Omschrijving
Omschrijving
Op een prima centrumlocatie bieden wij sfeervolle 4 tot 8 persoons kantoorkamers voor de verhuur aan. De kantoorruimtes maken deel uit van het Campus Offices concept. Dit concept biedt inspirerende en flexibele werk- en ontmoetingsplekken voorzien van allerlei faciliteiten. Gehuurde ruimtes kunnen turn-key worden opgeleverd inclusief alle gewenste meubilair en dividers. Naast kantoorruimtes zijn er ook flexplekken beschikbaar en zijn er volop vergaderruimtes te boeken (ook voor externe partijen).
Over Campus Offices
Wij geloven dat de ruimte waarin je opereert de ontwikkeling van jouw organisatie moet stimuleren. Dit doen wij door ruimte en inrichting modulair in te zetten. Wij bieden een kantooromgeving die zich aanpast aan de ontwikkelingen van jouw organisatie. Een omgeving waar naast werk ook ruimte is om te ontmoeten, bewegen, groeien en ontspannen.
Elke Campus Offices-locatie beschikt over kantoorfaciliteiten die jouw werkzaamheden optimaal ondersteunen. Als huurder mag je gebruik maken van de faciliteiten op alle locaties. Je bent dus vrij om in een andere stad te vergaderen, maar je kunt bijvoorbeeld ook op een andere locatie sporten of in het sociale hart werken. Het aanbod verschilt per locatie en voor alle faciliteiten geldt dat ze bij de prijs zijn inbegrepen.
Locatie
Campus Dreesz ligt in het centrum van Almelo aan de Brugstraat 11. Het gebouw bevindt zich op 4 minuten loopafstand (400m) van het centraal station en er is een busstation voor de deur. Daarnaast is het goed bereikbaar via de hoofdwegen die vanaf de snelweg door Almelo naar de Brugstraat lopen.
Parkeren
We beschikken over een ruim parkeerterrein met circa 62 parkeerplaatsen voor alle ondernemers. De prijs voor een parkeerplaats bedraagt €39,60 per maand.
Opleveringsniveau
De gehuurde ruimte kan turn-key worden opgeleverd inclusief kantoormeubilair. Doordat alle ruimten al van een vloer voorzien zijn, kunnen de kantoorruimtes per direct gebruikt worden. Je kunt jouw kantoor eenvoudig en snel inrichten met het door ons geselecteerde kantoormeubilair. Uiteraard is het ook mogelijk om zelf de inrichting te (laten) verzorgen.
Bij grotere ruimten is het mogelijk jouw kantoor in te richten met geselecteerd kantoormeubilair. Op basis van een door verhuurder ter beschikking gesteld inrichtingsbudget van € 200 per m2 kun je kiezen uit: Voor de inrichting van kantoorkamers kun je kiezen uit meerdere werkplekken (combinatie van bureau en bureaustoel) van basis tot luxe. Wij kunnen dit binnen één werkweek (5 dagen) leveren, waardoor je op zeer korte termijn operationeel kunt zijn.
All-In voorzieningen
- Gas, water en stroom (geen eindafrekening);
- Internet (glasvezel 200/200 verbinding) en WiFi;
- Gebruik vergaderruimtes (o.b.v. fair use policy);
- Schoonmaak (1x per week);
- Schilderen naar keuze mogelijk;
- Flexwerken/vergaderen op alle Campus Offices locaties!;
- Gebruik smartphone app / elektronische sloten;
- Onbeperkt koffie en thee;
- Vermelding op de receptie zuil;
- 24/7 toegankelijkheid;
- Bezoekersparkeerplaatsen;
- Postadres;
- KvK inschrijving;
- 1x maand borg.
- Rolstoeltoegankelijk
- Lift
- MIVA-toilet
- Fietsenstalling
- Lunchvoorziening
- Videoconferencing
- Terras
- Eigen keuken/pantry
- Douche
- Sportschool
- Idea Lounge
Huurprijzen
Kantoorruimte: €105,- per m2 per jaar, excl. BTW
Servicekosten: €55,- per m2 per jaar, excl. BTW
Hospitality servicekosten: €39,- per m2 per jaar, excl. BTW
Optioneel: werkplek (bureau en bureaustoel): vanaf €35,- per maand
Kantoorruimte Small, all-in prijs €349,- per maand.
Kantoorruimte Medium, all-in prijs €499,- per maand.
Kantoorruimte Large, all-in prijs €999,- per maand.
Bankgarantie
Huurder dient aan verhuurder een onherroepelijke ROZ-bankgarantie te stellen of waarborgsom te storten ter grootte van drie maanden huur, servicekosten alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
Huurindexering
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Omzetbelasting
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder niet aan de gestelde criteria voor belaste verhuur voldoet, wordt de huurprijs verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Huurovereenkomst
Verhuurder hanteert een eigen overzichtelijk model huurovereenkomst c.q. SLA, gebaseerd op het ROZ model voor kantoorruimte.
Waarborgsom
1x maandhuur
Aanvaarding
Op korter termijn mogelijk, thans in overleg met verhuurder
Heeft u interesse en/of vragen over het object? Wij nodigen u graag uit contact met ons op te nemen om samen te kijken wat de mogelijkheden zijn!
