Rental history
- Listed since
- January 5, 2024
- Date of rental
- March 5, 2024
- Term
- 2 months
Description
In een kleinschalig blok met diverse dienstverleners, wordt deze zelfstandige praktijk-/kantoorruimte van ca. 100 m² met 1 parkeerplaats op eigen terrein te huur aangeboden.
De praktijk-/kantoorruimte heeft een net opleverniveau en is o.a. voorzien van airconditioning en een keuken met vaatwasser, koelkast en quooker. De ruime entree op de begane grond, voorzien van een nieuwe houten toegangspui , biedt toegang tot twee kantoor-/praktijkruimten en de keuken.
Op de eerste verdieping is één grote kantoor-/praktijkruimte met dakkapel voorzien van grote raampartijen die voor veel daglicht zorgen. In deze ruimte bevindt zich tevens een pantry.
De praktijk-/kantoorruimte is een 3-onder-1 kap waarvan het de linkerhoek betreft. In de naastgelegen panden bevindt zich een tandartspraktijk en een mondhygiënist.
LOCATIE
De praktijk-/kantoorruimte is gelegen op herkenbare locatie langs de Antoniuslaan met uitstekende ontsluiting naar de rijksweg A15 (Rotterdam – Gorinchem), A16 (Rotterdam – Breda) en busverbindingen op loopafstand.
ALGEMENE GEGEVENS
AFMETINGEN
ca. 100 m² (verdeeld over 2 lagen).
PARKEERPLAATSEN
1 parkeerplaats op eigen terrein, alsmede ruim voldoende openbare parkeergelegenheid aan de voorzijde.
BOUWJAAR
1974 (BAG-viewer)
ENERGIELABEL
C, geldig t/m 05-01-2034.
BESTEMMING
In het bestemmingsplan “Centrum” (onherroepelijk, vastgesteld d.d. 11 juni 2012) heeft de bedrijfsruimte de bestemming ‘Dienstverlening’. Onder dienstverlening wordt verstaan: het bedrijfsmatig verlenen van diensten, waarbij het publiek rechtstreeks (al dan niet via een balie) te woord wordt gestaan en geholpen, zoals reis- en uitzendbureaus, kapsalons, pedicures, wasserettes, makelaarskantoren, advocatenkantoren, internetwinkels en bankfilialen.
Bron
- onderheide betonfundering;
- betonnen begane grond;
- houten verdiepingsvloer;
- metselwerk gevels;
- geïsoleerde kap constructie met pannen gedekt;
- grotendeels kunststof kozijnen voorzien van dubbele beglazing;
- meterkast met aansluitingen voor elektra, gas en water.
VOORZIENINGEN
- keuken/pantry op begane grond voorzien van inbouwapparatuur: koelkast, vaatwasser en Quooker;
- vloer deels voorzien van laminaat en deels van PVC;
- deels spuitwerk wandafwerking en deels sauswerk wandafwerking;
- spuitwerk plafond afwerking voorzien van opbouw verlichting;
- verwarming door middel van CV-ketel met radiatoren;
- kabelgoten;
- deels betegelde toiletruimte met fonteintje;
- airconditioning;
- houten trapopgang naar de verdieping;
- pantry op verdieping.
HUURPRIJS
€ 1.495,- per maand exclusief servicekosten exclusief BTW.
SERVICEKOSTEN
Een voorschot van € 150,- per maand exclusief BTW ten behoeve van de volgende leveringen en diensten:
- periodiek onderhoud en keuring brandblusmiddelen;
- periodiek onderhoud en keuring CV-ketel;
- periodiek onderhoud airconditioning.
HUURPERIODE
In overleg.
HUURBETALING
Per maand vooruit.
HUURVERHOGING
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
RECLAMEVOERING
Reclamevoering is mogelijk in frame op voorgevel, echter uitsluitend in overleg met en na goedkeuring van verhuurder.
HUUROVEREENKOMST
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt op basis van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld 30-01-2015 met bijbehorende Algemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank te Den Haag en op 17-02-2015 aldaar ingeschreven onder nummer 15/21 en tevens gepubliceerd op de website
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie/waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting huur inclusief BTW.
OMZETBELASTING
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Huurder verklaart door ondertekening van de huurovereenkomst dat hij het gehuurde blijvend gebruikt of blijvend laat gebruiken voor doeleinden waarvoor een volledig of nagenoeg volledig recht op aftrek van omzetbelasting op de voet van artikel 15 van de Wet op de omzetbelasting 1968 bestaat. Indien huurder niet meer voldoet aan dit criterium en/of er geen met omzetbelasting belaste verhuur wordt overeengekomen is huurder naast de huurprijs een door verhuurder nader vast te stellen afzonderlijke vergoeding aan verhuurder verschuldigd, ter compensatie van het nadeel dat verhuurder lijdt dan wel zal lijden, omdat de omzetbelasting op de investeringen en exploitatiekosten van verhuurder niet (meer) aftrekbaar is.
OPLEVERING
Per direct.
INTERESSE?
DKZ Bedrijfshuisvesting B.V.
