Description
Algemeen: Vanaf begin jaren 60 is Zoetermeer uitgegroeid tot een gemeente van ca. 120.000 inwoners. Zoetermeer heeft veel te bieden voor een ondernemer die kwaliteit wil, denk aan een geweldig Stadshart, vele restaurants voor een diner met uw relaties. Ook staat Zoetermeer als groei gemeente bekend om de "the big five" met Dutch Water Dreams (wildwaterbaan), Burggolf (18 holes golfbaan), Silverdome (schaatscentrum), Snowworld (skibaan), Ayers Rock. In de wijk 'Oosterheem', direct nabij de Willem Dreeslaan ligt op loopafstand het onlangs opgeleverde en gelijknamige winkelcentrum.
Omdat Zoetermeer profileert als ICT-stad van nu en voor de toekomst, is Zoetermeer een uitstekende vestigingsplaats voor ondernemingen met een hoog verwachtingspatroon op het gebied van communicatievoorzieningen, waarbij een glasvezel verbinding onontbeerlijk is.
Kortom een geweldige gemeente waar u met plezier kunt ondernemen op een hoog niveau!
Bereikbaarheid: Deze karakteristieke en vrijstaande kantoorvilla is bijzonder goed te bereiken. De verbindingen zijn zowel wat betreft openbaar vervoer, als via provinciale- en snelwegen (A-12) uitstekend te noemen. De verbindingen zijn aanmerkelijk verbeterd door aanleg van de verlengde Amerikaweg richting Leidschendam (N469), de N470 (Rotterdam en Delft-Zuid).
Openbaar vervoer
De kantoorvilla is gesitueerd aan het eind van de Willem Dreeslaan direct nabij het RandstadRail-station. Om de tien minuten stopt de RandstadRail met een rechtstreekse verbinding met Leidschendam, Voorburg en Den Haag en via Station Lansingerland naar Utrecht.
Auto
Een bijzonder goede verbinding van en naar Utrecht,
Den Haag, Rotterdam alsmede naar Amsterdam.
Adres: Willem Dreeslaan 47, 2729 ND te Zoetermeer.
Kadastrale gegevens:
Gemeente: Zegwaard
Sectie: F
Nummer: 4833 (gedeeltelijk)
Bouwjaar: Omstreeks 2009.
Metrage: De kantoorvilla beschikt in totaal over circa 815 m², waarvan op de eerste verdieping nog een aantal units beschikbaar is:
Begane grond
VERHUURD
Eerste verdieping
In units vanaf ca. 27 m² tot ca. 52 m² (zie plattegrondtekening)
Tweede (zolder) verdieping
Archief-/ opslagruimte
de oppervlakte is gemeten volgens NEN 2580
Parkeren: 2 parkeerplaatsen gelegen op eigen terrein zijn beschikbaar. Tevens zijn er in de directe omgeving voldoende (gratis) openbare parkeerplaatsen aanwezig.
Energielabel: Label A.
Opleveringsniveau: De kantoor-/ praktijkruimte heeft een zeer hoogwaardig, luxe en compleet opleveringsniveau en is voorzien van onder andere:
* ruime entree (gemeenschappelijk) voorzien van natuurstenen vloer en een vide, voor een ruimtelijk effect, voorzien van een tochtportaal;
* kabelgoot langs de gevel t.b.v. elektra- data- en telefonie;
* pantry (gemeenschappelijk);
* dames- en heren toiletgroepen;
* het gebouw beschikt over 84 zonnepanelen;
* centrale verwarming door middel van vloerverwarming op basis van aardwarmte bron;
* doordat er duurzame energie wordt gebruik behoort deze kantoorvilla tot een zeer milieu vriendelijk kantoorvilla, waarbij de CO2 uitstoot ruimschoots binnen alle Europese
normen blijft;
* mechanische ventilatie toiletgroepen;
* volledige koeling, gekoppeld aan een natuurlijk bron, waarbij het koele grondwater de basis vormt voor de koeling;
* te openen ramen;
* warmtewerende beglazing HR++;
* bestaande vloerbedekking (éénmalige verstrekking);
* luchtbehandeling d.m.v. ventilatie-units in systeemplafond;
* indeling d.m.v. (systeem)scheidingswanden;
* systeemplafond v.v. inbouw verlichtingsarmaturen;
* inbraakbeveiliging;
* brandpreventieve middelen;
* brandmeldinstallatie;
* rookmelders;
* brandhaspel(s);
* noodverlichting;
* VOIP (optioneel);
* Ziggo Internet (optioneel).