Contact
JB Vastgoed Advies
Contactpersoon: de heer J.V.B. Zwart RT
Tel: 074-2051018
Deze informatie is van algemene aard. Hier kunnen geen rechten aan ontleend worden
Op een prima centrumlocatie bieden wij sfeervolle 4 tot 8 persoons kantoorkamers voor de verhuur aan. De kantoorruimtes maken deel uit van het Campus Offices concept. Dit concept biedt inspirerende en flexibele werk- en ontmoetingsplekken voorzien van allerlei faciliteiten. Gehuurde ruimtes kunnen turn-key worden opgeleverd inclusief alle gewenste meubilair en dividers. Naast kantoorruimtes zijn er ook flexplekken beschikbaar en zijn er volop vergaderruimtes te boeken (ook voor externe partijen).
Over Campus Offices
Wij geloven dat de ruimte waarin je opereert de ontwikkeling van jouw organisatie moet stimuleren. Dit doen wij door ruimte en inrichting modulair in te zetten. Wij bieden een kantooromgeving die zich aanpast aan de ontwikkelingen van jouw organisatie. Een omgeving waar naast werk ook ruimte is om te ontmoeten, bewegen, groeien en ontspannen.
Elke Campus Offices-locatie beschikt over kantoorfaciliteiten die jouw werkzaamheden optimaal ondersteunen. Als huurder mag je gebruik maken van de faciliteiten op alle locaties. Je bent dus vrij om in een andere stad te vergaderen, maar je kunt bijvoorbeeld ook op een andere locatie sporten of in het sociale hart werken. Het aanbod verschilt per locatie en voor alle faciliteiten geldt dat ze bij de prijs zijn inbegrepen.
Locatie
Campus Dreesz ligt in het centrum van Almelo aan de Brugstraat 11. Het gebouw bevindt zich op 4 minuten loopafstand (400m) van het centraal station en er is een busstation voor de deur. Daarnaast is het goed bereikbaar via de hoofdwegen die vanaf de snelweg door Almelo naar de Brugstraat lopen.
Parkeren
We beschikken over een ruim parkeerterrein met circa 62 parkeerplaatsen voor alle ondernemers. De prijs voor een parkeerplaats bedraagt €39,60 per maand.
Opleveringsniveau
De gehuurde ruimte kan turn-key worden opgeleverd inclusief kantoormeubilair. Doordat alle ruimten al van een vloer voorzien zijn, kunnen de kantoorruimtes per direct gebruikt worden. Je kunt jouw kantoor eenvoudig en snel inrichten met het door ons geselecteerde kantoormeubilair. Uiteraard is het ook mogelijk om zelf de inrichting te (laten) verzorgen.
Bij grotere ruimten is het mogelijk jouw kantoor in te richten met geselecteerd kantoormeubilair. Op basis van een door verhuurder ter beschikking gesteld inrichtingsbudget van € 200 per m2 kun je kiezen uit: Voor de inrichting van kantoorkamers kun je kiezen uit meerdere werkplekken (combinatie van bureau en bureaustoel) van basis tot luxe. Wij kunnen dit binnen één werkweek (5 dagen) leveren, waardoor je op zeer korte termijn operationeel kunt zijn.
All-In voorzieningen
- Gas, water en stroom (geen eindafrekening);
- Internet (glasvezel 200/200 verbinding) en WiFi;
- Gebruik vergaderruimtes (o.b.v. fair use policy);
- Schoonmaak (1x per week);
- Schilderen naar keuze mogelijk;
- Flexwerken/vergaderen op alle Campus Offices locaties!;
- Gebruik smartphone app / elektronische sloten;
- Onbeperkt koffie en thee;
- Vermelding op de receptie zuil;
- 24/7 toegankelijkheid;
- Bezoekersparkeerplaatsen;
- Postadres;
- KvK inschrijving;
- 1x maand borg.
- Rolstoeltoegankelijk
- Lift
- MIVA-toilet
- Fietsenstalling
- Lunchvoorziening
- Videoconferencing
- Terras
- Eigen keuken/pantry
- Douche
- Sportschool
- Idea Lounge
Huurprijzen
Kantoorruimte: €105,- per m2 per jaar, excl. BTW
Servicekosten: €55,- per m2 per jaar, excl. BTW
Hospitality servicekosten: €39,- per m2 per jaar, excl. BTW
Optioneel: werkplek (bureau en bureaustoel): vanaf €35,- per maand
Kantoorruimte Small, all-in prijs €349,- per maand.
Kantoorruimte Medium, all-in prijs €499,- per maand.
Kantoorruimte Large, all-in prijs €999,- per maand.
Bankgarantie
Huurder dient aan verhuurder een onherroepelijke ROZ-bankgarantie te stellen of waarborgsom te storten ter grootte van drie maanden huur, servicekosten alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
Huurindexering
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Omzetbelasting
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder niet aan de gestelde criteria voor belaste verhuur voldoet, wordt de huurprijs verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Huurovereenkomst
Verhuurder hanteert een eigen overzichtelijk model huurovereenkomst c.q. SLA, gebaseerd op het ROZ model voor kantoorruimte.
Waarborgsom
1x maandhuur
Aanvaarding
Op korter termijn mogelijk, thans in overleg met verhuurder
Heeft u interesse en/of vragen over het object? Wij nodigen u graag uit contact met ons op te nemen om samen te kijken wat de mogelijkheden zijn!
Contact
JB Vastgoed Advies
Contactpersoon: de heer J.V.B. Zwart RT
Tel: 074-2051018
Deze informatie is van algemene aard. Hier kunnen geen rechten aan ontleend worden
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.