Ohmweg 57f
2952 BD Alblasserdam
tel. : 085-4839869
Deze informatie is zorgvuldig samengesteld, echter alle genoemde oppervlakte zijn indicatief en aan de hierbij verstrekte gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Deze informatie mag niet als een aanbieding of offerte worden beschouwd.
De praktijk-/kantoorruimte heeft een net opleverniveau en is o.a. voorzien van airconditioning en een keuken met vaatwasser, koelkast en quooker. De ruime entree op de begane grond, voorzien van een nieuwe houten toegangspui , biedt toegang tot twee kantoor-/praktijkruimten en de keuken.
Op de eerste verdieping is één grote kantoor-/praktijkruimte met dakkapel voorzien van grote raampartijen die voor veel daglicht zorgen. In deze ruimte bevindt zich tevens een pantry.
De praktijk-/kantoorruimte is een 3-onder-1 kap waarvan het de linkerhoek betreft. In de naastgelegen panden bevindt zich een tandartspraktijk en een mondhygiënist.
LOCATIE
De praktijk-/kantoorruimte is gelegen op herkenbare locatie langs de Antoniuslaan met uitstekende ontsluiting naar de rijksweg A15 (Rotterdam – Gorinchem), A16 (Rotterdam – Breda) en busverbindingen op loopafstand.
ALGEMENE GEGEVENS
AFMETINGEN
ca. 100 m² (verdeeld over 2 lagen).
PARKEERPLAATSEN
1 parkeerplaats op eigen terrein, alsmede ruim voldoende openbare parkeergelegenheid aan de voorzijde.
BOUWJAAR
1974 (BAG-viewer)
ENERGIELABEL
C, geldig t/m 05-01-2034.
BESTEMMING
In het bestemmingsplan “Centrum” (onherroepelijk, vastgesteld d.d. 11 juni 2012) heeft de bedrijfsruimte de bestemming ‘Dienstverlening’. Onder dienstverlening wordt verstaan: het bedrijfsmatig verlenen van diensten, waarbij het publiek rechtstreeks (al dan niet via een balie) te woord wordt gestaan en geholpen, zoals reis- en uitzendbureaus, kapsalons, pedicures, wasserettes, makelaarskantoren, advocatenkantoren, internetwinkels en bankfilialen.
Bron
- onderheide betonfundering;
- betonnen begane grond;
- houten verdiepingsvloer;
- metselwerk gevels;
- geïsoleerde kap constructie met pannen gedekt;
- grotendeels kunststof kozijnen voorzien van dubbele beglazing;
- meterkast met aansluitingen voor elektra, gas en water.
VOORZIENINGEN
- keuken/pantry op begane grond voorzien van inbouwapparatuur: koelkast, vaatwasser en Quooker;
- vloer deels voorzien van laminaat en deels van PVC;
- deels spuitwerk wandafwerking en deels sauswerk wandafwerking;
- spuitwerk plafond afwerking voorzien van opbouw verlichting;
- verwarming door middel van CV-ketel met radiatoren;
- kabelgoten;
- deels betegelde toiletruimte met fonteintje;
- airconditioning;
- houten trapopgang naar de verdieping;
- pantry op verdieping.
HUURPRIJS
€ 1.495,- per maand exclusief servicekosten exclusief BTW.
SERVICEKOSTEN
Een voorschot van € 150,- per maand exclusief BTW ten behoeve van de volgende leveringen en diensten:
- periodiek onderhoud en keuring brandblusmiddelen;
- periodiek onderhoud en keuring CV-ketel;
- periodiek onderhoud airconditioning.
HUURPERIODE
In overleg.
HUURBETALING
Per maand vooruit.
HUURVERHOGING
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
RECLAMEVOERING
Reclamevoering is mogelijk in frame op voorgevel, echter uitsluitend in overleg met en na goedkeuring van verhuurder.
HUUROVEREENKOMST
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt op basis van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld 30-01-2015 met bijbehorende Algemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank te Den Haag en op 17-02-2015 aldaar ingeschreven onder nummer 15/21 en tevens gepubliceerd op de website
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie/waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting huur inclusief BTW.
OMZETBELASTING
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Huurder verklaart door ondertekening van de huurovereenkomst dat hij het gehuurde blijvend gebruikt of blijvend laat gebruiken voor doeleinden waarvoor een volledig of nagenoeg volledig recht op aftrek van omzetbelasting op de voet van artikel 15 van de Wet op de omzetbelasting 1968 bestaat. Indien huurder niet meer voldoet aan dit criterium en/of er geen met omzetbelasting belaste verhuur wordt overeengekomen is huurder naast de huurprijs een door verhuurder nader vast te stellen afzonderlijke vergoeding aan verhuurder verschuldigd, ter compensatie van het nadeel dat verhuurder lijdt dan wel zal lijden, omdat de omzetbelasting op de investeringen en exploitatiekosten van verhuurder niet (meer) aftrekbaar is.
OPLEVERING
Per direct.
INTERESSE?
DKZ Bedrijfshuisvesting B.V.
Ohmweg 57f
2952 BD Alblasserdam
tel. : 085-4839869
Deze informatie is zorgvuldig samengesteld, echter alle genoemde oppervlakte zijn indicatief en aan de hierbij verstrekte gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Deze informatie mag niet als een aanbieding of offerte worden beschouwd.
Involved real estate agent
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.