Brugstraat 9-13 7607 XJ Almelo

€ 105 /m²/jaar

Omschrijving

Op een prima centrumlocatie bieden wij sfeervolle 4 tot 8 persoons kantoorkamers voor de verhuur aan. De kantoorruimtes maken deel uit van het Campus Offices concept. Dit concept biedt inspirerende en flexibele werk- en ontmoetingsplekken voorzien van allerlei faciliteiten. Gehuurde ruimtes kunnen turn-key worden opgeleverd inclusief alle gewenste meubilair en dividers. Naast kantoorruimtes zijn er ook flexplekken beschikbaar en zijn er volop vergaderruimtes te boeken (ook voor externe partijen).

Over Campus Offices
Wij geloven dat de ruimte waarin je opereert de ontwikkeling van jouw organisatie moet stimuleren. Dit doen wij door ruimte en inrichting modulair in te zetten. Wij bieden een kantooromgeving die zich aanpast aan de ontwikkelingen van jouw organisatie. Een omgeving waar naast werk ook ruimte is om te ontmoeten, bewegen, groeien en ontspannen.

Elke Campus Offices-locatie beschikt over kantoorfaciliteiten die jouw werkzaamheden optimaal ondersteunen. Als huurder mag je gebruik maken van de faciliteiten op alle locaties. Je bent dus vrij om in een andere stad te vergaderen, maar je kunt bijvoorbeeld ook op een andere locatie sporten of in het sociale hart werken. Het aanbod verschilt per locatie en voor alle faciliteiten geldt dat ze bij de prijs zijn inbegrepen.

Locatie
Campus Dreesz ligt in het centrum van Almelo aan de Brugstraat 11. Het gebouw bevindt zich op 4 minuten loopafstand (400 meter) van het centraal station en er is een busstation voor de deur. Daarnaast is het goed bereikbaar via de hoofdwegen die vanaf de snelweg door Almelo naar de Brugstraat lopen.

Parkeren
We beschikken over een ruim parkeerterrein met circa 62 parkeerplaatsen voor alle ondernemers. De prijs voor een parkeerplaats bedraagt € 39,60 per maand.

Opleveringsniveau
De gehuurde ruimte kan turn-key worden opgeleverd inclusief kantoormeubilair. Doordat alle ruimten al van een vloer voorzien zijn, kunnen de kantoorruimtes per direct gebruikt worden. Je kunt jouw kantoor eenvoudig en snel inrichten met het door ons geselecteerde kantoormeubilair. Uiteraard is het ook mogelijk om zelf de inrichting te (laten) verzorgen.

Bij grotere ruimten is het mogelijk jouw kantoor in te richten met geselecteerd kantoormeubilair. Op basis van een door verhuurder ter beschikking gesteld inrichtingsbudget van € 200,- per m² kun je kiezen uit: Voor de inrichting van kantoorkamers kun je kiezen uit meerdere werkplekken (combinatie van bureau en bureaustoel) van basis tot luxe. Wij kunnen dit binnen één werkweek (5 dagen) leveren, waardoor je op zeer korte termijn operationeel kunt zijn.

All-In voorzieningen
- Gas, water en stroom (geen eindafrekening);
- Internet (glasvezel 200/200 verbinding) en WiFi;
- Gebruik vergaderruimtes (o.b.v. fair use policy);
- Schoonmaak (1x per week);
- Schilderen naar keuze mogelijk;
- Flexwerken/vergaderen op alle Campus Offices locaties!;
- Gebruik smartphone app / elektronische sloten;
- Onbeperkt koffie en thee;
- Vermelding op de receptie zuil;
- 24/7 toegankelijkheid;
- Bezoekersparkeerplaatsen;
- Postadres;
- KvK inschrijving;
- 1x maand borg.
- Rolstoeltoegankelijk
- Lift
- MIVA-toilet
- Fietsenstalling
- Lunchvoorziening
- Videoconferencing
- Terras
- Eigen keuken/pantry
- Douche
- Sportschool
- Idea Lounge.

Huurprijzen
Kantoorruimte: € 105,- per m² per jaar, excl. BTW.
Servicekosten: € 55,- per m² per jaar, excl. BTW.
Hospitality servicekosten: € 39,- per m² per jaar, excl. BTW.
Optioneel: werkplek (bureau en bureaustoel): vanaf € 35,- per maand.

Kantoorruimtes vanaf ca 20 m², kantoorruimte maat S, all-in prijs € 399,- per maand.

Bankgarantie
Huurder dient aan verhuurder een onherroepelijke ROZ-bankgarantie te stellen of waarborgsom te storten ter grootte van drie maanden huur, servicekosten alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.

Huurindexering
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Omzetbelasting
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder niet aan de gestelde criteria voor belaste verhuur voldoet, wordt de huurprijs verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.

Huurovereenkomst
Verhuurder hanteert een eigen overzichtelijk model huurovereenkomst c.q. SLA, gebaseerd op het ROZ model voor kantoorruimte.

Waarborgsom
1x bruto maandhuur.

Aanvaarding
Op korte termijn mogelijk, thans in overleg met verhuurder.

Heeft u interesse en/of vragen over het object? Wij nodigen u graag uit contact met ons op te nemen om samen te kijken wat de mogelijkheden zijn!

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 105 per vierkante meter per jaar
Servicekosten
€ 55 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwperiode
1991-2000

Oppervlakten

Oppervlakte
2.312 m² (in units vanaf 20 m²)
Perceel
3.375 m²

Indeling

Aantal bouwlagen
3 bouwlagen
Voorzieningen
Mechanische ventilatie, topkoeling, liften, te openen ramen, kabelgoten en systeemplafond

Energie

Energielabel
Niet beschikbaar

Omgeving

Ligging
Stadscentrum/dorpskern

Parkeergelegenheid

Parkeerplaatsen
62 niet-overdekte parkeerplaatsen
Parkeerkosten
Vanaf € 475,- per parkeerplaats per jaar

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Brugstraat 9-13

€ 105 /m²/jaar