HUURVOORWAARDEN
Huurprijzen:
Type A metrage* circa 27 m² kantoorruimte € 375,- per maand**
Type B metrage* circa 52 m² kantoorruimte € 650,- per maand**
Type B metrage* circa 58 m² kantoorruimte VERHUURD
Type B metrage* circa 85 m² kantoorruimte VERHUURD
* Het metrage is inclusief toebedeling van de algemene ruimten zoals onder andere de entree, toiletgroepen, gangen, pantry en de gemeenschappelijke pantry/ vergaderruimte.
** Huurprijs is te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde BTW en service-/ energiekosten.
Huurprijs parkeren: € 750,-- per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Huurtermijn:Vanaf 2 (twee) jaar met de mogelijkheid de huurovereenkomst telkenmale met 3 (drie) jaar te verlengen..
Opzegtermijn: 3 maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot.
Oplevering: Omstreeks 1 januari 2025, in overleg eventueel eerder mogelijk.
Huurbetaling: Per maand, op basis van vooruitbetaling.
Huurprijsaanpassing: Jaarlijks, zal per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum, de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst: Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidsstelling: Bij ondertekening van de huurovereenkomst, zal huurder een bankgarantie stellen ter grootte van drie maanden huurverplichting te vermeerderen met voorschot service-/ energiekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Service-/energiekosten: € 34,50 per m² per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, als voorschot te voldoen met naverrekening voor de kosten van onder andere:
a. levering van energie voor het gehuurde (inclusief algemene ruimten), waaronder wordt verstaan het verbruik van brandstof en elektriciteit ten behoeve van verwarming, ventilatie en overige algemene voorzieningen, vastrechtkosten, de meterhuur, alsmede de te maken kosten voor het juist meten,
welke meting door of namens verhuurder wordt geregistreerd alsmede toegewezen, van het energieverbruik en het daarop betrekking hebbende serviceabonnement;
b. levering van water, met inbegrip van vastrechtkosten en meterhuur;
c. het schoonhouden van gemeenschappelijke ruimten;
d. afvoer van huisvuil, alsmede eventuele reinigingsrechten;
e. het schoonhouden van de buitengevel inclusief de beglazing van het gehuurde en de gemeenschappelijke ruimten;
f. het schoonhouden van ramen in gemeenschappelijke ruimten;
g. de verzekering van alle glasruiten in de buitengevel van het gehuurde en de gemeenschappelijke ruimten;
h. levering van energie en water voor gemeenschappelijke doeleinden als verlichting, verwarming, ventilatie van gemeenschappelijke ruimten, deuropeners, belinstallatie, klokken, overige algemene installaties, schoonmaakwerk en tuinonderhoud;
i. het periodiek onderhoud (waarvoor door verhuurder een zgn. servicecontract afgesloten kan worden) van alle technische installaties, inclusief keuringen, beproevingen en de kosten daarvan. De technische installaties omvatten thans voor zover aanwezig:
* de verwarmingsinstallatie;
* luchtbehandeling c.q. ventilatie-inrichting;
* warmte-terugwinstallatie;
* warmwatervoorziening;
* waterdrukverhogingsinstallatie;
* liften;
* brandontruimingsinstallatie en brandslanghaspels;
* vluchtwegaanduiding;
* aarding;
* glazenwasinstallatie;
* vuilwaterpomp;
* overige installaties voor algemeen gebruik;
* beveiliging/ sluitronde.
j. het herstellen van beschadigingen, vervangen van lampen etc., in de algemene ruimten;
k. het opheffen van verstoppingen in gezamenlijke afvoerleidingen;
l. het schoonhouden van goten en regenafvoerpijpen;
m. het onderhoud van gemeenschappelijke tuinen, beplantingen, terreinen, wegen, parkeerplaats;
n. de op de diensten en leveringen drukkende beheersadministratiekosten van 5%.
