Omschrijving
Het kantoorgebouw aan de Stadsring 139 in Amersfoort is een modern pand dat zich bevindt in het centrum van de stad. De Stadsring is een belangrijke verkeersader die het centrum van Amersfoort omringt en biedt gemakkelijke toegang tot diverse voorzieningen en openbaar vervoer.
Zeer nette kantoorruimte beschikbaar in modern, ruim en bijzonder architectonisch gebouw. De kantoorruimte is gelegen op de 1ste verdieping van het gebouw en zal gestoffeerd worden opgeleverd. Op de begane grond van het gebouw is de receptie met ontvangstfunctie gesitueerd. De huurder kan tevens gebruik maken van de lunch / lounge ruimte. De kantoorruimte zelf is goed indeelbaar en heeft grote ramen aan de voor- en zijkant. Daarnaast is de kantoorruimte voorzien van een nette vloer, wandafwerking en verlichting.
In het gebouw zijn onder andere gevestigd Beumer Woonvast en Latei. In de directe omgeving van de Stadsring zijn diverse voorzieningen beschikbaar, zoals restaurants, cafés, winkels en hotels. Dit maakt het een aantrekkelijke locatie voor zowel werknemers als bezoekers.
BEREIKBAARHEID
- Met eigen vervoer:
De op- en afritten van de rijksweg A28 en de A1 zijn op minder dan 10 minuten rijden afstand gelegen. Met de fiets bent u aan de overkant van de weg in het centrum van Amersfoort.
- Met openbaar vervoer:
Voor het kantoorgebouw is de bushalte gelegen. Vanaf hier vertrekken buslijnen (5, 6, 8, 15, 17, 80, 101, 102, 203, 215) in diverse richtingen waaronder Amersfoort CS, Amersfoort Vathorst, Leusden, Utrecht, Hoevelaken, Apeldoorn, Voorthuizen, Harderwijk en Putten.
Het gebouw is op ca. 1,5 km gelegen van Amersfoort Centraal Station. Vanaf hier rijden internationale treinen en (intercity)treinen in diverse richtingen (waaronder: Utrecht, Amsterdam, Den Bosch, Deventer, Leiden, Den Haag, Rotterdam, Groningen en Zwolle).
PARKEREN
Er zijn indien gewenst 2 parkeerplaatsen erbij te huren.
BESTEMMING
Conform bestemmingsplan “csg-zuid” met als bestemming “kantoor” te gebruiken binnen gronden die zijn bestemd voor:
- Administratieve dienstverlening;
- Financiële dienstverlening;
- Zakelijke dienstverlening.
OPPERVLAKTE
Ca. 29,4 m² verhuurbaar vloeroppervlak (inclusief toedeling gemeenschappelijke ruimten).
HUURPRIJS
€ 760,- per maand te vermeerderen met servicekosten en BTW.
HUURTERMIJN
Minimale huurtermijn 1 jaar met een aansluitende verlengingsperiode van telkens 1 jaar. Andere huurtermijnen in overleg.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het object zal schoon en ontruimd, in de huidige staat worden opgeleverd met de volgende voorzieningen:
- Gezamenlijke entree;
- Huidige PVC-vloerbedekking;
- Huidige wandafwerking;
- Huidige gordijnen/vitrage
- Huidige verlichtingsarmaturen (middels spots);
- Gezamenlijke toiletgroep;
- Gezamenlijke pantry;
- Verwarming kantoorruimte via radiatoren;
- Huidige kabelgoten ten behoeve van data en elektrabekabelingen voorzien van wandcontactdozen;
- Internet en Wifi;
- Alarm installatie.
SERVICEKOSTEN
Huurder is een verrekenbaar voorschot verschuldigd ter hoogte van € 50,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW, op basis van jaarlijkse nacalculatie, ten behoeve van onder andere de navolgende door Verhuurder te verzorgen leveringen en/of diensten:
- Schoonmaakkosten;
- Gebruik van koffie en thee;
- Gebruik van mogelijkheden receptie;
- Medegebruik van algemene ruimten waaronder pantry, vergaderruimte en lunchruimte;
- Internet / WIFI;
- Onderhoud tuin/terrein/parkeerplaatsen;
- Onderhoud en periodieke controle C.V.-installatie;
- Onderhoud en periodieke controle lift-installatie;
- Onderhoud en periodieke controle airconditioning;
- Onderhoud buitenverlichting;
- Ongediertebestrijding;
- Schoonhouden van daken en goten;
- Onderhoud van rolluiken en andere zonwering;
- Onderhoud van lampen, verlichting inclusief armaturen;
- Glasbewassing;
- Schoonmaak gevel (niet beglazing);
- Levering van gas, water en elektra;
- Onderhoud en periodieke controle brandslanghaspels / ontruimingsinstallatie;
- Controle en periodieke controle brandmeldinstallatie;
- Vuilafvoer bedrijfs-/papierafval;
- Herstel /inbraakschade;
- Glasverzekering;
- Administratiekosten ad. 5% over de vergoeding van de leveringen en diensten.
