Omschrijving
In dit hoogwaardig solitair gelegen kantoorpand van 4 verdiepingen komt er een representatieve, multifunctionele kantoorruimte van in totaal circa 565 m² op de eerste verdieping beschikbaar voor de verhuur. De mogelijkheid bestaat te huren vanaf circa 225 m². Het pand, toekomstbestendig vanwege haar energielabel A, is uitstekend gelegen direct tegenover het NS Station van Alphen aan den Rijn en op loopafstand van het centrum.
Het kantoren zijn gesitueerd op de 1e verdieping en is gelegen aan de doorgaande weg Prins Bernhardlaan naar het centrum en de rondwegen van Alphen aan den Rijn. De kantoorruimtes zullen daarnaast beschikken over een turn-key opleveringsniveau, maar kunnen in overleg met verhuurder tot elk gewenst opleverniveau worden afgewerkt.
Het kantoorgebouw heeft een representatieve uitstraling en beschikt over een uitstekende zichtlocatie. In het gebouw zitten huurders als Het Eigen Vermogen, Handelsbanken, Buro Toob en Partof. Daarnaast is naamsvermelding op de gevel ook mogelijk!
Bereikbaarheid:
De bereikbaarheid is uitstekend te noemen doordat het NS station van Alphen aan den Rijn op nog geen minuut loopafstand is en de rijksweg N11 met uitvalswegen naar de A12 (Utrecht) en A4 (Den-Haag / Amsterdam) op 10 autominuten verwijderd zijn.
Oppervlakte:
Circa 565 m² kantoorruimte, gelegen op de 1e verdieping.
De mogelijkheid bestaat de ruimte te splitsen in twee kantoorruimtes. De vierkante meters zijn dan als volgt:
- kantoorruimte 1: circa 320 m²;
- kantoorruimte 2: circa 225 m².
Opleveringsniveau:
De kantoorruimtes zijn onder andere voorzien van:
- gezamenlijke entree (v.v. intercom en brievenbus);
- trap/lift naar de verdiepingen;
- eigen entree;
- systeemplafond met ledverlichting;
- kabelgoten v.v. elektra- en databekabeling;
- diverse kantoorkamers;
- kantoorkamers deels voorzien van moderne gietvloer (in overleg met verhuurder aan te passen door nieuwe vloerafwerking);
- cv middels radiatoren;
- full airconditioning;
- eigen toiletgroep met moderne gietvloer;
- kantine inclusief pantry;
- alarminstallatie;
- brandalarm.
Energielabel:
A.
Parkeerplaats(en):
Parkeren geschiedt op het eigen achtergelegen terrein. In totaal kunnen maximaal 12 exclusieve parkeerplaatsen gehuurd worden. Parkeren kan al vanaf € 850,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Huurprijs kantoorruimte:
€ 170,- per m², per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting en servicekosten.
Voorschot servicekosten:
€ 40,- per m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
De servicekosten bestaan o.a. uit de navolgende leveringen en diensten:
- gasverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik, inclusief vastrecht;
- waterverbruik, inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van luchtbehandelingsinstallaties;
- idem voor de overig in het pand aanwezige installaties zoals lift;
- jaarlijkse bijdrage beveiliging pand en parkeerterrein via een meldkamer, onder andere (camera)bewaking;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, parkeerdek, periodieke glasbewassing algemene ruimte binnenzijde, periodieke glasbewassing buitenzijde;
- gebruik van containers ten behoeve van papier en restafval, uitgezonderd volumineuze artikelen/hardware en containers ten behoeve van vertrouwelijke stukken e.d.;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- onderhoud terrein en parkeerdek;
- vervangen van lampen in de gemeenschappelijke ruimten;
- glasvezel ten behoeve van installaties;
- administratiekosten van 10% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Indexering:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “alle huishoudens” (2000=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Zekerheidsstelling:
Een bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van 3 maanden huur te vermeerderen met de wettelijke omzetbelasting en servicekosten.
Huurcontract:
Huurovereenkomst conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ 2015), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).
BTW:
Huurder garandeert aan verhuurder dat hij het huurobject per datum van ingang van de huurovereenkomst voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor doeleinden die recht geven op aftrek van BTW.
Huurder zal op eerste verzoek van verhuurder per ommegaande een onherroepelijke volmacht aan verhuurder en zijn eventuele rechtsopvolger(s) verlenen om mede namens hem een optieverzoek tot belaste verhuur in te dienen. Indien huurder echter niet (meer) voldoet aan de wettelijke criteria voor belaste verhuur of een optieverzoek tot belaste verhuur niet (meer) door de inspecteur der belastingen wordt gehonoreerd, dan zal huurder het gehele daardoor financieel te lijden nadeel voor verhuurder aan verhuurder vergoeden, overeenkomstig de ter zake op te nemen bijzondere bepalingen van de huurovereenkomst.