Voorbehoud:
- positief kredietinformatierapport ter beoordeling van verhuurder;
- definitieve goedkeuring directie verhuurder.
Omdat Zoetermeer profileert als ICT-stad van nu en voor de toekomst, is Zoetermeer een uitstekende vestigingsplaats voor ondernemingen met een hoog verwachtingspatroon op het gebied van communicatievoorzieningen, waarbij een glasvezel verbinding onontbeerlijk is.
Kortom een geweldige gemeente waar u met plezier kunt ondernemen op een hoog niveau!
Bereikbaarheid: Deze karakteristieke en vrijstaande kantoorvilla is bijzonder goed te bereiken. De verbindingen zijn zowel wat betreft openbaar vervoer, als via provinciale- en snelwegen (A-12) uitstekend te noemen. De verbindingen zijn aanmerkelijk verbeterd door aanleg van de verlengde Amerikaweg richting Leidschendam (N469), de N470 (Rotterdam en Delft-Zuid).
Openbaar vervoer
De kantoorvilla is gesitueerd aan het eind van de Willem Dreeslaan direct nabij het RandstadRail-station. Om de tien minuten stopt de RandstadRail met een rechtstreekse verbinding met Leidschendam, Voorburg en Den Haag en via Station Lansingerland naar Utrecht.
Auto
Een bijzonder goede verbinding van en naar Utrecht,
Den Haag, Rotterdam alsmede naar Amsterdam.
Adres: Willem Dreeslaan 47, 2729 ND te Zoetermeer.
Kadastrale gegevens:
Gemeente: Zegwaard
Sectie: F
Nummer: 4833 (gedeeltelijk)
Bouwjaar: Omstreeks 2009.
Metrage: De kantoorvilla beschikt in totaal over circa 815 m², waarvan op de eerste verdieping nog een aantal units beschikbaar is:
Begane grond
VERHUURD
Eerste verdieping
In units vanaf ca. 27 m² tot ca. 52 m² (zie plattegrondtekening)
Tweede (zolder) verdieping
Archief-/ opslagruimte
de oppervlakte is gemeten volgens NEN 2580
Parkeren: 2 parkeerplaatsen gelegen op eigen terrein zijn beschikbaar. Tevens zijn er in de directe omgeving voldoende (gratis) openbare parkeerplaatsen aanwezig.
Energielabel: Label A.
Opleveringsniveau: De kantoor-/ praktijkruimte heeft een zeer hoogwaardig, luxe en compleet opleveringsniveau en is voorzien van onder andere:
* ruime entree (gemeenschappelijk) voorzien van natuurstenen vloer en een vide, voor een ruimtelijk effect, voorzien van een tochtportaal;
* kabelgoot langs de gevel t.b.v. elektra- data- en telefonie;
* pantry (gemeenschappelijk);
* dames- en heren toiletgroepen;
* het gebouw beschikt over 84 zonnepanelen;
* centrale verwarming door middel van vloerverwarming op basis van aardwarmte bron;
* doordat er duurzame energie wordt gebruik behoort deze kantoorvilla tot een zeer milieu vriendelijk kantoorvilla, waarbij de CO2 uitstoot ruimschoots binnen alle Europese
normen blijft;
* mechanische ventilatie toiletgroepen;
* volledige koeling, gekoppeld aan een natuurlijk bron, waarbij het koele grondwater de basis vormt voor de koeling;
* te openen ramen;
* warmtewerende beglazing HR++;
* bestaande vloerbedekking (éénmalige verstrekking);
* luchtbehandeling d.m.v. ventilatie-units in systeemplafond;
* indeling d.m.v. (systeem)scheidingswanden;
* systeemplafond v.v. inbouw verlichtingsarmaturen;
* inbraakbeveiliging;
* brandpreventieve middelen;
* brandmeldinstallatie;
* rookmelders;
* brandhaspel(s);
* noodverlichting;
* VOIP (optioneel);
* Ziggo Internet (optioneel).
