via lift of trap bereik je een ruim opgezette overloop met daaraan grenzend: twee ruim opgezette kantoortuinen, een pantryvoorziening en een toiletgroep. Ook deze twee kantoortuinen zijn beide voorzien van inpandige printruimten.
Oppervlakte:
Kantoor (begane grond): ca. 287 m² v.v.o.
Kantoor (eerste etage): ca. 294 m² v.v.o.
Kantine (souterrain): ca. 111 m² v.v.o.
Overige ruimten (souterrain): ca. 176 m² v.v.o.
Totaal: ca. 868 m² v.v.o.
(v.v.o. = verhuurbare vloeroppervlakte)
Voorzieningen:
-Gestoffeerde vloeren (tegels/tapijt);
-Kabelgoten;
-Mechanische ventilatie;
-Airconditioningssysteem;
-Alarminstallatie;
-Brandmeldinstallatie;
-Verlichtingsarmaturen;
-Verwarming middels vloerverwarming;
-Toiletten en invalidetoilet;
-Pantryvoorziening
-Kantine/lounge;
-Terrasfaciliteit;
-Fitnessruimte;
-Liftinstallatie;
-Parkeerfaciliteiten.
Energielabel:
Het kantoorgebouw beschikt over een energielabel A+ (geldig tot 29-11-2032).
Bestemming:
Uit het vigerende bestemmingsplan van de gemeente Wijchen, bestemmingsplan Wijchen-Noord, blijkt dat het onderhavige perceel wordt aangemerkt als “(BT - Bedrijventerrein)”. De gronden welke op de bij dit bestemmingsplan behorende plankaart zijn weergegeven met “Bedrijventerrein (BT)” zijn bestemd voor:
a. bedrijven voor zover deze behoren tot milieu categorie 1 en 2 van de “staat van bedrijfsactiviteiten A”, maar met uitzondering van:
1. bedrijven als bedoeld in artikel 2.4 van het Inrichtingen- en vergunningenbesluit milieubeheer;
2. detailhandel;
b. bedrijfswoningen;
c. in- en uitritten;
d. groenvoorzieningen;
e. nutsvoorzieningen;
een en ander met bijbehorende bouwwerken, (parkeer)voorzieningen en (on)bebouwde gronden.
Voor nadere uitgebreide bestemmingsinformatie wordt verwezen naar de bijlage waarin het relevante gedeelte van het bestemmingsplan voor onderhavig object is opgenomen.
Parkeren:
Er behoord bij het kantoorgebouw een parkeergelegenheid op eigen terrein met 12 parkeerplaatsen.
Huurprijs:
De huurprijs bedraagt € 105.000,00 per jaar (exclusief BTW)
Servicekosten:
Er worden door verhuurder geen servicekosten in rekening gebracht. In dat kader dient huurder zelf en voor eigen rekening contracten af te sluiten met leveranciers van gas, water en elektra. Voorts komen alle kosten, welke betrekking hebben op het gebruik van het gehuurde, en volgens de hierna vermelde ROZ-huurovereenkomst ten laste zouden moeten komen van huurder, voor rekening van huurder.
Opzegtermijn:
Voor beëindiging van de huurovereenkomst zullen huurder en verhuurder een opzegtermijn van 12 maanden in acht nemen.
Betalingen:
Huur, vermeerderd met BTW, dient door huurder per maand vooruit te worden voldaan.
Huurovereenkomst:
Conform model ROZ, Huurovereenkomst Kantoorruimte en andere bedrijfsruimten niet ex artikel 7: 230A BW, laatste
versie. Eventueel aangevuld met Bijzondere Bepalingen van verhuurder.
Zekerheidsstelling:
Als zekerheidstelling voor de nakoming van de verplichtingen van huurder jegens verhuurder dient huurder bij het aangaan van een huurovereenkomst een waarborgsom storten of een bankgarantie stellen ter grootte van 3 maanden bruto betalingsverplichting. Dat wil zeggen drie maanden huur, vermeerderd met het bedrag dat verschuldigd zou zijn aan BTW.
Aanvaarding:
In overleg.
Bijzonderheden:
Eventuele huurtransacties dienen te allen tijde ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
Disclaimer:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.