Description
Algemeen: De kleinschalige kantoorvilla is gelegen aan de rand van het Stadshart van Zoetermeer en op loopafstand van het RandstadRail- en busstation Centrum West. Met de RandstadRail is er een directe verbinding met het centrum van Den Haag.
Adres: Dublinstraat 20-42, 2713 HS Zoetermeer.
Gemeente: Zoetermeer
Sectie: E
Nummer: 4593
Metrage: De kantoorvilla omvat in totaal circa 1.804 m² kantoorruimte, verdeeld over vier verdiepingen. Er zijn verschillende units beschikbaar, te weten:
2e verdieping
Unit 2.4
Circa 29 m²*
€ 450,-- per maand**
Unit 2.5
Circa 29 m²*
€ 450,-- per maand**
*het metrage is inclusief toebedeling van de algemene ruimten zoals onder andere de entree, toiletgroepen, gangen en de gemeenschappelijke pantry/ vergader-/ wachtruimten. De oppervlakte is gemeten volgens NEN 2580.
**de huurprijs is inclusief service-/ en energiekosten, parkeren en exclusief BTW.
Parkeren: Op eigen terrein zijn in totaal 28 parkeerplaatsen aanwezig. Voor de businessunits zijn 13 gemeenschappelijke parkeerplaatsen op het terrein aanwezig.
Opleveringsniveau: De kantoorunits worden opgeleverd in de huidige staat, en zijn onder andere voorzien van:
* representatieve entree (gemeenschappelijk);
* dames- en herentoiletgroepen (gemeenschappelijk);
* lift (gemeenschappelijk);
* schoonmaakkast per verdieping (gemeenschappelijk);
* systeemplafond v.v. inbouw verlichtingsarmaturen;
* mechanische ventilatie met topkoeling;
* kabelgoten ten behoeve van elektra, data en telefoon;
* verwarming door middel van radiatoren v.v. thermostaatkranen;
* draai-/ kiepramen v.v. isolatieglas;
* buitenzonwering (screens) op zonbelaste gevels;
* pantry-/ vergaderruimte (gemeenschappelijk);
* aanwezige vloerbedekking (éénmalige verstrekking).
HUURVOORWAARDEN
Huurtermijn: 1 (één) jaar met stilzwijgende verlenging van onbepaalde tijd.
Opzegtermijn: 3 (drie) maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot.
Oplevering: Unit 2.5 is per direct beschikbaar, unit 2.4 is per 1 mei 2025 beschikbaar.
Huurbetaling: Per maand vooruit.
Huurprijsaanpassing: Jaarlijks, zal per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum, de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Service- en energiekosten: Kosten voor de volgende zaken zijn bij de huurprijs inbegrepen:
a. Levering van energie met inbegrip van vastrechtkosten en meterhuur voor het gehuurde en de algemene ruimten;
b. Levering van water, met inbegrip van vastrechtkosten en meterhuur;
c. Het schoonhouden van gemeenschappelijke ruimten;
d. Afvoer van regulier kantoorafval, alsmede eventuele reinigingsrechten;
e. Het schoonhouden van de buitengevel inclusief de beglazing van het gehuurde en de gemeenschappelijke ruimten;
f. Het opheffen van verstoppingen in gezamenlijke afvoerleidingen;
g. Het schoonhouden van goten en regenafvoerpijpen;
h. Het periodiek onderhoud (waarvoor door verhuurder een zgn. servicecontract afgesloten kan worden) van alle technische installaties, inclusief keuringen, beproevingen en de kosten daarvan. De technische installaties omvatten thans voor zover aanwezig:
* de verwarmingsinstallatie;
* luchtbehandeling c.q. ventilatie-inrichting;
* warmte-terugwinstallatie;
* warmwatervoorziening;
* waterdrukverhogingsinstallatie;
* liften;
* brandontruimingsinstallatie en brandslanghaspels;
* vluchtwegaanduiding;
* aarding;
* glazenwasinstallatie;
* vuilwaterpomp;
* overige installaties;
* beveiliging/ sluitronde.
i. Het herstellen van beschadigingen, vervangen van lampen etc., in de algemene ruimten;
j. Het opheffen van verstoppingen in gezamenlijke afvoerleidingen;
k. Het schoonhouden van goten en regenafvoerpijpen;
m. Het onderhoud van (gemeenschappelijke) tuinen, beplantingen, terreinen, wegen, parkeerplaatsen;
l. De op de diensten en leveringen drukkende beheersadministratiekosten van 5%.
Huurovereenkomst: Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015, met afwijkingen zijdens verhuurder. Van de huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidsstelling: Bij ondertekening van de huurovereenkomst, zal huurder een waarborgsom verstrekken ter grootte van drie maanden huurverplichting te vermeerderen met (eventuele) servicekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Voorbehoud:
- positief kredietinformatierapport ter beoordeling van verhuurder;
- goedkeuring directie verhuurder.
