Omschrijving
Te huur: Representatief kantoorgebouw op toplocatie in Almere!
Uw ideale werkplek
Het kantoorgebouw is gelegen aan de W. Dreesweg 2-6 te Almere. Dit pand ligt op een centrale locatie nabij het stadscentrum van Almere-Stad, aan de rand van het Zakencentrum en nabij het NS station.
De kantoorkamers zijn verdeeld over de 2e verdieping. Huurders kunnen hier gratis gebruik maken van de vergaderruimte, lunchruimte en pantry. De 2e verdieping is recent gerenoveerd en helemaal klaar voor uw onderneming!
Perfecte bereikbaarheid
Openbaar vervoer: Het NS station Almere Centrum bevindt zich op korte afstand met 6 treinen per uur richting Amsterdam en Lelystad, en directe verbindingen naar Schiphol (36 min.), Amsterdam Centraal (21 min.) en Utrecht (50 min.). Ook busverbindingen zijn uitstekend. Eigen vervoer: Via de S101 en S103 bent u binnen enkele minuten op de A6 en A27. Er is gratis parkeergelegenheid op eigen terrein en voldoende parkeergelegenheid (betaald) voor de deur.
Meer dan een werkplek:
Professionele uitstraling
In het gebouw zijn gevestigde bedrijven zoals Bewindvoering Nederland, Trip Notarissen en Yards deurwaarders. Op loopafstand van hoogwaardige winkels, horeca en culturele voorzieningen in het stadshart van Almere.
Centrale lunchruimte
In het kantoorgebouw is een centrale lunchruimte aanwezig, zodat je samen met andere huurders kunt lunchen en ideeën kunt uitwisselen om elkaar te inspireren.
Vergaderruimte
Het kantoorgebouw in Almere beschikt over een moderne vergaderruimte waarin jij je klanten kan ontvangen of wekelijkse meetings kunt houden.
24/7 toegankelijk
Als huurder krijg je je eigen sleutel van het kantoorgebouw en van de kantoorruimte(s). Het kantoorgebouw is voor jou als huurder 24/7 toegankelijk.
Facilitair onderhoud
Het schoonmaken van de algemene ruimtes en gangen wordt door ons verzorgd. Ook worden de ramen regelmatig gewassen.
Bent u op zoek naar een inspirerende en representatieve kantoorruimte met een uitstekende bereikbaarheid? Neem nu contact met ons op voor meer informatie of een bezichtiging!
Bestemming
Kantoorruimte. Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen bij de gemeente Almere.
Opleveringsniveau
De ruimte zal worden opgeleverd in de huidige staat, derhalve inclusief o.a.:
• representatieve entreehal;
• lift;
• toiletten;
• vloerbedekking en stoffering;
• luxe pantry;
• scheidingswanden;
• kabelgoten;
• vergaderruimte;
• internet via glasvezel beschikbaar;
• elektrisch bedienbaar zonnescherm;
• 24/7 beveiliging;
• 24/7 toegang.
Huurprijs
Bij deelverhuur gelden de volgende (all-in)huurprijzen:
Beschikbare Kamer(s) Huurprijs per maand inclusief M²
servicekosten excl. BTW (€)
02.007 € 1.013,00 76 m² beschikbaar
02.017+02.018 € 763,00 57 m² beschikbaar
02.015 € 706,66 52 m² beschikbaar
02.023 € 381,00 29 m² beschikbaar
Servicekosten
- Levering en gebruik van warmte;
- Levering en gebruik van water;
- Levering en gebruik van elektra;
- Schoonmaak algemene ruimte;
- Periodieke glasbewassing;
- Onderhoud terrein;
- Onderhoud installaties;
- 5% administratiekosten over bovengenoemde leveringen en diensten.
Huurtermijn
Vanaf 12 maanden
Verlenging van 12 maanden
Opzegtermijn
3 maanden
Huurprijsindexering
Jaarlijks wordt de laatst geldende huurprijs op basis van het jaarprijsindexcijfer voor de gezinsconsumptie CPI Alle huishoudens (2015=100) verhoogd. De huurprijs zal geen daling ondergaan.
BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien huurder niet voldoet aan de voor belaste gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
Huurovereenkomst
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Betaling
Per maand vooruit te voldoen.
Zekerheidstelling
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur, servicekosten en te vermeerderen met BTW.
Energielabel
C.
Aanvaarding
In overleg.