Huurtermijn:
5 jaar met aansluitend een optietermijn van 5 jaar.
Huurbetaling:
Per kwartaal vooruit.
Bijzonderheden:
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
Disclaimer:
Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan, noch aanspraak gemaakt worden op de inhoud van deze website.
Het kantoren zijn gesitueerd op de 1e verdieping en is gelegen aan de doorgaande weg Prins Bernhardlaan naar het centrum en de rondwegen van Alphen aan den Rijn. De kantoorruimtes zullen daarnaast beschikken over een turn-key opleveringsniveau, maar kunnen in overleg met verhuurder tot elk gewenst opleverniveau worden afgewerkt.
Het kantoorgebouw heeft een representatieve uitstraling en beschikt over een uitstekende zichtlocatie. In het gebouw zitten huurders als Het Eigen Vermogen, Handelsbanken, Buro Toob en Partof. Daarnaast is naamsvermelding op de gevel ook mogelijk!
Bereikbaarheid:
De bereikbaarheid is uitstekend te noemen doordat het NS station van Alphen aan den Rijn op nog geen minuut loopafstand is en de rijksweg N11 met uitvalswegen naar de A12 (Utrecht) en A4 (Den-Haag / Amsterdam) op 10 autominuten verwijderd zijn.
Oppervlakte:
Circa 565 m² kantoorruimte, gelegen op de 1e verdieping.
De mogelijkheid bestaat de ruimte te splitsen in twee kantoorruimtes. De vierkante meters zijn dan als volgt:
- kantoorruimte 1: circa 320 m²;
- kantoorruimte 2: circa 225 m².
Opleveringsniveau:
De kantoorruimtes zijn onder andere voorzien van:
- gezamenlijke entree (v.v. intercom en brievenbus);
- trap/lift naar de verdiepingen;
- eigen entree;
- systeemplafond met ledverlichting;
- kabelgoten v.v. elektra- en databekabeling;
- diverse kantoorkamers;
- kantoorkamers deels voorzien van moderne gietvloer (in overleg met verhuurder aan te passen door nieuwe vloerafwerking);
- cv middels radiatoren;
- full airconditioning;
- eigen toiletgroep met moderne gietvloer;
- kantine inclusief pantry;
- alarminstallatie;
- brandalarm.
Energielabel:
A.
Parkeerplaats(en):
Parkeren geschiedt op het eigen achtergelegen terrein. In totaal kunnen maximaal 12 exclusieve parkeerplaatsen gehuurd worden. Parkeren kan al vanaf € 850,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Huurprijs kantoorruimte:
€ 170,- per m², per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting en servicekosten.
Voorschot servicekosten:
€ 40,- per m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
De servicekosten bestaan o.a. uit de navolgende leveringen en diensten:
- gasverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik, inclusief vastrecht;
- waterverbruik, inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van luchtbehandelingsinstallaties;
- idem voor de overig in het pand aanwezige installaties zoals lift;
- jaarlijkse bijdrage beveiliging pand en parkeerterrein via een meldkamer, onder andere (camera)bewaking;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, parkeerdek, periodieke glasbewassing algemene ruimte binnenzijde, periodieke glasbewassing buitenzijde;
- gebruik van containers ten behoeve van papier en restafval, uitgezonderd volumineuze artikelen/hardware en containers ten behoeve van vertrouwelijke stukken e.d.;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- onderhoud terrein en parkeerdek;
- vervangen van lampen in de gemeenschappelijke ruimten;
- glasvezel ten behoeve van installaties;
- administratiekosten van 10% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Indexering:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “alle huishoudens” (2000=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Zekerheidsstelling:
Een bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van 3 maanden huur te vermeerderen met de wettelijke omzetbelasting en servicekosten.
Huurcontract:
Huurovereenkomst conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ 2015), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).
BTW:
Huurder garandeert aan verhuurder dat hij het huurobject per datum van ingang van de huurovereenkomst voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor doeleinden die recht geven op aftrek van BTW.
Huurder zal op eerste verzoek van verhuurder per ommegaande een onherroepelijke volmacht aan verhuurder en zijn eventuele rechtsopvolger(s) verlenen om mede namens hem een optieverzoek tot belaste verhuur in te dienen. Indien huurder echter niet (meer) voldoet aan de wettelijke criteria voor belaste verhuur of een optieverzoek tot belaste verhuur niet (meer) door de inspecteur der belastingen wordt gehonoreerd, dan zal huurder het gehele daardoor financieel te lijden nadeel voor verhuurder aan verhuurder vergoeden, overeenkomstig de ter zake op te nemen bijzondere bepalingen van de huurovereenkomst.
Huurtermijn:
5 jaar met aansluitend een optietermijn van 5 jaar.
Huurbetaling:
Per kwartaal vooruit.
Bijzonderheden:
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
Disclaimer:
Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan, noch aanspraak gemaakt worden op de inhoud van deze website.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.