HUURVOORWAARDEN
Huurprijzen:
Type A metrage* circa 27 m² kantoorruimte € 375,- per maand**
Type B metrage* circa 52 m² kantoorruimte € 650,- per maand**
Type B metrage* circa 58 m² kantoorruimte VERHUURD
Type B metrage* circa 85 m² kantoorruimte VERHUURD
* Het metrage is inclusief toebedeling van de algemene ruimten zoals onder andere de entree, toiletgroepen, gangen, pantry en de gemeenschappelijke pantry/ vergaderruimte.
** Huurprijs is te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde BTW en service-/ energiekosten.
Huurprijs parkeren: € 750,-- per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Huurtermijn:Vanaf 2 (twee) jaar met de mogelijkheid de huurovereenkomst telkenmale met 3 (drie) jaar te verlengen..
Opzegtermijn: 3 maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot.
Oplevering: Omstreeks 1 januari 2025, in overleg eventueel eerder mogelijk.
Huurbetaling: Per maand, op basis van vooruitbetaling.
Huurprijsaanpassing: Jaarlijks, zal per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum, de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst: Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidsstelling: Bij ondertekening van de huurovereenkomst, zal huurder een bankgarantie stellen ter grootte van drie maanden huurverplichting te vermeerderen met voorschot service-/ energiekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Service-/energiekosten: € 34,50 per m² per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting, als voorschot te voldoen met naverrekening voor de kosten van onder andere:
a. levering van energie voor het gehuurde (inclusief algemene ruimten), waaronder wordt verstaan het verbruik van brandstof en elektriciteit ten behoeve van verwarming, ventilatie en overige algemene voorzieningen, vastrechtkosten, de meterhuur, alsmede de te maken kosten voor het juist meten,
welke meting door of namens verhuurder wordt geregistreerd alsmede toegewezen, van het energieverbruik en het daarop betrekking hebbende serviceabonnement;
b. levering van water, met inbegrip van vastrechtkosten en meterhuur;
c. het schoonhouden van gemeenschappelijke ruimten;
d. afvoer van huisvuil, alsmede eventuele reinigingsrechten;
e. het schoonhouden van de buitengevel inclusief de beglazing van het gehuurde en de gemeenschappelijke ruimten;
f. het schoonhouden van ramen in gemeenschappelijke ruimten;
g. de verzekering van alle glasruiten in de buitengevel van het gehuurde en de gemeenschappelijke ruimten;
h. levering van energie en water voor gemeenschappelijke doeleinden als verlichting, verwarming, ventilatie van gemeenschappelijke ruimten, deuropeners, belinstallatie, klokken, overige algemene installaties, schoonmaakwerk en tuinonderhoud;
i. het periodiek onderhoud (waarvoor door verhuurder een zgn. servicecontract afgesloten kan worden) van alle technische installaties, inclusief keuringen, beproevingen en de kosten daarvan. De technische installaties omvatten thans voor zover aanwezig:
* de verwarmingsinstallatie;
* luchtbehandeling c.q. ventilatie-inrichting;
* warmte-terugwinstallatie;
* warmwatervoorziening;
* waterdrukverhogingsinstallatie;
* liften;
* brandontruimingsinstallatie en brandslanghaspels;
* vluchtwegaanduiding;
* aarding;
* glazenwasinstallatie;
* vuilwaterpomp;
* overige installaties voor algemeen gebruik;
* beveiliging/ sluitronde.
j. het herstellen van beschadigingen, vervangen van lampen etc., in de algemene ruimten;
k. het opheffen van verstoppingen in gezamenlijke afvoerleidingen;
l. het schoonhouden van goten en regenafvoerpijpen;
m. het onderhoud van gemeenschappelijke tuinen, beplantingen, terreinen, wegen, parkeerplaats;
n. de op de diensten en leveringen drukkende beheersadministratiekosten van 5%.
Voorbehoud:
- positief kredietinformatierapport ter beoordeling van verhuurder;
- definitieve goedkeuring directie verhuurder.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.