Deze lijst en de hoogte van de servicekosten zijn niet limitatief en kunnen, indien nodig, door de Verhuurder worden aangepast.
AANVAARDING
In overleg.
Zeer nette kantoorruimte beschikbaar in modern, ruim en bijzonder architectonisch gebouw. De kantoorruimte is gelegen op de 1ste verdieping van het gebouw en zal gestoffeerd worden opgeleverd. Op de begane grond van het gebouw is de receptie met ontvangstfunctie gesitueerd. De huurder kan tevens gebruik maken van de lunch / lounge ruimte. De kantoorruimte zelf is goed indeelbaar en heeft grote ramen aan de voor- en zijkant. Daarnaast is de kantoorruimte voorzien van een nette vloer, wandafwerking en verlichting.
In het gebouw zijn onder andere gevestigd Beumer Woonvast en Latei. In de directe omgeving van de Stadsring zijn diverse voorzieningen beschikbaar, zoals restaurants, cafés, winkels en hotels. Dit maakt het een aantrekkelijke locatie voor zowel werknemers als bezoekers.
BEREIKBAARHEID
- Met eigen vervoer:
De op- en afritten van de rijksweg A28 en de A1 zijn op minder dan 10 minuten rijden afstand gelegen. Met de fiets bent u aan de overkant van de weg in het centrum van Amersfoort.
- Met openbaar vervoer:
Voor het kantoorgebouw is de bushalte gelegen. Vanaf hier vertrekken buslijnen (5, 6, 8, 15, 17, 80, 101, 102, 203, 215) in diverse richtingen waaronder Amersfoort CS, Amersfoort Vathorst, Leusden, Utrecht, Hoevelaken, Apeldoorn, Voorthuizen, Harderwijk en Putten.
Het gebouw is op ca. 1,5 km gelegen van Amersfoort Centraal Station. Vanaf hier rijden internationale treinen en (intercity)treinen in diverse richtingen (waaronder: Utrecht, Amsterdam, Den Bosch, Deventer, Leiden, Den Haag, Rotterdam, Groningen en Zwolle).
PARKEREN
Er zijn indien gewenst 2 parkeerplaatsen erbij te huren.
BESTEMMING
Conform bestemmingsplan “csg-zuid” met als bestemming “kantoor” te gebruiken binnen gronden die zijn bestemd voor:
- Administratieve dienstverlening;
- Financiële dienstverlening;
- Zakelijke dienstverlening.
OPPERVLAKTE
Ca. 29,4 m² verhuurbaar vloeroppervlak (inclusief toedeling gemeenschappelijke ruimten).
HUURPRIJS
€ 760,- per maand te vermeerderen met servicekosten en BTW.
HUURTERMIJN
Minimale huurtermijn 1 jaar met een aansluitende verlengingsperiode van telkens 1 jaar. Andere huurtermijnen in overleg.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het object zal schoon en ontruimd, in de huidige staat worden opgeleverd met de volgende voorzieningen:
- Gezamenlijke entree;
- Huidige PVC-vloerbedekking;
- Huidige wandafwerking;
- Huidige gordijnen/vitrage
- Huidige verlichtingsarmaturen (middels spots);
- Gezamenlijke toiletgroep;
- Gezamenlijke pantry;
- Verwarming kantoorruimte via radiatoren;
- Huidige kabelgoten ten behoeve van data en elektrabekabelingen voorzien van wandcontactdozen;
- Internet en Wifi;
- Alarm installatie.
SERVICEKOSTEN
Huurder is een verrekenbaar voorschot verschuldigd ter hoogte van € 50,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW, op basis van jaarlijkse nacalculatie, ten behoeve van onder andere de navolgende door Verhuurder te verzorgen leveringen en/of diensten:
- Schoonmaakkosten;
- Gebruik van koffie en thee;
- Gebruik van mogelijkheden receptie;
- Medegebruik van algemene ruimten waaronder pantry, vergaderruimte en lunchruimte;
- Internet / WIFI;
- Onderhoud tuin/terrein/parkeerplaatsen;
- Onderhoud en periodieke controle C.V.-installatie;
- Onderhoud en periodieke controle lift-installatie;
- Onderhoud en periodieke controle airconditioning;
- Onderhoud buitenverlichting;
- Ongediertebestrijding;
- Schoonhouden van daken en goten;
- Onderhoud van rolluiken en andere zonwering;
- Onderhoud van lampen, verlichting inclusief armaturen;
- Glasbewassing;
- Schoonmaak gevel (niet beglazing);
- Levering van gas, water en elektra;
- Onderhoud en periodieke controle brandslanghaspels / ontruimingsinstallatie;
- Controle en periodieke controle brandmeldinstallatie;
- Vuilafvoer bedrijfs-/papierafval;
- Herstel /inbraakschade;
- Glasverzekering;
- Administratiekosten ad. 5% over de vergoeding van de leveringen en diensten.
Deze lijst en de hoogte van de servicekosten zijn niet limitatief en kunnen, indien nodig, door de Verhuurder worden aangepast.
AANVAARDING
In overleg.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.