Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/89235636
Zwarteweg 121 1431 VL Aalsmeer
- Nieuw
Huurprijs op aanvraag
Omschrijving
OBJECT
Representatief en solide kantoorverzamelgebouw met diverse gestoffeerde en turnkey kantoorkamers. Op de begane grond bevindt zich de centrale entreehal en de gezamenlijke keuken/kantine. Momenteel is kamer 2.03 beschikbaar voor de verhuur, dit is een ruimte van 52 m² op de eerste verdieping. Het gebouw is recent volledig gerenoveerd, kortom een fris en modern kantoorpand!
LOCATIE
Het kantoorgebouw is gelegen langs de Zwarteweg, een centrale ligging tussen de provinciale wegen N196 en N201 welke goede aansluitingen hebben met de snelwegen A4, A5, en A9. Het object is zowel per auto als per openbaar vervoer goed bereikbaar. De dichtstbijzijnde bushalte bevindt zich op enkele minuten loopafstand. Het kantoorgebouw ligt op zeer korte afstand van de bedrijventerreinen ‘Hornmeer’ en ‘Witteweg’. De Bloemenveiling Flora Holland en de Luchthaven Schiphol liggen op een steenworp afstand. En ook overige voorzieningen zijn binnen enkele autominuten bereikbaar in het centrum van Aalsmeer en in winkelcentrum ‘Ophelia’.
BESTEMMINGSPLAN
Gemengd tot en met categorie 2 conform bestemmingsplan ‘Stommeer’. Maatschappelijke functies en zakelijke dienstverlening zijn eveneens toegestaan.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw beschikt over energielabel C.
BESCHIKBAARHEID
Kamer 2.03: ca. 52 m² kantoorruimte op de eerste verdieping
De genoemde vierkante meters zijn inclusief een toeslag voor het gebruik van gemeenschappelijke ruimten
en gemeten conform de NEN 2580.
PARKEREN
Er is parkeergelegenheid op eigen terrein. Tevens is er voldoende openbare parkeergelegenheid in de directe omgeving.
VOORZIENINGEN
• Gezamenlijke ruime entreehal
• Voorportaal met elektrische schuifdeuren
• Gedeelde vergaderruimte op de begane grond
• Trappenhuis
• Diverse vloerafwerkingen
• Systeemplafonds met led armaturen
• Mechanische ventilatie met topkoeling
• Te openen ramen (inclusief raambekleding)
• Buitenzonwering middels screens (gedeeltelijk)
• Verwarming middels radiatoren
• Kabelgoten voor elektra en data
• Toiletgroep (M/V) per verdieping
• Gedeelde kantineruimte met moderne keuken voorzien van diverse inbouwapparatuur op de begane grond
• Gedeelde alarm- en camera installatie
• Brandveiligheidsvoorzieningen
NUTSVOORZIENINGEN
Er is een glasvezelaansluiting aanwezig. Normaal kantoorverbruik van de nutsvoorzieningen is inbegrepen in de all-in huurprijs.
HUURPRIJS
Kamer 2.03: € 650,- all-in per maand te vermeerderen met BTW
SERVICEKOSTEN
De all-in huurprijs is inclusief stoffering, gebruik gemeenschappelijke spreekkamer, beveiliging en schoonmaakkosten algemene ruimten.
HUURVOORWAARDEN
• Huurtermijn: minimaal 2 jaar met telkens een verlengingsmogelijkheid. Langere huurperioden zijn bespreekbaar.
• Opzegtermijn: minimaal 6 maanden, doch afhankelijk van de overeen te komen huurperioden.
• Betalingen: per maand vooruit.
• BTW: de verhuurder opteert voor BTW-belaste verhuur.
• Zekerheidsstelling: bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
• Huurprijsaanpassing: jaarlijks.
• Huurovereenkomst: gebaseerd op het model zoals in 2015 is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
• Aanvaarding/oplevering: Beschikbaar per 1 april 2025.
VOORBEHOUD
Definitieve goedkeuring en gunning door verhuurder.
DISCLAIMER
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Bezichtigingen vinden uitsluitend op afspraak plaats. Aan de inhoud van deze zorgvuldig samengestelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Representatief en solide kantoorverzamelgebouw met diverse gestoffeerde en turnkey kantoorkamers. Op de begane grond bevindt zich de centrale entreehal en de gezamenlijke keuken/kantine. Momenteel is kamer 2.03 beschikbaar voor de verhuur, dit is een ruimte van 52 m² op de eerste verdieping. Het gebouw is recent volledig gerenoveerd, kortom een fris en modern kantoorpand!