Deze informatie is met de nodige zorgvuldigheid samengesteld door Arcuris Bedrijfsmakelaars. Er wordt onzerzijds geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Uw ideale werkplek
Het kantoorgebouw is gelegen aan de W. Dreesweg 2-6 te Almere. Dit pand ligt op een centrale locatie nabij het stadscentrum van Almere-Stad, aan de rand van het Zakencentrum en nabij het NS station.
De kantoorkamers zijn verdeeld over de 2e verdieping. Huurders kunnen hier gratis gebruik maken van de vergaderruimte, lunchruimte en pantry. De 2e verdieping is recent gerenoveerd en helemaal klaar voor uw onderneming!
Perfecte bereikbaarheid
Openbaar vervoer: Het NS station Almere Centrum bevindt zich op korte afstand met 6 treinen per uur richting Amsterdam en Lelystad, en directe verbindingen naar Schiphol (36 min.), Amsterdam Centraal (21 min.) en Utrecht (50 min.). Ook busverbindingen zijn uitstekend. Eigen vervoer: Via de S101 en S103 bent u binnen enkele minuten op de A6 en A27. Er is gratis parkeergelegenheid op eigen terrein en voldoende parkeergelegenheid (betaald) voor de deur.
Meer dan een werkplek:
Professionele uitstraling
In het gebouw zijn gevestigde bedrijven zoals Bewindvoering Nederland, Trip Notarissen en Yards deurwaarders. Op loopafstand van hoogwaardige winkels, horeca en culturele voorzieningen in het stadshart van Almere.
Centrale lunchruimte
In het kantoorgebouw is een centrale lunchruimte aanwezig, zodat je samen met andere huurders kunt lunchen en ideeën kunt uitwisselen om elkaar te inspireren.
Vergaderruimte
Het kantoorgebouw in Almere beschikt over een moderne vergaderruimte waarin jij je klanten kan ontvangen of wekelijkse meetings kunt houden.
24/7 toegankelijk
Als huurder krijg je je eigen sleutel van het kantoorgebouw en van de kantoorruimte(s). Het kantoorgebouw is voor jou als huurder 24/7 toegankelijk.
Facilitair onderhoud
Het schoonmaken van de algemene ruimtes en gangen wordt door ons verzorgd. Ook worden de ramen regelmatig gewassen.
Bent u op zoek naar een inspirerende en representatieve kantoorruimte met een uitstekende bereikbaarheid? Neem nu contact met ons op voor meer informatie of een bezichtiging!
Bestemming
Kantoorruimte. Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen bij de gemeente Almere.
Opleveringsniveau
De ruimte zal worden opgeleverd in de huidige staat, derhalve inclusief o.a.:
• representatieve entreehal;
• lift;
• toiletten;
• vloerbedekking en stoffering;
• luxe pantry;
• scheidingswanden;
• kabelgoten;
• vergaderruimte;
• internet via glasvezel beschikbaar;
• elektrisch bedienbaar zonnescherm;
• 24/7 beveiliging;
• 24/7 toegang.
Huurprijs
Bij deelverhuur gelden de volgende (all-in)huurprijzen:
Beschikbare Kamer(s) Huurprijs per maand inclusief M²
servicekosten excl. BTW (€)
02.007 € 1.013,00 76 m² beschikbaar
02.017+02.018 € 763,00 57 m² beschikbaar
02.015 € 706,66 52 m² beschikbaar
02.023 € 381,00 29 m² beschikbaar
Servicekosten
- Levering en gebruik van warmte;
- Levering en gebruik van water;
- Levering en gebruik van elektra;
- Schoonmaak algemene ruimte;
- Periodieke glasbewassing;
- Onderhoud terrein;
- Onderhoud installaties;
- 5% administratiekosten over bovengenoemde leveringen en diensten.
Huurtermijn
Vanaf 12 maanden
Verlenging van 12 maanden
Opzegtermijn
3 maanden
Huurprijsindexering
Jaarlijks wordt de laatst geldende huurprijs op basis van het jaarprijsindexcijfer voor de gezinsconsumptie CPI Alle huishoudens (2015=100) verhoogd. De huurprijs zal geen daling ondergaan.
BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien huurder niet voldoet aan de voor belaste gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
Huurovereenkomst
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Betaling
Per maand vooruit te voldoen.
Zekerheidstelling
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur, servicekosten en te vermeerderen met BTW.
Energielabel
C.
Aanvaarding
In overleg.
Deze informatie is met de nodige zorgvuldigheid samengesteld door Arcuris Bedrijfsmakelaars. Er wordt onzerzijds geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.