Adres: Dublinstraat 20-42, 2713 HS Zoetermeer.
Gemeente: Zoetermeer
Sectie: E
Nummer: 4593
Metrage: De kantoorvilla omvat in totaal circa 1.804 m² kantoorruimte, verdeeld over vier verdiepingen. Er zijn verschillende units beschikbaar, te weten:
2e verdieping
Unit 2.4
Circa 29 m²*
€ 450,-- per maand**
Unit 2.5
Circa 29 m²*
€ 450,-- per maand**
*het metrage is inclusief toebedeling van de algemene ruimten zoals onder andere de entree, toiletgroepen, gangen en de gemeenschappelijke pantry/ vergader-/ wachtruimten. De oppervlakte is gemeten volgens NEN 2580.
**de huurprijs is inclusief service-/ en energiekosten, parkeren en exclusief BTW.
Parkeren: Op eigen terrein zijn in totaal 28 parkeerplaatsen aanwezig. Voor de businessunits zijn 13 gemeenschappelijke parkeerplaatsen op het terrein aanwezig.
Opleveringsniveau: De kantoorunits worden opgeleverd in de huidige staat, en zijn onder andere voorzien van:
* representatieve entree (gemeenschappelijk);
* dames- en herentoiletgroepen (gemeenschappelijk);
* lift (gemeenschappelijk);
* schoonmaakkast per verdieping (gemeenschappelijk);
* systeemplafond v.v. inbouw verlichtingsarmaturen;
* mechanische ventilatie met topkoeling;
* kabelgoten ten behoeve van elektra, data en telefoon;
* verwarming door middel van radiatoren v.v. thermostaatkranen;
* draai-/ kiepramen v.v. isolatieglas;
* buitenzonwering (screens) op zonbelaste gevels;
* pantry-/ vergaderruimte (gemeenschappelijk);
* aanwezige vloerbedekking (éénmalige verstrekking).
HUURVOORWAARDEN
Huurtermijn: 1 (één) jaar met stilzwijgende verlenging van onbepaalde tijd.
Opzegtermijn: 3 (drie) maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot.
Oplevering: Unit 2.5 is per direct beschikbaar, unit 2.4 is per 1 mei 2025 beschikbaar.
Huurbetaling: Per maand vooruit.
Huurprijsaanpassing: Jaarlijks, zal per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum, de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Service- en energiekosten: Kosten voor de volgende zaken zijn bij de huurprijs inbegrepen:
a. Levering van energie met inbegrip van vastrechtkosten en meterhuur voor het gehuurde en de algemene ruimten;
b. Levering van water, met inbegrip van vastrechtkosten en meterhuur;
c. Het schoonhouden van gemeenschappelijke ruimten;
d. Afvoer van regulier kantoorafval, alsmede eventuele reinigingsrechten;
e. Het schoonhouden van de buitengevel inclusief de beglazing van het gehuurde en de gemeenschappelijke ruimten;
f. Het opheffen van verstoppingen in gezamenlijke afvoerleidingen;
g. Het schoonhouden van goten en regenafvoerpijpen;
h. Het periodiek onderhoud (waarvoor door verhuurder een zgn. servicecontract afgesloten kan worden) van alle technische installaties, inclusief keuringen, beproevingen en de kosten daarvan. De technische installaties omvatten thans voor zover aanwezig:
* de verwarmingsinstallatie;
* luchtbehandeling c.q. ventilatie-inrichting;
* warmte-terugwinstallatie;
* warmwatervoorziening;
* waterdrukverhogingsinstallatie;
* liften;
* brandontruimingsinstallatie en brandslanghaspels;
* vluchtwegaanduiding;
* aarding;
* glazenwasinstallatie;
* vuilwaterpomp;
* overige installaties;
* beveiliging/ sluitronde.
i. Het herstellen van beschadigingen, vervangen van lampen etc., in de algemene ruimten;
j. Het opheffen van verstoppingen in gezamenlijke afvoerleidingen;
k. Het schoonhouden van goten en regenafvoerpijpen;
m. Het onderhoud van (gemeenschappelijke) tuinen, beplantingen, terreinen, wegen, parkeerplaatsen;
l. De op de diensten en leveringen drukkende beheersadministratiekosten van 5%.
Huurovereenkomst: Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015, met afwijkingen zijdens verhuurder. Van de huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidsstelling: Bij ondertekening van de huurovereenkomst, zal huurder een waarborgsom verstrekken ter grootte van drie maanden huurverplichting te vermeerderen met (eventuele) servicekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Voorbehoud:
- positief kredietinformatierapport ter beoordeling van verhuurder;
- goedkeuring directie verhuurder.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.