LOCATIE
Het kantoorgebouw is gelegen langs de Zwarteweg, een centrale ligging tussen de provinciale wegen N196 en N201 welke goede aansluitingen hebben met de snelwegen A4, A5, en A9. Het object is zowel per auto als per openbaar vervoer goed bereikbaar. De dichtstbijzijnde bushalte bevindt zich op enkele minuten loopafstand. Het kantoorgebouw ligt op zeer korte afstand van de bedrijventerreinen ‘Hornmeer’ en ‘Witteweg’. De Bloemenveiling Flora Holland en de Luchthaven Schiphol liggen op een steenworp afstand. En ook overige voorzieningen zijn binnen enkele autominuten bereikbaar in het centrum van Aalsmeer en in winkelcentrum ‘Ophelia’.
BESTEMMINGSPLAN
Gemengd tot en met categorie 2 conform bestemmingsplan ‘Stommeer’. Maatschappelijke functies en zakelijke dienstverlening zijn eveneens toegestaan.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw beschikt over energielabel C.
BESCHIKBAARHEID
Kamer 2.03: ca. 52 m² kantoorruimte op de eerste verdieping
De genoemde vierkante meters zijn inclusief een toeslag voor het gebruik van gemeenschappelijke ruimten
en gemeten conform de NEN 2580.
PARKEREN
Er is parkeergelegenheid op eigen terrein. Tevens is er voldoende openbare parkeergelegenheid in de directe omgeving.
VOORZIENINGEN
• Gezamenlijke ruime entreehal
• Voorportaal met elektrische schuifdeuren
• Gedeelde vergaderruimte op de begane grond
• Trappenhuis
• Diverse vloerafwerkingen
• Systeemplafonds met led armaturen
• Mechanische ventilatie met topkoeling
• Te openen ramen (inclusief raambekleding)
• Buitenzonwering middels screens (gedeeltelijk)
• Verwarming middels radiatoren
• Kabelgoten voor elektra en data
• Toiletgroep (M/V) per verdieping
• Gedeelde kantineruimte met moderne keuken voorzien van diverse inbouwapparatuur op de begane grond
• Gedeelde alarm- en camera installatie
• Brandveiligheidsvoorzieningen
NUTSVOORZIENINGEN
Er is een glasvezelaansluiting aanwezig. Normaal kantoorverbruik van de nutsvoorzieningen is inbegrepen in de all-in huurprijs.
HUURPRIJS
Kamer 2.03: € 650,- all-in per maand te vermeerderen met BTW
SERVICEKOSTEN
De all-in huurprijs is inclusief stoffering, gebruik gemeenschappelijke spreekkamer, beveiliging en schoonmaakkosten algemene ruimten.
HUURVOORWAARDEN
• Huurtermijn: minimaal 2 jaar met telkens een verlengingsmogelijkheid. Langere huurperioden zijn bespreekbaar.
• Opzegtermijn: minimaal 6 maanden, doch afhankelijk van de overeen te komen huurperioden.
• Betalingen: per maand vooruit.
• BTW: de verhuurder opteert voor BTW-belaste verhuur.
• Zekerheidsstelling: bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
• Huurprijsaanpassing: jaarlijks.
• Huurovereenkomst: gebaseerd op het model zoals in 2015 is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
• Aanvaarding/oplevering: Beschikbaar per 1 april 2025.
VOORBEHOUD
Definitieve goedkeuring en gunning door verhuurder.
DISCLAIMER
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Bezichtigingen vinden uitsluitend op afspraak plaats. Aan de inhoud van deze zorgvuldig samengestelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- Huurprijs op aanvraag
- Servicekosten
- Geen servicekosten bekend
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- Beschikbaar per 1-4-2025
Bouw
- Hoofdfunctie
- Kantoor
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwperiode
- 1981-1990
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 52 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 1 bouwlaag
- Voorzieningen
- Airconditioning, mechanische ventilatie, topkoeling, inbouwarmaturen, te openen ramen, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming en kamerindeling
Energie
- Energielabel
- C 1,18
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein en in woonwijk